Skocz do zawartości
Zerat_KJ

Nowa miara ladunku - Freight Units

Rekomendowane odpowiedzi

wchodze na RSi i widze temat o jakichs Freight Units i ze caterpillar ma ich ponad 3k o.0
wbijam na ship stats i szczena w dol ... mam statek handlowy   Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_woot.gif"> 

https://robertsspaceindustries.com/ship-specs

Bedzie haja na forum czemu Connie ma tak mala ladownie :D

Nowe pojemnosci statkow
Hull C - 9k
Banu merchant - 6k
Caterpillar 3.2k

Orion (mining) - 940 + 400 (1340)
Idris - 960
Starferrer - 900
Surveyor (salvage) - 800
Retaliator - 720
Constellation - 480
890 - 400
Freelancer - 168
Catluss - 150
Aurora CL - 36
Avenger - 32
315 - 24
300 / 325 - 16
Hornet cywilny - 16
Aurora ES, MR,LN, LX - 16 
M50 - 4
Hornety militarne - 0
Pozostale nie wymienione statki - 0

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Buu, szkoda że Constellation, nadal ma tak małą ładwonie  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_tongue.png">

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja jestem zadowolona bo różnica między Cutlassem a Freelancerem jest minimalna, a miałam zagwozdke który z tych statków wybrać.


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

osobiscie nie narzekam, ale nigdy bym nie powiedzial ze Starferrer ma mniejsza pojemnosc od Caterpillerka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i dobrze że constellation ma tak "małą" ładownię... Jak coś jest do wszystkiego to jest do niczego  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_smile.png">

Tak wogóle widać ogromne różnice między statkami typowo handlowymi a cywilnymi czy też wojskowymi. Czyli jeżeli ktoś będzie chciał pójść w handel będzie musiał kupić statek handlowy, a nie "ten który jest najdroższy i najlepszy", co często niestety występuje w innych grach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bardzo dobrze, że twórcy idą w tym kierunku.

Jeśli gra docelowo aspiruje do symulatora gwiezdnej społeczności i ma być best ever sim-em to musi w pewien sposób naśladować świat realny.

Dobrą analogią są tu statki i okręty pływające po morzach i oceanach czyli mamy np. małe zwinne kutry torpedowe i rakietowe, niebezpieczne łodzie podwodne, wszelkie okręty eskorty, potężne pancerniki i lotniskowce z lotnictwem a także nie uzbrojone kontenerowce, masowce itp. itd.

I taki podział powinien imho zaistnieć lub będzie w SC.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Freight units? Nie lepiej było w metrach sześciennych dać? Bo kilogramy to był durny wybór na pojemność. Według wiki Freight to usługa przeniesienia jednego kilograma na jeden kilometr. Więc jak to ma się do ładowni?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

Jakos Freight units lepiej brzmi od Cubic feet / cubic meters / liters / galons

Ktos zauwarzyl ze Retaliator zostal .... oprozniony, brak dzialek itp, teraz jest to sredniej  klasy cywilny statek handlowy, chcesz miec bombowiec ? Przerabiaj ;]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w takim razie z Freelancera zrobią coś bardziej w stylu exploratora bo dotychczas nadawał się też do transportowania  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_wink.png">


sygn (4).png

Jeżeli na start w grze chcesz dostać dodatkowe 5000 UEC (5$) skorzystaj z mojego "Refferal Code"  podczas rejestracji (wystarczy kliknąć w link->)STAR-4NYK-GPNC

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

 

Nie zapominajcie o jednej z wersji "Francy" jaka będzie z dużo większą ładownią, obstawiam że to będzie gdzieś 200-300 FU. 


ad.pngdastro_ad.pngad.png
 
banner-discord-ga-ad-scpl.png

Wszystkie moje posty na forum GameArmada mają postać prywatnej opinii i są oparte na moim prywatnym zdaniu odnośnie różnych zagadnień.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nazwa jednostki wpada w ucho, zapewne dlatego ją wybrali.... FU, hmmm ile masz FU, w handlu wiele zależy od FU... tak, to może się przyjąć  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_wink.png"> 

 

Trzeba wziąć jednak pod uwagę fakt, że gra jest cały czas balansowania i pojemności w finalnej wersji mogą się diametralnie zmienić.

Na ten moment, dla mnie mocarzem jest Cutlass - można nim nieźle powalczyć, ładownia jest całkiem spora, a możliwości upgradu dają pole do popisu.

Wahałem się między zakupem Freelancera a tym właśnie pirackim statkiem, i teraz już jestem przekonany do zakupi tego drugiego.

 

Choć dalej uważam że jest brzydki :)


UXleTZk.pngATER DRACONES         TOMMY RICH FLEET        STAR CITIZEN POLSKA3W1sLPY.png   
URl3Qun.png?1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Co do Cutlassa, również odpycha mnie jakoś jego urok, ale każdemu wedle potrzeb oraz gustu. Więc czekam na info o wariantach "Francy"  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_wink.png">

Edytowane przez Dratro

ad.pngdastro_ad.pngad.png
 
banner-discord-ga-ad-scpl.png

Wszystkie moje posty na forum GameArmada mają postać prywatnej opinii i są oparte na moim prywatnym zdaniu odnośnie różnych zagadnień.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

 

Na początku Freelancer też jakoś specjalnie nie przypadł mi do gustu, może dlatego że wydawał mi się zbyt banalny, z czasem jednak zacząłem go doceniać i teraz nie mam mu nic do zarzucenia. Ponieważ chcę od razu spróbować różnych dostępnych opcji w grze, szukam jednostki w miarę uniwersalnej, łatwiej będzie zdecydować co tak naprawdę zamierzam robić w świecie SC ( co sprawia mi frajdę ).

 

Wierze, że podobnie jak stało się z Freelancerem, zacznę zachwycać się Cutlassem  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_wink.png">

Edytowane przez Tommy Rich

UXleTZk.pngATER DRACONES         TOMMY RICH FLEET        STAR CITIZEN POLSKA3W1sLPY.png   
URl3Qun.png?1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Freelancer miał być takim podstawowym transporterem, widać że plany im się zmieniły, sam jestem zdziwiony bo freelancer taki mały nie jest (połowa długości catterpilara), a pół statku to powierzchnia ładunkowa.

 

Co do Connie to ja się dziwie że dostała tak dużo, w końcu to statek który ma w środku wszystko i w obecnej wersji na pewno tyle miejsca by się tam nie znalazło, ale przecież ma dostać rework i z tego co czytałem będzie trochę większa.

 

Dziwi też mała pojemność Starfarera, teraz pytanie czy wliczone są w to zbiorniki na paliwo czy to powierzchnia na inny ładunek,a do tego możemy doładować np. 2k m3 paliwa. Bo jakoś statek, dedykowany transportowiec, większy o połowę od caterpillara z 3 x mniejszą ładownością mi tu nie leży.

 

Póki co największe zachwyty z "dostępnych" statków wzbudza Merchantman, ale zapowiada się że to Hull-C będzie kosmicznym kontenerowcem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chwileczkę, chcesz powiedzieć że paliwo do statków będzie trzeba umieszczać w ładowni, żeby można było latać ?!

 

Myślałem że będzie system tankowania, na zasadzie zapłać i statek będzie na full.

Paliwo do zwykłego latania to już chyba przesada, może  jestem w tej materii niedoinformowany, sam w myślach spekulowałem że paliwo będzie potrzebne tylko wykonywania skoków.


UXleTZk.pngATER DRACONES         TOMMY RICH FLEET        STAR CITIZEN POLSKA3W1sLPY.png   
URl3Qun.png?1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Main Thruster będzie zasilany power corem (przynajmniej w większości statków), natomiast silniki manewrowe wymagają konwencjonalnego paliwa, w praktyce jak ci się skończy paliwo w trakcie potyczki jesteś w dupie, w innym wypadku raczej będzie w stanie dolecieć do najbliższej stacji żeby zatankować. Być może będzie opcja zainstalowania w niektórych statkach silników manewrowych zasilanych energią, oczywiście za cenę osłabienia innych systemów statku, ale na chwilę obecną niczego takiego nie ogłaszali. Ciekawi mnie jak to rozwiążą na capital shipach.

 

 

Starfarer natomiast miał być kosmicznym tankowcem, służącym przede wszystkim do przewożenia paliwa i tankowania statków w kosmosie, dlatego liczę że podane pojemność ładunkowa jest liczona bez zbiorników na paliwo.

Edytowane przez Talek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

 

No to robi się ciekawie, już widzę te taktyki "na zmęczenie", by w końcu pojazd stał się niczym gumowa kaczka na strzelnicy.

Obowiązkowy tez stanie się pilot tankowca z mocną obstawą, na dłuższe wypady będzie najważniejsza funkcja.


UXleTZk.pngATER DRACONES         TOMMY RICH FLEET        STAR CITIZEN POLSKA3W1sLPY.png   
URl3Qun.png?1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zawsze było tak, że wachę trzeba było do boosterów i jump drive. Doczytajcie czy komuś się boostery nie pomyliły z manewrowymi thrusterami właśnie, bo skrajnym kretynizmem by było żeby owe miały skończoną ilość paliwa - powinny brać moc z core. No chyba że jest liczony total zasięg dla jednostki a np JD ma osobne paliwo.

 

Tak czy inaczej póki co to czcze dywagacje bo w praniu kwestia się może parę razy zmienić.


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiecie fajnie to się zapowiada  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_smile.png"> przy jakichkolwiek wypadach grupowych , czy nawet dalszych solówkach będzie trzeba myśleć o logistyce , liniach zaopatrzenia  mi się podoba .

Do finalnej wersji gry myślę że ogarną temat sensownie . Też mi się wydaje że paliwko to  do Jump Drive głównie i MOŻE jakieś nieduże iliści do główniego i symboliczne do manewrówek . Nie może być tak że każdy  kto poleci gdzieś dalej będzie patrzył na wskaźnik jak w Ruskim czołgu  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_smile.png"> sporo ludzi mogło by się zniechęcić 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Paliwem w SC bedzie wodor. Power Core ma sluzyc tylko do zainicjowywania reakcji w thrusterach. Gdy skonczy Ci sie paliwo i tak bedziesz mogl gdzies doleciec, tylko potrwa to znaaaacznie dluzej (podejzewam, ze to przez sladowe ilosci gazow w prozni, ktore bedziesz mogl zasysac sobiue podstawowym fuel scope'm). Chyba, ze przyleci jakas tanksztela i Ci pomoze. Swoj statek bedziesz mogl zaopatrzyc w specjalistyczne fuel scope'y do tankowania wodoru z atmosfery gazowych gigantow, ktore zawsze sie pewnie znajda w jakims systemie. Bedzie  to (tankowanie) operacja trudna i ryzykowna (burze na takim Jowiszu sa lekko mowiac spore), ale dzieki temu bedziesz mial praktycznie nieograniczony zasieg. Wystarczy znalezc gazowego giganta, wleciec w atmosfere i... przezyc. To tyle co wydedukowalem.

P.

edit: To tak jak z aktualnymi reaktorami jadrowymi. Moga pracowac kilkadziesiat lat z rdzeniami z pierwiastkow rozszczepialnych, a zrodlem energii (a w przypadku np. okretow podwodnych- napedu) jest po prostu para wodna z wody sluzacej do chlodzenia reaktora, przechodzaca przez agregat pradotworczy lub turbine napedowa. Na moj gust powinni w SC zrobic limit zywotnosci takiego reaktora w statku, zalezacy od tego, jak intensywnie bedziesz go wykorzystywal.

 

edit2: Oczywiscie nie wydaje mi sie, ze bedzie mozna zamontowac takie zasysacze wodoru do mniejszych statkow, ale mysle, iz od takiego  Freelancera w gore bedzie mozna sobie sobie na to pozwolic.

Edytowane przez Dragnarek

A tu mial byc jakis zajebisty podpis albo cytat, ale wole piwo i fajki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To brzmi tak jak by latanie miało być bardzo drogie, w sensie:  chcesz latać większym statkiem ? A stać cię na to ?


UXleTZk.pngATER DRACONES         TOMMY RICH FLEET        STAR CITIZEN POLSKA3W1sLPY.png   
URl3Qun.png?1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wydaje mi się aby tak było , wodór jest dosyć pospolity w kosmosie planet typu Jowiszowego nie brakuje . Gra typu "szukam paliwa Help" szybko zniechęci ludzi więc nie bój nic

jakoś sensownie to ogarną  

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

 

Ma być trudno, ale bez przesady.

Co prawda jak zaczynałem grać EVE Online, to niemal wszystko zniechęcało a jednak zostałem na lata.

 

Chciałbym jednak bardziej przejmować się przeciwnikiem niż tym, że zabraknie mi paliwa.

To trochę przypomina mi  real life z dalekiej przeszłości i moje poszukiwania w pocie czoła stacji z LPG  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_wink.png">


UXleTZk.pngATER DRACONES         TOMMY RICH FLEET        STAR CITIZEN POLSKA3W1sLPY.png   
URl3Qun.png?1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Logistyka logistyka  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_smile.png"> To jak średnio skomplikowana strategia wszystko może doprowadzić cię do wygranej lub ją zaprzepaścić , jak wacha skończy się twojemu przeciwnikowi .....  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_smile.png">

Poza tym możemy mieć w syndykacie tankowce . A takie statki dalekiego rozpoznania muszą mieć spory zapas paliwa inaczej nie da się nimi grać .To jak by U2 nie mógł dolecieć do Kuby :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Nebthtet
      Po blisko miesięcznym opóźnieniu CIG udostępniło w końcu na produkcji wersję 3.6.0 wszystkim wspierającym. Nowości jest sporo, tak więc bierzcie się za lekturę - w sam raz na długi tranzyt QT lub czas instalacji aktualizacji. Pełne patch notes po polsku już wkrótce - dorzucimy je w aktualizacji artykułu, na razie opisy najważniejszych nowości macie w treści.
      To jeszcze nie koniec - druga część tej wersji opatrzona numerem 3.6.1 zawiera funkcjonalności, z którymi CIG mimo opóźnienia nie zdążyło. Są to: 
      Origin 890 Jump - luksusowy jacht i kolejna jednostka naprawdę słusznych rozmiarów Ship Rentals - funkcjonalność wypożyczania statków
         
      Nowy launcher
       
      Od tego trzeba zacząć - bez nowego launchera nie pobierzecie aktualizacji. Znajdziecie go tutaj lub w naszej plikowni - korzystając z poprzedniego nie połączycie się z serwerami gry. Aplikacja zastąpi stare launchery Live oraz PTU i umożliwia dostęp do obu kanałów.

      Kliknij tam, gdzie ramka, a pojawi się menu umożliwiające przełączanie się pomiędzy LIVE a PTU.
      Nowości
      Uniwersalny launcher: jedna aplikacja do uruchamiania wersji LIVE oraz PTU. Launcher przy uruchomieniu sprawdza, czy są jakieś aktualizacje gry, oraz przy kliknięciu “Launch Game” - koniec z czekaniem na informację o konieczności pobrania aktualizacji. Uprzednio launcher sprawdzał czy są aktualizacje co 10 min. Teraz robi to również przy kliknięciu “Launch Game” lub “Install”. Aplikacja wyświetla prędkość pobierania podczas aktualizacji.  
      Znane problemy
      Gracze mogą utknąć na początkowym ekranie ładowania. Jeśli to nastąpi zamknijcie grę Alt + F4 i uruchomcie ją ponownie lub spróbujcie popełnić samobójstwo postacią (na ekranie ładowania), aby wymusić respawn. Pociski Anvil Ballisty mogą czasami nie być w stanie zalockować się na celu i / lub wystrzelić. Aby spróbować usunąć problem należy spróbować odzyskać statek (reclaim) lub ponownie go zespawnować. Zleceniodawcy misji mogą czasami znajdować się w niewłaściwej pozycji przez co nie będą w stanie normalnie wchodzić w interakcje. HUD znika po włączeniu napędu kwantowego. Upuszczenie chipów do hackowania na powierzchniach planetarnych może spowodować ich wpadnięcie pod rzeczone powierzchnie. W widoku z pierwszej osoby może wystąpić znaczna redukcja liczby klatek na sekundę. Tekstury wyświetlają się na wizjerze na niektórych hełmach. Statkom AI zdarza się niezamierzone kiwanie się skrzydeł. Teren na Lyrii może znikać na niektórych obszarach (wysoki teren w obszarach o dużej gęstości).  

       
      PRAWO I PORZĄDEK
      Zbrodniarze, miejcie się na baczności!

      Uniwersum będzie znacznie mniej bezpiecznym miejscem dla graczy, którzy uciekają przed prawem. Wszystko to dzięki przebudowanemu systemowi prawa, który zapewnia odpowiednią odpowiedź służb bezpieczeństwa, oraz jej eskalację zależną od konkretnych jurysdykcji i obowiązujących tam reguł.
      Crimestat ma teraz bezpośredni wpływ na poziom przeciwników i to, jak aktywny jest ich styl gry. Im wyższy crimestat, tym bardziej aktywni i uprzykrzający życie są prześladowcy. Przestępstwa są dzielone na mniejsze wykroczenia, które są karane grzywnami, oraz na skutkujące cięższymi karami cięższe przestępstwa federalne, których popełnienie spowoduj, że gracz zostanie zaatakowany przez wrogie SI i łowców nagród. Prawo jest egzekwowane w systemie jurysdykcji, gdzie główną jurysdykcją systemu Stanton jest UEE, które śledzi i ściga przestępstwa federalne. Jurysdykcja regionalna jest specyficzna dla danego obszaru (np. Crusader, Hurston). Jej przedstawiciele nadzorują własne wykroczenia - takie organy mająwłasne zasady dotyczące substancji kontrolowanych i własne, osobne siły bezpieczeństwa. Zasady i przestępstwa dla każdego regionu będą wymienione w zakładce "Journal" w mobiGlas dla daej jurysdykcji. Zakładka będzie aktualizowane w miarę przemieszczania się przez regiony. GrimHex to wyjątkowy przypadek jurysdykcji, która nie respektuje autorytetu UEE i nie zgłasza im przestępstw. GrimHex również ma pole tłumiące sygnały z obszaru wokół stacji, aby chronić swoich gości. Grzywny za wykroczenia są potrącane bezpośrednio z konta gracza pod warunkiem, że ma on tam środki. Jest to tymczasowe rozwiązanie czasu implementacji kiosków do spłacania grzywien.

      Różne siły bezpieczeństwa mogą również losowo zbliżać się do gracza przemieszczającego się w uniwersum. Jeśli gracz jest przestępcą lub jest w posiadaniu statku, który został zgłoszony jako skradziony (inny gracz złożył roszczenie ubezpieczeniowe na tym statku) i natknie się na te siły, to natychmiast zostanie zaatakowany. Jeśli natomiast nie ma nic na sumieniu to za pośrednictwem komunikatora w statku zostanie poproszony o zatrzymanie się celem przeskanowania statku. Jeśli gracz nie zatrzyma się w określonym czasie, to po paru powtórzonych ostrzeżeniach dostanie crimestat, a służby bezpieczeństwa ruszą do ataku. Jeśli gracz podda się skanowi i jest w posiadaniu nielegalnych towarów, zostanie ukarany grzywną, a towary będą usunięte.
       
      STATION BREAK
      Warianty stacji kosmicznych

      Stacje kosmiczne w całym systemie przeszły gruntowny facelifting i mają nowe zewnętrza. Oferują te same funkcjonalności, które już znacie i kochacie, ale teraz idzie z nimi w parze znacznie ulepszony wygląd.

       
      SCUM & VILLAINY
      Zbrodnia popłaca

       
      Pamiętacie o tym nowym systemie prawa? Nie martwcie się drodzy złoczyńcy i rzezimieszkowie. W parze z większym ryzykiem idą wyższe profity dzięki rozbudowanej ekonomii czarnorynkowej, wyspecjalizowanym misjom dostawczym oraz innym bardziej zróżnicowanym możliwościom "zarządzania" crime statem. Nadeszła nowa era dla wszystkich szemranych typów.
      Skradzione towary i nielegalne towary mogą być teraz sprzedawane tylko w lokalizacjach o szemranej reputacji, a niektóre z nich mogą wymagać dochodzenia, aby odnaleźć ich lokalizacje. Obserwujcie nasze działy z poradnikami - na pewno znajdziecie tam przydatne wskazówki.

      Hakowanie, które pozwala na pozbycie się posiadanego crimestatu wymaga teraz użycia możliwego do schowania urządzenia jednorazowego użytku. Można je znaleźć w różnych lokalizacjach lub kupić w sklepach. Urządzenie jest dodawane do ekwipunku jako gadżet, można go użyć po wyciągnięciu przy pomocy klawisza "4" (przy domyślnym obłożeniu klawiatury).
      Dostępne są różne warianty, które różnią się jakością oraz stylem. Te "bardziej legalne" będą pozwalać na ukończenie hakowania z minimalną interakcją ze strony gracza, lecz proces będzie trwać dłużej. "Mniej legalne" wersje hakują znacznie szybciej, lecz wymagają ciągłej interakcji gracza. W dodatku im dłużej trwa proces hakowania, tym większe ryzyko, że zostanie wygenerowana misja mająca na celu powstrzymanie hakera.
      Uaktualnione zachowanie/mechanika odnosi się zarówno do usuwania crimestatu jak również do wyłączania satelitów komunikacyjnych. Powolne, lecz niezawodne urządzenia można nabyć w niektórych sklepach - np. w Cubby Blast, a mniej legalne wariantów trzeba będzie poszukać u mniej szanowanych dilerów. W wersji 3.6 są również dostępne alternatywne lokalizacje, gdzie gracz może podjąć próbę zhakowania swojego statusu Crime Stat. O nich również znajdziecie informacje na Game Armadzie.
       
      STATKOZAKUPY
      Możliwość zakupu statków w kioskach

      Ponad 90 zdatnych do lotu statków można zakupić walutą z gry w specjalnych terminalach znajdujących się w całym uniwersum. 



       
      FACE TIME
      Poprawki FoIP + VoIP

      'Freelook' został dodatkowo ulepszony i dodano technologię Face and Voice Over IP (FOIP) do komunikacji ship-do-statku z domyślnie włączoną opcją global proximity (a po ludzku - jeśli jesteście z interlokutorem wystarczająco blisko, to będziecie mogli prowadzić wideorozmowę). Daje to znacznie bardziej angażującą i realistyczną opcję komunikacji, organizacji działań drużynowych no i rzecz jasna zwiększa immersję w uniwersum Star Citizena.
      mp4.mp4
       
      LATAĆ NIŻEJ I... WYŻEJ?
      Ulepszenia statków i lotu

      Doświadczenia z lotu w Star Citizen są dalej ulepszane - tym razem poprzez wprowadzenie dedykowanego trybu unoszenia się (Hover Mode) wykorzystującego silniki ciągu VTOL.  Tryb hover będzie automatycznie aktywować się w pobliżu powierzchni planetarnych przy niskich prędkościach. Po jego aktywacji statki przełączą się na tryb VTOL, w yum alternatywne konfiguracje thrusterów tam, gdzie to możliwe. W trybie hover statek będzie unosić się w poziomie do czasu aż gracz poruszy sterami. Podniesienie / obniżenie dzioba spowoduje ruch w przód / tył, a ruch wzdłuż długiej osi (roll) poskutkuje ruchem bocznym. Jeśli statek rozwinie odpowiednio dużą prędkość automatycznie przełączy się na standardowy ciąg (silniki z tyłu).
       
      Przeprojektowano również osłony tak, aby zaimplementować znaczące różnice w sposobach ich działania, podczas gdy ulepszona degradacja pozwala na nawarstwianie się uszkodzeń poprzez konkretne zachowania i efekty by zwiększyć szanse awarii komponentów.
       
      SPLUWY. MNÓSTWO SPLUW.
      Uzbrojenie FPS, uzbrojenie dla statków i zużywanie się sprzętu

      Od pistoletów zwyczajnych i maszynowych, po repeatery zbudowane, by rozwalać statki pół systemu dalej Alpha 3.6 wprowadza do gry konkretną siłę ognia. Możliwości dodawania akcesoriów do broni (jak ulepszone lunetki) jeszcze bardziej rozszerza zabójczość waszych osobistych arsenałów. Akcesoria te znajdziecie w sklepach z uzbrojeniem, które sprzedają sprzęt kompatybilny z owymi akcesoriami.
      Możliwe rozszerzenia to:
      Celownik laserowy (red dot) - zoom 1x Celownik holograficzny - zoom 3x Celownik teleskopowy - zoom 4x Celownik teleskopowy - zoom 8x
      Nowe bronie:
      Pistolet Behring S38 - możliwy do zakupu w Center Mass oraz Port Olisar. Pistolet maszynowy Klaus & Werner Lumin V - dostępny do zakupu w Center Mass i Conscientous Objects MaxOx Neutron Repeaters - dostępne w Center Mass w Area18
      Uzbrojenie statków teraz widać wizualnie. Także prędkość zużywania się wszystkich komponentów statków została zwiększona. Degradacja może nawarstwiać się w miarę upływu czasu oraz wskutek konkretnych zachowań (częste przegrzewanie, uszkodzenia).
      Komponenty statków mają teraz szansę na pudło / awarię. Bazowa szansa dla komponentu w idealnym stanie jest ekstremalnie niska. Szanse na awarie zwiększają się miarę zużywania się komponentu, jego uszkodzeń i przegrzania. Mogą być to pomniejsze efekty wizualne, spore awarie poskutkują redukcją funkcjonalności, a krytyczne tymczasowym wyłączeniem sprzętu.
      Osłony zostały przerobione, aby dodać większe różnice między producentami i klasyfikacjami. Celem tego jest zapewnienie różnicy wrażeń z użytkowania i wartości. Moc osłon rozmiaru 1 została skorygowana,  przerobiono też regenerację. Dla rozmiaru 1 osłony przestają się regenerować po trafieniu, a po upływie określonego czasu bez kolejnych trafień ponownie zaczną się ładować. Funkcjonalnym celem tego jest ograniczenie regeneracji osłon podczas walki i sprawienie, aby działały bardziej na zasadzie powstrzymywania wroga przed zadaniem znacznych obrażeń zaraz po rozpoczęciu walki. Jest jeden wyjątek, osłony producenta ASAS regenerują się bez przerwy, ale mogą przyjąć mniejsze obrażenia. Osłony rozmiaru 2 działają podobnie jak dotychczas, ale teraz są większe różnice między producentami. Dla osłon rozmiaru 2 nie ma opóźnienia obrażeń, niska regeneracja i duża pula obrażeń jakie mogą przyjąć. Osłony o rozmiarze 3 mają bardzo duże pule punktów zdrowia i spore tempo regeneracji - celem jest wymóg współpracy wielu statków w celu przezwyciężenia ich regeneracji.
       
      KONTROLA NAZIEMNA
      Nikt nie spodziewał się Anvil Ballisty

      Samojezdny system obrony lotniczej od Anvil daje każdej uziemionej operacji szansę w walce z największymi zagrożeniami w universum. Ze specjalnie dostosowaną artylerią zdolną do strzelania na dystans ponad 2000 metrów i namierzania celów z malutką sygnaturą elektromagnetyczną Ballista jest w stanie anihilować każdy cel naziemny oraz powietrzny zanim ostrzeliwany zorientuje się, co go dorwało.
      Anvil Ballista jest już w grze
      - zaraz po zakupie możecie wybrać się na wycieczkę, by przemodelować jakiś zakątek Stanton.
       
      Anvil Ballista dostępna jest w pięciu wersjach:
      Bez LTI (140$ + VAT lub store credit) Warbond (120$ + VAT) Ballista Snowblind Limited Edition (125$ + VAT) Ballista Dunestalker Limited Edition (125$ + VAT) Każda opcja zawiera pojazd, odpowiednie ubezpieczenie, oraz hangar SelfLand. Snowblind oraz Dunestalker mają jeszcze odpowiednie dla wariantu skórki.
       
        


      Podzielcie się opinią na jego temat i zagłosujcie w ankiecie:
       
      NOWE I PRZEROBIONE STATKI
      5 statków i pojazdów wpadło do Uniwersum
      Przerobieni faworyci, świeżo udostępniony do lotu myśliwiec snub od Kruger Intergalactic, oraz najnowsza propozycja przeciwlotnicza od Anvil - to najnowsze wybuchowe debiuty w Persistent Universe.

      P-72 Archimedes

      P-52 Merlin

      Aegis Vanguard Warden

      Aegis Vanguard Hoplite

      Anvil Ballista
      Rzecz jasna zapraszamy do dyskusji o patchu 3.6.0 na forum:
      Za pomoc w przygotowaniu materiałów dziękuję @Vanter niezmordowanie postującemu dane z PTU i śledzącemu nowości, @Rybakowi walczącemu z tłumaczeniem patchnotek oraz @Frosty'emu .

    • Przez Nebthtet
      Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /uploads/monthly_2019_07/maxresdefault.jpg.c98caf76fac88c78427dfce3a4165df6.jpg" src="/applications/core/interface/js/spacer.png">
      Jako, że mamy LIVE to czas zacząć osobny wątek i ten od PTU położyć do piachu. Lista nowości w newsie.
      Podzielcie się wrażeniami!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności