- 0
Zaloguj się, aby obserwować tę zawartość
Obserwujący
0

Problem z instalacją gry/launcherem
Pytanie zadane przez
Darayaharus
11 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi

Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
Zaloguj się, aby obserwować tę zawartość
Obserwujący
0
-
Podobna zawartość
-
Przez Mati
Tak przewrotnie zapytam:
Skoro parafrazując klasyka "I nie ma tu już nikogo" to kto teraz zgasi światło?
-
Przez Frosty
Sprzedam konto w Star Citizen.
W skład wchodzi:
- paczka z Aurorą MR (24 miesiące ubezpieczenia);
- Dragonfly Black ( Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość.
Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość.
Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość.
-
Przez number10
Cześć, ostatnimi czasy myślę coraz bardziej nad poszerzeniem swojej floty, jedyne co mnie powstrzymuje to dosyć wysokie ceny jak na grę, z tym związane jest moje pytanie. Jakie są wasze triki na obniżenie ceny? Podzielcie się proszę swoimi sposobami na oszczędzanie. Wprowadzam ten temat do poradników aby inni gracze również mogli przeczytać wszystkie porady.
-
Przez Riddick88
Witajcie. Chciałbym odzyskać pieniądze za grę i w mojej paczce mam opcje exchange i mam napisane
ATTENTION
You are about to exchange your PACKAGE - AURORA MR SC STARTER pledge.
This will remove the pledge, including any upgrades (such as customizations or CCUs) from your account awarding $195.00 USD in store credit.
This process is intended to be final, although some pledges may be available for reacquisition using the BuyBack system, if applicable and as long as the BuyBack system remains available. Items acquired with the use of store credits are BOUND TO YOUR ACCOUNT and non-giftable.
WARNING!
SOME LIMITED AVAILABILITY ITEMS INCLUDED OR CONTAINED WITHIN THE EXCHANGED PLEDGE ARE PERMANENTLY RELINQUISHED.
Type in your password to confirm:
Jak mi przejdą te pieniądze do kredytów mogę je jakoś przelać na konto??
-
Witam ponownie
Mam pewien mały problem z instalacją gry.
Dotarł do mnie wczoraj komputer polecony mi w innym temacie na tym forum więc postanowiłem sprawdzić jak SC działa na nowym sprzęcie. Ściągnąłem i zainstalowałem launchera ze strony RSI, a następnie go uruchamiam. Do tego momentu wszystko jest ok. Niestety dalej już nie jest tak dobrze. Launcher się uruchami dość sprawnie, sprawdza mi co jest potrzebne i przechodzi do ściągania plików. Pojawia się u dołu launchera pasek z postępami ściągania a pod nim trzy tradycyjne inforamcje: przewidywany czas do zakończenia ściągania, ilość wymaganą do ściągnięcia i aktualną szybkość ściągania. Niestety samo ściąganie się nie rozpoczyna (prędkosć zerowa, czas do zakończenia -nieokreślony w formie --:--). Pojawia sie za to informacja nad paskiem postępów "Upgrade" a za nim migająca kropka. Stan ten trwał około 10 godzin (uruchomiłęm przed wyjściem do pracy). Przy próbie jakiejkolwiek dalszej działalności w launcherze (np włączenie pauzy) launcher się zawiesza i przestaje odpowiadać. Internet cały czas działa, w firewallu zezwoliłem na działanie launchera, sterowniki wszystkie mam aktualne (sprawdzone przy pomocy slim drivera oraz Geforce Experienca). Na twardzielu pojawił się katalog gry z plikami o łacznej pojemności 180mb.
Pierwszą próbę instalacji wykonałem na SSD, następną po uprzednim wykasowaniu wszystkich plików, wyczyszczeniu rejestru i ponownym ściągnięciu launchera zrobiłęm na HDD- efekt dokładnie ten sam. Gry ze Steama, battle.net, origina oraz uplaya instaluję bez żadnych problemów.
Ktoś ma jakiś pomysł/wiedzę jak rozwiązać ta sytuację?
P.S. wersja windy- 64x oczywiście dziesiątka w wersji home- na starym kompie mam taki sam system i nie miałem problemu z instalacją gry kilka tygodni temu.
Udostępnij tę odpowiedź
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach