Skocz do zawartości
Jack Wolf

Arena Commander - Multiplayer - ciekawe filmiki YT

Rekomendowane odpowiedzi

Wiedziałem że 300 na MP będzie siewcą zniszczenia.   Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_biggrin.png">

Edytowane przez Dratro

ad.pngdastro_ad.pngad.png
 
banner-discord-ga-ad-scpl.png

Wszystkie moje posty na forum GameArmada mają postać prywatnej opinii i są oparte na moim prywatnym zdaniu odnośnie różnych zagadnień.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja tam obstawiam że Hornet sprawi się lepiej  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_wink.png">


UXleTZk.pngATER DRACONES         TOMMY RICH FLEET        STAR CITIZEN POLSKA3W1sLPY.png   
URl3Qun.png?1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W deathmatch może i 300i ale w modelach gdzie są rundy, drużyny i możesz doładowywać ammo to chyba Hornet będzie siewcą śmierci


sygn (4).png

Jeżeli na start w grze chcesz dostać dodatkowe 5000 UEC (5$) skorzystaj z mojego "Refferal Code"  podczas rejestracji (wystarczy kliknąć w link->)STAR-4NYK-GPNC

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak sobie czytam i przypomniało mi się, że w tym długim poście, który tłumaczyłem była mowa o tym, że w obecnej wersji AC wszystkie działa zachowują się jak na gimbalach. W momencie jak wprowadzą docelową konfigurację 300i i Aurora stracą w porównaniu do Horneta.

 

Co zresztą ma sens jako że jedyny z nich ma przeznaczenie typowo bojowe. Podejrzewam że w tym samym momencie udostępnią też warianty bojowe innych statków tak by gra nie była jednostronna.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mhh więc znikną gimbale z Aurory? Ja myślałem, że one zostaną... Wersją bojową Aurorki jest Legionare  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_wink.png"> kiszę go z wiarą, że będzie ciut bardziej manewrowy od obecnej Aurory (2 silniczki manewrowe więcej).


sygn (4).png

Jeżeli na start w grze chcesz dostać dodatkowe 5000 UEC (5$) skorzystaj z mojego "Refferal Code"  podczas rejestracji (wystarczy kliknąć w link->)STAR-4NYK-GPNC

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Według SC Datapad żadna wersja aurory nie posiada hardpointów na montowanie broni tego rodzaju. Minimalnie lepiej jest w przypadku rodziny 300i. Za to jeden rzut oka na Horneta wystarczy by się przekonać który z tych statków był tworzony z myślą o walce.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hornet jest wojskowy; na skrzydlach jest ruchomo, "kulawe" dzialko z zalorzenia se rusza, nie wiem jak te na froncie
300 jest cywilny ma chyba tylko to pod pilotem miec ruchome, na skrzydlach maja byc nieruchome

Co nie zmienia faktu ze dobry pilot w 300 ma prawo rozwalic pilota w hornecie ;p

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Patrząc na zachowanie działek to w Hornecie dziobowe są na sztywno.


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mhh widzę, że rozpiska taka jest. Tylko troszkę dziwne to ;/ bo o ile w walkach na odległość 200 - 400 m działkiem na sztywno ucelujesz we wroga to przy większych odległościach będzie to nierealne.

 

Oczywiście, że Hornet jest stworzony z myślą o walce. Aurorka raczej z nim nie ma szans już z samego udźwigu uzbrojenia jednak przy trudności jaka istnieje w manewrowaniu to trafienie z działka na sztywno będzie wyzwaniem graniczącym z cudem przy manewrach bojowych.

 

Zobaczymy, mam nadzieje, że gimbal pozostanie można go jeszcze troszkę ograniczyć ale mam nadzieje, że pozostanie.


sygn (4).png

Jeżeli na start w grze chcesz dostać dodatkowe 5000 UEC (5$) skorzystaj z mojego "Refferal Code"  podczas rejestracji (wystarczy kliknąć w link->)STAR-4NYK-GPNC

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no cóż w takim razie kiszka :/

 

istnieje jednak nadzieja, jeżeli okaże się, że jednostką zdolną do walki będzie tylko hornet to troszkę ludzie się zmartwią... Nie wiem, czy latacie Aurorą, ale obecnie bez tego lekkiego wychylenia broni na gimbalach bardzo ciężko byłoby coś ustrzelić.


sygn (4).png

Jeżeli na start w grze chcesz dostać dodatkowe 5000 UEC (5$) skorzystaj z mojego "Refferal Code"  podczas rejestracji (wystarczy kliknąć w link->)STAR-4NYK-GPNC

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trochę rozbijania się moją Aurorą (fajny ma model uszkodzeń, aż miło popatrzeć jak części odlatują)

 

https://www.youtube.com/watch?v=_tG--20v--s

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to pora żebym dał coś od siebie.  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_tongue.png">

 

Edytowane przez Dratro

ad.pngdastro_ad.pngad.png
 
banner-discord-ga-ad-scpl.png

Wszystkie moje posty na forum GameArmada mają postać prywatnej opinii i są oparte na moim prywatnym zdaniu odnośnie różnych zagadnień.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Czy masz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Candidate
      Możecie polecić jakieś dobre miejscówki do kopania Prospectorem?
    • Przez Frosty
      Hello there,
      Skontaktowała się ze mną osoba z rosyjskiej grupy zajmującej się tłumaczeniem Star Citizena na inne języki. Jako, że opanowali już sposób na tłumaczenie oraz implementacje tekstów do gry to postanowili podzielić się swoimi dokonaniami z innymi społecznościami, które chciałyby przetłumaczyć SC na swój język.
      Popyt na polskiego Kosmicznego Obywatela od dłuższego czasu jest zauważalny, więc osoby chętne do pomocy w tłumaczeniu będą bardzo mile widziane.
      Tłumaczenie tekstu odbywa się w programie SmartCat, a do edycji tekstów 3D (takich jak interakcja z obiektami z otoczenia) wymagany jest program pokroju Autodesk.
      A więc, jeśli ktoś chce nam pomóc w tym ambitnym zadaniu albo ma jakieś pytania to walcie śmiało pod tym postem
      Możecie się również skontaktować się ze mną poprzez wiadomość na forum lub na Discordzie.
    • Przez Vanter
      Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /applications/core/interface/js/spacer.png" />
      Powoli zamknięte testy Evocati dobiegają do końca to postanowiłem zeprać razem wszystkie dotychczasowe noty łatek.
      Główne nowości to:
      Modyfikacja modelu lotu Odmienne zachowanie statków podczas lotu atmosferycznego  HUD w statkach i wieżyczkach  Przenoszenie ciał Aplikacjia Citizen Trading App do przelewów miedzy graczami Grin ROC - mały górniczy pojazd naziemny Przeróbka Origin M50 Malowania statków za aUEC  
      Alpha 3.10.0 PTU.5381545 Patch Notes
       Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość.   
    • Przez Tygrysek_C2H5OH
      Film z Star Citizen połączono z ścieżką dźwiękową trailera Cyberpunk 2077
       
      Dźwięk robi robote, np lot od 0:52.
    • Przez Frosty
      W najnowszym Inside Star Citizen nasz rodak w ekipie CIG przybliży nam informacje o reworku statków Vanduuli, które w niedalekiej przyszłości zawitają do Persistent Universe, oraz Arena Commander.
      W części poświęconej Sprint Report zobaczymy:
      usprawnienia AI NPC - będzie miało skończoną ilość amunicji, którą to będzie musiało uzupełniać jeśli ta się skończy na wyposażeniu; statki z nadchodzącej serii Origin 100 w greyboxie; pierwszą iterację uchwytów na broń podręczną myśliwcach; rework UI statków na przykładzie Gladiusa; wczesną wersję pokładu rafinerii stacji kosmicznej; dalsze usprawnienia postępującego ognia; będącą aktualnie na wczesnym etapie produkcji powierzchnię planety Pyro 2 z nadchodzącego systemu Pyro.  
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności