Skocz do zawartości
Dastro

Pay to win i SC

Utrzymanie PU w Star Citizen  

43 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Jaką formę wsparcia CIG na rzecz Star Citizen po wydaniu PU wolisz?

    • Pay To Win (Kupuje wszystko co popadnie.)
    • Pay To Save Time (Kupuje tylko niezbędne rzeczy, bo nie mam czasu dużo grać.)
    • Pay NOTHING (Nie ma takiego grania! Krew,pot,łzy i nieprzespane noce! CIG musi wymyślić coś innego.)


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Każdy z Was który bacznie śledzi projekt SC, wie o tym że nasz kochany fotelowy oświadczył że w PU Star Citizen, nie będzie nigdy czegoś, co znamy jako "Pay to Win". W ostatni odcinku "10 fot the Chairman" są 2 pytania dotyczące tej tematyki, Chris Roberts tłumaczy nam, że gra po wydaniu PU będzie musiała jakoś się "utrzymać" więc dla nowych graczy będzie możliwość zakupu "pakietu startowego" które będzie zawierał dodatkowy statek na start, a dla starych graczy będzie możliwość kupna "kasiory". Chris zapewnia że będą to co jakiś czas, wydzielane kwoty dostępne dla graczy (prawdopodobnie z dodatkowymi limitami na głowę), po przeanalizowaniu globalnego rynku, dostępna kwota wypuszczana przez CIG ma nie doprowadzić do zadławienia ekonomi, tak żeby ludzie nie zaczęli uprawiać "wygrywania za kasę". Dodał że będą się starać żeby cała ta procedura nawet trochę nie zachwiała PU, wszystko to ma również udostępnić szybsze pozyskiwanie trochę lepszych statków/itemów/itd, dla ludzi co nie mają dużo czasu, aby ślęczeć przy zarabianiu kasy. Podsumowując, Chris obecnie proponuję tylko swojego rodzaju "Pay to... save time".

 

Odcinek 22  "10 fot the Chairman":

 

 

Osobiście czekam na więcej szczegółów, bo będzie to moim zdaniem, jedno z kluczowych pół popisu dla CIG, żeby SC z czasem, nie był tłustą krową gdzie ludzie tylko zapłacą za największy statek, i po prostu Cię: piew piew, boom boom.

Edytowane przez Dratro

ad.pngdastro_ad.pngad.png
 
banner-discord-ga-ad-scpl.png

Wszystkie moje posty na forum GameArmada mają postać prywatnej opinii i są oparte na moim prywatnym zdaniu odnośnie różnych zagadnień.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pamiętaj że jak cie p2w boomboom to zawsze będziesz mógł postawić własny serwer. I tu będzie siła w rękach ludu.


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Prywatne serwery zawsze mają jeden problem, nie są zawsze do końca "doskonałe" jak te oficjalne, a z drugiej strony, nie zaznasz na nich istotnych problemów które doprowadzają Cie do nerwicy tak jak np z P2W, czyli dochodzimy do zamkniętego koła z którego i tak nikt nie ucieknie.  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_biggrin.png">

 

Jak na razie popieram to "P2ST", bo coś będą musieli zarabiać na serwery,aktualizację itp, tylko mam nadzieję że wprowadzą bardzo ciasne limity, może jakieś dodatkowe restrykcje na dokupioną kasę (Np z dokupionej kasy nigdy nie kupisz większych statków niż Freelancer albo inne o podobnych gabarytach) ale nie wiem czy takie rozwiązanie nie wywoła więcej problemów niż pożytku, jak ludzie zaczną się skarżyć na te limity, dlatego czekam na szczegóły "P2ST", niech mnie zaskoczą, oby pozytywnie. :)

Edytowane przez Dratro

ad.pngdastro_ad.pngad.png
 
banner-discord-ga-ad-scpl.png

Wszystkie moje posty na forum GameArmada mają postać prywatnej opinii i są oparte na moim prywatnym zdaniu odnośnie różnych zagadnień.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dlaczego ktokolwiek miałby płacić po zakupieniu gry? Płacisz za grę jednorazowo i grasz.

Jedynymi dopuszczalnymi przeze mnie rzeczami do kupienia mogłyby być np. Jakieś roślinki, malowania czy ozdoby statky które i tak nie miałyby znaczenia w grze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

tecon_ad.png

Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs,
and the Universe trying to produce bigger and better idiots.
...
So far, the Universe is winning.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jestem na tak, spokojnie moga sie utrzymywac ze sprzedazy skinow (jak w League of Legend, ja juz wydalem na to cholerstwo z 2 stowy)  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_biggrin.png">


trading fish? (ノ º _ º)ノ<><

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szczerze mówiąc, zawsze gardziłem grami, w których zamiast płacić abonamentu można było kupować przedmioty za gotówkę.

Niestety czasy się zmieniają i mikropłatności są w większości przypadków gwarancją istnienia, więc jestem za jak nie jest to typowe Pay2Win.

 

Nie miał bym przeciwko jak by można kupić jakieś skiny, czy duperele dające wyróżniające jakoś gracza, jak ktoś chce być gumową kaczką na strzelnicy niech sobie kupi neon wdzianko, a co ...

 

Jednak jeśli będzie tak że niemal wszystko da się kupić, a ten kto ma kasę może sobie casualowo pognębić biedaków ryjących w pocie czoła asteroidy to ja taką grę mam gdzieś.

 

W sumie w EVE rozwiązali to idealnie, nic nie kupujesz, płacisz za usługi, np przeniesienie konta na inne, przeniesienie statku czy postaci, zmiana imienia postaci, czy błędnie wybranej w euforii nacji itd..

Przedłużenie abonamentu, czy PLEX, abonament miesięczny do użycia kiedy będzie to potrzebne. W dodatku można kupować takie przedłużenie abonamentu legalnie za walutę z gry ( od innych graczy ), nawet przygotowany jest do tego celu specjalny system na forum.

Każdy sprzedający musi najpierw za gotówkę takie przedłużenie kupić, więc jest to swego rodzaju system napędzający zakup abonamentów.

 

Fakt bogaci w ten sposób mogą w szybkim tempie zdobyć sporo gotówki, mam jednak nadzieje że w SC nie wszystko da się zdobyć wyłącznie za kredyty.


UXleTZk.pngATER DRACONES         TOMMY RICH FLEET        STAR CITIZEN POLSKA3W1sLPY.png   
URl3Qun.png?1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

 

Czas pokaże co zastaniemy w SC, oby to były mądre decyzje.  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_smile.png">


ad.pngdastro_ad.pngad.png
 
banner-discord-ga-ad-scpl.png

Wszystkie moje posty na forum GameArmada mają postać prywatnej opinii i są oparte na moim prywatnym zdaniu odnośnie różnych zagadnień.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może powrót do korzeni, pamiętacie czasy pierwszych kronik L2 i rok farmy żeby cokolwiek osiągnąć  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_wink.png">

Zero mikropłatności i trzeba było mieć mocną społeczność żeby zdobyć epiki.

 

Dopiero boty zepsuły zabawę, co może również nas uraczyć jeśli SC będzie bardzo hardcorowy. 


UXleTZk.pngATER DRACONES         TOMMY RICH FLEET        STAR CITIZEN POLSKA3W1sLPY.png   
URl3Qun.png?1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

 

Pamiętam, że nigdy z tego powodu nie dotknąłem oficjalnych serwerów, i leciałem na privy x5-x10 i nawet tam to był koszmar. Grałem na, uwaga, Red Dragonie. (2 najlepszy BD z przekombinowaną opcją DD na serwie)   Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_biggrin.png"> Ok, koniec OT. Też zaznaczę że na pewno dla chętnych po wydaniu PU będą dalej dostępne miesięczne subskrypcję z jakimiś bajerami, albo na zasadzie "shut up and take my money". 

Edytowane przez Dratro

ad.pngdastro_ad.pngad.png
 
banner-discord-ga-ad-scpl.png

Wszystkie moje posty na forum GameArmada mają postać prywatnej opinii i są oparte na moim prywatnym zdaniu odnośnie różnych zagadnień.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie chce mi się wierzyć, że społeczność SC, która jak by nie patrząc ufundowała ten projekt niemal w całości, pozwoliła by albo co gorsza chciała żeby była formuła Pay2Win.

Na darmową grę bez abonamentu i mikropłatności nie ma co liczyć, albo będą opłaty albo mikropłatności to pewne oby tylko mikropłatności były sensowne, sam pewnie coś kupię  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_wink.png">


UXleTZk.pngATER DRACONES         TOMMY RICH FLEET        STAR CITIZEN POLSKA3W1sLPY.png   
URl3Qun.png?1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chris nienawidzi Pay To Win, podkresla to na kazdym kroku, wiec spokojnie. Wszystko lepsze bedzie do zdobycia gry, za pieniazki beda rzeczy ktore przy odrobinie checi, czasu i grania bedzie mozna zdobyc za darmo. To nawet lepiej niz w LoL, gdzie skinow nie mozna kupowac za punkty przyznawane w grze. Dla mnie Pay To Win jest wtedy gdy cos jest nieosiagalne inaczej niz tylko za pieniadze. Nie bedzie tak na 100%.


trading fish? (ノ º _ º)ノ<><

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

 

Zgadzam się z Artem. Jednak jestem, za tym, żeby można było kupować realną gotówką, gotówkę gry lub sporą część itemów z gry. Czemu? Niektórzy mogą/lubią/mają czas żeby grać a inni wtedy wolą pracować i zrobić sobie np jedną sobotę w miesiącu hardcorowego grania w grę. Więc defacto w rozliczeniu zerowym spędzacie podobną ilość czasu na zdobycie itema tylko jeden w robocie a inny grając. Jeżeli (w co nie wierzę) okaże się, że mam farmić Bóg wie ile, żeby cokolwiek dostać to po miesiącu mnie nie będzie bo szkoda mi mojego czasu. Gra ma być dla mnie a nie ja dla gry.... Kiedyś dlatego nie grałem w gierki netowe, bo po miesiącu szkoda było mojego czasu na "farmieniu", dopiero konwencja mikro płatności przekonała mnie do grania. Profity premium typu uber sprzęt za kasę uważam, za nie fair jednak płacenie za "czas grania" uważam, za jak najbardziej fair.


sygn (4).png

Jeżeli na start w grze chcesz dostać dodatkowe 5000 UEC (5$) skorzystaj z mojego "Refferal Code"  podczas rejestracji (wystarczy kliknąć w link->)STAR-4NYK-GPNC

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dlatego nie jestem przeciwnikiem mikro płatności, zgodnie z tym co piszecie CR, nie lubi i dlatego nie wprowadzi Pay2Win.
To mi wystarczy, fakt że będzie można coś kupić, głównie by zniwelować różnice w czasie jaki można poświęcić dla gry tez mnie nie odstrasza.

Sam jestem pracujący i pewnie skorzystam z tej możliwości by nie odstawać zbytnio od standardu  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_wink.png">

 

Natomiast kup wszystko co jest możliwe w formule no limit - jest niewybaczalne !

Po co mam się starać, farmić, i siedzieć godzinami na paskach asteroid, żeby coś tak kupić i stracić całe zadowolenie ze zdobyczy, po tym jak wpadnie mi parę lukratywów,  pokazujących  mi że to co zrobiłem można skwitować jednym zdaniem  "play and waste your pathetic life".


UXleTZk.pngATER DRACONES         TOMMY RICH FLEET        STAR CITIZEN POLSKA3W1sLPY.png   
URl3Qun.png?1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odkopię baaaardzo stary temat bo ukazał się ciekawy film pod jakże znamiennym tytułem " Czy SC jest grą Pay 2 Win?"

Może nic odkrywczego ale autor logicznie i bez emocji omawia ten problem - imho warto obejrzeć.

 

 

 

ps.

W końcu ile można czytać o Wiedźminie 3 na forum poświęconemu Star Citizen? ...  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_devil.gif">

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

/me rzuca Necro 10 levelu :skull:

 

Wnioskując po dzisiejszej rozmowie z naszego shoutboxa na Discordzie czas chyba odkopać temat. Zapraszam do dyskusji wzbogaconej o perspektywę prawie trzech lat od poprzedniego podejścia do tematu :)

 

image.png


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cóż, dla mnie całe to gadanie o "pay to speed up" jest zbieżne z "pay to win". I cokolwiek by sobie Roberts nie wymyślił, żeby to ładnie ubrać w słówka to mi nie pasuje. A kupowanie UEC teraz to jakaś kpina. Ceny i to, co robią (albo w sumie że nic nie robią) z Voyager Direct to jakaś śmiechawa.

 

A o ile mnie pamięć nie myli to był jakiś exploit z kupowaniem czegoś tam w tym sklepiku za frajer, czy w ogóle jak ktoś z tego exploita skorzystał to te fanty mu zostawili, czy cokolwiek było z tym robione? 1000 uec to chyba około dolara? Bo jeśli tak, to grube przekręty w sumie z tym. 

No i skoro statki mają być takie drogie to te duże, które nie będą wymagać jakoś dużo NPC i tak będą dla mnie pay to win dla tych, co już je mają...

 

Śmierdzi trochę to wszystko, co nie?


Zawsze najlepszych rad udzielam sobie sam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Voyager Direct to dość osobliwa rzecz i zgadzam się, że nic ciekawego tam raczej nie ma za pieniądzę za jakie to można dostać. O exploicie nie słyszałem.

 

Większy statek nie równa się lepszy statek. Największe i najdroższe statki to są statki pracujące. Górnik, handlarz, złomiarz etc. O wiele mniejszym statkiem to bez większego problemu rozwalisz jeśli nie będzie miało obstawy. Pozostałe duże statki, które już można zaliczyć pod bojowe są ostro limitowane i wymagają solidnej załogi.

Zresztą to nie jest gra gdzie statystyki wszystko znaczą. Nadal pamiętam świetny filmik jak ktoś rozwalił Aurorą startową znaną także jako latająca cegła Super Horneta, który wtedy był w zasadzie bezdyskusyjnie, a teraz nie jestem pewien najpotężniejszym bojowym statkiem (był twardy i miał pieprznięcie).

 

 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

Nie lubię ogólników. Albo podajesz konkretne przykłady albo nawet mi się nie chce myśleć o czym piszesz.


"Strzeżcie się rozczarowań, bo pozory mylą. Takimi, jakimi
wydają się być, rzeczy są rzadko. A kobiety nigdy"
   

 

amberlight_ad.png

Mój referral: STAR-ZZXF-MJF6

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wszystko zależy od skali gry z tym Pay 2 Win, Pay 2 Speed Time. Star Citizen ma ambicje być ogromny, ciekawy, różnorodny. Jeżeli rzeczywiście będzie ogromnym światem gdzie jest wiele lokacji i różnorodne misje to ta masa startowa zakupionych statków się rozejdzie. Jeżeli jednak SC okaże się ogromnym pustym światem gdzie jest skończona ilość lokacji w których coś się dzieje, a reszta polega na lataniu pomiędzy nimi to rzeczywiście większe lub mocniejsze statki zakupione za $ będą wymiatać te słabsze...

 

Nadal jest to jednak mazanie palcem po wodzie...

 

Co do Pay 2 Speed Time to można różne rzeczy w to wsadzić które nie będą exploitem. Osobiście na razie nie widzę zagrożenia w tym aby $ mocno zachwiały grą. Zobaczymy jednak co przyszłość pokaże ;) 


sygn (4).png

Jeżeli na start w grze chcesz dostać dodatkowe 5000 UEC (5$) skorzystaj z mojego "Refferal Code"  podczas rejestracji (wystarczy kliknąć w link->)STAR-4NYK-GPNC

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

SC nie będzie grą P2W, chyba że nagle zrobili by z większych potworków typu Polaris jednoosobowe armie. Nawet jeśli zainwestujesz w Javelina, nic Ci z niego nie przyjdzie bez odpowiedniej załogi. Największym statkiem bojowym który dało by radę pokierować w jedną osobę z  małą  pomocą zatrudnionych NPC był by chyba Retaliator, dodatkowo, nie wiadomo jak taki NPC będzie się sprawdzał w walce. Co innego jakby cały javelin był obstawiony załogą ... no, ale nawet "jeśli" trafiło by się takie cacuszko w kosmosie, 2 retaliatory myślę dały by radę (albo jeden Polaris?). 

 

Druga sprawa to sama mechanika walki na której bazuje cały SC, tutaj nie ma ułatwień, wszystko jest pod kontrola gracza i jak wiele osób przede mną wspomniało, dobra Aurorka pożre bez popitki nawet SH czy Sabre. Imo nie ma co gdybać, cały czas jesteśmy za daleko od mety. 


59973c1720a50_Gotowa(poobrbce).png.e3324d3f0cf88a107e142b90ab2a93b0.png

||CASE: TT CORE X9 || MOBO: ASUS X99-A II || CPU: I7-6800k@4.3GHz || GPU: EVGA 1070FTW || RAM: G.SKILL TRIDENT Z 64GB@3000MHz||
||SSD: SAMSUNG EVO-850 500GB || HDD: 2X TOSHIBA 2TB || PSU: EVGA SUPERNOVA 1000W P2 || LCS: 3xHWL BLACK ICE SR2 480 & LAING D5||

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

To przeczytaj cały mój post, przecież napisałem.

 

@Xeroeth ale piszesz o bojowych statkach. A chyba nie one mają być podstawą tej gry chyba że czegoś nie ogarnąłem. Jeśli wielkie krówsko do zarabiania kasy i to takie, jakie nie wymaga dużej obsady ktoś ma za RL money, a inny gracz musi się tego mozolnie dorabiać to już jest p2w. Bo w tym samym czasie co ten się dorobi, gość ze statkiem zarobi na kolejny. To tak jak z wożeniem towaru TIRem lub osobówką... I nie gadać mi tu że musi się czymś go napełnić, bo firmy transportowe jakoś swojej własności przecież nie wożą.

Więc co ma do rzeczy Aurora i Hornet? Do latania dostawczakiem trzeba będzie jakiegoś hiper skila?


Zawsze najlepszych rad udzielam sobie sam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Stalowy Szczur odniosłem się do całości Twojego posta. Z jednym się zgodziłem resztę inaczej widzę. Nic jednak mi tam nie "śmierdzi" dlatego zapytałem o co konkretnie chodzi.

 

 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

Tak, nie ogarnąłeś. Ta gra nie ma czegoś takiego jak podstawa. Podstawą to jest latanie w kosmosie. Jedni będą handlować, inni górniczyć, a jeszcze inni się strzelać. No i co z tego, że ktoś ma wielkie, drogie krówsko? Jeśli jest sam to to mu wiele nie da. Przyleci grupka znajomych w starterach lub niewiele lepszych statkach i go załatwi bez większego problemu. No i miał tira, ale tira obrobili.

I do latania dostawczakiem nie potrzeba super zdolności, ale to jeszcze nie znaczy, że jak będzie miał takiego Hulla E pełnego towaru to nie będziesz łakomym kąskiem dla wszystkich piratów w okolicy. Oj, kupiłeś go i lecisz sam? Jaka szkoda. Bez obstawy czyli najlepiej innych graczy daleko się z tymi drogimi maszynkami nie zajedzie. Można na nich nieźle zarobić, bez względu na to czy jest się właścicielem czy nie.


"Strzeżcie się rozczarowań, bo pozory mylą. Takimi, jakimi
wydają się być, rzeczy są rzadko. A kobiety nigdy"
   

 

amberlight_ad.png

Mój referral: STAR-ZZXF-MJF6

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

Faktycznie czegoś nie rozumiesz, to co napisałem to tylko jeden przykład, ale przekłada się na wszystko, nie tylko statki bojowe :) Powiedzmy że kupisz sobie za $ Oriona, zdajesz sobie sprawę jakie będą koszta utrzymania takiego statku? Wynajęcie obstawy, transport, paliwo no i co najważniejsze imo odpowiednie dobranie miejsca i minerału na którym chcemy zarobić ... wyprawa tym statkiem może więcej kosztować, niż to co wykopie. SC ma być ogromny, a paliwo kosztuje, nie tylko Twoje, bo o eskorcie też musisz pomyśleć, nikt za marne pare groszy nie kiwnie palcem. W tej grze nie ma czegoś takiego jak profesja, tutaj możesz robić co Ci się żywnie podoba, nie ma żadnej podstawy ekonomi, bo kasę zarobisz na wiele sposobów. Niejednokrotnie dobry pilot, nawet na obsadzie stanowiska u kogoś zarobi więcej niż właściciel Reclaimera, do którego nie ma załogi i nie ma źródła informacji (tak, dla reclaimera to prawdopodobnie będzie bardzo ważny aspekt).

 

Granica między P2W i P2ST zawsze była cienka, można by się kłócić, ale prawda jest taka że każdy z tych statków jest dostępny do kupienia w grze, niektóre statki jak właśnie Orion czy Reclaimer są statkami typowo orgowymi (wybacz, ale zostało mi to jakoś po EVE ;p), które mają kosztować sporo, ale tylko dla jednej osoby. Chris wyraził się jasno w tym temacie i w pełni się z nim zgadzam, duże statki mają być wyzwaniem dla całej organizacji, to nie ma być zakup dla jednej osoby, bo sam w życiu ani tego nie obsłużysz, ani nie zarobisz na utrzymanie. No chyba że faktycznie ktoś zacznie kupować kredyty na utrzymanie swojej floty, ale imo ja już wolał bym tą kasę przepić lol.

 

To nie EVE, żywa gotówka może nieco skrócić farmę, ale to wszystko.


59973c1720a50_Gotowa(poobrbce).png.e3324d3f0cf88a107e142b90ab2a93b0.png

||CASE: TT CORE X9 || MOBO: ASUS X99-A II || CPU: I7-6800k@4.3GHz || GPU: EVGA 1070FTW || RAM: G.SKILL TRIDENT Z 64GB@3000MHz||
||SSD: SAMSUNG EVO-850 500GB || HDD: 2X TOSHIBA 2TB || PSU: EVGA SUPERNOVA 1000W P2 || LCS: 3xHWL BLACK ICE SR2 480 & LAING D5||

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Nebthtet
      Po blisko miesięcznym opóźnieniu CIG udostępniło w końcu na produkcji wersję 3.6.0 wszystkim wspierającym. Nowości jest sporo, tak więc bierzcie się za lekturę - w sam raz na długi tranzyt QT lub czas instalacji aktualizacji. Pełne patch notes po polsku już wkrótce - dorzucimy je w aktualizacji artykułu, na razie opisy najważniejszych nowości macie w treści.
      To jeszcze nie koniec - druga część tej wersji opatrzona numerem 3.6.1 zawiera funkcjonalności, z którymi CIG mimo opóźnienia nie zdążyło. Są to: 
      Origin 890 Jump - luksusowy jacht i kolejna jednostka naprawdę słusznych rozmiarów Ship Rentals - funkcjonalność wypożyczania statków
         
      Nowy launcher
       
      Od tego trzeba zacząć - bez nowego launchera nie pobierzecie aktualizacji. Znajdziecie go tutaj lub w naszej plikowni - korzystając z poprzedniego nie połączycie się z serwerami gry. Aplikacja zastąpi stare launchery Live oraz PTU i umożliwia dostęp do obu kanałów.

      Kliknij tam, gdzie ramka, a pojawi się menu umożliwiające przełączanie się pomiędzy LIVE a PTU.
      Nowości
      Uniwersalny launcher: jedna aplikacja do uruchamiania wersji LIVE oraz PTU. Launcher przy uruchomieniu sprawdza, czy są jakieś aktualizacje gry, oraz przy kliknięciu “Launch Game” - koniec z czekaniem na informację o konieczności pobrania aktualizacji. Uprzednio launcher sprawdzał czy są aktualizacje co 10 min. Teraz robi to również przy kliknięciu “Launch Game” lub “Install”. Aplikacja wyświetla prędkość pobierania podczas aktualizacji.  
      Znane problemy
      Gracze mogą utknąć na początkowym ekranie ładowania. Jeśli to nastąpi zamknijcie grę Alt + F4 i uruchomcie ją ponownie lub spróbujcie popełnić samobójstwo postacią (na ekranie ładowania), aby wymusić respawn. Pociski Anvil Ballisty mogą czasami nie być w stanie zalockować się na celu i / lub wystrzelić. Aby spróbować usunąć problem należy spróbować odzyskać statek (reclaim) lub ponownie go zespawnować. Zleceniodawcy misji mogą czasami znajdować się w niewłaściwej pozycji przez co nie będą w stanie normalnie wchodzić w interakcje. HUD znika po włączeniu napędu kwantowego. Upuszczenie chipów do hackowania na powierzchniach planetarnych może spowodować ich wpadnięcie pod rzeczone powierzchnie. W widoku z pierwszej osoby może wystąpić znaczna redukcja liczby klatek na sekundę. Tekstury wyświetlają się na wizjerze na niektórych hełmach. Statkom AI zdarza się niezamierzone kiwanie się skrzydeł. Teren na Lyrii może znikać na niektórych obszarach (wysoki teren w obszarach o dużej gęstości).  

       
      PRAWO I PORZĄDEK
      Zbrodniarze, miejcie się na baczności!

      Uniwersum będzie znacznie mniej bezpiecznym miejscem dla graczy, którzy uciekają przed prawem. Wszystko to dzięki przebudowanemu systemowi prawa, który zapewnia odpowiednią odpowiedź służb bezpieczeństwa, oraz jej eskalację zależną od konkretnych jurysdykcji i obowiązujących tam reguł.
      Crimestat ma teraz bezpośredni wpływ na poziom przeciwników i to, jak aktywny jest ich styl gry. Im wyższy crimestat, tym bardziej aktywni i uprzykrzający życie są prześladowcy. Przestępstwa są dzielone na mniejsze wykroczenia, które są karane grzywnami, oraz na skutkujące cięższymi karami cięższe przestępstwa federalne, których popełnienie spowoduj, że gracz zostanie zaatakowany przez wrogie SI i łowców nagród. Prawo jest egzekwowane w systemie jurysdykcji, gdzie główną jurysdykcją systemu Stanton jest UEE, które śledzi i ściga przestępstwa federalne. Jurysdykcja regionalna jest specyficzna dla danego obszaru (np. Crusader, Hurston). Jej przedstawiciele nadzorują własne wykroczenia - takie organy mająwłasne zasady dotyczące substancji kontrolowanych i własne, osobne siły bezpieczeństwa. Zasady i przestępstwa dla każdego regionu będą wymienione w zakładce "Journal" w mobiGlas dla daej jurysdykcji. Zakładka będzie aktualizowane w miarę przemieszczania się przez regiony. GrimHex to wyjątkowy przypadek jurysdykcji, która nie respektuje autorytetu UEE i nie zgłasza im przestępstw. GrimHex również ma pole tłumiące sygnały z obszaru wokół stacji, aby chronić swoich gości. Grzywny za wykroczenia są potrącane bezpośrednio z konta gracza pod warunkiem, że ma on tam środki. Jest to tymczasowe rozwiązanie czasu implementacji kiosków do spłacania grzywien.

      Różne siły bezpieczeństwa mogą również losowo zbliżać się do gracza przemieszczającego się w uniwersum. Jeśli gracz jest przestępcą lub jest w posiadaniu statku, który został zgłoszony jako skradziony (inny gracz złożył roszczenie ubezpieczeniowe na tym statku) i natknie się na te siły, to natychmiast zostanie zaatakowany. Jeśli natomiast nie ma nic na sumieniu to za pośrednictwem komunikatora w statku zostanie poproszony o zatrzymanie się celem przeskanowania statku. Jeśli gracz nie zatrzyma się w określonym czasie, to po paru powtórzonych ostrzeżeniach dostanie crimestat, a służby bezpieczeństwa ruszą do ataku. Jeśli gracz podda się skanowi i jest w posiadaniu nielegalnych towarów, zostanie ukarany grzywną, a towary będą usunięte.
       
      STATION BREAK
      Warianty stacji kosmicznych

      Stacje kosmiczne w całym systemie przeszły gruntowny facelifting i mają nowe zewnętrza. Oferują te same funkcjonalności, które już znacie i kochacie, ale teraz idzie z nimi w parze znacznie ulepszony wygląd.

       
      SCUM & VILLAINY
      Zbrodnia popłaca

       
      Pamiętacie o tym nowym systemie prawa? Nie martwcie się drodzy złoczyńcy i rzezimieszkowie. W parze z większym ryzykiem idą wyższe profity dzięki rozbudowanej ekonomii czarnorynkowej, wyspecjalizowanym misjom dostawczym oraz innym bardziej zróżnicowanym możliwościom "zarządzania" crime statem. Nadeszła nowa era dla wszystkich szemranych typów.
      Skradzione towary i nielegalne towary mogą być teraz sprzedawane tylko w lokalizacjach o szemranej reputacji, a niektóre z nich mogą wymagać dochodzenia, aby odnaleźć ich lokalizacje. Obserwujcie nasze działy z poradnikami - na pewno znajdziecie tam przydatne wskazówki.

      Hakowanie, które pozwala na pozbycie się posiadanego crimestatu wymaga teraz użycia możliwego do schowania urządzenia jednorazowego użytku. Można je znaleźć w różnych lokalizacjach lub kupić w sklepach. Urządzenie jest dodawane do ekwipunku jako gadżet, można go użyć po wyciągnięciu przy pomocy klawisza "4" (przy domyślnym obłożeniu klawiatury).
      Dostępne są różne warianty, które różnią się jakością oraz stylem. Te "bardziej legalne" będą pozwalać na ukończenie hakowania z minimalną interakcją ze strony gracza, lecz proces będzie trwać dłużej. "Mniej legalne" wersje hakują znacznie szybciej, lecz wymagają ciągłej interakcji gracza. W dodatku im dłużej trwa proces hakowania, tym większe ryzyko, że zostanie wygenerowana misja mająca na celu powstrzymanie hakera.
      Uaktualnione zachowanie/mechanika odnosi się zarówno do usuwania crimestatu jak również do wyłączania satelitów komunikacyjnych. Powolne, lecz niezawodne urządzenia można nabyć w niektórych sklepach - np. w Cubby Blast, a mniej legalne wariantów trzeba będzie poszukać u mniej szanowanych dilerów. W wersji 3.6 są również dostępne alternatywne lokalizacje, gdzie gracz może podjąć próbę zhakowania swojego statusu Crime Stat. O nich również znajdziecie informacje na Game Armadzie.
       
      STATKOZAKUPY
      Możliwość zakupu statków w kioskach

      Ponad 90 zdatnych do lotu statków można zakupić walutą z gry w specjalnych terminalach znajdujących się w całym uniwersum. 



       
      FACE TIME
      Poprawki FoIP + VoIP

      'Freelook' został dodatkowo ulepszony i dodano technologię Face and Voice Over IP (FOIP) do komunikacji ship-do-statku z domyślnie włączoną opcją global proximity (a po ludzku - jeśli jesteście z interlokutorem wystarczająco blisko, to będziecie mogli prowadzić wideorozmowę). Daje to znacznie bardziej angażującą i realistyczną opcję komunikacji, organizacji działań drużynowych no i rzecz jasna zwiększa immersję w uniwersum Star Citizena.
      mp4.mp4
       
      LATAĆ NIŻEJ I... WYŻEJ?
      Ulepszenia statków i lotu

      Doświadczenia z lotu w Star Citizen są dalej ulepszane - tym razem poprzez wprowadzenie dedykowanego trybu unoszenia się (Hover Mode) wykorzystującego silniki ciągu VTOL.  Tryb hover będzie automatycznie aktywować się w pobliżu powierzchni planetarnych przy niskich prędkościach. Po jego aktywacji statki przełączą się na tryb VTOL, w yum alternatywne konfiguracje thrusterów tam, gdzie to możliwe. W trybie hover statek będzie unosić się w poziomie do czasu aż gracz poruszy sterami. Podniesienie / obniżenie dzioba spowoduje ruch w przód / tył, a ruch wzdłuż długiej osi (roll) poskutkuje ruchem bocznym. Jeśli statek rozwinie odpowiednio dużą prędkość automatycznie przełączy się na standardowy ciąg (silniki z tyłu).
       
      Przeprojektowano również osłony tak, aby zaimplementować znaczące różnice w sposobach ich działania, podczas gdy ulepszona degradacja pozwala na nawarstwianie się uszkodzeń poprzez konkretne zachowania i efekty by zwiększyć szanse awarii komponentów.
       
      SPLUWY. MNÓSTWO SPLUW.
      Uzbrojenie FPS, uzbrojenie dla statków i zużywanie się sprzętu

      Od pistoletów zwyczajnych i maszynowych, po repeatery zbudowane, by rozwalać statki pół systemu dalej Alpha 3.6 wprowadza do gry konkretną siłę ognia. Możliwości dodawania akcesoriów do broni (jak ulepszone lunetki) jeszcze bardziej rozszerza zabójczość waszych osobistych arsenałów. Akcesoria te znajdziecie w sklepach z uzbrojeniem, które sprzedają sprzęt kompatybilny z owymi akcesoriami.
      Możliwe rozszerzenia to:
      Celownik laserowy (red dot) - zoom 1x Celownik holograficzny - zoom 3x Celownik teleskopowy - zoom 4x Celownik teleskopowy - zoom 8x
      Nowe bronie:
      Pistolet Behring S38 - możliwy do zakupu w Center Mass oraz Port Olisar. Pistolet maszynowy Klaus & Werner Lumin V - dostępny do zakupu w Center Mass i Conscientous Objects MaxOx Neutron Repeaters - dostępne w Center Mass w Area18
      Uzbrojenie statków teraz widać wizualnie. Także prędkość zużywania się wszystkich komponentów statków została zwiększona. Degradacja może nawarstwiać się w miarę upływu czasu oraz wskutek konkretnych zachowań (częste przegrzewanie, uszkodzenia).
      Komponenty statków mają teraz szansę na pudło / awarię. Bazowa szansa dla komponentu w idealnym stanie jest ekstremalnie niska. Szanse na awarie zwiększają się miarę zużywania się komponentu, jego uszkodzeń i przegrzania. Mogą być to pomniejsze efekty wizualne, spore awarie poskutkują redukcją funkcjonalności, a krytyczne tymczasowym wyłączeniem sprzętu.
      Osłony zostały przerobione, aby dodać większe różnice między producentami i klasyfikacjami. Celem tego jest zapewnienie różnicy wrażeń z użytkowania i wartości. Moc osłon rozmiaru 1 została skorygowana,  przerobiono też regenerację. Dla rozmiaru 1 osłony przestają się regenerować po trafieniu, a po upływie określonego czasu bez kolejnych trafień ponownie zaczną się ładować. Funkcjonalnym celem tego jest ograniczenie regeneracji osłon podczas walki i sprawienie, aby działały bardziej na zasadzie powstrzymywania wroga przed zadaniem znacznych obrażeń zaraz po rozpoczęciu walki. Jest jeden wyjątek, osłony producenta ASAS regenerują się bez przerwy, ale mogą przyjąć mniejsze obrażenia. Osłony rozmiaru 2 działają podobnie jak dotychczas, ale teraz są większe różnice między producentami. Dla osłon rozmiaru 2 nie ma opóźnienia obrażeń, niska regeneracja i duża pula obrażeń jakie mogą przyjąć. Osłony o rozmiarze 3 mają bardzo duże pule punktów zdrowia i spore tempo regeneracji - celem jest wymóg współpracy wielu statków w celu przezwyciężenia ich regeneracji.
       
      KONTROLA NAZIEMNA
      Nikt nie spodziewał się Anvil Ballisty

      Samojezdny system obrony lotniczej od Anvil daje każdej uziemionej operacji szansę w walce z największymi zagrożeniami w universum. Ze specjalnie dostosowaną artylerią zdolną do strzelania na dystans ponad 2000 metrów i namierzania celów z malutką sygnaturą elektromagnetyczną Ballista jest w stanie anihilować każdy cel naziemny oraz powietrzny zanim ostrzeliwany zorientuje się, co go dorwało.
      Anvil Ballista jest już w grze
      - zaraz po zakupie możecie wybrać się na wycieczkę, by przemodelować jakiś zakątek Stanton.
       
      Anvil Ballista dostępna jest w pięciu wersjach:
      Bez LTI (140$ + VAT lub store credit) Warbond (120$ + VAT) Ballista Snowblind Limited Edition (125$ + VAT) Ballista Dunestalker Limited Edition (125$ + VAT) Każda opcja zawiera pojazd, odpowiednie ubezpieczenie, oraz hangar SelfLand. Snowblind oraz Dunestalker mają jeszcze odpowiednie dla wariantu skórki.
       
        


      Podzielcie się opinią na jego temat i zagłosujcie w ankiecie:
       
      NOWE I PRZEROBIONE STATKI
      5 statków i pojazdów wpadło do Uniwersum
      Przerobieni faworyci, świeżo udostępniony do lotu myśliwiec snub od Kruger Intergalactic, oraz najnowsza propozycja przeciwlotnicza od Anvil - to najnowsze wybuchowe debiuty w Persistent Universe.

      P-72 Archimedes

      P-52 Merlin

      Aegis Vanguard Warden

      Aegis Vanguard Hoplite

      Anvil Ballista
      Rzecz jasna zapraszamy do dyskusji o patchu 3.6.0 na forum:
      Za pomoc w przygotowaniu materiałów dziękuję @Vanter niezmordowanie postującemu dane z PTU i śledzącemu nowości, @Rybakowi walczącemu z tłumaczeniem patchnotek oraz @Frosty'emu .

    • Przez Nebthtet
      Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /uploads/monthly_2019_07/maxresdefault.jpg.c98caf76fac88c78427dfce3a4165df6.jpg" src="/applications/core/interface/js/spacer.png">
      Jako, że mamy LIVE to czas zacząć osobny wątek i ten od PTU położyć do piachu. Lista nowości w newsie.
      Podzielcie się wrażeniami!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności