Skocz do zawartości
Dako

Reverse the Verse czyli "co w CIG piszczy " ...

Rekomendowane odpowiedzi

  1. Było już zapowiedziane ze sprzedaż statków potrwa tylko do bety... I z tą świadomością ludzie wspierali grę.
  2. Orgi które mają bogatych członków mogą nakupować sobie statki na które inny org musiał by farmic w grze aby mieć porównywalną flotę.
  3. Ktoś kto ma kasę ma gdzieś ubezpieczenie, po prostu kupuje za dolce nowy kadłub + ileż tam UEC na moduły.
  4. Urok spacesimów polega na tym ze zbierasz kasę latając po kosmosie, handlujesz, robisz misję itd... Statki za kasę po premierze psują ten urok.

]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Abonamentu na 99% nie będzie, bo wybuchłby skandal, poszłaby masa refundów i pewno rozprawy sądowe.

Dwie kampanie są pewne i chętnie za nie zapłacę, subskrypcja pewno zostanie i jej posiadacze będą dostawali jakieś kosmiczne dekoracje + RtV będzie trwał (czy coś w ten deseń z kosmicznymi wiadomościami). Jakiś zakup UEC z miesięcznym limitem (teraz trudno stwierdzić jakim, bo nie znamy wartości imperialnego piniondza). Poza tym hajsy się już posypały za wszelkie statki, a na studiu mocapowym można nieźle zarobić i z tego co słyszałem to już na nim zarabiają.

Takie spekulacje na dzień dzisiejszy są pewno mało trafne, bo do premiery zostały jeszcze dobre 2 lata jak nie więcej :P


Kosmos to całkiem spoko miejsce, można tam mieć w końcu święty spokój... szczególnie jak padnie system podtrzymywania życia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do abonamentu i p2w w EVE to ta gra ma tak wiele opcji, dróg rozwoju i ról że granie nawet tanim statkiem pozwala znaleźć swoją rolę.

Na przykład w Elite mamy linearny progres polegający na kupowaniu coraz to lepszych i droższych statków. W EVE raczej progres jest horyzontalny, tzn nie musimy mieć coraz droższych statków żeby móc coraz więcej, mam nadzieje że w SC będzie wyglądać to tak samo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

Raczej tak. Teoretycznie na szczycie stoją capitale i inne giganty, ale będą w niektórych sytuacjach nierentowne/niepraktyczne. Nie mówiąc już o małych statkach, które nie mają swoich odpowiedników. Nie zrobisz rekonesansu Idrisem ^^

Lub przyjmując mentalność Test Squadronu - wystarczająca ilość Auror rozwali i Idrisa.


"Strzeżcie się rozczarowań, bo pozory mylą. Takimi, jakimi
wydają się być, rzeczy są rzadko. A kobiety nigdy"
   

 

amberlight_ad.png

Mój referral: STAR-ZZXF-MJF6

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I po krótkim urlopie, niestety dobre szybko się kończy. Ale ja nie o tym. Skoro mamy piątek to czas na króciutkie podsumowanie tygodnia.

- Trwają prace nad kombinezonami dla "harcerzyków w kalesonach",

  lekki pancerz jest już gotowy, kończą się prace przy średnim, ciężki jest następny w kolejce,

  nowe pancerze będą modułowe - ciekawe czy będzie można sobie je rozbudowywać w zależności od potrzeby...,

  prace dotyczą też nowego "uszkodzeń" postaci,

 - Trwają prace nad nowym męskim modelem,

  poprawiana jest animacja głowy, ruchu oczu, ust, brody...

  myślę, że specjalnie dla @Dastro zmieniają resztę męskiego modelu (majty będą lepiej opinać ;))  ma to na celu lepsze dopasowanie ubrań i kombinezonów,

  nowy model powinien pojawić się w wersji 2.6

- Żeński model również jest w fazie opracowania cieniowania oraz dopasowania ubrań,

- Trwają prace nad Item System 2.0,

- Etatowy bug smasher Mark w AtV opisywał jak działa nowy system interakcji na przykładzie zajmowania miejsc pilota/drugiego pilota w SH,

- Trwają prace nad Aquilą,

  prace ułatwił model uszkodzeń z Andromedy, dodano nowy zaokrąglony dzióbek dla statku,

  poprawi to prace dla innych modeli Constalacji,

- Trwają prace nad Caterpillarem,

  jest to pierwszy duży statek od Drake i "ma swój własny charakter", czyli Drake wyglądają jak Drake, rodzina  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

  wkrótce Caterpillar zostanie oddany kolejnym ekipą do obróbki, techniczni sprawią, że drzwi się otwierały, dźwiękowcy zadbają o odpowiednia wrażenia słuchowe podczas lotu tą maszyną i po tym wszystkim zabawka wpadnie wreszcie w nasze ręce,

- Dostaliśmy do zabawy M50 and 350R (ja mam)

- Kolejne RtV i AtV będzie z teksasu ( Chuck Norris przywali z półobrotu)

- Do Citizenconu zostało 30 dni - ponoć spadną nam kapcie podczas prezentacji, osobiście na to liczę zwłaszcza po tym co pokazali w 3.0 :)

PS

Dla tych co lubią cyferki znalazłem podsumowanie po Gamescomie:

Kasiorka

19 sierpień 21:00 UTC+1 - 118,644,186 $

6 wrzesień 06:00 UTC+1 - 123,022,656 $

wpłynęło $4,378,470

czyli $10,500 na godzinę - całkiem ładna stawka ;)


Konta

19 sierpień 21:00 UTC+1 - 1,464,496 szt

6 wrzesień 06:00 UTC+1 -  1,519,003 szt

przybyło kont 54,507

co daje 131 szt na godzinę


Statki

19 sierpień 21:00 UTC+1 - 1,038,831 szt

6 wrzesień 06:00 UTC+1 -  1,086,894 szt

48,063 wzrost

daje to 115 statków na godzinę

Edytowane przez Berecik26

Nic mi w życiu tak nie wyszło jak włosy.

JAX0wAC1.jpg

Lepiej dobrze zjeść, niż podobać się byle komu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jako uzupełnienie powyższego tekstu skrócona wersja AtV dotyczącą tylko Frankfurtu

ps.

I pamiętajmy, że 0 USD możemy mieć darmowe upgrade z ogólnie dostępnej Constellation Aqulia do Retaliatora ( tak na przyszłość ;) )

Edytowane przez Dako

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

Nie ma czasem zeszłorocznego buga antyvatowego? :>


sygn2.png

 

 

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i jesteśmy po CitizenConie. Co przyniósł wszyscy wiemy, czego nie było również. Chris chciał pokazać naprawdę dużo z tego co stworzyli do tej pory, ale się nie udało. Przygotowywano pokaz proceduralnych planet oraz rozdziału wyczekiwanego Squadrona 42. Ekipa pracowała w pocie czoła na tymi projektami, ale nie dała rady. Może gdyby skupili wszystkie siły na jednej rzeczy to by... e mniejsza. Tak czy siak zapadła decyzja, że nie będzie prezentacji z trybu solo. Czy dobrze, raczej tak. Lepiej czegoś nie pokazać niż pokazać coś zepsutego. Pewne "czarne" charaktery miałyby używanie. Otrzymaliśmy za to plan pokazujący czego możemy się spodziewać w najbliższej przyszłości, a jest tego sporo. Rozpisywać się na ten temat nie ma zamiaru, odsyłam Was do odpowiedniego wątku.

Korzystając z okazji, że na imprezę zjechały najważniejsze osobistości pracujące przy projekcie, zapędzono wszystkich do jednego pomieszczenia i usadzono na niewygodnych skórzanych kanapach sponsorowanych przez backerów :) Panowie odpowiadali na pytania community i tak:

  • Gdzieś pomiędzy 3.0, a 3.1 otrzymamy możliwość dokowania do większych jednostek - trwają prace przy Idrisie w ramach Squadrona,
  • Nie będzie możliwości wykonania quantum jump'a w atmosferze,
  • Niekoniecznie trzeba będzie używać siły czasem sprawę będzie można załatwić np. łapówką,
  • Cutlass Red i Blue pojawią się z wersji 3.1,
  • W ramach Orga 2.0 otrzymamy szereg nowych funkcji np. powiadomienia na czacie,
  • Wszystko co można było zobaczyć podczas pokazu będziemy mieli dostępne w wersji 3.0, a nawet więcej bo prace trwają cały czas,
  • Wkrótce otrzymamy instancje w których będzie mogło bawić się ok 200 graczy, docelowo liczba ma sięgać 2k,
  • Planety systemu Stanaton który otrzymamy w 3.0 będą odpowiadały temu co zostało zaproponowane, opis można sprawdzić przeglądając mapę systemów gwiezdnych,
  • Przesiadka na 64 bitowy kod gry pozwala na stworzenie świata w który wiele rzeczy może dziać się jednocześnie bez względu w którym miejscu się znajdujemy,
  • W module Star Marine który otrzymamy w 2.6 gracze będą grać tylko między sobą, AI zostanie wprowadzone w późniejszym terminie,
  • Niestety Sata Ball dostaniemy w późniejszej wersji Star Marine,

starmarine1.jpg

  • Warunki pogodowe będą mogły powodować utratę naszego zdrowia np. burze pustynne, czy burze magnetyczne, trzeba będzie się zabezpieczyć,
  • Będziemy mieli wpływ na naszą załogę złożoną z NPC, trzeba będzie im płacić, karmić i dać odpocząć bo poziom ich wydajności się obniży,
  • Nie będzie można "podnosić" amunicji ze zniszczonych statków, wszystko będzie się odbywało jak w realnym świecie i o zaopatrzenie trzeba będzie zadbać samemu,
  • Specyfikację kompa na którym odtworzono pokaz podawał już @Dako, ale wypisze jeszcze raz: Intel i7, 6 rdzeni, pojedynczy ASUS GTX 1080, 64gb ramu i jakiś intelowski SSD.

Z innych spraw to Polaris jest w sprzedaży do 17, kto niema niech się spieszy ;)  Warto zapoznać się również z dwoma częściami Q&A, dzięki @Dako przetłumaczone są w tym wątku

 

22 października czeka nas kolejna impreza CitCon we Frankfurcie. Trwa Free Flight dla backerów, dostępne są wszystkie statki jakie zostały już wypuszczone do gry. I tyle.


Nic mi w życiu tak nie wyszło jak włosy.

JAX0wAC1.jpg

Lepiej dobrze zjeść, niż podobać się byle komu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jako, że dzwony "sitizenkonu" nadal biją to jedziemy:

Troszkę o Polarisie:

  • ·         Jednostka powstała by wypełnić lukę po Idrysie który się troszkę rozrósł

  • ·         Polaris został zainspirowany wyglądem Bengala i Connie

  • ·         Statek został tak zaprojektowany aby wpasować się w styl RSI

  • ·         Statek może przewozić mały myśliwiec, jest szybki i może poczęstować torpedą 

  • ·         Mostek został tak zaprojektowany aby zapewnić optymalną widoczność

  • ·         Kokpity załogi są mocno zabudowane (bunker-style)

  • ·         Na statku umieszczono kilka pomieszczeń: hangar z podnoszoną platformą, jadalnia, pomieszczenie socjalne, siłownie i oczywiście mostek

  • ·         Wyrzutnie będą mogły oddawać salwę z czterech torped jednocześnie

O nowym systemie kamer:

  • ·         Przeniesienie z trybu pracy wielu kamer (osobno dla gracza, statku itp.) do jednolitego trybu

  • ·         Będzie można powiększać i zmniejszać rozmiar obrazu kamery

  • ·         Będzie możliwość zmiany kąta kamery

  • ·         Chris chciał aby ruchy kamery były delikatniejsze, co może oznaczać opóźnienie ruchu np. przy przyspieszającym obiekcie obraz zostanie w tyle, a po jakimś czasie wróci do śledzenia obiektu

  • ·         Obraz z kamery będzie też reagował na pobliskie eksplozje, doda to trochę realizmu

  • ·         Będzie też łatwiej wyłapywać błędy w kodzie programu

O Ursie:

  • ·         Konstrukcja Rovera zmieniał się w trakcie jego projektowania prze ostatnie lata

  • ·         Jest to pierwszy pojazd lądowy

  • ·         Może przewozić dwie osoby z przodu oraz cztery z tyłu lub cztery jednostki bagażowe

  • ·         Ma działko na wieży

  • ·         Fizyka jazdy będzie uzależniona od terenu po którym będziemy się przemieszczać

  • ·         Chrisowi podobają się obecne projekty Ursu i Dragonflya i na pewno nie będą to jedyne pojazdy w grze

O dźwięku:

  • ·         Matteo Cerquone pracuje nad udźwiękowieniem, ostatnio skupiał się nad odgłosami burzy piaskowej

  • ·         Dźwięk wokół Javelina zależą od intensywności wiatru

  • ·         Głównym celem jest stworzenie proceduralnego generowania dźwięków dla całego wszechświata w taki sposób aby nie trzeba było ich „ręcznie” ustawiać w każdej lokalizacji

O Javelinku - @Tecon płakał jak oglądał

  • ·         Nie lada wyzwaniem było pokazanie rozbitego capitala na planecie tak aby wyglądało, że wrak jest tam od dawna

  • ·         Inspiracje zaczerpnięto z serii Mad Maxa i oraz z ostatniego epizodu Gwiezdnych Wojen

  • ·         Dużym wyzwaniem była zmiana trybu dnia i nocy, oryginalny kod CryEngine nie uwzględniał różnych odległości gwiazdy od planet

  • ·         W prezentacji nie pokazano wielu małych detali, dodanych tak aby wrak rozbitego Javelina wyglądał jak dom dla grupy nomadów

  • ·        Wraki okrętów, a także podpatrywanie procesu ich rozbierania na części pierwsze pomógł podczas projektowania zniszczeń rozbitego statku, ułatwi to prace przy innych modelach

Ogłoszenia:

  • ·         ARK Starmap otrzymała nagrodę “Cutting Edge Award of the Year”
  • ·         Star Citizen został nominowany do nagrody Golden Joystick w kategorii “Most Wanted Game of the Year” – głosować można do końca października np tu
  • ·         Jest nowy Jump Point dla subskrybentów

  • ·         Dla wszystkich posiadaczy konta udostępniono Super Horneta, polatać można do końca października

I tyle :)

 


Nic mi w życiu tak nie wyszło jak włosy.

JAX0wAC1.jpg

Lepiej dobrze zjeść, niż podobać się byle komu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Berecik26 ja się bardzo cieszę że kontynuujesz dzieło, niektórym na pewno się przyda w tym i mi. Także bądźmy normalnym community i nie dajmy się zwariować chwilowym zawirowaniom.

Pozdro,

+ rep obowiązkowy !!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

Teoretycznie to prowadzimy wstępne testy pod pewną część która znajdzie się w 2.6 i na chwile obecną nikt z was nie byłby zadowolony ze zmian. Puki co walczymy razem z CIG nad jakimś "złotym środkiem". Więcej nie mogę wyjawić. :P


ad.pngdastro_ad.pngad.png
 
banner-discord-ga-ad-scpl.png

Wszystkie moje posty na forum GameArmada mają postać prywatnej opinii i są oparte na moim prywatnym zdaniu odnośnie różnych zagadnień.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Czy masz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Mati
      Tak przewrotnie zapytam:
      Skoro parafrazując klasyka "I nie ma tu już nikogo" to kto teraz zgasi światło?
       
    • Przez Frosty
      Sprzedam konto w Star Citizen.
      W skład wchodzi:
      - paczka z Aurorą MR (24 miesiące ubezpieczenia);
      - Dragonfly Black ( Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 
       Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 
       Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 
    • Przez number10
      Cześć, ostatnimi czasy myślę coraz bardziej nad poszerzeniem swojej floty, jedyne co mnie powstrzymuje to dosyć wysokie ceny jak na grę,  z tym związane jest moje pytanie. Jakie są wasze triki na obniżenie ceny? Podzielcie się proszę swoimi sposobami na oszczędzanie. Wprowadzam ten temat do poradników aby inni gracze również mogli  przeczytać wszystkie porady. 
    • Przez Riddick88
      Witajcie. Chciałbym odzyskać pieniądze za grę i w mojej paczce mam opcje exchange i mam napisane 
      ATTENTION
      You are about to exchange your PACKAGE - AURORA MR SC STARTER pledge.
      This will remove the pledge, including any upgrades (such as customizations or CCUs) from your account awarding $195.00 USD in store credit.
      This process is intended to be final, although some pledges may be available for reacquisition using the BuyBack system, if applicable and as long as the BuyBack system remains available. Items acquired with the use of store credits are BOUND TO YOUR ACCOUNT and non-giftable.
      WARNING!
      SOME LIMITED AVAILABILITY ITEMS INCLUDED OR CONTAINED WITHIN THE EXCHANGED PLEDGE ARE PERMANENTLY RELINQUISHED.
      Type in your password to confirm:
       
      Jak mi przejdą te pieniądze do kredytów mogę je jakoś przelać na konto??
       
    • Przez Candidate
      Możecie polecić jakieś dobre miejscówki do kopania Prospectorem?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności