Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Nie wiem jak mi umknęło, żeby napisać o tej grze po pierwszej prezentacji z E3, ale naszedł czas aby to nadrobić ;)
Otóż jest to kolejna gra z serii Ghost Recon, która nota bene obchodzi w tym roku 15 lat, której akcja ma dziać się we współczesnej Boliwii.
Jako 4-osobowy oddział Duchów mamy za zadanie walczyć z lokalnym kartelem narkotykowym oraz zmniejszyć jego wpływ na lokalny rząd. Będzie można grać w coopie, ale jeżeli ktoś woli grać solo to jest także i taka opcja z towarzyszami sterowanymi przez AI. Chociaż w zasadzie można grać też coopa solo, bo nic nas nie zmusza do ciągłego trzymania się razem, bo mapa nie ogranicza nas do tego, dla przykładu: ktoś może szukać po mieścinach lepszego sprzętu, a reszta ekipy stara się zniszczyć magazyn koki 60km dalej. Świat ma mieć rozmiar kilkuset kilometrów kwadratowych, ale nie zostało sprecyzowane jeszcze ile, a będzie się składał z różnych regionów, od zaśnieżonych gór, przez dżungle i pustynie, po wsie i miasta.
Akcje możemy rozgrywać na różne sposoby: samo wyeliminowanie celu + zniszczenie koki; cicha nocna akcja, w której dokonujemy porwania celu i niszczymy fabrykę; albo sabotaż - kradniemy kokę, przez co lokalny dostawca będzie miał poważny problem z mocodawcami, taki, który go wyeliminuje, w długi sposób. Do dyspozycji będziemy mieli setki licencjonowanych broni z pełnym wachlarzem modyfikacji, a także pojazdy jeżdżące, latające i pływające oraz ewentualną pomoc lokalnych oddziałów antynarkotykowych. Nowe wyposażenie mamy pozyskiwać od poległych wrogów, a także z kluczowych miejsc kontrolowanych przez różne lokalne gangi.
Gra nie ma mieć liniowej kampanii, sami będziemy wybierać misje, których wykonanie wpłynie na siły frakcji w danym regionie. Nie będzie też żadnych skryptów, ot taka "rewolucja", każdy ma mieć własne życie i reagować inaczej na wszelkie czynniki. Co do frakcji to będziemy mieli poziom reputacji u każdej z nich, niektóre mogą nam pomagać, inne od razu otworzą do nas ogień gdy tylko nas rozpoznają. Frakcje będę nam też oferować różne rodzaje wyposażenia do dyspozycji.
Grę ma napędzać bliżej nie nazwany jeszcze silnik, który ma być najładniejszym silnikiem Ubisoftu. Będzie generował zmienne warunki pogodowe, a sama gra ma mieć dość realistyczny system balistyczny i mechaniczny. Produkcja ma ujrzeć światło dzienne w 4 kwartale bieżącego roku.
Poniżej możecie zobaczyć trailer z targów E3:

 

Edytowane przez Frosty

Kosmos to całkiem spoko miejsce, można tam mieć w końcu święty spokój... szczególnie jak padnie system podtrzymywania życia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio narcosowe tematy się zrobiły modne. Miejmy nadzieję że tego nie spaszczą.

PS - serio chyba jesteś w Ubi na etacie :)


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
29 minut temu, Nebthtet napisał:

PS - serio chyba jesteś w Ubi na etacie :)

Chciałbym :P


Kosmos to całkiem spoko miejsce, można tam mieć w końcu święty spokój... szczególnie jak padnie system podtrzymywania życia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ubi ma problemy z akcjami na giełdzie, sądzę że to będzie ich hit. Aczkolwiek downgrade graficzny i tak będzie. Widzę tutaj pewne aspekty The Division, Splintel Cell Blacklist i pare innych gier z serii Tom Clancy's

 


argetlan.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mnie ton strasznie boli bo Ubi ma fantastyczne pomysły na gry ale tak je psują nie wyobrażalnie czasami ze to aż boli,ale i tak do nich wracam ;/ nie ma dla mnie nadziei ;[

Mam nadzieje ze wildlands bedzie grywalnym coopem niczego wiecej nie chce


#Born2beYarrr :devil:

CutlassTAG.thumb.gif.02a2d9da7ba0d52e5f0

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Downgrade jest pewny, może, że Ubi w końcu nauczy się robić dobre silniki łączące dobrą grafikę z optymalizacją.


Kosmos to całkiem spoko miejsce, można tam mieć w końcu święty spokój... szczególnie jak padnie system podtrzymywania życia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, Mr_Zelda napisał:

W sumie to trudno zepsuć. To będzie taka piaskownica z misjami. Macie tutaj zadanie w ogromnym świecie, podejdźcie do celu jak chcecie. Im mniej fabuły i liniowości tym trudniej coś zepsuć :D

To jest jednak Ubi. Oni są znani z psucia nawet tego co się świetnie zapowiada. Ich reputacja też się nie wzięła od jednorazowej wpadki.


"Strzeżcie się rozczarowań, bo pozory mylą. Takimi, jakimi
wydają się być, rzeczy są rzadko. A kobiety nigdy"
   

 

amberlight_ad.png

Mój referral: STAR-ZZXF-MJF6

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
37 minut temu, Amb3r napisał:

To jest jednak Ubi. Oni są znani z psucia nawet tego co się świetnie zapowiada. Ich reputacja też się nie wzięła od jednorazowej wpadki.

W zasadzie to wzięła, wszystko się zaczęło od falstartu Unity.


Kosmos to całkiem spoko miejsce, można tam mieć w końcu święty spokój... szczególnie jak padnie system podtrzymywania życia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Unity? Proszę Cie... Od Watch Dogs mają taki hejt że hej, Unity było sporo później.


Skutki niepożądane obejmują: suchość w ustach, zawroty głowy, mdłości, zatrzymywanie wody, bolesne swędzenie odbytu, halucynacje, demencję, psychozę, śpiączkę, śmierć i cuchnący oddech. Star Citizen nie jest dla każdego. Przed uruchomieniem zapoznaj się z treścią licencji dołączonej do instalatora bądź skonsultuj się z Chrisem lub Benem, gdyż każda gra w fazie pre-alfa niewłaściwie potraktowana zagraża Twojemu życiu lub zdrowiu.

drunk.gif

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
46 minut temu, Quelen napisał:

Unity? Proszę Cie... Od Watch Dogs mają taki hejt że hej, Unity było sporo później.

Dobra, w zasadzie zapomniałem o Watch Dogs. Czyli zasadniczo zaczęło się od WD, potem było Unity i w zasadzie nic więcej.
Ale skończmy już offtop, bo nie za to mi nie płacą :P

Edytowane przez Frosty

Kosmos to całkiem spoko miejsce, można tam mieć w końcu święty spokój... szczególnie jak padnie system podtrzymywania życia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ta, Watch Dogs i Unity. Też nie chcę offtopować, ale zawsze reaguję na hejt na Ubi :f Wydali w końcu najlepszego shootera 2015 roku (Siege jest super), wydali mniejsze, świetne gry (Child of Light, Valiant Hearts). Ogólnie te dwie duże wpadki strasznie wpłynęły na wizerunek firmy, a szkoda. Bo przez to np R6 jest olewane przez wielu graczy. Nikt jakoś nie chwali na przykład, że gra dostaje darmowe mapy, ale jakby dostawała płatne to już byłby hejt na 200% : >

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zelda nie mogę się zgodzić w sprawie R6S. Problemem gry był matchmaking, a raczej jego brak w początkowej fazie gry. Pamiętam czasy , kiedy na 30 min gry przypadło ok. 15(sic!) min spędzonych na próbach dołączenia do gry, restowaniu gry i uplay itp. Do teraz 1 na 5 meczy nie dochodzi do skutku. 

Reputacja Ubi miała znaczenie w tym przypadku, ale to nic przy tysiącach graczy straconych przez niestabilność gry.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiem, że też nie temat, ale przez długi czas korzystanie z Ubi launchera to był jakaś komedia. Problemy z mechaniką, serwerami lub jak przy R6 szczególnie na początku to raczej norma niż wyjątek. DLC, które albo są bzdurami albo widocznie wycięte z gry i odgrzewanie kotletów. Powielanie czegoś co się spodobało wręcz do porzygu. Unity też się tu plasuje i ono nie było jedynym powodem jak twierdzisz. I przy okazji nie chodzi też tylko o bugi, ale na przykład, że w porównaniu do zwiastunów były niemal pustki na ulicach. Nie wiem czy słyszałeś, ale Far Cry Primal ma mapę, która jest na dobrą sprawę kopią tej z 4. Robią fajne gry, ale jak coś się spodoba to tego nadużywają. Mocno. 

 

Mogę być jak najbardziej optymistycznie nastawiony do gry, ale na pewno będzie downgrade grafiki (obecnie norma, która mnie nie rusza, bo i tak mam za słabego kompa ^^); prawdopodobnie uproszczenie wielu mechanik i ograniczenie swobody. Problemy z serwerami niemal na bank, a co za tym idzie okolice premiery dość niegrywalne o ile nie będzie też jakiegoś nie dającego grać buga/ów. Będzie też pewnie preorder z jakimś bonusem co jest czystym złem, bo to zachęca wielu ludzi do kupna przed premierą gry, która może się okazać zupełnie inna niż na zapowiedziach.

Sama idea gry podoba mi się bardzo i fajnie by było gdyby ją dobrze zrobili, ale lepiej się pozytywnie zaskoczyć niż się rozczarować, nie sądzisz @Mr_Zelda?
Zawsze lubiłem gry, które dają możliwość dotarcia do celu na kilka sposobów a modyfikacja broni pod siebie to dla mnie też zawsze spory plus. Zawsze spędzam sporo czasu na dostosowaniu eq i ewentualnych zdolności pod siebie.

Sceptycznie zaś podchodzę do niemal każdej gry teraz, bo sami wiecie jak to jest.

 

Zapomniałem wspomnieć o Child of Light i Valiancie. Nie wiem jak Child, ale Valiant to całkiem przyjemna gierka, ale bądźmy szczerzy - to nie jest ich główny produkt. Spodobało się ludziom to pewnie zrobią jeszcze kilka w tym stylu, ale takie Unity mimo sporo gorszych ocen i wyraźnie wyższej ceny i się sprzedał w o wiele większej liczbie egzemplarzy, bo był:

  • reklamowany
  • był kolejną grą z tasiemca dla niewymagających graczy aka odgrzewany kotlet

Nawet premierowe bugi, które dość ograniczyły sprzedaż w sumie wiele nie zrobiły.

Edytowane przez Amb3r

"Strzeżcie się rozczarowań, bo pozory mylą. Takimi, jakimi
wydają się być, rzeczy są rzadko. A kobiety nigdy"
   

 

amberlight_ad.png

Mój referral: STAR-ZZXF-MJF6

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak, jasne - lepiej się pozytywnie zaskoczyć. Ale ja mam jakoś tak, że po prostu... Pozostaję neutralny. Albo inaczej - nie reaguje źle, jeżeli coś okazuje się słabe ;p Chyba, że na jakiejś grze mi naprawdę zależy. Akurat Wildlands to dla mnie taka potencjalna gierka do pogrania czasem ze znajomymi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze ciepły trailer.

Więcej informacji będzie na E3.


Kosmos to całkiem spoko miejsce, można tam mieć w końcu święty spokój... szczególnie jak padnie system podtrzymywania życia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zawartość edycji kolekcjonerskiej:
13329366_245730179134464_790009416205257

Grę można już też zamawiać w preorderze.


Kosmos to całkiem spoko miejsce, można tam mieć w końcu święty spokój... szczególnie jak padnie system podtrzymywania życia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W sumie to wiedziałem, że będzie downgrade graficzny, ale żeby jeszcze spierdolić mechanikę poruszania? Ubi plis. Coopowo fajnie, zobaczy się co z tego wyjdzie.

PS. Kto do chuja tłumaczył tego cinematica? Co tu się odjebało? ZUS? No niby smaczek lokalizacyjny, ale coś takiego może być w dubbingu, ale nie w napisach :P Poza tym to się kupy nie trzyma jak ktoś umie angielski.

Edytowane przez Frosty el Banana

Kosmos to całkiem spoko miejsce, można tam mieć w końcu święty spokój... szczególnie jak padnie system podtrzymywania życia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Najnowszy gamplay, tym razem stealth:

 


Kosmos to całkiem spoko miejsce, można tam mieć w końcu święty spokój... szczególnie jak padnie system podtrzymywania życia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kosmos to całkiem spoko miejsce, można tam mieć w końcu święty spokój... szczególnie jak padnie system podtrzymywania życia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 


Kosmos to całkiem spoko miejsce, można tam mieć w końcu święty spokój... szczególnie jak padnie system podtrzymywania życia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trochę o produkcji muzyki do Wildlands

 


Kosmos to całkiem spoko miejsce, można tam mieć w końcu święty spokój... szczególnie jak padnie system podtrzymywania życia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.01.2017 at 19:20, Frosty napisał:

Trochę o produkcji muzyki do Wildlands

 

Choćby nie wiem jak się starali i tak nigdy nie dojdą do perfekcji Wieśka 3.
Nawet stóp nie zdołają powąchać :V


argetlan.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Czy masz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Yodokus
      Tom Henderson niedawno wypuścił Tweeta z paroma informacjami dotyczącymi produkcji Skull and Bones. Dużo tego nie ma ale nadzieja nie gaśnie. Link do jego Tweeta na końcu.

      W grze SkullAndBones statki maja 5 poziomów (mały, średni, duży, itd.) oraz dzielą się na 3 różne kategorie: ładowność, walka i eksploracja. Odblokowywanie statków wiąże się ze zdobyciem projektu statku (blueprint), które kupujemy w różnych osadach portowych.

      Niemniej zakup projektu to nie jedyna przeszkoda, będziesz potrzebował odpowiedniej ilości zasobów jak drewno, stal i przędza (fiber) by zbudować statek. Niemniej to, że statek jest duży nie jest równoznaczne, że to lepszy statek, gdyż małe statki są bardziej zwrotne i wpływają do miejsc zbyt wąskich dla dużych statków.
       
      Jako przykład podano sytuacje, gdzie mały statek mógł prześcignąć większą jednostkę trzymając się blisko brzegu i wpływając w koryta rzeczne gdyż większe statki zaryły by się w dnie na tak płytkich wodach.
       

       
      Każdy statek ma określoną maksymalną ilość armat, ale można zakupić i usprawniać wyposażenie dodatkowe. Oprócz armat mamy balistę, miotacz ognia, moździerz i rozmaite dodatki do wyposażenia oraz różne typy amunicji (na przykład dwie kule spięte łańcuchem).
       

       
      Statek można udoskonalić w dowolnym momencie o ile dysponujemy odpowiednia gotówką. Mamy możliwość dozbroić kadłub, zainstalować palenisko, w ładowni zwiększyć ilość skrzyń do składowania większej ilości sprzętu. Jest mnóstwo opcji wystroju statku, jak zmiana żagli, kola sterowego, śpiewanych szant itp.
       
      Gra to otwarty świat, który zdaje się być zlokalizowany na oceanie indyjskim gdzie fikcyjną rolę stolicy piratów pełni Madagaskar. Lokalizacja na mapie to "Wybrzeże Azanii" (Mozambik).
       

       
      Zaczynając grę jesteś w zasadzie nikim, masz zbudować tratwę a potem małą lodź rybacka, potem możesz prowadzić eksplorację otwartego morza. 
      Zaliczasz questy, zwiększasz swoją piracką reputację i gromadzisz zapasy na budowę pierwszego poważnego statku pirackiego.
       

       
      Obecnie postęp w grze jest mierzony ilością pieniędzy jakie zarobiłeś na wykonywaniu zadań, ograbianiu statków, łupieniu wiosek, zdobywaniu fortyfikacji oraz przewozie towarów. Im więcej zarabiasz pieniędzy jako pirat tym potężniejszy się stajesz.
       

       
      Będąc na statku widzimy świat z perspektywy bardzo podobnej do prezentacji z 2018 z małymi zmianami. Będąc na lądzie mamy perspektywę tzw. trzeciej osoby z ograniczeniami poruszania się jedynie po porcie, osadzie bądź kryjówce. Podczas chodzenia jako kapitan, nie mamy możliwości walki, parkouru ani niczego osobliwego, jedynie odwiedzamy NPC'ow.

      Generalnie, gra nie jest bliska ukończeniu, ale mówi się, że jest na dobrej pozycji z mnóstwem porządnej morskiej bijatyki. Centralna cześć mapy to obszerny, otwarty ocean, na którego pokonanie w poprzek potrzeba całkiem sporo wolnego czasu - postaram się zdobyć więcej szczegółów jak duży, w rzeczywistości jest to obszar.

      https://twitter.com/_Tom_Henderson_/status/1438133051498827779?s=20
    • Przez SepReykan
      Witam wszystkich.
      W ramach umilania sobie czasu oczekiwania na SC, czy znajdą się chętni na partyjkę albo kilka Stellaris'a lub Total War Warhammer 2 (mortal empires)?
      Szczegóły się omówi jak będzie zainteresowanie tematem.
      Poziom bez znaczenia, liczą się chęci - sam w TW Warhammer'a  nigdy jeszcze nie grałem w multi. Chciałbym spróbować. W Stellarisa grałem, ale nie dużo. Co do drugiego, idealnie by było więcej niż 2 osoby.
      Kontakt możliwy na forum jako odpowiedź do tematu, lub bezpośrednio na discordzie (nick: SepReykan).
      Pozdrawiam.
    • Przez Yoda
      Proste pytanie - gra ktoś z Was na PC?  
    • Przez Nebthtet
      W niniejszym wątki znajdziecie przydatne linki dotyczące gry.
      Strona klanowa Ater Dracones na Bungie.net Strona grupy Ater Dracones na Bungie.net Największy subreddit dedykowany serii Destiny Subreddit Destiny 2 Oficjalna strona gry Wiki z lore gry Strona Bungie.net Polityka ograniczeń kont i banowania Bungie.net  
      DestinySets.com - polecam dodać do ulubionych - to taki wowhead sprzętu z Destiny. Można zaciągnąć posiadane znajdźki jakie mamy na koncie, oraz zobaczyć czego jeszcze nie mamy... Light.gg - alternatywa dla DestinySets db.destinytracker.com - kolejna baza ze sprzętem Where Is Xur - gdzie jest Xur i co sprzedaje Braytech.org - bardzo przydatne przy planowaniu "co dziś robić w grze", zawiera mapę, która może zaciągać sama z gry co już mamy pokończone (skrzynki, Lost Sectory, etc)  
    • Przez Nebthtet
      Uwaga - jeśli ktoś myślał o graniu w D2 z wykorzystaniem Valve Proton - lepiej niech poczeka, bo Bungie wali za to permabany. Mam nadzieję, że przestaną... Póki co jednak trzymajcie się od tego z dala.
      Więcej na reddicie.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności