Skocz do zawartości
  • ×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

      Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

    ×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

    ×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

    ×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Podobna zawartość

    • Przez Nebthtet
      Masz konto EVE Online? Może jakiś czas temu wygasło? Jeśli je reaktywujesz przed 8 października możesz dostać darmowy statek!
      CCP zachęca do odnowienia subskrypcji rozdając battlecruisery o nazwie Gnosis dostanie każde konto, które zostało reaktywowane w terminie i będzie opłacane aż do chwili publikacji kolejnej dużej aktualizacji w listopadzie b.r.
      Do tematu owego rozszerzenia na pewno wrócimy na łamach Game Armady, bo wygląda na to, że zrobi w grze nielichą rewolucję.
      Gnosis to przeznaczona do eksploracji i zaprojektowana dla wszechstronności i uników jednostka, którą zapewne wiele osób zechce mieć w swojej kolekcji.
    • Przez Nebthtet
      Developerzy Star Wars the Old Republic po raz kolejny rąbnęli banhammerem w handlarzy wirtualną walutą z gry.
      Ich standardowa taktyka to duża fala blokad kont z których sprzedawane są growe kredytki - dzięki takiemu postępowaniu mogą uzyskać znacznie większy wpływ na handlarzy jednocześnie utrudniając im reakcję.
      4 października przy okazji cotygodniowej konserwacji serwerów zostały podjęte działania mające na celu ograniczenie spamu reklamującego handel kredytami (na chacie i w mailach wewnątrz gry).
      A oto co miało miejsce:
      Zbanowanie tysięcy kont sprzedających kredytki. Zamknięcie luki w istniejącej promocji, która pozwalała handlarzom na szybkie i łatwe zakładanie kont mogących korzystać z floty i wysyłać pocztę wewnątrz gry. Poprawka istniejących zautomatyzowanych funkcji aby lepiej łapać sprzedawców kredytek. Inne rzeczy jakich developerzy nie ujawniają, bo handlarze nie śpią Wiadomo że powyższe środki zaradcze nie rozwiążą problemu, ale dobrze wiedzieć, że sprzedawcy waluty są aktywnie zwalczani.
      A wam zdarzyło się kiedyś korzystać z usług sprzedawców growych walut? Podzielcie się opinią (komentarz możecie napisać anonimowo)!
    • Przez Wizzu Wizualnie
      Dożyliśmy ciekawych czasów. Kojarzycie taką firmę jak Amazon? Pewnie, że tak, choć może niekoniecznie z tego, że robi gry komputerowe. A robi. No dobra – niedawno zaczęła i już prawie kończy.
      W produkcji są 3 tytuły – MMO o nazwie New World, MOBA Breakaway i dziejący się gdzieś hen na obcej planecie Crucible. Wszystkie 3 tytuły wiąże jeden fakt – idealnie nadają się do streamowania. Jakiś czas temu Amazon zakupił Twitcha, a że pracownicy firmy mają trochę większe ambicje niżby się mogło zdawać, to wpadli na świetny pomysł. Zebrali 3 zespoły graj-twórców, posiłkując się lokalnymi talentami... Jeśli kojarzycie taką firmę jak ArenaNet, albo taką grę jak Guild Wars 2 (i fakt, że większość oryginalnego zespołu odeszła jakiś czas temu), to już wiecie, kto dziś pracuje dla Amazona.
      Crucible, na którym się właśnie skupimy, ma nawet jakiś taki posmak charakterystycznego graficznego stylu GW 2. Jednak to nie grafika jest ciekawa, a koncept za rozgrywką stojący. Najłatwiej by było opisać Crucible jako "the last man standing" – gracze tworzą swoich bohaterów, rozwijają ich i ulepszają, a to wszystko w wyścigu na jednoosobowe podium. Prawie każdy, kto bierze z nami udział w zabawie, jest naszym przeciwnikiem. Choć zakładanie sojuszy jest wskazane, to jednak nie łudźmy się, nie będą one trwałe...

      Napisałem, że "prawie" każdy jest przeciwnikiem? Dokładnie. Bo gra zakłada istnienie 1 osoby więcej, niż jest aktywnych graczy. Kogoś w stylu "mistrza gry" (mistrza podziemi czy lochów, to dla fanów DnD), kto może nadzorować rozgrywkę... i ją urozmaicać. A tu najmocniejszemu graczowi rzuci kłodę pod nogi, a na tamtą część mapy sprowadzi plagę... Nie zostało sprecyzowane tylko jak ma się to odbywać. Czy wzorem "Sword Coast Legends", dodatkowy gracz dostanie narzędzia do ingerencji w obecną sytuację w rozgrywce, czy też twórcy wymyślili coś nowego? Jedyne co tak naprawdę wiadomo, to że ten dodatkowy gracz będzie wychodził z pozycji "streamera" właśnie, więc tu Amazon zbiera punkty za inwestycję w Twitcha.
      Choć na pierwszy rzut oka, może i Amazon nie wygląda na mocnego gracza wśród twórców gier, ale pozory bywają mylące. Szczególnie jeśli spojrzymy jakie talenty do siebie przyciągnęli.. Tak czy inaczej – z chęcią by człowiek sprawdził co w kosmosie piszczy, bo Crucible zapowiada się na świetną bazę dla aktywnych społeczności internetowych!
    • Przez Nebthtet
      Dual Universe, to bardzo ciekawa propozycja dla miłośników bardzo popularnych w ostatnim czasie sandboxów osadzonych w realiach S-F. Z trwającej obecnie strony zbiórki na serwisie Kickstarter, możemy dowiedzieć się o tym tytule nieco więcej.
      Nieco kontrowersyjny może być fakt, że mamy tu do czynienia z grą posiadającą w założeniach opłatę abonamentową, co jest dość nietypowym rozwiązaniem dla projektów fundowanych na serwisach społecznościowych.
      Nie zmienia to faktu że całość w obietnicach wygląda bardzo interesująco i warto się tym tytułem nieco zainteresować.
      Novaquark tworzące grę obiecuje następujące możliwości graczom:
      Budowa olbrzymich stacji kosmicznych, wielkości księżyca. Założenie międzygalaktycznego politycznego imperium. Zaludnienie i zwiedzanie tysięcy miast tworzonych przez graczy. Gromadzenie się setek graczy w przestrzeni kosmicznej i wewnątrz pojazdów. Masowa produkcja zaprojektowanych przez siebie statków. Różnorodność ról, możesz być przemysłowcem, logistykiem bądź przedsiębiorcą. Programowanie złożonego zachowania dla swoich własnych konstrukcji. Możliwość życia w sekretnej bazie 1km pod ziemią lub na odległym księżycu. Nadawanie nazw stworzonych przez siebie pojazdów oraz stacji kosmicznych.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności