Skocz do zawartości
Goomich

Infinity Battlescape

Rekomendowane odpowiedzi

Infinity - Quest for Earth jest w produkcji chyba dłużej niż Duke Nukem Forever, ale w końcu się doczekaliśmy... zapowiedzi Kickstartera Battlescape'a, takiego Arena Commandera, tylko, że arena jest rozmiaru układu słonecznego.

https://www.inovaestudios.com/Battlescape

A silnik ciągle daje radę.

 

 

 

 

Edytowane przez Goomich

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie, powinni drugiego Nexusa zrobić w tym silniku żeby było jak w tamtym trailerze :D


en-1-combined-a.png

To jest puste, ciągnie się w nieskończoność i… O mój Boże, tam jest pełno gwiazd! - Arthur C. Clarke

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czemu nie dałeś linka do KickStartera!? :angry::P

 

Edytowane przez ManganMan / Shivon
Zatrigerowanie widżetu Kickstartera

en-1-combined-a.png

To jest puste, ciągnie się w nieskończoność i… O mój Boże, tam jest pełno gwiazd! - Arthur C. Clarke

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 w widele.

9b6.gif


Skutki niepożądane obejmują: suchość w ustach, zawroty głowy, mdłości, zatrzymywanie wody, bolesne swędzenie odbytu, halucynacje, demencję, psychozę, śpiączkę, śmierć i cuchnący oddech. Star Citizen nie jest dla każdego. Przed uruchomieniem zapoznaj się z treścią licencji dołączonej do instalatora bądź skonsultuj się z Chrisem lub Benem, gdyż każda gra w fazie pre-alfa niewłaściwie potraktowana zagraża Twojemu życiu lub zdrowiu.

drunk.gif

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No otwierasz wideło i tam zaraz na poczontku jest,,,

:sick:


tecon_ad.png

Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs,
and the Universe trying to produce bigger and better idiots.
...
So far, the Universe is winning.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No, ale jak będzie przesadzać to Miecio już karabin z minusami ma naszykowany. 

Chciałabym żeby tę grę im się udało skończyć. 


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czekałem na konkretne ruchy tej małej grupy programistów chyba od 2006 roku ( bo wtedy pierwszy raz usłyszałem o projekcie ), a na zbiórkę funduszy na kickstarterze o której się ciągle przebąkiwało grubo ponad 2 lata ! I chyba coś się zmieniło, bo już nie czuję tego pragnienia zagrania w tą grę co kiedyś.

Choć najnowsze filmiki, wciąż robią na mnie duże wrażenie, ba jestem pełen podziwu do tego co do tej pory dokonali ( przy tak małej ilości ludzi i skromnym budżecie ), to muszę stwierdzić że chyba za długo kazali na siebie czekać i moje serce nie bije już przyśpieszonym tempem :( 

Jeszcze pół roku temu pędził bym na kickstartera żeby wspomóc projekt, a teraz się waham.  Jak myślicie będzie z tego coś wielkiego czy nie ( wszystkie planety od początku wyglądają tak samo, zawsze góry, zmienia się tylko kolor i czasem dodają coś nowego typu śnieg czy lawa ) ?

Może po udanej kampanii i zbiórce funduszy nabiorą rozpędu, bo jak nie to gry należy się spodziewać za jakieś 6 lat :P 


UXleTZk.pngATER DRACONES         TOMMY RICH FLEET        STAR CITIZEN POLSKA3W1sLPY.png   
URl3Qun.png?1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Tommy Rich narobiło się space simów to można mieć luksus bycia wybrednym, co?

Pominę milczeniem fakt, że wpakowałeś tyle w SC, że jego porzucenie byłoby dość trudne dla ciebie

 

PS. Jak teraz zrobić spoiler?

Edytowane przez Amb3r

"Strzeżcie się rozczarowań, bo pozory mylą. Takimi, jakimi
wydają się być, rzeczy są rzadko. A kobiety nigdy"
   

 

amberlight_ad.png

Mój referral: STAR-ZZXF-MJF6

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, Amb3r napisał:

@Tommy Rich narobiło się space simów to można mieć luksus bycia wybrednym, co?

Pominę milczeniem fakt, że wpakowałeś tyle w SC, że jego porzucenie byłoby dość trudne dla ciebie

Chyba nie zrozumiałeś mojego postu. Na grę z tym silnikiem czekam prawie 9 lat ! Od tego czasu ani konwencja ani wykonanie zbytnio się nie zmieniło, obiekty mają więcej poligonów, teren jest bardziej szczegółowy i pewnie dodano pierdyliard fizycznych obliczeń ( jak pełna grawitacja ), których nie widać a można jedynie poczuć ale... to wciąż szkielet. 

Generalnie mówiąc to lekki zawód ( może nawet nie lekki ), bo po tylu latach można było liczyć na więcej, a to co mają teraz ( nie licząc ciut lepszej grafiki ) wygląda identycznie jak to z demek z początku 2010 roku ( a mamy prawie 2016 ), więc jeśli od kampanii ma minąć jeszcze około dwa lata do wydania gry planowanej na rok 2017, to sorry.

Nie ma to nic wspólnego z wydatkami na SC, jak bym chciał ( a nie chce ), mógłbym włożyć w kolejną grę 40 tyś, tylko do tego trzeba chcieć i widzieć w tym sens. Star Citizen i tak jest produktem niemal 100% innym, jak byś obejrzał wszystkie stream'y z kampanii Infinity, wiedział byś że nawet jego twórcy mówią o SC, że jest bardziej ambitnym projektem a siebie nazywają Indy game ;)

Edytowane przez Tommy Rich

UXleTZk.pngATER DRACONES         TOMMY RICH FLEET        STAR CITIZEN POLSKA3W1sLPY.png   
URl3Qun.png?1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, Zgudi napisał:

Ludzie narzekają, że SC posuwa się do przodu strasznie wolno. Przy tym projekcie SC to sprinter :) 

To prawda, w momencie startu kampanii Star Citizena na kickstarterze, CR też miał niewielką grupę zaangażowaną w projekt oraz bardzo skromny budżet, a mimo wszystko pokazał sporo filmików i założeń. Dodatkowo o samej grze świat dowiedział się na krótko przed startem kampanii, niecałe 2 miesiące przed zbiórką pieniędzy, a nie ponad 2 lata :P  Od całkowitego zakończenia kampanii minęło tylko nieco więcej czasu niż ludziom z Inovea zajęło przygotowanie się do kickstartera, a zobacz jak dużo zdołali już zrobić ( nie mówię tu tylko o grze ale o całej działalności ).  

Jedynie co tłumaczy Infinity oraz niejako działa na jego korzyść, to fakt że od samego początku studio to nie miało fizycznego zaplecza, a wszyscy zaangażowani w projekt pracowali zdalnie i tylko w swoim wolnym czasie ( będąc zatrudnieni w innych firmach itp. ), a wiadomo jak to jest jak się robi coś od święta i jeszcze nikt nam za to nie płaci. Oczywiście wielu z nich traktowało to jako hobby czy ciekawe zajęcie nad czymś co kiedyś stanie się wielkie. Pewnie stąd tak mały postęp prac przy tak ogromnym czasie.

Teraz mają już własny engine, otwarty świat na ogromną skalę, proceduralne planety i obiekty, czyli dużo jak na start i można zapomnieć że to trwało tyle lat. Tylko jakoś nie widzę tego, jeśli zebrane pieniądze nie zrobią z Inovea studiuo, czegoś fizycznego, zatrudniającego ludzi pracujących nad grą po 8 godzin dziennie i 5 dni w tygodniu. 

 

Edytowane przez Tommy Rich

UXleTZk.pngATER DRACONES         TOMMY RICH FLEET        STAR CITIZEN POLSKA3W1sLPY.png   
URl3Qun.png?1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czekałem na zbiórkę w kickstarterze tyle lat, że zdążyłem zwątpić w powodzenie tego projektu i zakończenie kampanii sukcesem. Wątpliwości jednak zostały rozwiane a w dniu wczorajszym projekt osiągnął potrzebne minimum do jego realizacji czyli 300 tyś $ !

Jeśli ktoś jeszcze nie wspomógł twórców, a jest zainteresowany wczesnym dostępem do gry, to ma niecałe 40 godzin na wzięcie udziału w kampanii. Osobiście postanowiłem dać I-Novae szansę wspomagając projekt kwotą 75$, co prócz kilku bonusów daje mi dostęp do wczesnej alfy :D 

https://www.kickstarter.com/projects/309114309/infinity-battlescape/description

 

 


UXleTZk.pngATER DRACONES         TOMMY RICH FLEET        STAR CITIZEN POLSKA3W1sLPY.png   
URl3Qun.png?1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odświeżę nieco temat, bo projekt wchodzi w fazę alfa, niestety 4 miesiące później niż to było zapowiedziane więc panowie z Inovea Studios trzymają poziom i jak zwykle reprezentują sobą żółwie tempo. No ale dość narzekania coś się dzieje i jest coraz lepiej projekt nabiera barw. 

Poniżej wklejam najnowszy filmik z komentarzem od devsów, live stream, a w roli głównej sam Flavien.

PS. Warto zwrócić uwagę jak to wszytko dobrze wygląda pomimo braku tekstur, są tu tylko kolory i cieniowanie, tak więc jest potencjał, oczywiście gotowy produkt będzie obteksturowany :P 

 


UXleTZk.pngATER DRACONES         TOMMY RICH FLEET        STAR CITIZEN POLSKA3W1sLPY.png   
URl3Qun.png?1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Skoro mało tekstur, to powinno być ciut mniej wymagające pod kątem VRAMu :)


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, Nebthtet napisał:

Skoro mało tekstur, to powinno być ciut mniej wymagające pod kątem VRAMu :)

Gra ma bardzo niskie wymagania, była robiona na jakiś leciwych Radeonach, dopiero po kampanii na Kickstarterze twórcy zapatrzyli się w mocniejsze komputery z GTX 980 na pokładzie. Oczywiście wymagania mocno skoczą gdy wszystko zostanie o teksturowane ale i tak będą bardzo niskie w porównaniu ze Star Citizenem ( na laptopie da się spokojnie grać ).

Jak by ktoś nie pamiętał jak wyglądała bardziej ambitna wersja tego projektu zapraszam do obejrzenia prezentacji z 2010 roku ;)

 


UXleTZk.pngATER DRACONES         TOMMY RICH FLEET        STAR CITIZEN POLSKA3W1sLPY.png   
URl3Qun.png?1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

News sprzed chwili:
Gra osiągnęła status Alpha.
Kto ma dostęp, niech ściąga ;)
https://forums.inovaestudios.com/t/infinity-battlescape-alpha/7112


en-1-combined-a.png

To jest puste, ciągnie się w nieskończoność i… O mój Boże, tam jest pełno gwiazd! - Arthur C. Clarke

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Czy masz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Wizzu Wizualnie
      No Man's Sky ma ewidentnie pod górkę. Jeśli ktoś żył pod kamieniem i nie zauważył, to praktycznie od dnia premiery, w Seana Murraya (twórcę) z każdej strony walą gromy. Nie żeby nie zasłużył, tylko czasami nawet kozłowi ofiarnemu wypadałoby dać odetchnąć... ale nie dzisiaj.
      Przeciwko "Hello Games" toczy się śledztwo ASA za wprowadzanie w błąd konsumentów, dużych aktualizacji trochę jakby brak, podobnie jak obiecanych opcji i kontentu, gra ma przerażająco negatywne oceny zarówno na Steam, jak i na konsolach, sprzedaż pomimo wyprzedaży wersji PS4 nie wygląda różowo, a Shuhei Yoshida (szef Sony) z uśmiechem na ustach stwierdził, że wina za porażkę NMS na PS4 jest wieńcem na głowie tylko li i wyłącznie pana Murraya... i pewnie zapomniałem jeszcze o tysiącu innych spraw
      Tak więc co nowego? A no niemało, choć niekoniecznie winne jest samo studio Hello Games. Niejaki R0ugeW0lf – jeden z moderatorów na Reddicie puścił z dymem największy dedykowany grze subreddit /r/NoMansSkyTheGame - dyskusje, linki... wszystko związane z No Man's Sky.
      Jeśli ktoś siedzi w temacie, to wie, że Reddit (z całym na boardzie zawartym kwasem) był właściwie ostatnim bastionem aktywności dla NMS, od kiedy twórcy przeszli do podziemia chwilę po premierze. Powód, dla którego R0ugeW0lf (w międzyczasie usunął również konto n Reddicie) wycofał się z zabawy był prosty – forum stało się rzeką płynnego jadu, a to jest wbrew zasadom Reddita (dziwne, nie wiedziałem, że jakieś są ;)). Ale serio – dziwicie się? Po tym co odstawili twórcy, dziwicie się, że gracze gdzieś musieli wyładować frustrację?
      Co prawda nazajutrz postarano się o przywrócenie jakiegoś backupa z nowym modem, bo umówmy się – nic tak nie uspokaja wściekłych ludzi, jak zabranie im zabawek ze słowami "uspokójcie się"... No więc agresywne negocjacje użytkowników Reddita ożywiły "dyskusję" o NMS i ciemna strona mocy znów jest silna.
      Powiedziałbym, że wszyscy w tej historii na koniec są zadowoleni, że mogą być niezadowoleni, ale cóż – są jeszcze twórcy No Man's Sky...
      Słowo od Nebthtet: Społeczność NMS na Reddicie to dość pofragmentowany twór - obecnie funkcjonują trzy większe subreddity na temat gry (/r/NoMansSkyTheGame, /r/nomanssky, /r/no_mans_sky).
    • Przez Nebthtet
      Jeśli zastanawialiście się czy warto kupić ReCore, macie okazję poobcować z tym tytułem osobiście. Do Windows Store trafiła wersja demonstracyjna pozwalająca na półgodzinną zabawę. Oprócz tego udostępniono aktualizację gry.
      Co ciekawe jeśli zdecydujemy się na zakup pełnej wersji gry możliwe będzie zachowanie wszystkich postępów i osiągnięć z dema (jest ono początkiem fabuły).
      Oprócz dema wydano aktualizację gry. Skraca ona czasy ładowania, poprawia grafikę i dźwięk, usuwa problemy jakie występowały z waypointami, śledzeniem osiągnięć, lokalizacją kolizji, checkpointami i miejscami respawnu.
      Użytkownicy Windows 10, którzy mieli problem polegający na pobieraniu się pełnej wersji gry zamiast samej jej aktualizacji powinni zainstalować update systemu opatrzony numerem wersji 1607 aby uniknąć tego problemu.
      Można ją pobrać na Windows 10, Xbox One oraz Xbox One S.
      ReCore to gra, w której wcielamy się w Joule Adams, która przetrwawszy potworny kataklizm podróżuje z Ziemi na planetę Far Eden. Tam wraz ze swoim corebotem o imieniu Mack ma zbudować nowy dom dla ludzkości.
    • Przez Nebthtet
      Masz konto EVE Online? Może jakiś czas temu wygasło? Jeśli je reaktywujesz przed 8 października możesz dostać darmowy statek!
      CCP zachęca do odnowienia subskrypcji rozdając battlecruisery o nazwie Gnosis dostanie każde konto, które zostało reaktywowane w terminie i będzie opłacane aż do chwili publikacji kolejnej dużej aktualizacji w listopadzie b.r.
      Do tematu owego rozszerzenia na pewno wrócimy na łamach Game Armady, bo wygląda na to, że zrobi w grze nielichą rewolucję.
      Gnosis to przeznaczona do eksploracji i zaprojektowana dla wszechstronności i uników jednostka, którą zapewne wiele osób zechce mieć w swojej kolekcji.
    • Przez Amb3r
      No Man's Sky... Gra, która jest doskonałym przykładem, że duża presja i hype train są w stanie zniszczyć nawet dobrze zapowiadającą się produkcję. Czy gdyby Hello Games pracowało dłużej nad swoją produkcją dotrzymałoby swoich obietnic? Być może nie, ale na pewno byłoby ich bliższe, a sama gra byłaby niewątpliwie lepsza.
      Jak już wspomniałem przed premierą No Man's Sky w internecie powstał niesamowity, gargantuiczny wręcz Hype przez duże H. Przesadne oczekiwania nie wyszły jeszcze nigdy nawet doskonałym produktom na dobre, a w tym wypadku Hello games wydało produkt niewątpliwie wybrakowany. Rozczarowanie było podwójne.
      Obecne prawa konsumenta - na szczęście dla całego szeregu graczy - nie zostawiły ich w mało komfortowej sytuacji posiadania bezwartościowego / małowartościowego produktu kupionego za niemałe pieniądze. Za falą negatywnych opinii postąpiła fala zwrotów wersji PC na platformach cyfrowych.

      Jedna z "pozytywnych" ocen NMS
      Niektórzy sprzedawcy próbowali się pozbyć posiadanego zapasu wersji PS4 tnąc ceny (nawet o połowę), chociaż były to akcje lokalne, a nie globalne. Były to próby skazane na porażkę w takim samym stopniu jak wybieranie wody kubkiem z tonącego okrętu.
      Jednak to nie koniec problemów Hello Games związanych z ich najnowszą produkcją. Brytyjska ASA (Advertising Standards Authority - organizacja pilnująca prawdziwości treści reklamowych) pod wpływem wielu skarg z różnych źródeł rozpoczęła dochodzenie w tej sprawie. Głównie dotyczy ono zawartości strony gry na Steamie i w innych sklepach (bo się znacząco między sobą nie różnią).
      Powodem skarg miało być wprowadzanie w błąd potencjalnych kupujących. Chodziło głównie o różnice w zachowaniu, generatorze i rozmiarze zwierząt, brak multiplayera, wojen frakcji i konwojów podróżujących między sytemami, niemożność latania tuż nad ziemią, wygląd interfejsu użytkownika i na ekrany ładowania.
      Ciężko to nawet nazwać podkolorowaniem, które jest cechą charakterystyczną dla zabiegów reklamowych. Tak duża rozbieżność opisu produktu z jego stanem rzeczywistym nosi już znamiona świadomego i celowego wprowadzania w błąd potencjalnych klientów. Jeżeli zarzuty zostaną potwierdzone przez ASA twórcy będą musieli nie tylko zmienić strony informujące o grze we wszystkich sklepach, ale także wszelkie niezgodne z prawdą materiały promocyjne na youtube i innych serwisach gdzie takowe mogą się znajdować.
    • Przez Nebthtet
      Osiris New Dawn to nowy survival od Fenix Fire Entertainment. Po rozbiciu się na odległej planecie możemy budować tam kolonię (sami lub w trybie co-op), walczyć, wydobywać surowce i oswajać różne stworzenia.
      Akcja gry ma miejsce w 2046 roku. Dzięki odkryciu technologii umożliwiającej podróż z prędkością bliską tej, jaką osiąga światło rozpoczęto misje załogowe do systemu Gliese 581 (jeśli interesujecie się astronomią, to ta nazwa nie jest wam obca). Gracze w wyniku przymusowego lądowania na jednej z planet muszą stworzyć tam kolonię, która pozwoli im na przetrwanie w nieprzyjaznych warunkach.
       
      Osiris New Dawn oferować ma następujące atrakcje:
      Kolonizacja w trybie multiplayer - w trybie online można wspólnie budować bazę i bronić jej przed lokalnymi gatunkami zwierząt oraz innymi graczami. Zbieranie surowców i materiałów niezbędnych do przetrwania, uprawa żywności, odkrywanie nowych technologii. Możliwość budowy modularnych baz, pojazdów i droidów. Zmienne warunki pogodowe, deszcze meteorów. Podziemne lokalizacje z unikalnymi odkryciami. Możliwość budowy statków kosmicznych i podróż na inne planety w obrębie układu słonecznego w którym toczy się gra. Inteligentne obce gatunki z instynktami drapieżnika - i gama uzbrojenia do negocjacji z nimi.  
      Fenix Fire Entertainment obiecuje również grafikę na poziomie produkcji AAA, szczegółowe tekstury, efekty HDR, system kinematyki dbający o płynność ruchów postaci graczy oraz stworów, jakie będzie można napotkać.
       
      Od premiery nie upłynął jeszcze nawet tydzień, a już pojawiło się kilka aktualizacji, developerzy opublikowali również listę rzeczy nad którymi aktualnie pracują:
      Problemy z zapisywaniem prywatnych serwerów (znikające budynki, korytarze, pojazdy itp.) Bugi z umieszczaniem koszarów i korytarzy. Problemy z rozdzielczościami, spawnowaniem statków kosmicznych. Zużycie paliwa przez statki kosmiczne Limity budowlane (część prac optymalizacyjnych) Problemy z wykopywaniem z publicznego multiplayera (część problemów z Photon Cloud) Dziennik misji ładujący się w poprawnym miejscu po powtórnym zalogowaniu do gry/serwera. Twórcy są również aktywni na forum gry reagując na zgłaszane przez graczy sugestie i problemy. Aktualnie Osiris New Dawn może poszczycić się ponad tysiącem recenzji graczy na Steam - i ponad 3/4 są pozytywne. Gra ma też swoją oficjalną wikipedię, gdzie jest już ponad pół tysiąca wpisów. Patrząc na zainteresowanie jakie ten tytuł wywołuje można mieć nadzieję, że będzie jeszcze lepiej.
      Jeśli grasz w tę grę, podziel się opinią na jej temat w komentarzach, lub na naszym forum.  
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności