Skocz do zawartości
Jack Wolf

Jak to sobie wyobrażałem...

Rekomendowane odpowiedzi

Chciałbym się z Wami podzielić moją wizją nie tylko Arena Commandera ale ogólnie całego Star Citizen ponieważ jedno nie wyklucza drugiego a produkt finalny powinien być spójny. Przyznam że nie zastanawiałem się nad tym w jakim kierunku idzie Star Citizen, czy to będzie gra zręcznościowa z elementami ekonomicznymi, czy gra ekonomiczna z elementami zręcznościowymi czy też czysty surowy symulator itd. Po dłuższej kontamplacji przyznam że nie jest łatwo znaleźć złoty środek, a już na pewno nie uszczęśliwi on wszystkich. Na forum RSI jest sporo na ten temat i niektóre z dyskusji są bardzo ciekawe. Po przeczytaniu wielu wypowiedzi fanów sam już nie wiem jak to wszystko powinno wyglądać. Symulator ze wszystkimi fizycznymi prawami nie przejdzie, przy dużym stopniu realizmu skończy się nam paliwo zanim kogoś weźmiemy na celownik. Z drugiej strony Dog Fight w kosmosie?? Przecież już dziś mamy rakiety naprowadzane z kilkudziesięcieu kilometrów. No to wracamy do strzelania w polu widzenia. No to znowu mamy problem z silnikami i zasadą ich działania. Jak hamuje statek kóry leci na pełnej mocy lub dopalaczu, przecież silniczki manwerowe powinny go spowalniać o wiele dłużej niż trwało rozpędzanie, no to może obrót i pełna moc w drugą stronę lecąc do tyłu. Fani na forum mają dobre pomysły, jednak to czym chciałem się podzielić (zapewne wielu z Was już o tym czytało i widziało) jest prosty i przyjemny filmik z gry Space Engineers. Powiem że osobiście taki sposób rozgrywki i podejćia do tematu bardzo mi się podoba. O takim manewrowaniu w kosmosie myślałem i mam nadzieję że w takim kierunku to wszystko pójdzie. Oto filmik:  

Edytowane przez Jack Wolf

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To ze space engineers fajnie się prezentuje  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_tongue.png">

Jak na mój gust dogfight jest za bardzo nastawiony na bezmyślne latanie i strzelanie a za mało w nim miejsca na rzeczy typu zasadzka, atak w jakiejś określonej formacji bojowej itp.

Trochę jak latanie myśliwcem w bf4 - czyli nic specjalnego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja mam w nosie czy będzie dużo fizyki czy mało, latanie ma sprawiać przyjemność - a nie być katorgą. I mam nadzieję że to będzie podstawowy wyznacznik. Jak na razie IMO są rzeczy do poprawki ale źle nie jest.

 

No nic - poczekamy to zobaczymy co będą zmieniać i jak zachowają się większe shipy.


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ciężko cokolwiek teraz porównywać gdyż mamy do testowania wczesną wersję alfa gry. Na tym etapie wszystko naprawdę może się jeszcze zmienić. W tym momencie mogę też powiedzieć że np. w Elite: Dangerous dużo bardziej mi się podoba tryb latania i walki, czy widok z kokpitu, ale ta gra jest już w wersji beta więc jakiekolwiek porównywanie jest nie na miejscu. 

Mimo wszystko mam nadzieję że CIG troszkę zmieni koncepcję Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_smile.png">

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja jestem załamany areną lata człowiek jak głupi dookoła na pełnej mocy , statku wroga nie widzę tylko wielki pomarańczowy znacznik huda totalnie  nie czuć emocji walki . tak się wkurzyłem ze mówie ciekawe co ma do zaproponowania konkurencja  ? obejrzałem walke w Elite Dangerus https://www.youtube.com/watch?v=54zlMyX93f0 krótki filmik zeby nie zanudzić z lutego  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_smile.png">  i jest to za co kocha sie space simy mrok kosmosu a jak wale z laserowej dzidy to widze w co trafiam . ciesze sie ze wydałem tylko 125 zł . bo jak bym wydał 500 to bym zadawał jedno pytanie na co poszło te 45 milionów . a wiem na reklamy statków na you tubie i plakat na times square .

Edytowane przez Adhan

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No spoko, tylko Elite póki co widziałeś jedynie na filmiku z tego co piszesz. Tak więc może postaraj się gdzieś w to zagrać i opisać swoje wrażenia - bo inaczej to trochę niepełna ta opinia.

 

A całych 45ciu jeszcze nie wydali, już o to się nie bój.

 

A tak w ogóle to jaki plakat na Times Square? Link / zdjęcie or it ain't happened bo jakoś wujek google mi nic konkretnego nie podrzucił dla zapytania "star citizen times square".


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

We all take it easy i głęboki wdech. Woooosaaahhhh  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_wink.png">

 

Co do latania to żałuje, że statek potrafi sam stanąć. Fakt wolnego wyhamowywania na thrusterach powinien istnieć lub potrzeby obrotu i depnięcia dopalaczy. Ja wiem, że mamy ten tryb o nazwie której nie pamiętam, jednak nadal tak dziwnie się lata jak statek potrafi sam wyhamować tak samo szybko jak przyspieszył. Mam nadzieję, że w kolejnych wersjach to poprawią. Fakt inercji jest bardzo ważny, bo wtedy na bank z Freelancera np nie zrobisz myśliwca. Tak samo cięższy statek będzie ciężej manewrował. A mniejszy po przesadzeniu z "ciągiem" będzie miał problem z hamowaniem przed asteroidą. Żałuje, że są ograniczenia prędkości... Mam nadzieje, że je drastycznie zwiększą.

 

Mam również nadzieję, że latanie pójdzie w kierunku filmiku z postu Jacka. Co do kołowej walki, to osobiście uważam, że powinien to być dodatek po wykorzystaniu innych środków. Walka będzie się odbywać na podstawie rakiet. Przynajmniej jej początek, jednostki typu freelancer powinny uzyskać już broń defensywną do zdejmowania rakiet (tak jak jest dziś na niszczycielach na morzu). Jedno co trzeba pamiętać, że bez ośrodka grawitacji i oporu powietrza każda rakieta jest takim małym statkiem kosmicznym. Przez to jej manewrowość jest ograniczona i do tego jakiekolwiek inne pole grawitacyjne (asteroida) może ją wybić z kursu. Taka rakieta byłaby napakowana eletroniką, silnikami manewrowymi, silnikiem głównym i głowicą bojową. Przez co jej koszt byłby astronomiczny. Podążanie za "ciepłem" (IR) w kosmosie uważam prawie za niemożliwe, ponieważ promieniowanie tła potrafiłoby  zagłuszyć promieniowanie celu. Więc zostaje bezpośrednie namierzanie celu, lub określenie innej charaktersytki (np, częstotliwość reaktora, sygnałów komunikacyjnych) i odpalenie rakiety.

 

Nie wiem jak jest dokładnie dziś, jednak kilka lat temu spora ilość rakiet powietrze-powietrze używała stateczników do korygacji kursu i miała jeden silnik jako ciąg główny. Wiem, że można uzyskiwać pewne zmiany kursu, żyroskopami jednak nie wiem czy w walce myśliwskiej.

 

Ale ścianę puściłem....

 

Podsumowując, walka przy pomocy rakiet jako faza wstępna, która w zależności od usprzętowienia wroga może kończyć zabawę ale niekoniecznie. Walka kołowa, przy użyciu laserów, mass drive, pocisków konwencjonalnych i tarana na bańkę  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_wink.png">

 

PS. Do tego cała gama walki elektronicznej o której nie wiadomo w jakiej formie będzie.. Pisząc brutalnie, uważam, że myśliwce i ich wykorzystanie w kosmosie będzie sporadyczne, raczej będą miały rolę pilnowania dużych statków i ataków na mniejsze cele. Pilnowania cywilów ale nie same, jak już jako wsparcie. Cała "prawdziwa" walka będzie się odbywać na statkach od Freelancera wzwyż.


Zapraszam do wspólnego grania (Discord):

DISCORD.GG

Check out the LYNX CORP community on Discord - hang out with 185 other members and enjoy free voice and text chat.

Zapraszam do wspólnego grania (Guilded):

https://www.guilded.gg/i/bEzq3q6p

 

Jeżeli na start w grze chcesz dostać dodatkowe 5000 UEC (5$) skorzystaj z mojego "Refferal Code"  podczas rejestracji (wystarczy kliknąć w link->)STAR-4NYK-GPNC

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kwestia ciężkich argumentów bojowych wydzielona [do tego tematu].

 

Co do modelu lotu/walki (temat namiętnie wałkowany od iluś dni na RSI/reddicie) wiadomo że cel m.in. jest taki żeby był klimat walk kołowych jak w II WŚ. Jeśli miałoby to być w 100% realne to by się walczyło jak w książkach z serii Lost Fleet (matematyka, prędkości relatywistyczne, broń kinetyczna etc).

 

Natomiast kwestia hamowania warta jest uwagi zwłaszcza że o fizyce newtonowskiej było mówione głośno, namiętnie i sporo. Może coś wymyślą aby to usprawiedliwić, ale tak czy owak będą to w sumie wymówki.

 

Myśliwców do roli drugoplanowej nie zepchną, bo stanowią one sporą część wingcommanderowo/freelancerowo/freespacowego dziedzictwa które jest bliskie społeczności. Sami by sobie cięli gałąź pod zadkiem.

 

A jeśli chcemy mówić o realnej / realistycznej walce w kosmosie to sio na forum offtop i tam osobny wątek proszę  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_wink.png">


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tylko ze właśnie walka w Lost Fleet jest zajebista bo nie arcade kręcenie baczkow tylko właśnie taktyka matematyka. :-D:-D

Takie czegoś własnie od początku oczekiwałem po SC bo walka stojąca jak w EVE już jest nudna


6T0c2xV.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale walki jak w lLost Fleet nikt w grze nie zrobi bo by to było po prostu nudne. Excel z grafiką już jest i nazywa się Eve oraz Master of Orion  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_tongue.png">

Poza tym po graniu w poprzednie gry Chrisa i tym co pokazał w chociażby pierwszym filmiku zajawiającym DC to nie wiem czego się spodziewałeś jeśli fakt walki kołowej Cię dziwi :)

Kwestia fizyki to juz inna sprawa i tu owszem jest co poprawiać


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

Ale wtedy rozpadnie się cały model walki. Im wyższa prędkość tym mniejsza manewrowość. Przy dużych różnicach prędkości używanie większości rodzajów broni będzie graniczyło z cudem za to jeśli obydwa statki będą zasuwać na całego to walka będzie raczej przypominać starcie czołgów.

 

Trzeba po prostu powiedzieć że realia są naginane tak by dogfight miał sens. Podzielam zdanie Neb, latanie jako centralna część gry powinno być przyjemne i angażujące. Przy bliskim odwzorowaniu rzeczywistości starcia nie będą nawet w części tak emocjonujące.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

To mi sie podoba coraz więcej głosów ze model walki jest tragiczny więc jest szansa ze prędkośc gry zostanie konkretnie zwolniona bo bez tego kroku  sc pozostanie durna arkadówka na pada .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W cyklu o "Zaginionej Flocie" Campbell-a przedstawiona tam walka dotyczy olbrzymich związków taktycznych wielkich flot gdzie krążownik i niszczyciel to odpowiednik naszej Aurory  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_smile.png">
A wszystkie myśliwce i mniejsze kilkuosobowe okręty wsparcia (czyli to co mamy i raczej będziemy mieli w SC) to "pył na wietrze" służący do ochrony i wykonywania zadań albo zwyczajnie typowe mięso armatnie.
Nie ma takiej szansy aby coś takiego zaimplementować w naszej grze.

 

Jeśli chodzi o Arena Commander to pamiętajmy, że jest to symulator w naszym Star Citizenie, a przede wszystkim najistotniejszy jest fakt, że CIG musiało jakoś zadowolić nas wszystkich którzy zainwestowali w SC.

Grafika jest ładna ale sterylna a zobaczymy co przyniosą kolejne patche.

Imho nawet  dodanie multi w tej wersji raczej nic ciekawego bo nie wniesie nic oprócz nabijania pkt - dla mnie jest to aktualnie lub z multi space sim typu Call of Duty lub Battlefield 3000.

 

Co do odniesienia się do Space Engineers raczej nie możliwe będzie prowadzenie walki w identyczny sposób jak w tej grze.
Przede wszystkim tamte pojazdy są inaczej konstruowane  i  w żaden sposób nie przypominają tych z SC które są podobne do samolotów. W SE jest sprzęt tylko do lotów w przestrzeni kosmicznej czyli optymalnym rozwiązaniem  jest tam latająca cegła z umocowanymi z każdej strony silnikami najlepiej o podobnych wartościach ciągu przez to mająca maksymalną manewrowość wraz z dodatkowym wyposażeniem. W SE wsteczny uruchamiany jest prawie jak przez wyłączenie silnika/silników z tyłu i włączenie tego/tych z przodu ( nawiasem mówiąc ciekawe jak się czuje wówczas pilot  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_smile.png"> )

W SC pojazdy mają jeden lub kilka głównych  silników ( niektóre o zmiennym wektorze ciągu) i dodatkowo  silniki pomocnicze raczej nie wpływające na manewrowość przy uruchomionym silniku/silnikach głównych. Są one zwyczajnie za słabe.

Takie manewry jak w filmie z  SE raczej nie będą możliwe a przede wszystkim fizycznie z powodu konstrukcji pojazdów nie będą miały racji bytu (żaden z pojazdów w SC nie ma na dziobie i z boków takich mocnych silników jak z tyłu)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

hehe, właśnie przypomniały mi się statki kurierskie klasy Archanioł z Hyperiona (dokładniej tom Endymion). Po skoku pilot/kurier był wyskrobywany z wanny i wskrzeszany przez komputer pokładowy ;P


tecon_ad.png

Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs,
and the Universe trying to produce bigger and better idiots.
...
So far, the Universe is winning.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tu "jajka" z EVE mają sens  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_smile.png">

Ale o wiele bardziej by się sprawdził zdigitalizowany do zdecentralizowanego komputera pokładowego pilot  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_smile.png">


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie chciałem we wcześniejszym poście wchodzić za głęboko w jakiekolwiek porównywania gdyż jak pisałem gry są na różnym poziomie produkcji, ale dodam że pogrywam troszkę (mam ostatnio baaaaaaaaaaaaaardzo mało czasu) w Elite: Dangerous i na ten moment kwestia latania, walki, kosmosu jest bardziej mi w nim odpowiada. Mam nadzieję że jak SC będzie na podobnym etapie produkcji też będę w taki sam sposób, albo nawet bardziej zachwycony:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ponieważ dziś ktoś na reddit-cie przypomniał mi o starej grze w którą dawno temu grałem dopiszę jeszcze coś w temacie sterowania.

 

Otóż jakiś czas temu była całkiem popularna gra pt. DESCENT.

 

 

Tak sobie pomyślałem, że jeśli by z SC zrobić grę o pełnej fizyce i możliwości maksymalnego straf-owania we wszystkich kierunkach to nasza gra wyglądała by wtedy jak wyżej wymieniony Descent.

Nie wiem jak Wam ale mi się taki model lotu jednak nie podoba  i mimo wszystko ma nadzieję, że CIG w tym kierunku nie pójdzie.  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_no.gif">

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Descent jest boski ale to totalne arcade


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

 

Ale AC w obecnej formie to również arcade (choć może nie totalne)  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_laugh.gif">

Gra która ma być symulatorem a na środku ekranu po zestrzeleniu przeciwnika pokazuje mi otrzymane punkty  zawsze będzie dla mnie arcade.

Edytowane przez Dako

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

E no to akurat nie argument - to gra w grze tak więc punkty są. Zaspokajają wewnętrzną potrzebę ludzi do mierzenia osiągnięć i pompowania e-peena wykręconą cyferką  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_wink.png">


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oj tam, oj tam  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_smile.png">

Nie będę się pastwił nad modelem lotu bo to przecież początek gry ...

Zresztą bardzo wiele osób już na różnych forach pisało więc nic nowego nie wymyślę.

Mnie tylko ciekawi jak często będą patche do gry.

I nadal uważam, że cyferki są irytujące  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_smile.png">

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki cyferkom wiem, czy przebiłem się przez osłony  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_wink.png">

 

Chciałem pohetować dalej, tą szybkość itd ale co tam... Mam nadzieje, że jednak więcej fizyki dodadzą. Mega strafów pewnie się nie zrobi, ale po to ma się te silniczki manewrowe, żeby strafem też móc latać  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_wink.png">


Zapraszam do wspólnego grania (Discord):

DISCORD.GG

Check out the LYNX CORP community on Discord - hang out with 185 other members and enjoy free voice and text chat.

Zapraszam do wspólnego grania (Guilded):

https://www.guilded.gg/i/bEzq3q6p

 

Jeżeli na start w grze chcesz dostać dodatkowe 5000 UEC (5$) skorzystaj z mojego "Refferal Code"  podczas rejestracji (wystarczy kliknąć w link->)STAR-4NYK-GPNC

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Czy masz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Zgudi
      Tematu nowego założyć nie mogę, coś nie działa.
       
      Jak to "tylko z trollowania". To tak samo prawdziwe co stwierdzenie "jak zwykle przyszedł Zgudi" wobec pierwszego posta po 50 miesięcach nieobecności.
      Na forum raczej nie zdarzało mi się trollować, ale na discordzie owszem już tak. Na forum co najwyżej  spekulowałem na temat przyszłości SC, za co kilku obrońców Star Citizena solidnie się na mnie wkurzyło, bo jak tak można bez sensu spekulować i źle napisać o przyszłości naszej ulubionej gry. Dziś już ich nie ma w powodów jak wyżej, czyli zmiana zainteresowań, dom, rodzina i tak dalej.
      Była jeszcze jakaś kłótnia z mojej strony o zakaz promowania innego korpo/orga na forum bez zgody admina, ale mniejsza o to co było ponad 4 lata temu.
      Neb też się nie zmieniła bo wciąż chętnie posądza o trolling i wciąż jest jak osa.
    • Przez Mati
      Tak przewrotnie zapytam:
      Skoro parafrazując klasyka "I nie ma tu już nikogo" to kto teraz zgasi światło?
       
    • Przez Frosty
      Sprzedam konto w Star Citizen.
      W skład wchodzi:
      - paczka z Aurorą MR (24 miesiące ubezpieczenia);
      - Dragonfly Black ( Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 
       Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 
       Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 
    • Przez number10
      Cześć, ostatnimi czasy myślę coraz bardziej nad poszerzeniem swojej floty, jedyne co mnie powstrzymuje to dosyć wysokie ceny jak na grę,  z tym związane jest moje pytanie. Jakie są wasze triki na obniżenie ceny? Podzielcie się proszę swoimi sposobami na oszczędzanie. Wprowadzam ten temat do poradników aby inni gracze również mogli  przeczytać wszystkie porady. 
    • Przez Riddick88
      Witajcie. Chciałbym odzyskać pieniądze za grę i w mojej paczce mam opcje exchange i mam napisane 
      ATTENTION
      You are about to exchange your PACKAGE - AURORA MR SC STARTER pledge.
      This will remove the pledge, including any upgrades (such as customizations or CCUs) from your account awarding $195.00 USD in store credit.
      This process is intended to be final, although some pledges may be available for reacquisition using the BuyBack system, if applicable and as long as the BuyBack system remains available. Items acquired with the use of store credits are BOUND TO YOUR ACCOUNT and non-giftable.
      WARNING!
      SOME LIMITED AVAILABILITY ITEMS INCLUDED OR CONTAINED WITHIN THE EXCHANGED PLEDGE ARE PERMANENTLY RELINQUISHED.
      Type in your password to confirm:
       
      Jak mi przejdą te pieniądze do kredytów mogę je jakoś przelać na konto??
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności