Skocz do zawartości
  1. Dako

    Dako

  2. Dastro

    Dastro

  • Podobna zawartość

    • Przez Nebthtet
      Instalacja obłożeń sterowania
      Po pobraniu pliku XML przenieś go do następującego folderu:
      LIVE: C:\Program Files\Roberts Space Industries\StarCitizen\LIVE\USER\Controls\Mappings PTU: C:\Program Files\Roberts Space Industries\StarCitizenPTU\LIVE\USER\Controls\Mappings W razie potrzeby zmień literę dysku lub dostosuj ścieżkę, jeśli zainstalowałeś grę w innej lokalizacji.
       
      Wybór obłożeń sterowania
      Teraz, gdy profile są w odpowiednim miejscu na dysku jest kilka sposobów na wybranie ich w grze.
      Opcja 1
      Ta opcja pozwala na szybkie i proste załadowanie całego profilu. Otwórz konsolę Star Citizena (domyślnie ~) i wpisz następującą komendę:
      pp_rebindkeys Nazwa_pliku_z_profilem.xml Gotowe!
      Opcja 2
      Ta opcja pozwala na na wybór kontrolerów, do których chcemy załadować profil - możemy np. pominąć mysz jeśli mamy takie życzenie.
      Po uruchomieniu gry wejdź do menu opcji i kliknij "Keybindings" na samej górze. Kliknij opcję "Advanced Controls Customization"
      Następnie kliknij 'Control Profiles' na dole ekranu. Pojawi się menu. Wybierz swój profil z listy.
      W oknie dialogowym które się pojawi kliknij "None" obok obłożenia klawiatury. Wybierz "Keyboard" z listy, jaka się wyświetli.
      Kliknij "None" obok swojego obłożenia myszy. Kliknij "Mouse" z listy, która się pojawi. Kliknij "Load" aby załadować swoje obłożenie sterowania
      W ten sposób załaduj profile do wszystkich kontrolerów, jakie są na liście, lub tylko tych, których obłożenie chcesz zmienić.
      Jeśli coś jest niejasne, widzisz nieścisłość lub masz pytania, to zadaj je proszę w komentarzu.
      Ilustracje pochodzą z poradnika instalacji GameGlass (który swoją drogą polecam, bo to superwygodne rozwiązanie).
    • Przez Nebthtet
      Przez cały tydzień statki wojskowe są dostępne w darmolocie! Cała oferta Hornetów oraz Gladius i Gladiator stoją w waszych hangarach gotowe by siać zniszczenie!
      Pełna lista statków to:
      Anvil Hornet F7C Anvil Hornet F7C-R Anvil Hornet F7C-S Anvil Hornet F7C-M Anvil Gladiator Aegis Gladius Pamiętajcie, że testy dostarczają CIG cennych danych testowych pomagających w budowaniu lepszej gry. Jeśli znajdziecie buga, czy macie sugestie nie omieszkajcie ich umieścić na odpowiednim subforum CIG.
      Uwaga: ten rodzaj darmolotów wymaga posiadania pakietu z grą!
    • Przez Nebthtet
      Jako że w 3.5 zmieniło się sterowanie, to pewnie sporo osób szuka zaktualizowanych profilów do różnorakich kontrolerów. Będziemy gromadzić je tutaj. 
      Na początek...
      Thrustmaster T16000m - profil pod dual stick. 
      Cheat sheet:
       Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. Pobierz mapping i profil Wybierz jedną opcję mappingów do Star Citizen z linków poniżej dla:
      mapping JoyToKey mapping T.A.R.G.E.T. Pobierz profil do odpowiedniego oprogramowania profil JoyToKey profil T.A.R.G.E.T. Opcjonalnie pobierz plik do Draw.io aby nanieść swoje zmiany na https://www.draw.io
       
      Miej na uwadze, że autor powyższego dość mocno zmodyfikował obłożenie sterowania i zmienił nawet rzeczy takie jak tryb interakcji.
      Tryb interakcji: G Opuść siedzenie pilota: L-Alt+F Leczenie: F Oxygen Pen: O Granat: H Melee: V etc.
      Warto przejrzeć całość obłożeń, aby dopasować je do własnych potrzeb i upodobań. Miej również na uwadze że może być konieczne ponowne zbindowanie osi w zależności od tego, jak twój komputer interpretuje dane wejściowe.W profilu również jest trochę placeholderów jak np. tryb VTOL czy przełącznik thrusterów. Docelowo mają być zaimplementowane konfiguracje, pomiędzy którymi można się przełączać. Profil ma również odbindowany przycisk do włączania 'flight ready' - zamiast tego używaj włącznika 'power/engine'.
      Źródło
    • Przez Nebthtet
      Alpha 2.0 Star Citizena przygotowuje grunt pod implementację żyjącego uniwersum gry. Umożliwia graczom dostęp do statków wieloosobowych, dużych map oraz walki w trybie FPS. Możecie spodziewać się, że w przyszłości w miarę rozwoju gry do tej podstawy zostaną dodane dodatkowe statki, lokalizacje i mechanika gry. Alpha 2.0 to pierwszy przedsmak żyjącego, oddychającego świata Star Citizena - tak więc bierzcie się do eksploracji uniwersum!  
      Duże światy - Crusader
      17 misji w otwartym świecie
      8 misji Comm Array polegających na starciach statków w kosmosie i działaniach EVA. 8 misji Research polegających na ochronie cywilów lub odzyskaniu utraconych danych. 1 misja Exploration - przeszukanie i eksploracja opuszczonej stacji. ponad 20 losowych wydarzeń - większość to losowe walki w kosmosie, często z różną kombinacją statków wrogich i przyjaznych. 4 z nich to losowe misje eksploracyjne polegające na odnajdywaniu zaginionych wraków.
      Naprawa przekaźników telekomunikacyjnych
       
      Strzelanka z perspektywy pierwszej osoby (FPS)
      Doładowujące się bronie energetyczne. Przedmioty do podniesienia w świecie gry - w tym uzbrojenie balistyczne, amunicja i MediPeny. Leczenie graczy. Ze względu na otwartą architekturę systemu Crusader walka FPS może mieć miejsce na stacjach kosmicznych, pokładach statków a nawet podczas działań EVA. Stacja kosmiczna - lokalizacja specjalnie zaprojektowana i dedykowana walce FPS, zawierająca mnóstwo schowków z uzbrojeniem osobistym.
       
      Jeszcze więcej opcji!
      Stałe i trwające potyczki kosmiczne pomiędzy frakcjami piratów i wewnątrzsystemowymi siłami porządkowymi w pasie asteroid Yela. Wraki do złupienia w pasie asteroid Yela. Naprawy statków, tankowanie i uzupełnianie amunicji w Cry-Astro. EVA - działania w kombinezonie poza statkami. Statki wieloosobowe. Rozgrywka w statkach wieloosobowych. Nie jesteś przywiązany do fotela, możesz chodzić po statku ze znajomymi, a także obsługiwac różne stanowiska takie jak pilot, kopilot, działonowy, inżynier. Przejścia ze statku w kosmos, Rozgrywka z perspektywy pierwszej osoby bez szwów. Przechodź pomiędzy wnętrzem statku a kosmosem na zewnątrz i z powrotem bez ekranu ładowania! Lataj, walcz i przemieszczaj się w kosmosie w jednej grze.
      Podróż kwantowa
      Quantum Travel - podróż kwantowa - włącznie z ograniczoną mechaniką paliwa. Wszystkie jednostki nie będące myśliwcami są wyposażone w napęd kwantowy pozwalający na podróż przez przestrzeń lokalną z 0,2 prędkości światła. MobiGlas z systemem Dziennika i Misji. Walka EMP w Avengerze Warlocku. Technologia dużych światów pozwalająca na istnienie ogromnych obszarów przestrzeni do eksploracji bez ekranów ładowania. Nowe modele lotu IFCS. Naprawa, tankowanie i uzupełnianie amunicji w statkach. System party (drużyn). Stanowiska do obsługi na statkach wieloosobowych.
      Tryby lotu IFCS – Precision, SCM i Cruise. Dopalacze. EMP działające na zasadzie statek vs statek oraz zniszczenia na jego skutek.  
      Lokalizacje
      1 planeta: Crusader. 3 księżyce: Yela oraz jej pas asteroidów, Cellin ze stacją i Daymar ze stacją. 3 różniące się stacje: Port Olisar (nowy port przeładunkowy oraz kosmiczny hotel gdzie zaczynasz grę), Security Post Kareah (lokacja FPS PvP), Covalex Shipping Hub (opuszczony port przeładunkowy służący jako lokacja do eksploracji EVA dla graczy). 1 stacja naprawy i uzupełniania zapasów Cry-Astro. 9 lokalizacji comm array (przekaźniki telekomunikacyjne) z walkami, misjami i eksploracją EVA.
      Stacja Naprawczo-Zaopatrzeniowa Cry-Astro
       
      Arena Commander
      W lore gry Arena Commander jest modułem symulacyjnym do którego piloci mogą wskoczyć by poćwiczyć. Służył jako poligon testowy dla wielu doświadczeń związanych z lotem i walkami. Wszystkie statki wymienione jako zdatne do lotu przed publikacją PTU wersji 2.0.0 mogą być wykorzystane do lotu w dowolnym z trybów.
      6-częściowy samouczek, który wprowadza graczy do podstawowych i zaawansowanych sposobów kontroli lotu, w tym startu, lądowania i walki. Tryb wyścigów Racing Mode (single oraz multiplayer), z trzema unikalnymi "torami" o rosnącym poziomie trudności. W lore jest znany jako Puchar Murraya. Tryb swobodnego lotu, bez limitu czasowego, wrogów AI lub zadań. Do wyboru są dwie unikalne mapy, Dying Star or Broken Moon. Vanduul Swarm na dwóch mapach, Dying Star lub Broken Moon. Walcz z kolejnymi falami coraz bardziej wymagających wrogich statków Vanduuli. W trybie dla pojedynczego gracza masz sojuszników sterowanych przez AI. Tryb multiplayer to do czterech graczy w zespole vs rój Vanduuli.
      300i w akcji
       
      Tryby tylko dla wielu graczy:
      Battle Royale - tryb walki "wszyscy na wszystkich" dla 4-16 graczy. Ten, który zdobywa najwięcej punktów w wyznaczonym limicie czasowym zwycięża. Squadron Battle - tryb walki "zespół vs zespół" dla 4-8 graczy po każdej ze stron. Zespół, który zdobędzie najwięcej punktów w wyznaczonym limicie czasowym zwycięża. Capture the Core - zespołowy tryb CTF z zespołami 4-6 graczy po każdej ze stron. Pierwsza drużyna, która osiągnie pięć przechwyceń wygrywa. Wszystkie tryby moga być rozgrywane na dwóch unikalnych mapach - Dying Star oraz Broken Moon. Publiczne wolne rozgrywki są ograniczone do 4 graczy na stronę.
      Lot Vanduuli
        
      Moduł Social: ArcCorp
      Area 18 to miasto na ArcCorp, planecie w układzie Stanton i pierwsze udostępnione interaktywne środowisko znajdujące się na planecie.
      Rozgrywka skupia się na indywidualnej eksploracji i interakcjach społecznych Strefa ta zawiera obszar celny, sklepy, szpital, przedmioty (póki co niemożliwe do zakupu) oraz bar. Tryb Augmented Reality (rzeczywistości rozszerzonej) pozwala graczom na zobaczenie jak nazywają się inne postacie oraz podejrzenie nazw / opisów / cen przedmiotów na które patrzą. W pełni zniszczalne łaziki Greycat, którymi gracze mogą jeździć po strefie - z możliwością przejechania i zabicia innych graczy lub zniszczenia pojazdu. Pierwszy kontakt graczy ze śmiercią i respawnem w szpitalu po tym jak zostaną przejechani. NPC - interakcja z nimi jest w trakcie developmentu. Wprowadzenie chatu i animowanego / opatrzonego głosem systemu emotek. Istnieje możliwość tworzenia i dołączania do wielu kanałów chatu, wchodzenia do instancji ArcCorp ze znajomymi i interakcja z nimi na o wiele bardziej osobistym poziomie. Do 36, ze sztywnym limitem 40. Miękki limit pozwala na dołączanie do tej samej instancji co znajomi.
      ArcCorp
        
      Moduł Hangar
      Hangary to miejsce, gdzie gracze mogą obejrzeć i zwiedzić swoje statki, jak również podziwiać przedmioty dekoracyjne i prezenty dla subskrybentów jakie są sprzedawane w sklepie. Mogą się powiększać od jednej do pięciu zatok w zależności od ilości statków załadowanych na stronie. Poradnik jak zarządzać hangarem znajdziesz tutaj.
      Każda zatoka pomieści 3 małe statki, 1 średni lub 1 duży. Rozszerzone opcje są w trakcie developmentu. Wyjątkiem jest hangar VFG Industrial (zwany też asteroidowym). Centralna zatoka VFG Industrial może pomieścić tylko 3 małe lub 1 średni statek. Obecnie dostępne są cztery typy hangarów: SelfLand, Aeroview, Revel &York oraz VFG Industrial. Rozgrywka: Oglądaj, zwiedzaj i wchodź w interakcję ze swoimi statkami lub hangarami. Używaj Holostołu aby dodawać, usuwać lub zmieniać wyposażenie statków. Wchodź w interakcję z ozdobami hangaru - od plakatów po mały barek lub szafę grającą. Przejedź się Greycatem (jeśli go posiadasz).
      Avenger w hangarze 
      UWAGA: Gra jest udostępniona jako alpha - cały czas jest rozwijana. Jej część już udostępniono do testów i w celu zbierania opinii graczy. Oczywiście wersje alpha to prace w toku - będą mieć bugi i inne problemy. Zachęcamy do zgłaszania sugestii na forum RSI, natomiast decyzja czy zostaną one zaimplementowana leży w całości po stronie developerów.  
       
      Status dostępności statków
      Małe statki
      Statek Dostępny w hangarze Zdatny do lotu P-52 Merlin Tak Tak M50 Interceptor Tak Tak Seria Aurora Tak Tak Seria Mustang Tak Tak Seria 300 Tak Tak Seria Hornet Tak Tak Gladius Tak Tak Seria Avenger Tak Tak Vanduul Scythe Tak Tak Vanduul Glaive Tak Tak Gladiator Tak Tak  
      Średnie statki
      Statek Dostępny w hangarze Zdatny do lotu Cutlass Black Tak Tak Cutlass Red/Blue Tak Nie Seria Freelancer Tak Nie Vanguard Warden Tak Nie  
      Duże statki
      Statek Dostępny w hangarze Zdatny do lotu Retaliator Bomber Tak Tak Constellation Andromeda Tak Tak Constellation Taurus Tak Nie Constellation Aquila Tak Nie Constellation Phoenix Tak Nie Redeemer Tak Nie
       
      W kolejnych aktualizacjach...
      Lista może ulec zmianom:
      Nowe dodatki
      Klub Million Mile High: Ekskluzywny bar, który będzie dostępny (tymczasowo) za pośrednictwem windy w Hangarze. Będą do niego mieć dostęp jedynie osoby które wcześnie wsparły grę kupując najdroższe pakiety. Zmiana wyglądu postaci (pancerz / ubrania). Zwiększenie liczby wspieranych graczy. System osłon FPS. Starty i zatrzymania FPS. Rozdział pozy celowania / rozglądania się w FPS. Fizyka EVA.
      Widok na Million Mile High Club
      Ulepszenia
      Ulepszenia Holstołu. Grafika menu głównego. Reakcja na trafienia FPS. Poruszanie się bez broni w FPS. Dopracowanie FPS P4AR. FPS ArcLight polish. Lot w kosmosie - optymalizacja UI. Lot w kosmosie - dopracowanie trybu Focus.
      Kokpit Freelancera
    • Przez Nebthtet
      "Wypożyczane" statki są czymś obecnym w Star Citizenie od bardzo dawna. Jeśli posiadacie maszynę, która jeszcze nie jest ukończona na tyle, by była udostępniona w Arena Commanderze CIG zapewnia wam grywalny zamiennik do czasu implementacji posiadanego statku do gry. Prosta sprawa.
      Od wersji 2.0 CIG zaktualizował matrycę na podstawie której przydzielane są "pożyczaki" tak, aby maksymalnie uprościć tę kwestię.
      Według nowych zasad właścicielom wszystkich niegotowych statków wieloosobowych zostanie udostępniona Constellation Andromeda, a posiadacze jednoosobówek dostaną do zabawy bazowy model Horneta. Jest kilka wyjątków, ale w większości przypadków będzie stosowana powyższa zasada. W chwili obecnej jest ona zaimplementowana na PTU i wejdzie w życie na serwerach LIVE po publicznym udostępnieniu wersji 2.0.
      Dajcie nam znać na forum i w komentarzach pod tekstem co sądzicie o zmianach!
      Poniżej znajdziecie ostateczną listę "pożyczaków" dla Alphy 2.0 Star Citizena.
      Statek posiadany Typ Udostępnione w 2.0 do lotu AEGIS AVENGER Jednoosobowy AEGIS AVENGER AEGIS AVENGER TITAN Jednoosobowy AEGIS AVENGER TITAN AEGIS AVENGER WARLOCK Jednoosobowy AEGIS AVENGER WARLOCK AEGIS GLADIUS Jednoosobowy AEGIS GLADIUS AEGIS IDRIS M Wieloosobowy RSI CONSTELLATION ANDROMEDA AEGIS IDRIS P Wieloosobowy RSI CONSTELLATION ANDROMEDA AEGIS JAVELIN Wieloosobowy RSI CONSTELLATION ANDROMEDA AEGIS RECLAIMER Wieloosobowy RSI CONSTELLATION ANDROMEDA AEGIS REDEEMER Wieloosobowy RSI CONSTELLATION ANDROMEDA AEGIS RETALIATOR Wieloosobowy AEGIS RETALIATOR AEGIS RETALIATOR BASE Wieloosobowy AEGIS RETALIATOR AEGIS SABRE Jednoosobowy ANVIL F7C HORNET AEGIS VANGUARD Jednoosobowy ANVIL F7C HORNET AEGIS VANGUARD HARBINGER Jednoosobowy ANVIL F7C HORNET AEGIS VANGUARD SENTINEL Jednoosobowy ANVIL F7C HORNET ANVIL CARRACK Wieloosobowy RSI CONSTELLATION ANDROMEDA ANVIL CRUCIBLE Wieloosobowy RSI CONSTELLATION ANDROMEDA ANVIL F7C HORNET Jednoosobowy ANVIL F7C HORNET ANVIL F7CM SUPER HORNET Jednoosobowy ANVIL F7CM SUPER HORNET ANVIL F7CR HORNET TRACKER Jednoosobowy ANVIL F7CR HORNET TRACKER ANVIL F7CS HORNET GHOST Jednoosobowy ANVIL F7CS HORNET GHOST ANVIL GLADIATOR BOMBER Jednoosobowy ANVIL GLADIATOR BOMBER BANU MERCHANTMAN Wieloosobowy RSI CONSTELLATION ANDROMEDA CRUSADER GENESIS STARLINER Wieloosobowy RSI CONSTELLATION ANDROMEDA DRAKE CATERPILLAR Wieloosobowy RSI CONSTELLATION ANDROMEDA DRAKE CUTLASS BLACK Wieloosobowy DRAKE CUTLASS BLACK DRAKE CUTLASS BLUE Wieloosobowy DRAKE CUTLASS BLACK DRAKE CUTLASS RED Wieloosobowy DRAKE CUTLASS BLACK DRAKE HERALD Jednoosobowy ANVIL F7C HORNET ESPERIA VANDUUL GLAIVE Jednoosobowy ESPERIA VANDUUL GLAIVE KRUGER P52 MERLIN Jednoosobowy KRUGER P52 MERLIN KRUGER P72 ARCHIMEDES Jednoosobowy KRUGER P52 MERLIN MISC ENDEAVOR Wieloosobowy RSI CONSTELLATION ANDROMEDA MISC FREELANCER Wieloosobowy RSI CONSTELLATION ANDROMEDA MISC FREELANCER DUR Wieloosobowy RSI CONSTELLATION ANDROMEDA MISC FREELANCER MAX Wieloosobowy RSI CONSTELLATION ANDROMEDA MISC FREELANCER MIS Wieloosobowy RSI CONSTELLATION ANDROMEDA MISC HULL A Jednoosobowy RSI CONSTELLATION ANDROMEDA MISC HULL B Jednoosobowy RSI CONSTELLATION ANDROMEDA MISC HULL C Wieloosobowy RSI CONSTELLATION ANDROMEDA MISC HULL D Wieloosobowy RSI CONSTELLATION ANDROMEDA MISC HULL E Wieloosobowy RSI CONSTELLATION ANDROMEDA MISC RELIANT Jednoosobowy ANVIL F7C HORNET MISC STARFARER GEMINI Wieloosobowy RSI CONSTELLATION ANDROMEDA MISC STARFARER TANKER Wieloosobowy RSI CONSTELLATION ANDROMEDA ORIGIN 300i Jednoosobowy ORIGIN 300i ORIGIN 315p Jednoosobowy ORIGIN 315p ORIGIN 325a Jednoosobowy ORIGIN 325a ORIGIN 350r Jednoosobowy ORIGIN 350r ORIGIN 890 JUMP Wieloosobowy RSI CONSTELLATION ANDROMEDA ORIGIN M50 INTERCEPTOR Jednoosobowy ORIGIN M50 INTERCEPTOR OUTLAND MUSTANG Jednoosobowy OUTLAND MUSTANG OUTLAND MUSTANG BETA Jednoosobowy OUTLAND MUSTANG BETA OUTLAND MUSTANG DELTA Jednoosobowy OUTLAND MUSTANG DELTA OUTLAND MUSTANG GAMMA Jednoosobowy OUTLAND MUSTANG GAMMA OUTLAND MUSTANG OMEGA AMD Jednoosobowy OUTLAND MUSTANG OMEGA AMD RSI AURORA Jednoosobowy RSI AURORA RSI AURORA CL Jednoosobowy RSI AURORA CL RSI AURORA ES Jednoosobowy RSI AURORA ES RSI AURORA LN Jednoosobowy RSI AURORA LN RSI AURORA LX Jednoosobowy RSI AURORA LX RSI CONSTELLATION ANDROMEDA Wieloosobowy RSI CONSTELLATION ANDROMEDA RSI CONSTELLATION AQUILA Wieloosobowy RSI CONSTELLATION ANDROMEDA RSI CONSTELLATION PHOENIX Wieloosobowy RSI CONSTELLATION ANDROMEDA RSI CONSTELLATION TAURUS Wieloosobowy RSI CONSTELLATION ANDROMEDA RSI ORION Wieloosobowy RSI CONSTELLATION ANDROMEDA VANDUUL CAPTURED SCYTHE Jednoosobowy VANDUUL CAPTURED SCYTHE XI'AN SCOUT Jednoosobowy ANVIL F7C HORNET
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności