Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Ja jestem jakiś inny, czy to Novigrad jest beznadziejny?

 

Te kilka godzin, które spędziłem w mieście po prostu przemęczyłem i jakoś udało mi się wypłynąć na Sekllige, a tam gra na powrót stała się tak dobra (czytaj wspaniała) jak w Velen. Nie mam pojęcia co wpłynęło na taką opinię, ale czas spędzony w mieści był dla mnie kompletnie stracony. Na szczęście wszystko wróciło do normy. Miałem nawet myśli, żeby zrobić sobie przerwę od Wieśka, ale coś mnie tchnęło, żeby potoczyć fabułę do przodu. Teraz na powrót utonąłem w klimacie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ni ma za co Dmger  :blush:

 

 

Co do Novigradu to ja nie miałem takich odczuć, miasto jak miasto  :woot: .

 

Odnośnie zakończenia:

Jedyne czego żałuję po pierwszym przejściu, to "trójkącika" z Yen i Triss :<


Skutki niepożądane obejmują: suchość w ustach, zawroty głowy, mdłości, zatrzymywanie wody, bolesne swędzenie odbytu, halucynacje, demencję, psychozę, śpiączkę, śmierć i cuchnący oddech. Star Citizen nie jest dla każdego. Przed uruchomieniem zapoznaj się z treścią licencji dołączonej do instalatora bądź skonsultuj się z Chrisem lub Benem, gdyż każda gra w fazie pre-alfa niewłaściwie potraktowana zagraża Twojemu życiu lub zdrowiu.

drunk.gif

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak jakby ktos nie słyszał: jak do 8 czerwca kupimy zestaw dodatków do Wiedźmina dostaniemy kody na W1 i W2. Prawde, mówiąc, mimo, iż obie posiadam, to zastanawiam się czy tego nie zrobić (czyli kupić dodatki zawczasu, bo i tak bym je kupił). Wie ktoś, czy można podpiąć kupione wczesniej W2 i W1 do Goga czy trzeba skorzystać z tej promocji?

 

 

 

 

Ja jestem jakiś inny, czy to Novigrad jest beznadziejny?

Mam lekko odmienną opinię :) Jak dla mnie Novigrad>Skellige>>>>>>>>>>>>>Velen.

 

 

Przede wszystkim podoba mi się wielkość  tego miasta, jak łatwo można się w nim zgubić :) Porównajcie to do np. Samotni albo Białej Grani w Skyrim - lub (teraz się ubawię) Val Royeaux z DA:I, New Vegas z FNV, Illium, cytadeli z ME (choć w ME1, to jednak był spory to obszar). Chyba jest to większy obszar niż całe Kirkwall z DA2.  To co żałuję, to tylko fakt, iż wydawało mi się, iż nie wykorzystali w pełni potencjału wyspy swiątynnej.

 

Z kolei mój czas Velen, był zdecydowanie najgorszym czasem w grze - choć, tu nie bagatelną kwestię odgrywa to, iż w Velen były bagna, a te nienawidziłem już w jedynce:)

 

karty gwinta można wygrywać od kupców/kowali/karczmarzy. Niektórzy też sprzedają. Te najlepsze z reguły są z questów kręcących się w okół gwinta.

 

 

 

Hm, po tym jak się udało wygrać Yennefer i Roche potoczyło to się z górki. Obecnie już od dawna nie przegrałem żadnego pojedynku (jeśli nie liczyć, gdy przez przypadek zagrałem przeciw graczowi z zadania, talią z Nilfgaardu - gdy testowałem, czy mam już dość kart i talia nie była w żaden sposób testowana/przygotowywana)

 

 

Odnośnie zakończenia:

Spoiler
 

 

Prawdę mówiąc, podobało mi się, iż fakt spaliśmy z oboma miał swoje konsekwencję. Nawiasem mówiąc, moje zakończenie Geralta z Triss wydało mi się wręcz idealne

 

kupiłem se pada, xboxowego. K*rwa jak na tym grać?  :P Ciekawe ile razy zginę zanim się przyzwyczaję.

 

 

Też kupiłem sobie pada by przetestować go w grze. I prawde mówiąc, m&kb wole do walki i normalnej gry zdecydowanie. Na padzie mogę jeszcze skutecznie walczyć, ale pod warunkiem, że przeciwników nie ma za dużo. Ale pad okazał się przydatny do jednej rzeczy grze: obecnie używam o jak gram w gwinta;p

 

Dwie rzeczy mnie denerwują i trochę psują doświadczenia dwie rzeczy. Pierwszą kwestią jest przenoszenie wyborów z W2.

Mój pierwszy save zawierał ścieżkę Rocha i na końcu go wsparłem, zamiast ratowania Triss. I prawdę mówiąc, uznałem wtedy, iż tak powinno się pokazywać wybory z W2. Roche mnie wspiera kiedy potrzeba, czarodzieje są prześladowani, mój związek z Triss się rozpadł. Żałowałem, iż nie ma jakiś misji dla Anais lub Natalisa, ale ogólnie uznałem, iż zrobili dobrą robotę. 

 

Teraz idę, lekko innym trybem, czyli Triss tym razem ratowałem. I moje wybory mają tak wielkie znaczenie: Roche mnie wspiera kiedy potrzeba, czarodzieje są prześladowani, mój związek z Triss się rozpa.... ŻE CO!?!?!?!>#!$@#

 

W grze nie ma poza pomniejszymi wzmiankami, prawie żadnej różnicy względem tego pierwszego zapisu?! Naprawdę, tak dużo wysiłku kosztowałoby, ich wsadzenia postaci Carduina, jako tego która pomaga dotrzeć do Radowida, a później spiskującego przeciw szykującemu masowe stosy szaleńcowi? I pomagającemu w Kear Morhen Geraltowi?Biorąc pod uwagę możliwości teleportacji to miałoby większy sens, niż Roche porzucający działania wojenne? Choć to nawet nie byłoby konieczne - równie dobrze moglibyśmy spotkać gdzies Roche pod drodze, ukrywającego Anais przeciw zbójom szaleńca Radowida/zboczeńca Emhyra, wspomóc Rocha i zaproponować mu kryjówkę w Kear Morhen. To nie wymagało wiele wysiłku!! Co w ogóle robi Roche w obozie partyzantów?! Porzucił  Anais?! Czy on chce gwyhyrem po gardle?! 

 

A najgorsze, jest to, iż ścieżka Iorwetha została potraktowana jeszcze gorzej - o Iorwethie się jeno można dowiedzieć, iż zamienił się w jeża z strzałami, a Saskia, w ogóle nie występuje w grze. Czy naprawdę tak dużo wysiłku by wymagało podmienienie Rocha na Saska/Iorwetha? To przecież jest gotowy scenariusz :confused: Już by nasze wybory jakos znaczyły.....

 

Druga kwestia wiąże się, z tym, iż miałem nadzieje na jeszcze jedną kwestię, której nie ma w grze.

Mianowicie, miałem, nadzieję, iż będzie można wziąc udział w ostatecznej bitwie przeciw Nilfgaardczykom - od narżnąć ich z setkę, albo i więcej dla dobrego samopoczucia


vim_ad.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odnośnie wyborów, jak to wygląda w kwestii przeniesienia zapisu rozgrywki z W2 w którym zostawiamy przy życiu Henselta?


Skutki niepożądane obejmują: suchość w ustach, zawroty głowy, mdłości, zatrzymywanie wody, bolesne swędzenie odbytu, halucynacje, demencję, psychozę, śpiączkę, śmierć i cuchnący oddech. Star Citizen nie jest dla każdego. Przed uruchomieniem zapoznaj się z treścią licencji dołączonej do instalatora bądź skonsultuj się z Chrisem lub Benem, gdyż każda gra w fazie pre-alfa niewłaściwie potraktowana zagraża Twojemu życiu lub zdrowiu.

drunk.gif

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach


Wie ktoś, czy można podpiąć kupione wczesniej W2 i W1 do Goga czy trzeba skorzystać z tej promocji?

 

https://www.gog.com/witcher/backup

 

Mozesz dodac pudelkowe wesje juz od bardzoooooooo dawna. Nawet jakbys mial na steamie to masz tez tam (steam) CDkeya i dodajesz sobie gre na goga ;) (sam tak zrobilem)


A ja pragnę jedno - to jest spokój...

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odnośnie wyborów, jak to wygląda w kwestii przeniesienia zapisu rozgrywki z W2 w którym zostawiamy przy życiu Henselta?

Tak jak napisałem w swoim spoilerze u góry:

Nic to nie zmienia - Radowid, go zabija w bitwie, a Keadwenczycy dołaczają do  Radowida........Naprawdę? Najtrudniejszy dla mnie wybór w 2 do tego sprowadzili?!


vim_ad.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przy drugim przechodzeniu wieśka chyba się skuszę na granie bez muzyki ;)


Kosmos to całkiem spoko miejsce, można tam mieć w końcu święty spokój... szczególnie jak padnie system podtrzymywania życia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale mu sypało aretfaktami pod koniec filmiku :P


Skutki niepożądane obejmują: suchość w ustach, zawroty głowy, mdłości, zatrzymywanie wody, bolesne swędzenie odbytu, halucynacje, demencję, psychozę, śpiączkę, śmierć i cuchnący oddech. Star Citizen nie jest dla każdego. Przed uruchomieniem zapoznaj się z treścią licencji dołączonej do instalatora bądź skonsultuj się z Chrisem lub Benem, gdyż każda gra w fazie pre-alfa niewłaściwie potraktowana zagraża Twojemu życiu lub zdrowiu.

drunk.gif

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W końcu Radeony ;)


Kosmos to całkiem spoko miejsce, można tam mieć w końcu święty spokój... szczególnie jak padnie system podtrzymywania życia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak możesz wrzuć pacha 1.05 bo nie mogę go jakoś odszukać albo jakiś link proszę, bo jestem chyba niekumaty.


UXleTZk.pngATER DRACONES         TOMMY RICH FLEET        STAR CITIZEN POLSKA3W1sLPY.png   
URl3Qun.png?1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A wyszedł już? :P Bo na GOGu nie ma.


Skutki niepożądane obejmują: suchość w ustach, zawroty głowy, mdłości, zatrzymywanie wody, bolesne swędzenie odbytu, halucynacje, demencję, psychozę, śpiączkę, śmierć i cuchnący oddech. Star Citizen nie jest dla każdego. Przed uruchomieniem zapoznaj się z treścią licencji dołączonej do instalatora bądź skonsultuj się z Chrisem lub Benem, gdyż każda gra w fazie pre-alfa niewłaściwie potraktowana zagraża Twojemu życiu lub zdrowiu.

drunk.gif

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak możesz wrzuć pacha 1.05 bo nie mogę go jakoś odszukać albo jakiś link proszę, bo jestem chyba niekumaty.

Patcha jeszcze nie ma, mają opóźnienia i ma wyjść po długim weekendzie, bo muszą nad nim jeszcze popracować.


Kosmos to całkiem spoko miejsce, można tam mieć w końcu święty spokój... szczególnie jak padnie system podtrzymywania życia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A wyszedł już? :P Bo na GOGu nie ma.

 

Ludzie trąbili że ma być w ten poniedziałek więc ja głupi szukałem ;)

 

 

Jak możesz wrzuć pacha 1.05 bo nie mogę go jakoś odszukać albo jakiś link proszę, bo jestem chyba niekumaty.

Patcha jeszcze nie ma, mają opóźnienia i ma wyjść po długim weekendzie, bo muszą nad nim jeszcze popracować.

 

 

No tak to tłumaczy dlaczego nie mogłem go znaleźć :)


UXleTZk.pngATER DRACONES         TOMMY RICH FLEET        STAR CITIZEN POLSKA3W1sLPY.png   
URl3Qun.png?1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Patch 1.05 już wyszedł, jeżeli macie GOG Galaxy to wystarczy go uruchomić i patch sam się zainstaluje (może, że wyłączyliście taką możliwość).

Tu macie changelog:


Patch 1.05:
  • Fixes a possible exploit by preventing certain drowners from respawning infinitely.
  • Improves the distribution of experience points gained by completing quests with recommended levels lower than the player character level.
  • Merchants now offer more weapon types.
  • Rebalances the prices of maps that can be purchased from merchants.
  • Clarifies a number of crafting diagrams.
  • Fixes an exploit whereby players could buy sea shells and sell the pearls inside them at a higher price.
  • Increases the variety of loot dropped throughout the game.
  • Increases the variety of items available in shops.
  • Shops now only offer weapons with levels matching or exceeding the player character level.
  • Slightly reduces the amount of coin dropped from chests and monsters.
  • Deploys the Bovine Defense Force Initiative.
  • Fixes an issue where runestones could not be upgraded to greater runestones.
  • Reduces the spawn time of selected groups of NPCs.
  • Geralt no longer interacts with candles placed near chests and other openable objects.
  • Improves the smoothness of camera movement.
  • Fixes a number of issues related to horseback riding.
  • Fixes an issue where the player could not deflect arrows/bolts at longer distances.
  • Introduces a number of fixes in in-game communities.
  • Introduces a number of fixes related to combat.
  • Vitality begins to drop if Toxicity exceeds 80%, as originally intended.
  • Fixes an issue where Geralt was sometimes unable to mount Roach.
  • Improves Geralt's movement, especially when he swims.
  • Fixes an issue whereby Geralt could be attached to a sinking boat while aiming his crossbow.
  • Fixes a number of issues related to Vitality regeneration.
  • Fixes an issue whereby certain actions could be randomly blocked during gameplay.
  • Fixes a rare issue whereby Geralt could not mount Roach after fast travelling between points.
  • Fixes a number of minor tooltip and wording bugs.
  • Adds a series of color-blind friendly features. Improves visibility of tracks, marks, footprints and scent clues. Color-blind friendly features can be enabled in the Options\Gamplay submenu.
  • Introduces a number of additional fixes to alt + tabbing.
  • Fixes an issue where The Witcher 3 process did not close properly if the user did not have XAUDIO installed.
  • Introduces a number of general stability and performance improvements.
  • Fixes an issue where in certain situations the game could crash while a save was being loaded.
  • Adds some missing translations in localized versions.
  • Ciri can no longer unlock fast travel points.
  • Improves the behavior of sails when viewed from longer distances.
  • Improves performance in selected scenes and cutscenes.
  • Fixes an issue where clouds and fog could flicker on some hardware configurations.
  • Fixes an issue where Geralt could pass through walls in the fish market in Novigrad.
  • Removes repeated sound cues on entry into GUI panels a second time.
  • Adds a collision near Kaer Gelen that could cause the player to be blocked inside the building.
  • Improves the scale of selected elements of the GUI and HUD.
  • Introduces a number of bug fixes and user experience improvements in the GUI panels.
  • Introduces a number of small changes in the UI for gwent.
  • Improves the alignment of the HUD for the 21:9, 4:3 and 5:4 screen ratios.
  • Disables "Input device changed" messages and adds options to disable on-screen combat feedback and floating tags above NPCs.
  • Adds an information prompt and Journal entries related to new DLC packages.
  • Fixes an issue where some formulae were not displayed in the Alchemy panel when the player possessed level 1 of said formulae.
  • Introduces a number of fixes in key bindings.
  • Introduces new filters for the Alchemy and Crafting panels.
  • Fixes a number of minor issues where music tracks were not triggered in their designated locations.
  • Fixes an issue where some players could not interact with an object during the Pyres of Novigrad quest.
  • Fixes an issue where some players could not make Geralt run after the Wandering in the Dark quest.
  • Fixes an issue where players could not talk to Octo after the Lord of Undvik quest.
  • Reduces the number of Wild Hunt minions spawned during the Ciri's Story: Fleeing the Bog quest.
  • Fixes an issue where Keira could sometimes fall beneath the terrain during the Wandering in the Dark quest.
  • Fixes an issue where certain actions were blocked during the Blindingly Obvious quest.
  • Fixes an issue where the player could not activate a portal during the Wandering in the Dark quest.
  • Fixes an issue where the player could get trapped in the ruins of Tuirseach Castle.
  • Geralt can now always play gwent with Madame Serenity.
  • Fixes an issue where Vernon Roche would not appear at the Hanged Man's Tree during the Eye for an Eye quest.
  • Fixes an issue where the player could not talk or otherwise interact with certain NPCs.
  • Fixes an issue where the sirens in the Lord of Undvik quest could be invincible.
  • Fixes an issue where the player could not perform certain actions after the Carnal Sins quest.
  • Fixes an issue where some players experienced an infinite loading screen during the King's Gambit quest.
  • Fixes an issue where the player could experience a progression break after choosing a certain dialogue option when talking to Dijkstra in the Count Reuven's Treasure quest.
  • Fixes an issue where Simun did not spawn properly during the Unpaid Debt quest.
  • Fixes an issue in the Contract: The Oxenfurt Drunk quest where the katakan was not hostile after being lured.
  • Fixes an issue in the Contract: Shrieker quest where the shrieker was not hostile in certain situations.
  • Fixes an issue where the player could not perform certain actions in the Master of the Arena quest.
  • Fixes an issue where wolves were not visible in the Contract: Mysterious Tracks quest.
  • Fixes an issue where the player could not fast travel under certain rare circumstances.
  • Fixes an issue where the player could not interact with Hattori during the Swords and Dumplings quest.
  • The player can no longer take on the Apiarian Phantom contract multiple times.
  • Fixes an issue where some players could not progress during the Broken Flowers quest.
  • Fixes an issue whereby the "Novigrad, Closed City" entry might have remained in the Journal indefinitely.
  • Fixes an issue in the Return to Crookback Bog quest where monsters were spawned inside a building.
  • Players can no longer prematurely obtain a key from a halfling, thus blocking the Contract: The Apiarian Phantom quest.
  • Fixes an issue in the Greedy God quest where the player could kill a monster twice.
  • Adds fail-safes for players being unable to obtain gwent cards after Dijkstra or Lambert can no longer be found in the game.
  • Fixes an issue whereby Triss could get stuck on a set of stairs after a scene during the Now or Never quest.
  • Fixes an issue where Ermion could not leave Lugos' area during the Sunstone quest.
Edytowane przez Froster

Kosmos to całkiem spoko miejsce, można tam mieć w końcu święty spokój... szczególnie jak padnie system podtrzymywania życia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zglosilem na ichszym profilu fb ;) https://www.facebook.com/PLthewitcher/posts/1609225415991359

 

Ciekawe czy to czytaja i cos odpisza ;)

Edytowane przez eerozeteen

A ja pragnę jedno - to jest spokój...

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Czy masz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Yodokus
      Tom Henderson niedawno wypuścił Tweeta z paroma informacjami dotyczącymi produkcji Skull and Bones. Dużo tego nie ma ale nadzieja nie gaśnie. Link do jego Tweeta na końcu.

      W grze SkullAndBones statki maja 5 poziomów (mały, średni, duży, itd.) oraz dzielą się na 3 różne kategorie: ładowność, walka i eksploracja. Odblokowywanie statków wiąże się ze zdobyciem projektu statku (blueprint), które kupujemy w różnych osadach portowych.

      Niemniej zakup projektu to nie jedyna przeszkoda, będziesz potrzebował odpowiedniej ilości zasobów jak drewno, stal i przędza (fiber) by zbudować statek. Niemniej to, że statek jest duży nie jest równoznaczne, że to lepszy statek, gdyż małe statki są bardziej zwrotne i wpływają do miejsc zbyt wąskich dla dużych statków.
       
      Jako przykład podano sytuacje, gdzie mały statek mógł prześcignąć większą jednostkę trzymając się blisko brzegu i wpływając w koryta rzeczne gdyż większe statki zaryły by się w dnie na tak płytkich wodach.
       

       
      Każdy statek ma określoną maksymalną ilość armat, ale można zakupić i usprawniać wyposażenie dodatkowe. Oprócz armat mamy balistę, miotacz ognia, moździerz i rozmaite dodatki do wyposażenia oraz różne typy amunicji (na przykład dwie kule spięte łańcuchem).
       

       
      Statek można udoskonalić w dowolnym momencie o ile dysponujemy odpowiednia gotówką. Mamy możliwość dozbroić kadłub, zainstalować palenisko, w ładowni zwiększyć ilość skrzyń do składowania większej ilości sprzętu. Jest mnóstwo opcji wystroju statku, jak zmiana żagli, kola sterowego, śpiewanych szant itp.
       
      Gra to otwarty świat, który zdaje się być zlokalizowany na oceanie indyjskim gdzie fikcyjną rolę stolicy piratów pełni Madagaskar. Lokalizacja na mapie to "Wybrzeże Azanii" (Mozambik).
       

       
      Zaczynając grę jesteś w zasadzie nikim, masz zbudować tratwę a potem małą lodź rybacka, potem możesz prowadzić eksplorację otwartego morza. 
      Zaliczasz questy, zwiększasz swoją piracką reputację i gromadzisz zapasy na budowę pierwszego poważnego statku pirackiego.
       

       
      Obecnie postęp w grze jest mierzony ilością pieniędzy jakie zarobiłeś na wykonywaniu zadań, ograbianiu statków, łupieniu wiosek, zdobywaniu fortyfikacji oraz przewozie towarów. Im więcej zarabiasz pieniędzy jako pirat tym potężniejszy się stajesz.
       

       
      Będąc na statku widzimy świat z perspektywy bardzo podobnej do prezentacji z 2018 z małymi zmianami. Będąc na lądzie mamy perspektywę tzw. trzeciej osoby z ograniczeniami poruszania się jedynie po porcie, osadzie bądź kryjówce. Podczas chodzenia jako kapitan, nie mamy możliwości walki, parkouru ani niczego osobliwego, jedynie odwiedzamy NPC'ow.

      Generalnie, gra nie jest bliska ukończeniu, ale mówi się, że jest na dobrej pozycji z mnóstwem porządnej morskiej bijatyki. Centralna cześć mapy to obszerny, otwarty ocean, na którego pokonanie w poprzek potrzeba całkiem sporo wolnego czasu - postaram się zdobyć więcej szczegółów jak duży, w rzeczywistości jest to obszar.

      https://twitter.com/_Tom_Henderson_/status/1438133051498827779?s=20
    • Przez Shivon
      Taki temat do rozmówek.

      No więc, co niektórzy (w tym i ja) grają w Travellera. Ale tak to sobie czytam nt. innych gier, w które moim zdaniem moglibyśmy też coś ugrać, np.:

      - Elite Dangerous RPG;
      - Starfinder (wiem, na bazie gatunku fantasy którego nie cierpię szczerze, ale jeszcze ujdzie);
      - The Expanse RPG;
      - Stars Without Number;
      - Fading Suns;
      - Alternity (Star*Drive, Dark•Matter);
      - Neuroshima;
      - MechWarrior: A Times of War (lub nadchodzący Destiny);
      - Star Trek Adventures;
      - Foreven Worlds;
      - Eclipse Phase;
      - Nova Praxis.

      Ciekaw jestem czy coś z tego ugramy... 😉
    • Przez Nebthtet
      Nie wiem, czy już wiecie, ale... Powstaje gra na bazie sagi Gamedec. Robi ją katowickie studio Anshar - rzecz jasna w kooperacji z Autorem @Marcin Przybyłek. Gamedec będzie cyberpunkowym RPG rozgrywającym się w realiach sagi, ale nie będzie "egranizacją" sensu stricte. Z resztą zerknijcie na trailer oraz post Marcina. Ja się nie mogę doczekać  

       
      Mam nadzieję, że Anshar sprosta temu ambitnemu wyzwaniu i dowiezie nam hit . Zajrzyjcie też na oficjalną stronę, gdzie można się zapisać na newsletter i znaleźć namiary na social media projektu.
    • Przez Shivon
      Krótko - Counter Stike poznało Star Citizena, a konkretnie Star Marine'a.
      Więc postanowiło zgapić pierwszy poziom z Call Of Duty: Ghosts i skontaktować się z Chińską Republiką Ludową celem uzgodnienia współpracy przy adaptacji.
      Efektem jest właśnie Boundary (poprzednio Project Boundary).
      Niestety tylko na PS4, póki co.

      Na serio:
      VID:
       
      LINK:
      Strona gry (UWAGA: w języku chińskim).
    • Przez Nebthtet
      Wygląda na to, że jednak się piecze. Artykuł z Le Monde traktuje głównie o zwolnieniach, reorganizacjach, niskim morale we francuskim oddziale firmy (i pomyśleć, że kiedyś kusiło mnie, żeby tam aplikować... ), ale nadmienia też że ponoć pokazano Diablo 4 pracownikom europejskim. Jest szansa na premierę w 2020.
      Le long tunnel des salariés de Blizzard France, géant du jeu vidéo visé par un plan social massif
      WWW.LEMONDE.FR La maison-mère américaine veut supprimer 134 postes dans sa filiale versaillaise, où les négociations ont échoué et le moral est au plus bas. Szczerze powiedziawszy patrząc na to, co Acti wyczynia w ostatnich latach to ja nie mam zbyt wielkich nadziei na to, że coś cudownego tam zdziałają - wręcz odwrotnie, pewnie będzie gra za 230-250 PLN plus masa MTX. 🔥
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności