Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

:D

Na Nvidie czekam bo coś tam muszę sprzedać i coś tam kupić ...

Inna sprawa, że na FB każą Nam czekać do 7 maja 3.00 rano ;)

http://www.nvidia.pl/object/nvidia-special-event-pl.html

13139033_1096891720374775_50503086400644

a EA mnie nie interesuje :P

ps.

Ale przydałaby się "wisienka na torcie" w postaci PTU 2.4.0 :drool:

Imho jakieś tam szanse są bo Frontier wypuścił całkiem fajną Betę do Elite Dangerous i CIG powinien na to zareagować ...

Edytowane przez Dako

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na razie sobie w kulki lecą, pewnie się bawią za te pieniądze, jak na taką kasę co została wpompowana w projekt, to co jest dostępne jeśli chodzi o grę i postęp prac to jest bardzo słabo. Mamią tylko 3d artami, animacjami w cryengine. Wyczuli piniądz i będą przeciągać w nieskończoność. Tam chyba jest tylko jeden koder który nagrywa bugsmasher resztę to dział marketingu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się, że całe siły aktualnie wrzucono w Squadron42 wszystko reszta to testy koncepcji, zapchajdziura, analiza gry lub gaszenie pożaru.

Chyba nikt nie ma już złudzeń, że wersja online SC będzie wcześniej niż koniec 2017 roku.

Jeśli SQ42 będzie sukcesem (a imho tak będzie) to 2-3 mln Backerów nie będzie dla CIG żadnym problem i to co zarobili/posiadają teraz będzie ułamkiem tego co wpłynie po tej kampanii :)

A to, że większość nowych osób kupi Aurory i Mustangi a duże statki będą wówczas kosztować po "pińcset dla Backera" to już inna bajka ...

Napiszę tak:

Mamy okazję uczestniczyć w projekcie który zmieni świat gier ...

A czy będzie wspominany jako "spektakularny" sukces (coś co zmieni zasady powstawania gier) czy jako "od dawna przewidziana" porażka czas pokaże ... :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

Uważałem Cię za niepoprawnego optymistę, ale teraz to popuściłeś wodze fantazji :tongue:

 


Nic mi w życiu tak nie wyszło jak włosy.

JAX0wAC1.jpg

Lepiej dobrze zjeść, niż podobać się byle komu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Mnie ciekawi jak rozwiążą problem z ubezpieczeniami. Teoretycznie ludziska będą w stanie za parę UEC opychać swoje bryki z LTI i brać ciągle nowe żeby dorobić. Wystarczy że ktoś niby buchnie shipa z lądowiska i przeleje kaskę. Interes się kręci. W efekcie każdy będzie mógł latać każdym statkiem bez problemu i bez względu na to czy ma ubezpieczenie. Doprowadzi to do tego, że produkcja statków nie będzie się opylać a ludzie mający dużo statków w LTI będą srać wirtualną kasą. :P

Edytowane przez Obrońca Zbanowanego Zgudiego

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

właśnie takie działania i mechanizmy ma uwidocznić alfa po której czeka nas czyszczenie kont, a szczególnie portfeli.

Samo ubezpieczenie zacznie działać po wydaniu gry, a do tego czasu większość praktyk tego typu zostanie skutecznie zablokowana i ukrócona.

Tak wiem, polak znajdzie i tak sposób na jakaś wajchę ale sposobem na takich cwaniaczków jest danie im się wykazać w postaci dostępu do tworzonej gry... :blush:

Edytowane przez Nexus

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Docelowo ma być tak, że gracz nie będący właścicielem danego statku nie będzie mógł do niego wejść bez zgody posiadacZa. Nie pamiętam czy otwarcie będzie wymagało jakiegoś kodu PIN np. wklepanego w Mobi Glass czy jakoś inaczej zostanie to rozwiązane.

Prawdopodobnie będzie możliwość hakowania zabezpieczeń ale wątpię aby to było możliwe na takich stacjach jak Olisar.

Inną sprawą być może będzie przejmowanie statków w przestrzeni kosmicznej lub na jakiś stacjach pirackich.

Sprzedany statek w PU będzie sprzedany i nie będzie go można już brać nowego skoro zostanie w wyniku transakcji przepisany do innego gracza. Na zniszczony będziemy prawdopodobnie musieli jakiś czas tam poczekać oraz będzie weryfikacja ewentualnych wyłudzeń ubezpieczeń to tym bardziej nie przejdzie "numer" ze sprzedażą nie swojego statku. No może gdzieś na głębokim zadup ... galaktyki w jakimś szemranym pirackim porcie ale najpierw (mam nadzieję) należy taki statek zdobyć, pozbyć się właściciela i załogi,  usunąć zabezpieczenia np. autodestrukcji w przypadku śmierci właściciela, doprowadzić do stacji gdzie nikt nie zapyta o papiery jednostki itp.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

Ekhm:

Please do not distribute this information as it may change even before we start 2.4.0 testing.

Nie wiem czy chcemy być widziani przez CIG jako portal, który forwarduje wycieki informacji objętych NDA.

Edytowane przez Quelen

Skutki niepożądane obejmują: suchość w ustach, zawroty głowy, mdłości, zatrzymywanie wody, bolesne swędzenie odbytu, halucynacje, demencję, psychozę, śpiączkę, śmierć i cuchnący oddech. Star Citizen nie jest dla każdego. Przed uruchomieniem zapoznaj się z treścią licencji dołączonej do instalatora bądź skonsultuj się z Chrisem lub Benem, gdyż każda gra w fazie pre-alfa niewłaściwie potraktowana zagraża Twojemu życiu lub zdrowiu.

drunk.gif

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

to jest link do strony jakiegoś gościa :) przecież nie wrzuciłem swojego hosta ;) Poza tym wyciągnął to z API :P


Użytkownik zbanowany permanentnie za wandalizm, łamanie regulaminu i brak RiGCz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Dmger Wiem że to nie ty to wsadziłeś na stronę, i że cały reddit o tym huczy, ale IMO te patchnotes nadal są objęte NDA.


Skutki niepożądane obejmują: suchość w ustach, zawroty głowy, mdłości, zatrzymywanie wody, bolesne swędzenie odbytu, halucynacje, demencję, psychozę, śpiączkę, śmierć i cuchnący oddech. Star Citizen nie jest dla każdego. Przed uruchomieniem zapoznaj się z treścią licencji dołączonej do instalatora bądź skonsultuj się z Chrisem lub Benem, gdyż każda gra w fazie pre-alfa niewłaściwie potraktowana zagraża Twojemu życiu lub zdrowiu.

drunk.gif

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

Ładnie i optymistycznie napisane. Ale abordaż i kradzież można zaaranżować na 1000 sposobów a transakcję zrobić handlując jakimś itemkiem i zapłacić za niego np. 1000% wartości. Mówimy o sytuacji takiej że obie strony są zaangażowane w "wałek", gdzie jedna strona sobie dorabia a druga oblatuje wszystkie statki. Wałki rozkwitają w niemal każdej grze MMO i zawsze twórcy mają z tym problem. 

I nic się nie dzieje, jeśli są to sporadyczne przypadki, ale gdy dużo graczy wpadnie na pomysł aby kręcić lody to BUM, ekonomia gry się sypie.

Edytowane przez Obrońca Zbanowanego Zgudiego

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

@Zgudi zgoda ale nie rozmawiamy tu o jakimś tam wyposażeniu postaci z gry MMO ale o statkach kosmicznych z LTI.

Pamiętajmy, że są to wersje podstawowe które docelowo gracze będą mogli i chcieli doposażyć oraz ulepszyć (co będzie skutkować odrębnym dodatkowym ubezpieczeniem)

Wydaje mi się, że ewentualne nadużycia (nie piszę o zniszczeniu jednostki ale o kradzieży/abordażu) łatwo jest zlikwidować wprowadzając dwie rzeczy czyli:

  1. w przypadku utraty jednostki z tytułu ubezpieczenia nie otrzymujemy UEC ale statek w takim wyposażeniu jak został ubezpieczony ( i takie są założenia)
  2. progresywną skalę ubezpieczenia a dodatkowo automatyczne zwiększenie czasu oczekiwania ( w momencie kolejnej takiej utraty ) na odzyskanie statku

I w tym ostatnim przypadku robi się ciekawie bo:

W ubezpieczeniu można uwzględniać całą naszą flotę czyli tracimy jedną jednostkę ( tu może być gradacja ważności mały/średni/duży statek) ale odczuwamy to na naszych wszystkich statkach przez np. wzrost kwoty ubezpieczenia ( w końcu ubezpieczalnia zarabia na bezszkodowych klientach :P

Dodatkowo z tego tytułu za pierwszym razem dostajemy np. po jednym dniu nową utraconą jednostkę (zawsze to przecież może się zdarzyć)

Utrata kolejny raz statku powoduje automatyczny wzrost ubezpieczenia np. o 10 % oraz wydłużenie czasu oczekiwania np. do tygodnia, kolejna utrata wzrost ubezpieczenia do 20 % czas oczekiwania do miesiąca itd  Może to również w jakiś sposób wpływać na całą naszą flotę i jej wyposażenie ( wzrost ubezpieczenia, czasu oczekiwania itp)

W pewnym momencie taki "biznes" przestaje być opłacalny a zbyt częste utraty jednostek z tytułu abordażu/kradzieży powodują zainteresowanie ze strony CIG

Wspomniałem na początku, że założenie jest takie, iż gracze będą modyfikować i doposażać swoje statki więc utrata kolejny raz z tytułu kradzieży/abordażu tzw. "golasa z LTI" może powodować "zapalenie czerwonej lampki" na jakimś komputerze w  CIG oraz serię niewygodnych pytań ...

W przypadku statków z LTI choć nie da to odczuć w podwyżce ubezpieczenia w UEC ale można wprowadzić większe restrykcje w zakresie czasu oczekiwania na nową jednostkę ... :devil:

"Ustawka" na utratę np. Connie i późniejszy czas oczekiwania miesiąca lub w przypadku kolejnego razu dwa trzy razy dłużej może każdego skutecznie wyleczyć z prób obejścia systemu.

I pamiętajmy, że cały czas pisałem o utracie z innych powodów niż walka i zniszczenie jednostki.

Inna sprawa, że skoro kogoś będzie stać na płacenie wysokich ubezpieczeń i pozbawianie się na długi okres swoich jednostek to zabawa w oszukanie sytemu może być zwyczajnie nie opłacalna ...

 

Edytowane przez Dako

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Czy masz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Mati
      Tak przewrotnie zapytam:
      Skoro parafrazując klasyka "I nie ma tu już nikogo" to kto teraz zgasi światło?
       
    • Przez Frosty
      Sprzedam konto w Star Citizen.
      W skład wchodzi:
      - paczka z Aurorą MR (24 miesiące ubezpieczenia);
      - Dragonfly Black ( Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 
       Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 
       Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 
    • Przez number10
      Cześć, ostatnimi czasy myślę coraz bardziej nad poszerzeniem swojej floty, jedyne co mnie powstrzymuje to dosyć wysokie ceny jak na grę,  z tym związane jest moje pytanie. Jakie są wasze triki na obniżenie ceny? Podzielcie się proszę swoimi sposobami na oszczędzanie. Wprowadzam ten temat do poradników aby inni gracze również mogli  przeczytać wszystkie porady. 
    • Przez Riddick88
      Witajcie. Chciałbym odzyskać pieniądze za grę i w mojej paczce mam opcje exchange i mam napisane 
      ATTENTION
      You are about to exchange your PACKAGE - AURORA MR SC STARTER pledge.
      This will remove the pledge, including any upgrades (such as customizations or CCUs) from your account awarding $195.00 USD in store credit.
      This process is intended to be final, although some pledges may be available for reacquisition using the BuyBack system, if applicable and as long as the BuyBack system remains available. Items acquired with the use of store credits are BOUND TO YOUR ACCOUNT and non-giftable.
      WARNING!
      SOME LIMITED AVAILABILITY ITEMS INCLUDED OR CONTAINED WITHIN THE EXCHANGED PLEDGE ARE PERMANENTLY RELINQUISHED.
      Type in your password to confirm:
       
      Jak mi przejdą te pieniądze do kredytów mogę je jakoś przelać na konto??
       
    • Przez Candidate
      Możecie polecić jakieś dobre miejscówki do kopania Prospectorem?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności