Skocz do zawartości
Nebthtet

uzbrojenie Rakiety (spekulacje na temat wybuchowych niespodzianek jakie można komuś sprzedać)

Rekomendowane odpowiedzi

Gwoli utrzymania porządku temat o ciężkich argumentach bojowych wydzielam do osobnego wątku. To może być ciekawa rozmowa.
 

 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

Problem z walką głównie przy pomocy rakiet jest taki, że jak wiemy miejsca na ten typ uzbrojenia jednostki nie mają zbyt wiele. Tak więc po paru salwach (przeciwnik nie sierota, spamował flarami i chaffem będzie) jeśli coś trafi to pięknie, jeżeli nie to zostaje "tora tora boski wiatr".

 

Zakładając te kilkaset lat na rozwój elektroniki - myślę że nie byłoby problemu w zaprogramowaniu pocisku na śledzenie konkretnych typów sygnatur cieplnych nawet jeśli weźmiemy pod uwagę cały latający w kosmosie śmietnik. (ciekawa możliwość: samodzielnie modyfikowane silniki owocowałyby trudniejszym lokowaniem się tego typu rakiet przeciwnika). Pamiętajmy że nie snajpimy takim pociskiem przez pół układu słonecznego, tylko walka jest na dystansie kontaktu wzrokowego.

 

Ponadto pocisków może być kilka typów (jak mogliśmy poznać i bawić się w innych spacesimach) 

 

Podział ze względu na typ namierzania się na cel

  • dumbfire - standardowa tępa głowica lecąca prosto przed siebie - idealna na duże, krowiaste cele i małe dystanse. Z racji braku całego sterującego i namierzającego złomu mająca więcej kiloton (bo i więcej materiału wybuchowego)
  • IMREC (Image Recognition) - pocisk namierzający się po zalokowaniu na konkretną sylwetkę / obrys celu. Mogłyby tracić część efektywności w przypadku celu któremu w czasie od wystrzelenia pocisku do ewentualnego trafienia coś odpada (zmienia się sylwetka)
  • IR - standardowy namierzający się tylko jak przeciwnik jest do nas skierowany wylotem głównych silników tj największym źródłem ciepła. Takie zabawki można by najłatwiej ogłupiać flarami
  • FoF - Friend or Foe - pocisk bez lokowania na cel, naparza w najbliższą jednostkę która nie emituje sygnału rozpoznawczego IFF zgodnego z tym co jest zaprogramowane w pocisku. Teoretyczna możliwość walki to specjalizowany układ wykrywający i hakujący na chama pocisk i podmieniający sygnaturę "friendly" na wrogą

Podział ze względu na typ

  • EMP - do rozwalania osłon / elektroniki / systemów. Typ lockowania na cel może być któryś z powyższych lub dumbfire
  • Swarm / Cluster - pocisk kasetowy - coś jak Hornety z Freespace - lokujemy, odpalamy, blisko wroga rozczepia się na kilka / rój małych pocisków dumbfire - coś trafi
  • Torpedy - wielkie i powolne bydlę ale jak rąbnie to nie ma czego zbierać, mało zwrotne z racji gabarytów
  • Miny - małe i słodkie niespodzianki dla kogoś kto się za bardzo przykleił nam do rufy - mogą być z krótkozasięgowym namierzaniem, magnesami etc

Oczywiście opcji i wynalazków może być więcej, powyższe już po prostu były w grach i fajnie się tym bawiło. Rzecz jasna temblor bomb i te dyskowate coś do rozwalania capitali z WC3 i 4 pomijam   Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_whistling.gif">


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

idealnym przykladem dumbfire sa torpedy - powolne, duze i robi duuze kaboom  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_smile.png">

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A gdzie pociski manewrujące?  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_tongue.png">

http://pl.wikipedia.org/wiki/Pocisk_manewrujący


en-1-combined-a.png

To jest puste, ciągnie się w nieskończoność i… O mój Boże, tam jest pełno gwiazd! - Arthur C. Clarke

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

 

Wręcz odwrotnie.

 

Wszystkie obiekty z temperaturą większą od zera absolutnego emitują promieniowanie cieplne które jest w tym samym spektrum co światło widzialne. Jeśli na czarnym tle postawisz biały obiekt będzie Ci go łatwo wykryć a tak właśnie wygląda sytuacja w tym wypadku.

 

Sam fakt że komponenty mogą się przegrzać świadczy o tym że temperatura otoczenia nie jest w stanie wystarczająco szybko chłodzić statku. Zresztą zerknij na filmik Four Horsemen z finału TNGS, po rozłożeniu te boczne elementy zostawiają za sobą gigantyczną chmurę gorących oparów. Coś takiego na tle zimnej pustki będzie się świecić jak choinka.

 

To co mogłoby sprawiać trudności to jeśli za statkiem znajdowałby się obiekt o takiej samej temperaturze co raczej nie jest prawdopodobne. Tym bardziej jeśli wziąć pod uwagę że mowa o przyszłości i bardzo szerokim zastosowaniu na rynku gdzie technologia z pewnością by się rozwinęła w znacznym stopniu.

 

Nawet torpedy dumbfire z łodzi podwodnych za czasów drugiej wojny światowej można było ustawić tak by po spudłowaniu kilkukrotnie zawracały szukając kolejnych celów. Kosmiczne wersje torped dumbifre też musiały by mieć na pokładzie elektronikę która w razie czego je unieszkodliwi bo po wystrzeleniu gdzieś i kiedyś w coś to w końcu trafi.

 

Tak czy siak wydaje mi się że to i tak znowu uproszczenia "for gameplay reasons". Prawdziwa rakieta miała by kilka sensorów które pozwoliły by jej działać w szerokim zakresie sytuacji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Walka na blisko, więc i rakiety muszą być 'głupie' (lub OP).

"Normalnie" (np. w Honorverse  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_tongue.png"> ) walki są na tak duże odległości, że rakiecie paliwa braknie jak zbyt długo miała by manewrować, a wtedy to zwykły kamyk balistyczny (z głowicą).


tecon_ad.png

Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs,
and the Universe trying to produce bigger and better idiots.
...
So far, the Universe is winning.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na razie wszystko wygląda na to że rakiety będą w SC bronią wypasioną i zarazem ekskluzywną opcją.

Wnioskować można choć by po tym, że nie jest ich zbyt wiele w ładowni naszego statku, ( gdyby były zwykłym dodatkiem było by odwrotnie ), oraz po tym że są lokowane i dość skutecznie trafiają w cel wyrządzając przy tym duże obrażenia.

 

Oczywiście można stosować flary, uniki i inne sztuczki, jeśli jednak to wszytko zawiedzie to będzie jedno wielkie kaaabooom i mega duży DMG.

Można spekulować, że będzie ich wiele rodzajów, różniących się między sobą rodzajem niesionego ładunku, a co za tym idzie typu uszkodzeń ( EMP, TH, KIN, EXP ), czy prędkości lotu, prędkości fali udrzeniowej wybuchu, skuteczności namierzania, wielkości niesionego ładunku itd, itp.

 

Ale nie sądzę żeby statystyki rakiet były aż tak skomplikowane jak to jest w świecie gry EVE-Online, jako że jest to bardzo śmiercionośna broń statki rakietowe mogą okazać się prawdziwą perełką, a uzbrojenia tego typu nie powinno się bagatelizować przy fitowaniu pojazdu.

 

Oczywiście jak każda broń także i ta ma wady, umiejętne stosowanie uników i flar oraz systemów zagłuszania, może zniweczyć nasze próby trafienia i szybko wyczerpać nasz pokładowy arsenał, więc może się okazać ( znów w przeciwieństwie do EVE ), że statki oparte tylko i wyłącznie na rakietach w świecie SC nie będą mieć racji bytu. Sądzę że to będzie taki mocny bonus, wywalenie z grubej rury na zakończenie mozolnego i bardzo ekscytującego dogfightingu.


UXleTZk.pngATER DRACONES         TOMMY RICH FLEET        STAR CITIZEN POLSKA3W1sLPY.png   
URl3Qun.png?1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

 

Już przedtem pisałem co myślę o IR. Jednak tak jak pisał lethe logiczniejsze by było tworzenie rakiet co mają po 5 sensorów, żeby na pewno poleciały za namierzonym wrogiem  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_wink.png">

 

Przykładem może być mapa z umierającą gwiazdą. Taka wielka gwiazda czerwona i soczysta momentami w tle a tu rakieta IR trafia w dupkę małego myśliwca.

 

 

Dobra koniec mojego hatowania IR w kosmosie  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_wink.png">

 

 

Ciekaw jestem, jakie będą rakiety. Najbardziej ciekaw jestem, czy zbliżą się do "realności" fizyki wszechświata czy będą małymi kroczkami od niej odchodzić...


sygn (4).png

Jeżeli na start w grze chcesz dostać dodatkowe 5000 UEC (5$) skorzystaj z mojego "Refferal Code"  podczas rejestracji (wystarczy kliknąć w link->)STAR-4NYK-GPNC

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co by nie pisać o rakietach, ja jako Caldari z dużym stażem, jestem niejako na nie skazany, to już takie wypaczenie.

I na pewno będzie to zawsze ważna dla mnie broń  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_wink.png">


UXleTZk.pngATER DRACONES         TOMMY RICH FLEET        STAR CITIZEN POLSKA3W1sLPY.png   
URl3Qun.png?1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Propo rakiet .. correct me if I'm wring, ale rocket cam pokazuje ze rakiety (przynajmniej 300) nie maja silnikow manewrowych a mimo to skrecaja ;p

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bo to magia jest. Albo magnesy neodymowe w nosku mają ;P

A tak serio - pewnie to poprawią... Albo przerobią rocket cam 


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

Absolutnie nie jestem jakimkolwiek specjalistą w tej dziedzinie ale z tego co wiem ciała o różnej temperaturze emitują promieniowanie o różnej długości fali, dlatego przy odpowiednio dużej temperaturze obiekty rozgrzewają się do czerwoności/białości, po prostu promieniowanie cieplne zaczyna wchodzić w spektrum widzialne.

 

Z tego też powodu nawet zakładając że dystans nie ma znaczenia żeby zamaskować statek na tle gwiazdy obydwa te obiekty musiały by mieć tą samą albo mniej lub bardziej zbliżoną temperaturę. Nie wydaje mi się żeby rozgrzewanie statku do takich temperatur było realne czy nawet możliwe. Zakładając że jednak jest to co w sytuacji kiedy na statek lecą dwie rakiety, każda pod trochę innym kątem gdzie każda z nich ma inne tło?

 

I powyższe można w sumie uznać za moje domysły i zignorować ale istnieją przecież placówki które prowadzą obserwację kosmosu za pomocą teleskopów operujących właśnie w podczerwieni. Jeśli na relatywnie statycznym obrazie widzianym z Ziemi da się w ten sposób odróżnić obiekty, to wydaje mi się że tym prostsze będzie to w przypadku rakiety gdzie oprogramowanie obsługujące sensory na podstawie zmian w obrazie może wyciągać znacznie więcej wniosków.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jakos sobie nie wyobrarzam na ziemii zeby rakieta naprowadzana na cieplo goniac mysliwiec, nagle skierowala sie na slonce

Zakladam ze w kosmosie bedzie tak samo

Co do fali uderzeniowej to realnie nie ma, a to ze wBekonik ma fajnie wygladajaca niebieska fale uderzeniowa gdy jest gotowy do zjedzenia to pewno wodor z silnikow sie rozprzestzenia i robi kaboom

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

 

Teleskopy istnieją i odbierają tego typu obraz jak najbardziej, rakieta też będzie namierzała silnik myśliwca tylko będzie mogła się pogubić z powodu szumu w tle. Obraz będzie się zmieniał, ale to już będzie kolejny sensor. Dlatego gdybając sobie uważam, że pociski w przyszłości będą miały kilka sensorów i przez to będą strasznie drogie.  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_wink.png">


sygn (4).png

Jeżeli na start w grze chcesz dostać dodatkowe 5000 UEC (5$) skorzystaj z mojego "Refferal Code"  podczas rejestracji (wystarczy kliknąć w link->)STAR-4NYK-GPNC

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy przypadkiem my nie oczekujemy zbyt wiele ?

Naprawdę sądzicie że rakiety w grze będą kierować się tyloma zmiennymi fizycznymi żeby trafić w cel ? Może powinniśmy zejść na ziemię, mamy już super grafikę, ogromny wszechświat i obietnicę dobrej ekonomi, po co wam lag, bo rakieta musiała policzyć setki zmienny czy może nie została zagłuszona albo nie powinna skierować się gdzieś na kosmicznego kwazara  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_wink.png">

 

Ja myślę że to będzie tak będzie rakieta, cel i czynnik X ( który zna tylko CR )  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_wink.png">


UXleTZk.pngATER DRACONES         TOMMY RICH FLEET        STAR CITIZEN POLSKA3W1sLPY.png   
URl3Qun.png?1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Też nie uważam żeby tak szczegółowa symulacja była potrzebna. Wg mnie najbardziej optymalne rozwiązanie to takie które odczuwa się jako naturalne i nie budzi zastrzeżeń a jednocześnie maksymalnie uproszczone od strony technicznej.

 

Rozpisywałem się bo często zastanawiam się nad takimi rzeczami. Nie chodziło mi żeby implementować cokolwiek z tego w grze chociaż uważam że dyskutować warto, nie da się zrobić dobrego uproszczonego modelu nie wiedząc jak coś działa w prawdziwym świecie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mi nie zależy, że musi to być w grze. Fajnie jak by było i trochę po tym jak RSI obiecało, że każdy na stanowisku w statku będzie miał różne role to tak to sobie wyobrażałem, że część osób prowadzi wojnę elektroniczną przejmując/niszcząc/ zmieniając cel rakiecie.. Przeciążając je, oślepiając jeden sensor czyniąc ją ułomną a np osoba która ją wystrzeliła próbuje po takim oślepieniu na nowo zablokować cel lub przejść na sterowanie ręczne. Takie założenia wyobrażałem sobie do trochę większych rakiet (bardziej głowic taktycznych) wystrzelanych z ukrycia, niż do rakiet myśliwca. Jednak dyskutować warto  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_smile.png">

 

też bardziej piszę o tym, bo lubię dyskutować. Wiesz Tommy to nie jest tak, że zaznaczamy i odpalamy. SC chce być super/uber grą więc gracze stawiają przed nią takie wymagania...


sygn (4).png

Jeżeli na start w grze chcesz dostać dodatkowe 5000 UEC (5$) skorzystaj z mojego "Refferal Code"  podczas rejestracji (wystarczy kliknąć w link->)STAR-4NYK-GPNC

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

To by było fajne przez 15 minut, potem wszystkim by się znudziło (jak tryb dowódcy w bf4). Flary i manwery zmylające w zupełności wystarczą, ewentualnie na jakichś większych statkach systemy zakłócające pracę rakiet wroga.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie mam bf 4 ale z Freespace 1 i 2 najbardziej podobała mi się część zarządzania energią statku. Doganiania i niszczenia wrogich rakiet , eliminowania poszczególnych subsystemów z wrogich statków. W walkach myśliwskich używania różnych rakiet od takich co lockują statek po takie co lockują konkretny subsystem statku. Używaniu broni po której wrogi myśliwiec był odpychany a kolega ze skrzydła go dobijał. Jeżeli po szumnych zapowiedziach SC pójdzie w stronę point-target-shoot to po miechu, gdzie dwóch pewnie zrezygnuję z grania, albo będę pojawiał się okazjonalnie... Gra ta chce aspirować do Space-SIM połączonego z realno-grywalno fizyko walką, przynajmniej tak w skrócie to zrozumiałem. Dlatego, najprostsze rozwiązania mnie trochę nie urządzają i wiecie to nie jest tak, że ja sobie stawiam wygórowane żądania. Sumiennie od grudnia oglądałem większość transmisji z RSI i naprawdę dużo obiecali teraz przyjdzie czas w którym zaczną powoli pokazywać czy potrafią się wywiązać z tych obietnic...

 

Odnośnie rakiet nie obiecali za dużo to prawda ale pamiętam odcinki w których było mówione, że w myśliwcach z więcej niż jednym siedzeniem drugi pilot będzie obsługiwał część uzbrojenia i systemów walki statku. Podobnie było mówione o dużych statkach, że będą zróżnicowane zadania na stanowiskach. Obsługa systemów defensywnych i ofensywnych wojny elektronicznej w którą według mnie może wchodzić również zarządzanie rakietami..


sygn (4).png

Jeżeli na start w grze chcesz dostać dodatkowe 5000 UEC (5$) skorzystaj z mojego "Refferal Code"  podczas rejestracji (wystarczy kliknąć w link->)STAR-4NYK-GPNC

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam się w pełni z Centurnionixem, zbyt skomplikowana gra zależna całkowicie od innych będzie full wypas tylko na początku, później może się okazać, że pewnych ról nikt nie będzie chciał wykonywać, bo będą okropnie nudne. Dlatego niektóre rzeczy po prostu muszą być uproszczone, no chyba że ktoś z was chce być 24 godziny na dobę podpięty do kroplówek i karmiony przez rurkę sierdząc na toalecie po to by całymi dniami siedziały w grze takie no life'y  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_wink.png">


UXleTZk.pngATER DRACONES         TOMMY RICH FLEET        STAR CITIZEN POLSKA3W1sLPY.png   
URl3Qun.png?1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chyba się nie rozumiemy. Czy mamy dziś myśliwce jedno i dwuosobowe? Mamy, ponieważ każdy z nich ma swoje określone zadanie. Jeżeli oczekujecie gry gdzie sam będziesz leciał Constellation i wymiatał w pył to chyba źle trafiliście. Wszędzie było mówione, pisane, że jednostki większe niż myśliwiec i wymagające kilku załogantów będą potrzebowały ludzi na różnych stanowiskach. To co oni mają robić? W pasjansa grać? Być dekoracją?


sygn (4).png

Jeżeli na start w grze chcesz dostać dodatkowe 5000 UEC (5$) skorzystaj z mojego "Refferal Code"  podczas rejestracji (wystarczy kliknąć w link->)STAR-4NYK-GPNC

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No, ale mogę to też być NPCe wynajęte, do strzelania z tych działek, nie?

Takie "nudne" strzelanie będzie w sam raz dla osób którym podczas wspólnej akcji skasowali ich statek (za karę  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_wink.png"> 


tecon_ad.png

Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs,
and the Universe trying to produce bigger and better idiots.
...
So far, the Universe is winning.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

 

Dokładnie. Dwa że jeśli system będzie odpowiedni głęboki i dopracowany to dzięki temu będzie można się wykazać też w innych kategoriach niż "najlepszy pilot". Jak dla mnie to ogromny plus bo bardzo lubię coop w każdej formie.

Edytowane przez lethe

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Osoby z Oculusem będą bardzo dobre jako działonowi, tracking celu tym sprzętem jest boski  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_wink.png">


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak będę maił chwile wolnego na posiedzenie w domu (błuhahaha,  znaczy coś między 24 i 30 XII) to spróbuje doczytać o TrackIR, kamerka z PS3 gdzieś leży  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_wink.png">
Tyle, że mam pecha co do słuchawek ... co jakieś kupie to na nie wejdę ;/


tecon_ad.png

Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs,
and the Universe trying to produce bigger and better idiots.
...
So far, the Universe is winning.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Czy masz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Candidate
      Możecie polecić jakieś dobre miejscówki do kopania Prospectorem?
    • Przez Frosty
      Hello there,
      Skontaktowała się ze mną osoba z rosyjskiej grupy zajmującej się tłumaczeniem Star Citizena na inne języki. Jako, że opanowali już sposób na tłumaczenie oraz implementacje tekstów do gry to postanowili podzielić się swoimi dokonaniami z innymi społecznościami, które chciałyby przetłumaczyć SC na swój język.
      Popyt na polskiego Kosmicznego Obywatela od dłuższego czasu jest zauważalny, więc osoby chętne do pomocy w tłumaczeniu będą bardzo mile widziane.
      Tłumaczenie tekstu odbywa się w programie SmartCat, a do edycji tekstów 3D (takich jak interakcja z obiektami z otoczenia) wymagany jest program pokroju Autodesk.
      A więc, jeśli ktoś chce nam pomóc w tym ambitnym zadaniu albo ma jakieś pytania to walcie śmiało pod tym postem
      Możecie się również skontaktować się ze mną poprzez wiadomość na forum lub na Discordzie.
    • Przez Vanter
      Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /applications/core/interface/js/spacer.png" />
      Powoli zamknięte testy Evocati dobiegają do końca to postanowiłem zeprać razem wszystkie dotychczasowe noty łatek.
      Główne nowości to:
      Modyfikacja modelu lotu Odmienne zachowanie statków podczas lotu atmosferycznego  HUD w statkach i wieżyczkach  Przenoszenie ciał Aplikacjia Citizen Trading App do przelewów miedzy graczami Grin ROC - mały górniczy pojazd naziemny Przeróbka Origin M50 Malowania statków za aUEC  
      Alpha 3.10.0 PTU.5381545 Patch Notes
       Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość.   
    • Przez Tygrysek_C2H5OH
      Film z Star Citizen połączono z ścieżką dźwiękową trailera Cyberpunk 2077
       
      Dźwięk robi robote, np lot od 0:52.
    • Przez Frosty
      W najnowszym Inside Star Citizen nasz rodak w ekipie CIG przybliży nam informacje o reworku statków Vanduuli, które w niedalekiej przyszłości zawitają do Persistent Universe, oraz Arena Commander.
      W części poświęconej Sprint Report zobaczymy:
      usprawnienia AI NPC - będzie miało skończoną ilość amunicji, którą to będzie musiało uzupełniać jeśli ta się skończy na wyposażeniu; statki z nadchodzącej serii Origin 100 w greyboxie; pierwszą iterację uchwytów na broń podręczną myśliwcach; rework UI statków na przykładzie Gladiusa; wczesną wersję pokładu rafinerii stacji kosmicznej; dalsze usprawnienia postępującego ognia; będącą aktualnie na wczesnym etapie produkcji powierzchnię planety Pyro 2 z nadchodzącego systemu Pyro.  
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności