Skocz do zawartości
Dastro

Pay to win i SC

Utrzymanie PU w Star Citizen  

44 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Jaką formę wsparcia CIG na rzecz Star Citizen po wydaniu PU wolisz?

    • Pay To Win (Kupuje wszystko co popadnie.)
    • Pay To Save Time (Kupuje tylko niezbędne rzeczy, bo nie mam czasu dużo grać.)
    • Pay NOTHING (Nie ma takiego grania! Krew,pot,łzy i nieprzespane noce! CIG musi wymyślić coś innego.)


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Każdy z Was który bacznie śledzi projekt SC, wie o tym że nasz kochany fotelowy oświadczył że w PU Star Citizen, nie będzie nigdy czegoś, co znamy jako "Pay to Win". W ostatni odcinku "10 fot the Chairman" są 2 pytania dotyczące tej tematyki, Chris Roberts tłumaczy nam, że gra po wydaniu PU będzie musiała jakoś się "utrzymać" więc dla nowych graczy będzie możliwość zakupu "pakietu startowego" które będzie zawierał dodatkowy statek na start, a dla starych graczy będzie możliwość kupna "kasiory". Chris zapewnia że będą to co jakiś czas, wydzielane kwoty dostępne dla graczy (prawdopodobnie z dodatkowymi limitami na głowę), po przeanalizowaniu globalnego rynku, dostępna kwota wypuszczana przez CIG ma nie doprowadzić do zadławienia ekonomi, tak żeby ludzie nie zaczęli uprawiać "wygrywania za kasę". Dodał że będą się starać żeby cała ta procedura nawet trochę nie zachwiała PU, wszystko to ma również udostępnić szybsze pozyskiwanie trochę lepszych statków/itemów/itd, dla ludzi co nie mają dużo czasu, aby ślęczeć przy zarabianiu kasy. Podsumowując, Chris obecnie proponuję tylko swojego rodzaju "Pay to... save time".

 

Odcinek 22  "10 fot the Chairman":

 

 

Osobiście czekam na więcej szczegółów, bo będzie to moim zdaniem, jedno z kluczowych pół popisu dla CIG, żeby SC z czasem, nie był tłustą krową gdzie ludzie tylko zapłacą za największy statek, i po prostu Cię: piew piew, boom boom.

Edytowane przez Dratro

ad.pngdastro_ad.pngad.png
 
banner-discord-ga-ad-scpl.png

Wszystkie moje posty na forum GameArmada mają postać prywatnej opinii i są oparte na moim prywatnym zdaniu odnośnie różnych zagadnień.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pamiętaj że jak cie p2w boomboom to zawsze będziesz mógł postawić własny serwer. I tu będzie siła w rękach ludu.


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Prywatne serwery zawsze mają jeden problem, nie są zawsze do końca "doskonałe" jak te oficjalne, a z drugiej strony, nie zaznasz na nich istotnych problemów które doprowadzają Cie do nerwicy tak jak np z P2W, czyli dochodzimy do zamkniętego koła z którego i tak nikt nie ucieknie.  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_biggrin.png">

 

Jak na razie popieram to "P2ST", bo coś będą musieli zarabiać na serwery,aktualizację itp, tylko mam nadzieję że wprowadzą bardzo ciasne limity, może jakieś dodatkowe restrykcje na dokupioną kasę (Np z dokupionej kasy nigdy nie kupisz większych statków niż Freelancer albo inne o podobnych gabarytach) ale nie wiem czy takie rozwiązanie nie wywoła więcej problemów niż pożytku, jak ludzie zaczną się skarżyć na te limity, dlatego czekam na szczegóły "P2ST", niech mnie zaskoczą, oby pozytywnie. :)

Edytowane przez Dratro

ad.pngdastro_ad.pngad.png
 
banner-discord-ga-ad-scpl.png

Wszystkie moje posty na forum GameArmada mają postać prywatnej opinii i są oparte na moim prywatnym zdaniu odnośnie różnych zagadnień.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dlaczego ktokolwiek miałby płacić po zakupieniu gry? Płacisz za grę jednorazowo i grasz.

Jedynymi dopuszczalnymi przeze mnie rzeczami do kupienia mogłyby być np. Jakieś roślinki, malowania czy ozdoby statky które i tak nie miałyby znaczenia w grze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

tecon_ad.png

Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs,
and the Universe trying to produce bigger and better idiots.
...
So far, the Universe is winning.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jestem na tak, spokojnie moga sie utrzymywac ze sprzedazy skinow (jak w League of Legend, ja juz wydalem na to cholerstwo z 2 stowy)  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_biggrin.png">


trading fish? (ノ º _ º)ノ<><

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szczerze mówiąc, zawsze gardziłem grami, w których zamiast płacić abonamentu można było kupować przedmioty za gotówkę.

Niestety czasy się zmieniają i mikropłatności są w większości przypadków gwarancją istnienia, więc jestem za jak nie jest to typowe Pay2Win.

 

Nie miał bym przeciwko jak by można kupić jakieś skiny, czy duperele dające wyróżniające jakoś gracza, jak ktoś chce być gumową kaczką na strzelnicy niech sobie kupi neon wdzianko, a co ...

 

Jednak jeśli będzie tak że niemal wszystko da się kupić, a ten kto ma kasę może sobie casualowo pognębić biedaków ryjących w pocie czoła asteroidy to ja taką grę mam gdzieś.

 

W sumie w EVE rozwiązali to idealnie, nic nie kupujesz, płacisz za usługi, np przeniesienie konta na inne, przeniesienie statku czy postaci, zmiana imienia postaci, czy błędnie wybranej w euforii nacji itd..

Przedłużenie abonamentu, czy PLEX, abonament miesięczny do użycia kiedy będzie to potrzebne. W dodatku można kupować takie przedłużenie abonamentu legalnie za walutę z gry ( od innych graczy ), nawet przygotowany jest do tego celu specjalny system na forum.

Każdy sprzedający musi najpierw za gotówkę takie przedłużenie kupić, więc jest to swego rodzaju system napędzający zakup abonamentów.

 

Fakt bogaci w ten sposób mogą w szybkim tempie zdobyć sporo gotówki, mam jednak nadzieje że w SC nie wszystko da się zdobyć wyłącznie za kredyty.


UXleTZk.pngATER DRACONES         TOMMY RICH FLEET        STAR CITIZEN POLSKA3W1sLPY.png   
URl3Qun.png?1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

 

Czas pokaże co zastaniemy w SC, oby to były mądre decyzje.  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_smile.png">


ad.pngdastro_ad.pngad.png
 
banner-discord-ga-ad-scpl.png

Wszystkie moje posty na forum GameArmada mają postać prywatnej opinii i są oparte na moim prywatnym zdaniu odnośnie różnych zagadnień.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może powrót do korzeni, pamiętacie czasy pierwszych kronik L2 i rok farmy żeby cokolwiek osiągnąć  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_wink.png">

Zero mikropłatności i trzeba było mieć mocną społeczność żeby zdobyć epiki.

 

Dopiero boty zepsuły zabawę, co może również nas uraczyć jeśli SC będzie bardzo hardcorowy. 


UXleTZk.pngATER DRACONES         TOMMY RICH FLEET        STAR CITIZEN POLSKA3W1sLPY.png   
URl3Qun.png?1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

 

Pamiętam, że nigdy z tego powodu nie dotknąłem oficjalnych serwerów, i leciałem na privy x5-x10 i nawet tam to był koszmar. Grałem na, uwaga, Red Dragonie. (2 najlepszy BD z przekombinowaną opcją DD na serwie)   Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_biggrin.png"> Ok, koniec OT. Też zaznaczę że na pewno dla chętnych po wydaniu PU będą dalej dostępne miesięczne subskrypcję z jakimiś bajerami, albo na zasadzie "shut up and take my money". 

Edytowane przez Dratro

ad.pngdastro_ad.pngad.png
 
banner-discord-ga-ad-scpl.png

Wszystkie moje posty na forum GameArmada mają postać prywatnej opinii i są oparte na moim prywatnym zdaniu odnośnie różnych zagadnień.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie chce mi się wierzyć, że społeczność SC, która jak by nie patrząc ufundowała ten projekt niemal w całości, pozwoliła by albo co gorsza chciała żeby była formuła Pay2Win.

Na darmową grę bez abonamentu i mikropłatności nie ma co liczyć, albo będą opłaty albo mikropłatności to pewne oby tylko mikropłatności były sensowne, sam pewnie coś kupię  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_wink.png">


UXleTZk.pngATER DRACONES         TOMMY RICH FLEET        STAR CITIZEN POLSKA3W1sLPY.png   
URl3Qun.png?1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chris nienawidzi Pay To Win, podkresla to na kazdym kroku, wiec spokojnie. Wszystko lepsze bedzie do zdobycia gry, za pieniazki beda rzeczy ktore przy odrobinie checi, czasu i grania bedzie mozna zdobyc za darmo. To nawet lepiej niz w LoL, gdzie skinow nie mozna kupowac za punkty przyznawane w grze. Dla mnie Pay To Win jest wtedy gdy cos jest nieosiagalne inaczej niz tylko za pieniadze. Nie bedzie tak na 100%.


trading fish? (ノ º _ º)ノ<><

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

 

Zgadzam się z Artem. Jednak jestem, za tym, żeby można było kupować realną gotówką, gotówkę gry lub sporą część itemów z gry. Czemu? Niektórzy mogą/lubią/mają czas żeby grać a inni wtedy wolą pracować i zrobić sobie np jedną sobotę w miesiącu hardcorowego grania w grę. Więc defacto w rozliczeniu zerowym spędzacie podobną ilość czasu na zdobycie itema tylko jeden w robocie a inny grając. Jeżeli (w co nie wierzę) okaże się, że mam farmić Bóg wie ile, żeby cokolwiek dostać to po miesiącu mnie nie będzie bo szkoda mi mojego czasu. Gra ma być dla mnie a nie ja dla gry.... Kiedyś dlatego nie grałem w gierki netowe, bo po miesiącu szkoda było mojego czasu na "farmieniu", dopiero konwencja mikro płatności przekonała mnie do grania. Profity premium typu uber sprzęt za kasę uważam, za nie fair jednak płacenie za "czas grania" uważam, za jak najbardziej fair.


sygn (4).png

Jeżeli na start w grze chcesz dostać dodatkowe 5000 UEC (5$) skorzystaj z mojego "Refferal Code"  podczas rejestracji (wystarczy kliknąć w link->)STAR-4NYK-GPNC

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dlatego nie jestem przeciwnikiem mikro płatności, zgodnie z tym co piszecie CR, nie lubi i dlatego nie wprowadzi Pay2Win.
To mi wystarczy, fakt że będzie można coś kupić, głównie by zniwelować różnice w czasie jaki można poświęcić dla gry tez mnie nie odstrasza.

Sam jestem pracujący i pewnie skorzystam z tej możliwości by nie odstawać zbytnio od standardu  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_wink.png">

 

Natomiast kup wszystko co jest możliwe w formule no limit - jest niewybaczalne !

Po co mam się starać, farmić, i siedzieć godzinami na paskach asteroid, żeby coś tak kupić i stracić całe zadowolenie ze zdobyczy, po tym jak wpadnie mi parę lukratywów,  pokazujących  mi że to co zrobiłem można skwitować jednym zdaniem  "play and waste your pathetic life".


UXleTZk.pngATER DRACONES         TOMMY RICH FLEET        STAR CITIZEN POLSKA3W1sLPY.png   
URl3Qun.png?1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odkopię baaaardzo stary temat bo ukazał się ciekawy film pod jakże znamiennym tytułem " Czy SC jest grą Pay 2 Win?"

Może nic odkrywczego ale autor logicznie i bez emocji omawia ten problem - imho warto obejrzeć.

 

 

 

ps.

W końcu ile można czytać o Wiedźminie 3 na forum poświęconemu Star Citizen? ...  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_devil.gif">

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

/me rzuca Necro 10 levelu :skull:

 

Wnioskując po dzisiejszej rozmowie z naszego shoutboxa na Discordzie czas chyba odkopać temat. Zapraszam do dyskusji wzbogaconej o perspektywę prawie trzech lat od poprzedniego podejścia do tematu :)

 

image.png


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cóż, dla mnie całe to gadanie o "pay to speed up" jest zbieżne z "pay to win". I cokolwiek by sobie Roberts nie wymyślił, żeby to ładnie ubrać w słówka to mi nie pasuje. A kupowanie UEC teraz to jakaś kpina. Ceny i to, co robią (albo w sumie że nic nie robią) z Voyager Direct to jakaś śmiechawa.

 

A o ile mnie pamięć nie myli to był jakiś exploit z kupowaniem czegoś tam w tym sklepiku za frajer, czy w ogóle jak ktoś z tego exploita skorzystał to te fanty mu zostawili, czy cokolwiek było z tym robione? 1000 uec to chyba około dolara? Bo jeśli tak, to grube przekręty w sumie z tym. 

No i skoro statki mają być takie drogie to te duże, które nie będą wymagać jakoś dużo NPC i tak będą dla mnie pay to win dla tych, co już je mają...

 

Śmierdzi trochę to wszystko, co nie?


Zawsze najlepszych rad udzielam sobie sam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Voyager Direct to dość osobliwa rzecz i zgadzam się, że nic ciekawego tam raczej nie ma za pieniądzę za jakie to można dostać. O exploicie nie słyszałem.

 

Większy statek nie równa się lepszy statek. Największe i najdroższe statki to są statki pracujące. Górnik, handlarz, złomiarz etc. O wiele mniejszym statkiem to bez większego problemu rozwalisz jeśli nie będzie miało obstawy. Pozostałe duże statki, które już można zaliczyć pod bojowe są ostro limitowane i wymagają solidnej załogi.

Zresztą to nie jest gra gdzie statystyki wszystko znaczą. Nadal pamiętam świetny filmik jak ktoś rozwalił Aurorą startową znaną także jako latająca cegła Super Horneta, który wtedy był w zasadzie bezdyskusyjnie, a teraz nie jestem pewien najpotężniejszym bojowym statkiem (był twardy i miał pieprznięcie).

 

 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

Nie lubię ogólników. Albo podajesz konkretne przykłady albo nawet mi się nie chce myśleć o czym piszesz.


"Strzeżcie się rozczarowań, bo pozory mylą. Takimi, jakimi
wydają się być, rzeczy są rzadko. A kobiety nigdy"
   

 

amberlight_ad.png

Mój referral: STAR-ZZXF-MJF6

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wszystko zależy od skali gry z tym Pay 2 Win, Pay 2 Speed Time. Star Citizen ma ambicje być ogromny, ciekawy, różnorodny. Jeżeli rzeczywiście będzie ogromnym światem gdzie jest wiele lokacji i różnorodne misje to ta masa startowa zakupionych statków się rozejdzie. Jeżeli jednak SC okaże się ogromnym pustym światem gdzie jest skończona ilość lokacji w których coś się dzieje, a reszta polega na lataniu pomiędzy nimi to rzeczywiście większe lub mocniejsze statki zakupione za $ będą wymiatać te słabsze...

 

Nadal jest to jednak mazanie palcem po wodzie...

 

Co do Pay 2 Speed Time to można różne rzeczy w to wsadzić które nie będą exploitem. Osobiście na razie nie widzę zagrożenia w tym aby $ mocno zachwiały grą. Zobaczymy jednak co przyszłość pokaże ;) 


sygn (4).png

Jeżeli na start w grze chcesz dostać dodatkowe 5000 UEC (5$) skorzystaj z mojego "Refferal Code"  podczas rejestracji (wystarczy kliknąć w link->)STAR-4NYK-GPNC

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

SC nie będzie grą P2W, chyba że nagle zrobili by z większych potworków typu Polaris jednoosobowe armie. Nawet jeśli zainwestujesz w Javelina, nic Ci z niego nie przyjdzie bez odpowiedniej załogi. Największym statkiem bojowym który dało by radę pokierować w jedną osobę z  małą  pomocą zatrudnionych NPC był by chyba Retaliator, dodatkowo, nie wiadomo jak taki NPC będzie się sprawdzał w walce. Co innego jakby cały javelin był obstawiony załogą ... no, ale nawet "jeśli" trafiło by się takie cacuszko w kosmosie, 2 retaliatory myślę dały by radę (albo jeden Polaris?). 

 

Druga sprawa to sama mechanika walki na której bazuje cały SC, tutaj nie ma ułatwień, wszystko jest pod kontrola gracza i jak wiele osób przede mną wspomniało, dobra Aurorka pożre bez popitki nawet SH czy Sabre. Imo nie ma co gdybać, cały czas jesteśmy za daleko od mety. 


59973c1720a50_Gotowa(poobrbce).png.e3324d3f0cf88a107e142b90ab2a93b0.png

||CASE: TT CORE X9 || MOBO: ASUS X99-A II || CPU: I7-6800k@4.3GHz || GPU: EVGA 1070FTW || RAM: G.SKILL TRIDENT Z 64GB@3000MHz||
||SSD: SAMSUNG EVO-850 500GB || HDD: 2X TOSHIBA 2TB || PSU: EVGA SUPERNOVA 1000W P2 || LCS: 3xHWL BLACK ICE SR2 480 & LAING D5||

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

To przeczytaj cały mój post, przecież napisałem.

 

@Xeroeth ale piszesz o bojowych statkach. A chyba nie one mają być podstawą tej gry chyba że czegoś nie ogarnąłem. Jeśli wielkie krówsko do zarabiania kasy i to takie, jakie nie wymaga dużej obsady ktoś ma za RL money, a inny gracz musi się tego mozolnie dorabiać to już jest p2w. Bo w tym samym czasie co ten się dorobi, gość ze statkiem zarobi na kolejny. To tak jak z wożeniem towaru TIRem lub osobówką... I nie gadać mi tu że musi się czymś go napełnić, bo firmy transportowe jakoś swojej własności przecież nie wożą.

Więc co ma do rzeczy Aurora i Hornet? Do latania dostawczakiem trzeba będzie jakiegoś hiper skila?


Zawsze najlepszych rad udzielam sobie sam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Stalowy Szczur odniosłem się do całości Twojego posta. Z jednym się zgodziłem resztę inaczej widzę. Nic jednak mi tam nie "śmierdzi" dlatego zapytałem o co konkretnie chodzi.

 

 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

Tak, nie ogarnąłeś. Ta gra nie ma czegoś takiego jak podstawa. Podstawą to jest latanie w kosmosie. Jedni będą handlować, inni górniczyć, a jeszcze inni się strzelać. No i co z tego, że ktoś ma wielkie, drogie krówsko? Jeśli jest sam to to mu wiele nie da. Przyleci grupka znajomych w starterach lub niewiele lepszych statkach i go załatwi bez większego problemu. No i miał tira, ale tira obrobili.

I do latania dostawczakiem nie potrzeba super zdolności, ale to jeszcze nie znaczy, że jak będzie miał takiego Hulla E pełnego towaru to nie będziesz łakomym kąskiem dla wszystkich piratów w okolicy. Oj, kupiłeś go i lecisz sam? Jaka szkoda. Bez obstawy czyli najlepiej innych graczy daleko się z tymi drogimi maszynkami nie zajedzie. Można na nich nieźle zarobić, bez względu na to czy jest się właścicielem czy nie.


"Strzeżcie się rozczarowań, bo pozory mylą. Takimi, jakimi
wydają się być, rzeczy są rzadko. A kobiety nigdy"
   

 

amberlight_ad.png

Mój referral: STAR-ZZXF-MJF6

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

Faktycznie czegoś nie rozumiesz, to co napisałem to tylko jeden przykład, ale przekłada się na wszystko, nie tylko statki bojowe :) Powiedzmy że kupisz sobie za $ Oriona, zdajesz sobie sprawę jakie będą koszta utrzymania takiego statku? Wynajęcie obstawy, transport, paliwo no i co najważniejsze imo odpowiednie dobranie miejsca i minerału na którym chcemy zarobić ... wyprawa tym statkiem może więcej kosztować, niż to co wykopie. SC ma być ogromny, a paliwo kosztuje, nie tylko Twoje, bo o eskorcie też musisz pomyśleć, nikt za marne pare groszy nie kiwnie palcem. W tej grze nie ma czegoś takiego jak profesja, tutaj możesz robić co Ci się żywnie podoba, nie ma żadnej podstawy ekonomi, bo kasę zarobisz na wiele sposobów. Niejednokrotnie dobry pilot, nawet na obsadzie stanowiska u kogoś zarobi więcej niż właściciel Reclaimera, do którego nie ma załogi i nie ma źródła informacji (tak, dla reclaimera to prawdopodobnie będzie bardzo ważny aspekt).

 

Granica między P2W i P2ST zawsze była cienka, można by się kłócić, ale prawda jest taka że każdy z tych statków jest dostępny do kupienia w grze, niektóre statki jak właśnie Orion czy Reclaimer są statkami typowo orgowymi (wybacz, ale zostało mi to jakoś po EVE ;p), które mają kosztować sporo, ale tylko dla jednej osoby. Chris wyraził się jasno w tym temacie i w pełni się z nim zgadzam, duże statki mają być wyzwaniem dla całej organizacji, to nie ma być zakup dla jednej osoby, bo sam w życiu ani tego nie obsłużysz, ani nie zarobisz na utrzymanie. No chyba że faktycznie ktoś zacznie kupować kredyty na utrzymanie swojej floty, ale imo ja już wolał bym tą kasę przepić lol.

 

To nie EVE, żywa gotówka może nieco skrócić farmę, ale to wszystko.


59973c1720a50_Gotowa(poobrbce).png.e3324d3f0cf88a107e142b90ab2a93b0.png

||CASE: TT CORE X9 || MOBO: ASUS X99-A II || CPU: I7-6800k@4.3GHz || GPU: EVGA 1070FTW || RAM: G.SKILL TRIDENT Z 64GB@3000MHz||
||SSD: SAMSUNG EVO-850 500GB || HDD: 2X TOSHIBA 2TB || PSU: EVGA SUPERNOVA 1000W P2 || LCS: 3xHWL BLACK ICE SR2 480 & LAING D5||

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Czy masz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Vanter
      Wraz z aktualizacją 3.6 wdrożona została kolejna iteracja systemu prawnego. W patchu 3.7 mechanika jego działania nie uległa zmianie.

      Nowe kary za wykroczenia
      Zmieniono kary za lżejsze wykroczenia - uprzednio dawały jeden punkt crimestatu, aktualnie skutkują karą pieniężną potrącaną natychmiast z konta pilota popełniającego dane przewinienie:
      Niewłaściwe lądowanie / blokowanie lądowiska (kontrola lotów udziela najpierw ostrzeżenia werbalnego) - grzywna 1250 aUEC Uszkodzenie statku innego gracza - grzywna 1000 aUEC  
      Kontrole ładunku
      Kolejną ciekawą nowością są kontrole policyjne, podczas podróży w QT spodziewajcie się iż możecie zostać zatrzymani i tym razem to niekoniecznie będą piraci. Służby porządkowe poproszą nas o zatrzymanie i podanie się skanowaniu, z uwagi iż teraz prędkość i wektor z jakim lecimy podczas wchodzenia w QT się nie zmienia i z takim samym opuszczamy podróż kwantową najlepiej jest skakać z postoju. Unikniemy w ten sposób wpadnięcia na asteroidę oraz ryzyka iż nie będziemy wstanie zatrzymać na czas statku do kontroli.
      Jeśli jesteśmy już ścigani za jakieś przestępstwa w danej jurysdykcji to mundurowi otworzą do nas ogień, jeśli zginiecie to zarzuty zostaną wymazane. Po wykonaniu misji Pro Team będziemy mogli wykonywać kontrakty na zabicie graczy, aktualnie powinny pojawiać się nam misje na wszystkich graczy z większa ilością przestępstw a po wykonaniu takiego zlecenia Cryme Stat danej osoby zostanie zresetowany.

       
      Hacking
      Jedną z metod pozbycia się swojej historii kryminalnej i wiążącej się z nią paskudnej reputacji jest zakupienie cryptokeya i udanie się na jeden z trzech posterunków w celu przekonania imperialnej bazy danych, że tak naprawdę to jesteśmy wzorowym obywatelem i wszystko co złe to nie my. 
      Narzędzia i gdzie je zdobyć
      Aby pozbyć się szemranej reputacji potrzebujemy cryptokeya. Do wyboru są cztery modele:
      Walesko
      Cena: 3000 aUEC Dostępność: GrimHex Levski Zaawansowanie: podstawowe
      Trigersclaw
      Cena: 6250 aUEC Dostępność:  GrimHex Levski Zaawansowanie: podstawowe
      Re-Authorizer  
      Cena: 8000 aUEC Dostępność:  GrimHex Levski Area 18 Zaawansowanie: 
      Ripper 
      Cena: 8250 aUEC Dostępność:  GrimHex Zaawansowanie: 
      Urządzenia nabędziemy na stacjach GrimHEX, Levski oraz w Area18. 
       
       
       
      Lokalizacje
      Poza już dobrze znaną stacją Security Post Kareah znajdującą się na orbicie Cellin (księżyc Crusadera) otrzymaliśmy dodatkowo po jednym posterunku na planetę. Posterunki są klasycznymi bunkrami wyróżniającymi się specjalną konsolą połączoną z bazą danych kryminalnych. W pobliżu konsoli można znaleźć sejf w którego wnętrzu znajdziemy odznakę UEE.
      Tak więc aktualnie lista miejsc, gdzie możemy oddać się pobawić w hakera wygląda następująco:
      Security Post Kareah - Cellin (księżyc planety Crusader)
      Lokalizacja stacji na orbicie Cellin

      Wizualizacja stacji
      Bunkier Security Depot Hurston-1. Ta placówka znajduje się po przeciwnej stronie planety względem Lorville
      Lokalizacja Security Depot Hurston-1 na powierchni planety Hurston

      Wygląd zewnętrzny Security Depot Hurston-1
      Security Depot Lyria-1 jak nazwa wskazuje jest na księżycu ArcCorp o nazwie Lyria.  
       
      GrimHEX nie uznaje jurysdykcji UEE i stosuje zagłuszanie w bliskim promieniu stacji. Dzięki temu mimo posiadania crimestata na owej stacji będziecie mieć pełen dostęp do misji.  
      Poradnik wideo
       
      Resetowanie crimestatu przy użyciu sił porządkowych
      Olisar
      Dodatkową i chyba najszybszą metodą jest wykorzystanie obrony stacji Olisar. Stacja ma w zwyczaju strzelać do statków pilotowanych przez kryminalistów, tak więc można jej użyć do szybkiego resetu crimestata. Aby to uczynić należy podlecieć do którejkolwiek z wieżyczek. Po rozpoczęciu ostrzału naszego statku musimy kolejno wyjść z maszyny i ustawić się na linii strzału. Obrażenia nie zawsze są rejestrowane prawidłowo (czasem tylko odpychają postać). Istotne jest też to, aby się nie wykrwawić bo jedynie śmierć spowodowana przez trafienie wymazuje kartotekę kryminalną.


      Hurston
      Ochrona obecnie zwykle jest nieuzbrojona, ale w hangarach oraz na bramach spotkamy ludzi z bronią. Ta metoda jest dość męcząca i zajmuje sporo czasu, a nasi oprawcy często nie chcą współpracować. CIG najwyraźniej stwierdziło że kryminaliści w mieście nie są tak dużym zagrożeniem, a na planecie jest posterunek z którego gracze bardziej powinni korzystać niż w łatwy sposób dać się zabić służbom porządkowym. (W 3.7 nie dostaniemy zgody na lądowanie powyżej 3 poziomu crimestat).

    • Przez Vanter
      Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 
      Aktualizacja 3.7 jest już na serwerach Live!
      Wraz z nią otrzymujemy takie funkcje jak:
      wynajem statków podręczny inwentarz zbieractwo górnictwo ręczne jaskinie udostępnianie misji Proximity Assist  Statki:
      Aegis Vanguard Harbinger Aegis Vanguard Sentinel RSI Mantis Banu Defender Alpha 3.7.0 LIVE.3180042 Patch Notes
       Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość.   
       
    • Przez Ojciec
    • Przez Ojciec
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności