Rekomendowane odpowiedzi
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
Zaloguj się, aby obserwować tę zawartość
Obserwujący
0
-
Podobna zawartość
-
Przez Nebthtet
Uwaga - jeśli ktoś myślał o graniu w D2 z wykorzystaniem Valve Proton - lepiej niech poczeka, bo Bungie wali za to permabany. Mam nadzieję, że przestaną... Póki co jednak trzymajcie się od tego z dala.
Więcej na reddicie.
-
Przez Nebthtet
Jako że w wątku o remake pojawił się temat pierwotnej wersji Final Fantasy VII, to w tym wątku jest okazja żeby podzielić się sposobami na to, aby wersje dostępne dziś jako-tako wyglądały i działały. Jakie mody polecacie (@Xeroeth podziel się informacją )
PS - Aeris czy Tifa? 😎
-
Przez Amb3r
No Man's Sky... Gra, która jest doskonałym przykładem, że duża presja i hype train są w stanie zniszczyć nawet dobrze zapowiadającą się produkcję. Czy gdyby Hello Games pracowało dłużej nad swoją produkcją dotrzymałoby swoich obietnic? Być może nie, ale na pewno byłoby ich bliższe, a sama gra byłaby niewątpliwie lepsza.
Jak już wspomniałem przed premierą No Man's Sky w internecie powstał niesamowity, gargantuiczny wręcz Hype przez duże H. Przesadne oczekiwania nie wyszły jeszcze nigdy nawet doskonałym produktom na dobre, a w tym wypadku Hello games wydało produkt niewątpliwie wybrakowany. Rozczarowanie było podwójne.
Obecne prawa konsumenta - na szczęście dla całego szeregu graczy - nie zostawiły ich w mało komfortowej sytuacji posiadania bezwartościowego / małowartościowego produktu kupionego za niemałe pieniądze. Za falą negatywnych opinii postąpiła fala zwrotów wersji PC na platformach cyfrowych.
Jedna z "pozytywnych" ocen NMS
Niektórzy sprzedawcy próbowali się pozbyć posiadanego zapasu wersji PS4 tnąc ceny (nawet o połowę), chociaż były to akcje lokalne, a nie globalne. Były to próby skazane na porażkę w takim samym stopniu jak wybieranie wody kubkiem z tonącego okrętu.
Jednak to nie koniec problemów Hello Games związanych z ich najnowszą produkcją. Brytyjska ASA (Advertising Standards Authority - organizacja pilnująca prawdziwości treści reklamowych) pod wpływem wielu skarg z różnych źródeł rozpoczęła dochodzenie w tej sprawie. Głównie dotyczy ono zawartości strony gry na Steamie i w innych sklepach (bo się znacząco między sobą nie różnią).
Powodem skarg miało być wprowadzanie w błąd potencjalnych kupujących. Chodziło głównie o różnice w zachowaniu, generatorze i rozmiarze zwierząt, brak multiplayera, wojen frakcji i konwojów podróżujących między sytemami, niemożność latania tuż nad ziemią, wygląd interfejsu użytkownika i na ekrany ładowania.
Ciężko to nawet nazwać podkolorowaniem, które jest cechą charakterystyczną dla zabiegów reklamowych. Tak duża rozbieżność opisu produktu z jego stanem rzeczywistym nosi już znamiona świadomego i celowego wprowadzania w błąd potencjalnych klientów. Jeżeli zarzuty zostaną potwierdzone przez ASA twórcy będą musieli nie tylko zmienić strony informujące o grze we wszystkich sklepach, ale także wszelkie niezgodne z prawdą materiały promocyjne na youtube i innych serwisach gdzie takowe mogą się znajdować.
-
Przez Nebthtet
Osiris New Dawn to nowy survival od Fenix Fire Entertainment. Po rozbiciu się na odległej planecie możemy budować tam kolonię (sami lub w trybie co-op), walczyć, wydobywać surowce i oswajać różne stworzenia.
Akcja gry ma miejsce w 2046 roku. Dzięki odkryciu technologii umożliwiającej podróż z prędkością bliską tej, jaką osiąga światło rozpoczęto misje załogowe do systemu Gliese 581 (jeśli interesujecie się astronomią, to ta nazwa nie jest wam obca). Gracze w wyniku przymusowego lądowania na jednej z planet muszą stworzyć tam kolonię, która pozwoli im na przetrwanie w nieprzyjaznych warunkach.
Osiris New Dawn oferować ma następujące atrakcje:
Kolonizacja w trybie multiplayer - w trybie online można wspólnie budować bazę i bronić jej przed lokalnymi gatunkami zwierząt oraz innymi graczami. Zbieranie surowców i materiałów niezbędnych do przetrwania, uprawa żywności, odkrywanie nowych technologii. Możliwość budowy modularnych baz, pojazdów i droidów. Zmienne warunki pogodowe, deszcze meteorów. Podziemne lokalizacje z unikalnymi odkryciami. Możliwość budowy statków kosmicznych i podróż na inne planety w obrębie układu słonecznego w którym toczy się gra. Inteligentne obce gatunki z instynktami drapieżnika - i gama uzbrojenia do negocjacji z nimi.
Fenix Fire Entertainment obiecuje również grafikę na poziomie produkcji AAA, szczegółowe tekstury, efekty HDR, system kinematyki dbający o płynność ruchów postaci graczy oraz stworów, jakie będzie można napotkać.
Od premiery nie upłynął jeszcze nawet tydzień, a już pojawiło się kilka aktualizacji, developerzy opublikowali również listę rzeczy nad którymi aktualnie pracują:
Problemy z zapisywaniem prywatnych serwerów (znikające budynki, korytarze, pojazdy itp.) Bugi z umieszczaniem koszarów i korytarzy. Problemy z rozdzielczościami, spawnowaniem statków kosmicznych. Zużycie paliwa przez statki kosmiczne Limity budowlane (część prac optymalizacyjnych) Problemy z wykopywaniem z publicznego multiplayera (część problemów z Photon Cloud) Dziennik misji ładujący się w poprawnym miejscu po powtórnym zalogowaniu do gry/serwera. Twórcy są również aktywni na forum gry reagując na zgłaszane przez graczy sugestie i problemy. Aktualnie Osiris New Dawn może poszczycić się ponad tysiącem recenzji graczy na Steam - i ponad 3/4 są pozytywne. Gra ma też swoją oficjalną wikipedię, gdzie jest już ponad pół tysiąca wpisów. Patrząc na zainteresowanie jakie ten tytuł wywołuje można mieć nadzieję, że będzie jeszcze lepiej.
Jeśli grasz w tę grę, podziel się opinią na jej temat w komentarzach, lub na naszym forum.
-
Przez Nebthtet
Jeśli na graniu w FTL spędziliście długie godziny, a gry roguelike to coś, za czym przepadasz, powinieneś spróbować Space Rogue - gry niedawno wydanej przez Red Beat.
Space Rogue to gra oferująca 6 różniących się od siebie ras, bitwy kosmiczne, losowo generowany świat i wydarzenia, możliwość wydobywania surowców oraz tryb piaskownicy. To wszystko opakowane jest w grafikę stylizowaną na złoty okres science fiction i okraszone klimatyczną ścieżką dźwiękową.
Od czasu rozpoczęcia Early Access do gry wprowadzono następujące zmiany:
Globalny system postępów - pozwala na odblokowanie nowych statków, misji, cech kapitana itp. Cechy kapitana - permanentne pasywne umiejętności postaci zmieniające grę. Nowe statki - różne jednostki dopasowane do różnych stylów rozgrywki. Nowe historie - 4 różne misje główne gdzie gracz może zdecydować o losach galaktyki. Dynamicznie generowane wydarzenia. Kosmiczne wiadomości - globalne tymczasowe wydarzenia mające wpływ na całość rozgrywki. Nowe typy wrogów - Magnapod i Crystallid. Cała gama nowych broni, przedmiotów i dronów oraz wiele zmian i nowości.
-