Skocz do zawartości
Dragnarek

Interaktywna gwiezdna mapa dla SC

Rekomendowane odpowiedzi

Dla tych, co nie znaja, polecam link:

http://starcitizen.mojoworld.com/StarMap/

Wybraliscie juz sobie Homeworld?

Ja mysle o Vedze. Blisko granicy z terytorium Vanduul, wiec blisko do pobojowisk, co daje okazje do poszukiwan wrakow. Ale oczywiscie wiele sie moze jeszcze zmienic.

Pozdr.

P.


A tu mial byc jakis zajebisty podpis albo cytat, ale wole piwo i fajki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja jeszcze nie wiem - pytanie co z tym światem / systemem który miał być dla early backerow czy tez gold ticketowcow. Jeśli bedzie atrakcyjny to tam sie zagnieżdzę, no chyba że wybierzemy wspólny homeworld.


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tez jestem ciekawy jak bedzie wygladal ten ekskluzywny swiat. Moim zdaniem polozenie homeworld zdeterminuje dzialania czlonkow Syndykatu, a przynajmniej w poczatkowym okresie istnienia SC. Wiadomo, ze trzeba bedzie sie dorobic floty lub upgrade'ow. Dlatego milo by bylo wypracowac jakis kompromis wsrod czlonkow i wystartowac, jesli nie w tym samym systemie, to w sasiadujacych, lub niezbyt odleglych od siebie. Bardzo by to ulatwilo organizacje wspolnych przedsiewziec. Nastepna sprawa to hangar. Wiem, ze jesli tylko bedzie taka mozliwosc, to swoj zapgrejduje do hangaru w asteroidzie, mimo ze jestem zwolniony z oplat za hangar na startowej planecie. Takie rozwiazanie da prawdopodobnie wieksza mozliwosc unikania przedstawicieli prawa, bez wzgledu na polozenie homeworld. No a poki co ja chce wreszcie DOGFIGHTING MODULE!!!! P.


A tu mial byc jakis zajebisty podpis albo cytat, ale wole piwo i fajki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No ja mam nadzieję że się uda taką bazę załatwić. Albo może jeśli się org rozrośnie to kiedyś i dorobić się carriera i po prostu jak się zrobi gdzieś za gorąco zmieniać miejscówkę i tyle  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_smile.png">


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

O Bengalu nawet nie marze. Utrzymanie tego potwora to zadanie dla poteznej organizacji, zrzeszajacej czlonkow na calym swiecie, jako ze lotniskowiec zawsze pozostaje online i 24/7 musi miec spora zaloge,gotowa go bronic. To samo pewnie bedzie z escort carrierami i innymi wiekszymi statkami. Ale dorobienie sie kilku Idrisow to juz realna sprawa. Male, szybkie, nie pozostaja w instancji i potrzebuja tylko 10 czlonkow zalogi oraz moga sluzyc za baze dla kilku mysliwcow (nie pamietam czy 2, czy 4). Sa idealne dla niewielkiego Syndykatu. Przynajmniej na poczatek  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_smile.png"> Zawsze mozna nalozyc jakis tax na czlonkow Syndykatu, ktory pojdzie na zakup takiej (takich) korwety. Juz samo pisanie o tym mnie niezle jara :D Pozdr. P.


A tu mial byc jakis zajebisty podpis albo cytat, ale wole piwo i fajki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mysle nad Osiris (jesli bedzie dalo sie wybrac). Blisko niezbadanych granic tajemniczej rasy... pewnie wszyscy rzuca sie od razu klepac Vandull, wiec z drugiej strony pojawi sie pewnie cos rownie ciekawego  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_biggrin.png">


trading fish? (ノ º _ º)ノ<><

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeszczę nie wiem gdzie wystartuje ale na pewno tam gdzie asteroidy są tak wielkie że spędzę rok na ich wydobywaniu  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_biggrin.png">

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Myślę że cały nasz syndykat powinien zacząć w tym samym systemie - fajnie będzie tak polecieć na starcie dużą, zwartą grupą  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_smile.png">

Jeśli zaś chodzi o wybór miejsca to ja chętnie widziałbym zaczęcie w jakimś systemie blisko niezbadanych granic - możnaby na początku skupć się na eksploracji, po znalezieniu jakiejś ładnej planetki/księżyca/asteroidy założyć na niej bazę i potem być może sprzedać mapy odkrytych terenów, żeby móc potem polować na przelatujących przez nie graczy czy też założyć działalność gospodarczą ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dlatego wlasnie myslalem o Vedze. Nie wiem dlaczego ale strasznie mnie ciagnie do zwiedzania terytorium Vanduu. Ryzykowne ale "no pisk, no fun".


A tu mial byc jakis zajebisty podpis albo cytat, ale wole piwo i fajki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie myślałem o tym. Przeczytałem wszystkie dostępne opisy systemów i najbardziej podjarało mnie, że można robić wycieczki na Orion  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_tongue.png"> (taki sentyment po Master of Orion II ) . Ja tam za resztą tłumu, narazie nie mam swojego pomysłu na domowy system.


sygn (4).png

Jeżeli na start w grze chcesz dostać dodatkowe 5000 UEC (5$) skorzystaj z mojego "Refferal Code"  podczas rejestracji (wystarczy kliknąć w link->)STAR-4NYK-GPNC

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja tak się zastanawiałem, by zacząć od Hadriana jak się da. Od biedy w Tyrolu. Mnie akurat ciągnie na wschód.


en-1-combined-a.png

To jest puste, ciągnie się w nieskończoność i… O mój Boże, tam jest pełno gwiazd! - Arthur C. Clarke

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A czemu na wschód? Jakoś historycznie zawsze mieliśmy na pieńku ze wschodem ...


sygn (4).png

Jeżeli na start w grze chcesz dostać dodatkowe 5000 UEC (5$) skorzystaj z mojego "Refferal Code"  podczas rejestracji (wystarczy kliknąć w link->)STAR-4NYK-GPNC

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A czemu się bez wyraźnego powodu uprzedzać?


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Uprzedzeń nie mam, natomiast świadomość historyczna to inna sprawa. Co do wschodu w grze to jeszcze nie wiem czy będziemy mieli z nim na pieńku.


sygn (4).png

Jeżeli na start w grze chcesz dostać dodatkowe 5000 UEC (5$) skorzystaj z mojego "Refferal Code"  podczas rejestracji (wystarczy kliknąć w link->)STAR-4NYK-GPNC

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Również uważam, że powinniśmy wystartować w zwartej grupie. Moim zdaniem będzie najlepiej gdy szefowa wybierze sobie taki system jaki będzie jej najbardziej pasował, a reszta uzna go za punkt odniesienia i rozlokuje się w promieniu maksymalnie 2-3 skoków od niego. Na takim obszarze większość członków na pewno znajdzie coś dla siebie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niemniej dobrze by było gdyby centralny punkt był strategicznie ulokowany tak by zapewnić nam wszystkim możliwie najlepsze warunki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie do końca, jak będziemy mieli swój jeden duży organizacyjny hangar, to satelitki graczy mogą być daleko i służyć jako przyczółki. Wszysto zależy od mechanizmów gry .


sygn (4).png

Jeżeli na start w grze chcesz dostać dodatkowe 5000 UEC (5$) skorzystaj z mojego "Refferal Code"  podczas rejestracji (wystarczy kliknąć w link->)STAR-4NYK-GPNC

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Decyzja zostanie podjęta po konsultacjach (ankieta+temat) gdy będzie wiadomo więcej na temat tego jak będzie działać mechanika baz i hangarów. Oczywiście nie na forum publicznym tylko na wewnętrznym podforum organizacji (przypominam że piszemy na publicznym  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_wink.png">)


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Byle nie Sol, bo czuję że będzie noobogenny.  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_biggrin.png">


ad.pngdastro_ad.pngad.png
 
banner-discord-ga-ad-scpl.png

Wszystkie moje posty na forum GameArmada mają postać prywatnej opinii i są oparte na moim prywatnym zdaniu odnośnie różnych zagadnień.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Nebthtet
      Po blisko miesięcznym opóźnieniu CIG udostępniło w końcu na produkcji wersję 3.6.0 wszystkim wspierającym. Nowości jest sporo, tak więc bierzcie się za lekturę - w sam raz na długi tranzyt QT lub czas instalacji aktualizacji. Pełne patch notes po polsku już wkrótce - dorzucimy je w aktualizacji artykułu, na razie opisy najważniejszych nowości macie w treści.
      To jeszcze nie koniec - druga część tej wersji opatrzona numerem 3.6.1 zawiera funkcjonalności, z którymi CIG mimo opóźnienia nie zdążyło. Są to: 
      Origin 890 Jump - luksusowy jacht i kolejna jednostka naprawdę słusznych rozmiarów Ship Rentals - funkcjonalność wypożyczania statków
         
      Nowy launcher
       
      Od tego trzeba zacząć - bez nowego launchera nie pobierzecie aktualizacji. Znajdziecie go tutaj lub w naszej plikowni - korzystając z poprzedniego nie połączycie się z serwerami gry. Aplikacja zastąpi stare launchery Live oraz PTU i umożliwia dostęp do obu kanałów.

      Kliknij tam, gdzie ramka, a pojawi się menu umożliwiające przełączanie się pomiędzy LIVE a PTU.
      Nowości
      Uniwersalny launcher: jedna aplikacja do uruchamiania wersji LIVE oraz PTU. Launcher przy uruchomieniu sprawdza, czy są jakieś aktualizacje gry, oraz przy kliknięciu “Launch Game” - koniec z czekaniem na informację o konieczności pobrania aktualizacji. Uprzednio launcher sprawdzał czy są aktualizacje co 10 min. Teraz robi to również przy kliknięciu “Launch Game” lub “Install”. Aplikacja wyświetla prędkość pobierania podczas aktualizacji.  
      Znane problemy
      Gracze mogą utknąć na początkowym ekranie ładowania. Jeśli to nastąpi zamknijcie grę Alt + F4 i uruchomcie ją ponownie lub spróbujcie popełnić samobójstwo postacią (na ekranie ładowania), aby wymusić respawn. Pociski Anvil Ballisty mogą czasami nie być w stanie zalockować się na celu i / lub wystrzelić. Aby spróbować usunąć problem należy spróbować odzyskać statek (reclaim) lub ponownie go zespawnować. Zleceniodawcy misji mogą czasami znajdować się w niewłaściwej pozycji przez co nie będą w stanie normalnie wchodzić w interakcje. HUD znika po włączeniu napędu kwantowego. Upuszczenie chipów do hackowania na powierzchniach planetarnych może spowodować ich wpadnięcie pod rzeczone powierzchnie. W widoku z pierwszej osoby może wystąpić znaczna redukcja liczby klatek na sekundę. Tekstury wyświetlają się na wizjerze na niektórych hełmach. Statkom AI zdarza się niezamierzone kiwanie się skrzydeł. Teren na Lyrii może znikać na niektórych obszarach (wysoki teren w obszarach o dużej gęstości).  

       
      PRAWO I PORZĄDEK
      Zbrodniarze, miejcie się na baczności!

      Uniwersum będzie znacznie mniej bezpiecznym miejscem dla graczy, którzy uciekają przed prawem. Wszystko to dzięki przebudowanemu systemowi prawa, który zapewnia odpowiednią odpowiedź służb bezpieczeństwa, oraz jej eskalację zależną od konkretnych jurysdykcji i obowiązujących tam reguł.
      Crimestat ma teraz bezpośredni wpływ na poziom przeciwników i to, jak aktywny jest ich styl gry. Im wyższy crimestat, tym bardziej aktywni i uprzykrzający życie są prześladowcy. Przestępstwa są dzielone na mniejsze wykroczenia, które są karane grzywnami, oraz na skutkujące cięższymi karami cięższe przestępstwa federalne, których popełnienie spowoduj, że gracz zostanie zaatakowany przez wrogie SI i łowców nagród. Prawo jest egzekwowane w systemie jurysdykcji, gdzie główną jurysdykcją systemu Stanton jest UEE, które śledzi i ściga przestępstwa federalne. Jurysdykcja regionalna jest specyficzna dla danego obszaru (np. Crusader, Hurston). Jej przedstawiciele nadzorują własne wykroczenia - takie organy mająwłasne zasady dotyczące substancji kontrolowanych i własne, osobne siły bezpieczeństwa. Zasady i przestępstwa dla każdego regionu będą wymienione w zakładce "Journal" w mobiGlas dla daej jurysdykcji. Zakładka będzie aktualizowane w miarę przemieszczania się przez regiony. GrimHex to wyjątkowy przypadek jurysdykcji, która nie respektuje autorytetu UEE i nie zgłasza im przestępstw. GrimHex również ma pole tłumiące sygnały z obszaru wokół stacji, aby chronić swoich gości. Grzywny za wykroczenia są potrącane bezpośrednio z konta gracza pod warunkiem, że ma on tam środki. Jest to tymczasowe rozwiązanie czasu implementacji kiosków do spłacania grzywien.

      Różne siły bezpieczeństwa mogą również losowo zbliżać się do gracza przemieszczającego się w uniwersum. Jeśli gracz jest przestępcą lub jest w posiadaniu statku, który został zgłoszony jako skradziony (inny gracz złożył roszczenie ubezpieczeniowe na tym statku) i natknie się na te siły, to natychmiast zostanie zaatakowany. Jeśli natomiast nie ma nic na sumieniu to za pośrednictwem komunikatora w statku zostanie poproszony o zatrzymanie się celem przeskanowania statku. Jeśli gracz nie zatrzyma się w określonym czasie, to po paru powtórzonych ostrzeżeniach dostanie crimestat, a służby bezpieczeństwa ruszą do ataku. Jeśli gracz podda się skanowi i jest w posiadaniu nielegalnych towarów, zostanie ukarany grzywną, a towary będą usunięte.
       
      STATION BREAK
      Warianty stacji kosmicznych

      Stacje kosmiczne w całym systemie przeszły gruntowny facelifting i mają nowe zewnętrza. Oferują te same funkcjonalności, które już znacie i kochacie, ale teraz idzie z nimi w parze znacznie ulepszony wygląd.

       
      SCUM & VILLAINY
      Zbrodnia popłaca

       
      Pamiętacie o tym nowym systemie prawa? Nie martwcie się drodzy złoczyńcy i rzezimieszkowie. W parze z większym ryzykiem idą wyższe profity dzięki rozbudowanej ekonomii czarnorynkowej, wyspecjalizowanym misjom dostawczym oraz innym bardziej zróżnicowanym możliwościom "zarządzania" crime statem. Nadeszła nowa era dla wszystkich szemranych typów.
      Skradzione towary i nielegalne towary mogą być teraz sprzedawane tylko w lokalizacjach o szemranej reputacji, a niektóre z nich mogą wymagać dochodzenia, aby odnaleźć ich lokalizacje. Obserwujcie nasze działy z poradnikami - na pewno znajdziecie tam przydatne wskazówki.

      Hakowanie, które pozwala na pozbycie się posiadanego crimestatu wymaga teraz użycia możliwego do schowania urządzenia jednorazowego użytku. Można je znaleźć w różnych lokalizacjach lub kupić w sklepach. Urządzenie jest dodawane do ekwipunku jako gadżet, można go użyć po wyciągnięciu przy pomocy klawisza "4" (przy domyślnym obłożeniu klawiatury).
      Dostępne są różne warianty, które różnią się jakością oraz stylem. Te "bardziej legalne" będą pozwalać na ukończenie hakowania z minimalną interakcją ze strony gracza, lecz proces będzie trwać dłużej. "Mniej legalne" wersje hakują znacznie szybciej, lecz wymagają ciągłej interakcji gracza. W dodatku im dłużej trwa proces hakowania, tym większe ryzyko, że zostanie wygenerowana misja mająca na celu powstrzymanie hakera.
      Uaktualnione zachowanie/mechanika odnosi się zarówno do usuwania crimestatu jak również do wyłączania satelitów komunikacyjnych. Powolne, lecz niezawodne urządzenia można nabyć w niektórych sklepach - np. w Cubby Blast, a mniej legalne wariantów trzeba będzie poszukać u mniej szanowanych dilerów. W wersji 3.6 są również dostępne alternatywne lokalizacje, gdzie gracz może podjąć próbę zhakowania swojego statusu Crime Stat. O nich również znajdziecie informacje na Game Armadzie.
       
      STATKOZAKUPY
      Możliwość zakupu statków w kioskach

      Ponad 90 zdatnych do lotu statków można zakupić walutą z gry w specjalnych terminalach znajdujących się w całym uniwersum. 



       
      FACE TIME
      Poprawki FoIP + VoIP

      'Freelook' został dodatkowo ulepszony i dodano technologię Face and Voice Over IP (FOIP) do komunikacji ship-do-statku z domyślnie włączoną opcją global proximity (a po ludzku - jeśli jesteście z interlokutorem wystarczająco blisko, to będziecie mogli prowadzić wideorozmowę). Daje to znacznie bardziej angażującą i realistyczną opcję komunikacji, organizacji działań drużynowych no i rzecz jasna zwiększa immersję w uniwersum Star Citizena.
      mp4.mp4
       
      LATAĆ NIŻEJ I... WYŻEJ?
      Ulepszenia statków i lotu

      Doświadczenia z lotu w Star Citizen są dalej ulepszane - tym razem poprzez wprowadzenie dedykowanego trybu unoszenia się (Hover Mode) wykorzystującego silniki ciągu VTOL.  Tryb hover będzie automatycznie aktywować się w pobliżu powierzchni planetarnych przy niskich prędkościach. Po jego aktywacji statki przełączą się na tryb VTOL, w yum alternatywne konfiguracje thrusterów tam, gdzie to możliwe. W trybie hover statek będzie unosić się w poziomie do czasu aż gracz poruszy sterami. Podniesienie / obniżenie dzioba spowoduje ruch w przód / tył, a ruch wzdłuż długiej osi (roll) poskutkuje ruchem bocznym. Jeśli statek rozwinie odpowiednio dużą prędkość automatycznie przełączy się na standardowy ciąg (silniki z tyłu).
       
      Przeprojektowano również osłony tak, aby zaimplementować znaczące różnice w sposobach ich działania, podczas gdy ulepszona degradacja pozwala na nawarstwianie się uszkodzeń poprzez konkretne zachowania i efekty by zwiększyć szanse awarii komponentów.
       
      SPLUWY. MNÓSTWO SPLUW.
      Uzbrojenie FPS, uzbrojenie dla statków i zużywanie się sprzętu

      Od pistoletów zwyczajnych i maszynowych, po repeatery zbudowane, by rozwalać statki pół systemu dalej Alpha 3.6 wprowadza do gry konkretną siłę ognia. Możliwości dodawania akcesoriów do broni (jak ulepszone lunetki) jeszcze bardziej rozszerza zabójczość waszych osobistych arsenałów. Akcesoria te znajdziecie w sklepach z uzbrojeniem, które sprzedają sprzęt kompatybilny z owymi akcesoriami.
      Możliwe rozszerzenia to:
      Celownik laserowy (red dot) - zoom 1x Celownik holograficzny - zoom 3x Celownik teleskopowy - zoom 4x Celownik teleskopowy - zoom 8x
      Nowe bronie:
      Pistolet Behring S38 - możliwy do zakupu w Center Mass oraz Port Olisar. Pistolet maszynowy Klaus & Werner Lumin V - dostępny do zakupu w Center Mass i Conscientous Objects MaxOx Neutron Repeaters - dostępne w Center Mass w Area18
      Uzbrojenie statków teraz widać wizualnie. Także prędkość zużywania się wszystkich komponentów statków została zwiększona. Degradacja może nawarstwiać się w miarę upływu czasu oraz wskutek konkretnych zachowań (częste przegrzewanie, uszkodzenia).
      Komponenty statków mają teraz szansę na pudło / awarię. Bazowa szansa dla komponentu w idealnym stanie jest ekstremalnie niska. Szanse na awarie zwiększają się miarę zużywania się komponentu, jego uszkodzeń i przegrzania. Mogą być to pomniejsze efekty wizualne, spore awarie poskutkują redukcją funkcjonalności, a krytyczne tymczasowym wyłączeniem sprzętu.
      Osłony zostały przerobione, aby dodać większe różnice między producentami i klasyfikacjami. Celem tego jest zapewnienie różnicy wrażeń z użytkowania i wartości. Moc osłon rozmiaru 1 została skorygowana,  przerobiono też regenerację. Dla rozmiaru 1 osłony przestają się regenerować po trafieniu, a po upływie określonego czasu bez kolejnych trafień ponownie zaczną się ładować. Funkcjonalnym celem tego jest ograniczenie regeneracji osłon podczas walki i sprawienie, aby działały bardziej na zasadzie powstrzymywania wroga przed zadaniem znacznych obrażeń zaraz po rozpoczęciu walki. Jest jeden wyjątek, osłony producenta ASAS regenerują się bez przerwy, ale mogą przyjąć mniejsze obrażenia. Osłony rozmiaru 2 działają podobnie jak dotychczas, ale teraz są większe różnice między producentami. Dla osłon rozmiaru 2 nie ma opóźnienia obrażeń, niska regeneracja i duża pula obrażeń jakie mogą przyjąć. Osłony o rozmiarze 3 mają bardzo duże pule punktów zdrowia i spore tempo regeneracji - celem jest wymóg współpracy wielu statków w celu przezwyciężenia ich regeneracji.
       
      KONTROLA NAZIEMNA
      Nikt nie spodziewał się Anvil Ballisty

      Samojezdny system obrony lotniczej od Anvil daje każdej uziemionej operacji szansę w walce z największymi zagrożeniami w universum. Ze specjalnie dostosowaną artylerią zdolną do strzelania na dystans ponad 2000 metrów i namierzania celów z malutką sygnaturą elektromagnetyczną Ballista jest w stanie anihilować każdy cel naziemny oraz powietrzny zanim ostrzeliwany zorientuje się, co go dorwało.
      Anvil Ballista jest już w grze
      - zaraz po zakupie możecie wybrać się na wycieczkę, by przemodelować jakiś zakątek Stanton.
       
      Anvil Ballista dostępna jest w pięciu wersjach:
      Bez LTI (140$ + VAT lub store credit) Warbond (120$ + VAT) Ballista Snowblind Limited Edition (125$ + VAT) Ballista Dunestalker Limited Edition (125$ + VAT) Każda opcja zawiera pojazd, odpowiednie ubezpieczenie, oraz hangar SelfLand. Snowblind oraz Dunestalker mają jeszcze odpowiednie dla wariantu skórki.
       
        


      Podzielcie się opinią na jego temat i zagłosujcie w ankiecie:
       
      NOWE I PRZEROBIONE STATKI
      5 statków i pojazdów wpadło do Uniwersum
      Przerobieni faworyci, świeżo udostępniony do lotu myśliwiec snub od Kruger Intergalactic, oraz najnowsza propozycja przeciwlotnicza od Anvil - to najnowsze wybuchowe debiuty w Persistent Universe.

      P-72 Archimedes

      P-52 Merlin

      Aegis Vanguard Warden

      Aegis Vanguard Hoplite

      Anvil Ballista
      Rzecz jasna zapraszamy do dyskusji o patchu 3.6.0 na forum:
      Za pomoc w przygotowaniu materiałów dziękuję @Vanter niezmordowanie postującemu dane z PTU i śledzącemu nowości, @Rybakowi walczącemu z tłumaczeniem patchnotek oraz @Frosty'emu .

    • Przez Nebthtet
      Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /uploads/monthly_2019_07/maxresdefault.jpg.c98caf76fac88c78427dfce3a4165df6.jpg" src="/applications/core/interface/js/spacer.png">
      Jako, że mamy LIVE to czas zacząć osobny wątek i ten od PTU położyć do piachu. Lista nowości w newsie.
      Podzielcie się wrażeniami!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności