Skocz do zawartości
Dako

Swobodny lot nad ArcCorp

Rekomendowane odpowiedzi

Mogę śmiało zaryzykować stwierdzenie, że w rzeczywistości będzie to wyglądało znacznie lepiej ! 

Na wyobraźnie działa już sam fakt, że gdyby to nie był tylko hand made efekt, a ta lokacja nie posiadała tylu dziur i prześwitującej podłogi to natychmiast potęgowała by doznania i wrażenia z lotu samym swoim klimatem, niestety clipping tekstur trochę to wszystko psuje. Wyobraźcie sobie jak to będzie wyglądało gdy CIG doda globalne oświetlenie i prawdziwe efekty atmosferyczne, wolumetryczne chmury, rey of god i tego typu efekty. Lecicie w gęstym tłumie NPCów oraz graczy nad olbrzymią i nowoczesną metropolią jaką jest Terra Prime, po prostu odlot !

Jeśli ktoś miał jeszcze wątpliwości czy ta gra wniesie do świata elektronicznej rozrywki powiew świeżości i coś naprawdę działającego na wyobraźnię, to teraz ma na to namacalny dowód, wystarczy popatrzeć ile możliwości daje sama zabawa aktualnym klientem :D 

Można też mocno psioczyć na czas robienia tej gry, jednak niezaprzeczalnym faktem jest to, że gdyby nie to rozwlekanie w czasie pewne rozwiązania nigdy by nie ujrzały światłą dziennego. Gotowe i działające już funkcjonalności trudniej jest zmienić niż dokonać ich zmian w fazie projektowania czy koncepcji.

Dla przypomnienia, jeszcze pół roku temu było pewne że miasta to zamknięte lokacje i lądowanie na nich będzie niemal automatyczne z ukrytym loading screenem ;)    

Edytowane przez Tommy Rich

UXleTZk.pngATER DRACONES         TOMMY RICH FLEET        STAR CITIZEN POLSKA3W1sLPY.png   
URl3Qun.png?1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

No nie wiem... Krzesełkowy powiedział coś o tym na GamesCom co każe zinterpretować, że wszysko bedzie na PG, ale poza tym to nie widziałem nigdzie indziej takiej informacji że miasta to nie będą tylko zamknięte lokacje z loading screen-em.

Macie więcej info?

Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie?

Chciałbym to ostatecznie potwierdzić a nie domniemywać :) Bo kurde, jak wszystkie planety były by proceduralne a tu jedna na 20 okazuje się taka, że nie możesz wylądować tylko jest loading screen i oskryptowany, automatyczny landing to to takie ni z gruchy ni z pietruchy oderwane od rzeczywistości by było. :wallbash:A dosadnie mówiąc głupie z dupy. :wallbash:

Edytowane przez Obrońca Zbanowanego Zgudiego

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tego co mi się udało ustalić to wszystkie planety mają być z możliwością wylądowania "wszędzie" zakładam, że na niektórych nie będzie można wlecieć pomiędzy budynki "ze względów bezpieczeństwa" ale wszystkie powinny być dostępne nie dalej jak wczoraj obejrzałem ten oto dwu częściowy wywiad z Chrisem: Wydaje mi się, że jest tam wystarczająco dużo zapewnienia iż będzie można lądować wszędzie, szczególnie słowa mówiące o głównych miejscach lądowania jak np. Nowy Jork na Ziemi oraz często generowanych proceduralnie i poprawianych przez developerów miejsc "pobocznych". Wywiad z poprzedniego tygodnia.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

Oprócz komentarza na GamesComie, było jeszcze kilka razy wspominane o tym że wszystkie planety i księżyce mają być proceduralne ( ATV RDV itp ), a znajdujące się tam większe obiekty jak miasta bazy, wraki statków, tymczasowe posterunki itd będą ręcznie osadzone na podłożu przez artystów z CIG.

Jeśli słowo wszystkie wciąż znaczy to samo, a ziemia nadal jest planetą, to z tych wypowiedzi nasuwa się jeden prosty wniosek - ona też będzie proceduralna z tym że zawierać będzie więcej hand made obiektów niż pozostałe na które będzie dało się dolecieć.

Inaczej sobie tego nie wyobrażam, że niby po każdej powierzchni planet mogę sobie polatać tylko nie na tych co są miasta, bo co ? Bo pole siłowe nie pozwala ? Albo będzie się dało ale tylko do pewnego miejsca bo jak z oddali zobaczę miasto to albo trafię na ścianę albo napis "enter to city" i oglądnę loading screen'a ? Serio ?  Chris by pozwolił na takie uproszczenie mimo że w statkach rysuje się łebki od śrubek i inne często zbędne duperele, sorry ale trzeba by kompletnie nie znać mentalności i ambicji pana CR żeby spodziewać się innego scenariusza :D   


UXleTZk.pngATER DRACONES         TOMMY RICH FLEET        STAR CITIZEN POLSKA3W1sLPY.png   
URl3Qun.png?1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

To znaczy pewne elementy jak miasta, bazy, obiekty geograficzne, które opisane są w LORE zostaną dodane przez Developerów. Miejsc takich jak ArcCorp czy Terra Prime ma być co najmniej kilka. Z tego co pamiętam to przy starcie gry stref typu Social podobnych do ArcCorp ma być trzy. 


 

 

JFK (1).jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W przytoczonym przeze mnie wywiadzie CR opowiada jak działa system tworzenia planet. Mają być one proceduralnie generowane a później rzeźbione przez art team i z tego co tłumaczył ma to być dosłowne rzeźbienie bowiem dopracowali system do poziomu w którym można ustawiać rozmiary pędzla od malutkich do układania pojedynczych kamieni po olbrzymie do szybkiego ciosania kanionów i pasm górskich do późniejszej ewentualnej obróbki dokładniejszej.

 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

Mi się wydaje, że w przypadku ważniejszych miast może być wprowadzony system "ulic" w powietrzu tak, żeby ruch wyglądał jak na Coruscant'cie w SW i w ten sposób może będzie się latało na autopilocie z punktu do punktu w mieście, a jakieś odstępstwa i szalenie na pełnej prędkości będzie ścigane przez miejscową policję. Bardziej miałoby to na celu ograniczenie graczy nie tyle ze względu na niedoskonałość lokacji ile realizm i racjonalne podejście do sprawy - grupy rozbijających się statków na wszystkich możliwych budynkach w NY byłyby dziwne.

Ogólnie jeśli chodzi o tworzenie miast to w sumie tylko Ziemia przedstawia realny problem z odtworzeniem przynajmniej głównych miast świata poza 3 lokacjami podanymi w lore. Inne planety to właściwie pozostawiają nieograniczone pole do popisu dla twórców wraz z modułowymi budynkami, których wystarczy zrobić kilka rodzajów na miasto/planetę do każdego rodzaju dorzucić kilka upiększaczy poustawiać pod różnymi kątami i od biedy można rzec, że tak się buduje w owych czasach w kosmosie. Zostawia to tylko najważniejsze punkty najważniejszych planet, które miały czas i możliwość rozbudowania swojej architektury i własnych stylów.

Jednakże znając CR i jego podejście do tworzenia tej gry to zmontują system automatycznej budowy miasta z podzespołów, który tak będzie je montował, że ludzie będą tracić godziny na zwiedzaniu podrzędnej dziury gdzieś na rubieżach i za to właśnie uznaję to za najbardziej ambitną grę w historii przemysłu - zaczynają od powiedzenia, że będą fajne lokacje do lądowania po chwili są to już proceduralne planety teraz słyszymy, że te planety będą miały różnorakie biomy, które będą generować na tych planetach pogodę, będzie w nich flora i fauna... a najlepsze jest to, że słowa pokrywane są filmami z silnika gry, który to udowadnia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wy tu o wielkich i poważnych rzeczach rozmawiacie, a czy ktoś z Was przyjrzał się neonom mijanym podczas przelotu przez miasto? 

Ja tam jestem ciekaw co robi Sierra w SC :P

Edytowane przez Darayaharus

sygn.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

A tak też mnie to zastanowiło, ostatni pojawiły się plotki nad reaktywacją marki. Co prawda zamiast góry jest palma ale to ciekawe ;)

Edytowane przez Jazz

 

 

JFK (1).jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobra ale o czym my tu debatujemy, proceduralne planety, miasta nad którymi można latać czy też nie, neony z logiem Sierry itp. A wszyscy i tak dobrze wiedzą że SC to mega scam i nigdy nie wyjdzie :P  A debata z wypiekami na twarzy jest swoistym zaklinaniem rzeczywistości :P heheheh sam nie wierzę :wallbash:

Jak by się ktoś jeszcze nie domyślił - I was just joking ! :D 

PS. hehehe normalnie zwariować można ja już nie mogę się doczekać, tyle ciekawego do zobaczenia, tyle emocji do przeżycia i na dodatek w wbrew niecierpliwej logice wyobraźnia podpowiada coraz to bardziej miodne i zarazem czasochłonne rozwiązania :wacko: 


UXleTZk.pngATER DRACONES         TOMMY RICH FLEET        STAR CITIZEN POLSKA3W1sLPY.png   
URl3Qun.png?1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

Ukrywasz to w sobie podświadomie. Wiesz, że to SCAM, że nic z tego nie wyjdzie, ale walczysz z logiką i pragniesz wierzyć, mieć złudną nadzieję...

Przynajmniej tyle, że Kodaku po miesiącach śledztwa stwierdzili, że żadne poważne zarzuty i straszne scenariusze się nie ziściły, więc to nie scam :P

Edytowane przez Obrońca Zbanowanego Zgudiego

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

Oczywiście że to SCAM, a przynajmniej mój portfel został przez SC całkowicie zaskamowany ;) 

W dodatku wierzę w swobodny lot nad miastami mimo że tylu tu obecnych w to wątpi, wniosek CIG wyprał mi umysł i zawładnął moimi myślami, a to już mega scam :P  

PS. W sumie można SCAM tak rozkodować:

  • Star Citizen Amazing Masterpiece  :D 

UXleTZk.pngATER DRACONES         TOMMY RICH FLEET        STAR CITIZEN POLSKA3W1sLPY.png   
URl3Qun.png?1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

Mi własnie ta palma od razu się skojarzyła z Sierrą przy pierwszym oglądnięciu filmu. Potem jeszcze raz puściłem film i zatrzymałem na ładnym widoku "Sierra Hotel". O ile dobrze pamiętam to pierwsze części "Larrego" były właśnie sygnowane Sierrą z tą palmą i stąd to skojarzenie :P

Tak swoją drogą ciekawa dedukcja do tego budynku: różowy, Sierra, hotel, palma, Larry czyli... dom rozpusty ;)


sygn.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak jest, Chris Roberts: Miłość na Fali. A na tyłach zaparkowany 890 Jump :wcloaf:


59973c1720a50_Gotowa(poobrbce).png.e3324d3f0cf88a107e142b90ab2a93b0.png

||CASE: TT CORE X9 || MOBO: ASUS X99-A II || CPU: I7-6800k@4.2GHz || GPU: EVGA 3080FTW3 ULTRA || RAM: G.SKILL TRIDENT Z 64GB@3000MHz||
||SSD: SAMSUNG EVO-850 500GB, NVME CORSAIR MP600 1TB || HDD: 2X TOSHIBA 2TB || PSU: EVGA SUPERNOVA 1000W P2 || LCS: 2xHWL BLACK ICE SR2 480 & LAING D5||

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No wiecie nawet w kosmosie ludzie mają swoje potrzeby, więc kluby Go Go oraz inne tego typu nabytki muszą być w dużych miastach Area18 nie jest tu wyjątkiem. Pomyślcie dopiero ile takich przybytków dla Larrego będzie w Terra Prime ;)  

Może to jakaś zajawka reaktywacja marki, a może tylko projektant poziomu jest fanem serii i gier z pod marki Sierra :P 


UXleTZk.pngATER DRACONES         TOMMY RICH FLEET        STAR CITIZEN POLSKA3W1sLPY.png   
URl3Qun.png?1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

Tak samo i ja, choć na PC w tym czasie były już znacznie nowsze części ;)

Pamiętam słynną scenę w dyskotece i taniec w świetle kolorofonów, ach te migające pixele, wtedy niewiele nam trzeba było żeby poczuć emocje i mieć wypieki na twarzy :P 


UXleTZk.pngATER DRACONES         TOMMY RICH FLEET        STAR CITIZEN POLSKA3W1sLPY.png   
URl3Qun.png?1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wybaczcie, jeśli ten temat gdzieś już się przewijał, ale mnie ciągle nurtuje kwestia eksploracji miast "na nogach". Terra Prime wygląda, jakby miała kilka kluczowych lokacji rozsianych w różnych częściach miasta, a pozostała część to tło (chociaż o wysokim poziomie szczegółów). Będzie bardziej GTA, czy bardziej Mass Effect czy DeusEx, gdzie pomimo pozornej otwartej przestrzeni lokacje s jednak ograniczone? Wersja GTA wydaje się być nierealna, więc pewnie będzie coś na kształt metra między lokacjami. Bo tak jak wspomnieliście, pójście na łatwiznę z Loading Screenami raczej nie wchodzi w grę...

 

EDIT: A dobra, znalazłem watek który porusza ten problem, wiec widze ze nie tylko ja mam te odczucia :)

Edytowane przez scarletmonk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W SC nie będzie czegoś takiego jak tło, wszystkie lokacje są ładowane na bieżąco, w mniejszej lub większej ilości szczegółów, a zarazem wszystko co widzisz jest dostępne do zwiedzania, nie będzie tu żadnych niewidzialnych barier. Nawet jeśli będzie jakaś komunikacja między dzielnicami, to o ekranach ładowania nie ma co mówić. Już teraz wiemy, że to ma być jeden otwarty świat, czyli jak byś wystrzelił rakietę z planety w kierunku innej (broń masowego zniszczenia ? lol) to będzie lecieć dopóki nie zabraknie jej paliwa lub w coś nie trafi ;) 

Klip poniżej dość dobrze to pokazuje

 

Edytowane przez Xeroeth

59973c1720a50_Gotowa(poobrbce).png.e3324d3f0cf88a107e142b90ab2a93b0.png

||CASE: TT CORE X9 || MOBO: ASUS X99-A II || CPU: I7-6800k@4.2GHz || GPU: EVGA 3080FTW3 ULTRA || RAM: G.SKILL TRIDENT Z 64GB@3000MHz||
||SSD: SAMSUNG EVO-850 500GB, NVME CORSAIR MP600 1TB || HDD: 2X TOSHIBA 2TB || PSU: EVGA SUPERNOVA 1000W P2 || LCS: 2xHWL BLACK ICE SR2 480 & LAING D5||

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na powierzchni pustej planety to i owszem. Małe zaludnienie, brak kompleksowych tekstur, mało obiektów 3d.  Łatwo wygenerować 10km2 terenu ich narzędziami (swoja droga czapka z głowy za narzędzia do generowania powierzchni pokazane na CitizenConie), obsadzić proceduralnie drzewami i tyle. Miasto to zupełnie inna bajka, jednak to musi chodzić na normalnych pecetach, musza być uproszczenia i sztuczki budujce iluzję otwartego świata. Żadna karta graficznia nie załaduje tekstur i obiektów miejskich po horyzont.  

 

Jak również wspomniał Xender, Arccorp jest jednak zamknieta lokacja w rodzaju MassEffect.

 

EDIT: Na prezentacji CC widać również dość znaczny "popping" objektów, oraz zmienny poziom szczegółowości tekstur w miarę zbliżania się do obiektów terenowych, to tak na marginesie

Edytowane przez scarletmonk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Czy masz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Mati
      Tak przewrotnie zapytam:
      Skoro parafrazując klasyka "I nie ma tu już nikogo" to kto teraz zgasi światło?
       
    • Przez Frosty
      Sprzedam konto w Star Citizen.
      W skład wchodzi:
      - paczka z Aurorą MR (24 miesiące ubezpieczenia);
      - Dragonfly Black ( Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 
       Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 
       Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 
    • Przez number10
      Cześć, ostatnimi czasy myślę coraz bardziej nad poszerzeniem swojej floty, jedyne co mnie powstrzymuje to dosyć wysokie ceny jak na grę,  z tym związane jest moje pytanie. Jakie są wasze triki na obniżenie ceny? Podzielcie się proszę swoimi sposobami na oszczędzanie. Wprowadzam ten temat do poradników aby inni gracze również mogli  przeczytać wszystkie porady. 
    • Przez Riddick88
      Witajcie. Chciałbym odzyskać pieniądze za grę i w mojej paczce mam opcje exchange i mam napisane 
      ATTENTION
      You are about to exchange your PACKAGE - AURORA MR SC STARTER pledge.
      This will remove the pledge, including any upgrades (such as customizations or CCUs) from your account awarding $195.00 USD in store credit.
      This process is intended to be final, although some pledges may be available for reacquisition using the BuyBack system, if applicable and as long as the BuyBack system remains available. Items acquired with the use of store credits are BOUND TO YOUR ACCOUNT and non-giftable.
      WARNING!
      SOME LIMITED AVAILABILITY ITEMS INCLUDED OR CONTAINED WITHIN THE EXCHANGED PLEDGE ARE PERMANENTLY RELINQUISHED.
      Type in your password to confirm:
       
      Jak mi przejdą te pieniądze do kredytów mogę je jakoś przelać na konto??
       
    • Przez Candidate
      Możecie polecić jakieś dobre miejscówki do kopania Prospectorem?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności