Skocz do zawartości
Morzan

Gamescom 2015 - wszystkie gry poza Star Citizen

Rekomendowane odpowiedzi

Pewnie nie jestem jedyną osobą na forum, która interesuje się tym eventem, a z racji tego, że brakuje tego tematu - zakładam.

Miejsce dyskusji i omawiania co się dzieje, co będzie się działo i co się nie zdarzyło na imprezie - Typowy offtop ;)

Dla mnie najważniejsze jest stoisko Bannerlorda (Mount&Blade). Miał być gameplay, wyobrażałem sobie nie wiadomo co, a dostałem to:

I muszę przyznać - zawiodłem się. Teraz żyję myśląc, czy pokażą coś jeszcze i co przywiezie nam pan CR.

No i jeszcze zerkam na Tom Clancy's Rainbow Six Siege.

Jak na razie Nic.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tematu CR i SC proszę nawet tu nie zaczynać bo Miecia wypuszczę (zrobi się bałagan). Tu niech będzie dyskusja o GC. Ale nie o grach tylko o samym evencie targowym i poszczególnych wydawcach. O grach proszę zakładać osobne wątki.


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Był gameplay :P
 

Widać, że im się nie śpieszy. Wciąż wiele elementów skopiowanych wprost z poprzednich części. Niestety plotka głosi, że premiera dopiero w 2017. Przynajmniej to dużo czasu, by stworzyć sequel z prawdziwego zdarzenia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak na parę lat produkcji na tych gameplay'ach widzę trochę za mało nowości. Jakby to wypuścili w poprzednim, albo tym roku to nie miałbym nic przeciw, ale popatrz na inne gry, które mają wyjść w 2016/2017 roku. (np. Star Citizen :P ). Skoro już tyle czekaliśmy, to przydałoby się chociaż jedno "wow".

Potem M&B 3 w 2025 roku? Niby nic nie jest źle, ale i tak się trochę zawiodłem/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Czy masz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Nebthtet
      Zapraszamy do wspólnego oglądania prezentacji CIG prosto z targów Gamescom! Start już o 18:00 naszego czasu!
      AKTUALIZACJA: Stream będzie nadawany od godziny 20:00. Podzielcie się wrażeniami na naszym forum!
       
    • Przez Nebthtet
      Najbardziej oczekiwany stream CIG z Kolonii miał już tradycyjne opóźnienie - tym razem na szczęście było to jedynie ok. 30 minut. Poniżej znajdziecie podsumowanie tego, co było prezentowane.
      Aktualności
      Star Citizen Alpha 2.5.0 - będzie kolejne PTU zanim ta wersja zostanie zaimplementowana na serwerach live. Powinno to nastąpić najpóźniej w przyszłym tygodniu. Alpha 2.6 zawierać będzie Star Marine (pamiętacie pocieszne twierdzenia „dr” Smarta że SM poszedł do kosza?) oraz dwa nowe zdatne do lotu statki - Vanguard Hoplite od Aegis oraz Heralda od Drake. Oprócz tego Arena Commander doczeka się kolejnych optymalizacji, nowych możliwości i tweaków różnych trybów gry mających uczynić je bardziej płynnymi i dającymi więcej frajdy. Alpha 2.7 została przemianowana na Star Citizen Alpha 3.0 ze względu na ogrom wprowadzanych nowości. Planowane udostępnienie wg Chrisa - „jeszcze w tym roku”. Czas pokaże, czy CIG uda się dotrzymać tego terminu - póki co nie jest to ich mocną stroną. Star Citizen Alpha 3.0 - co nowego?
      Udostępniony zostanie system Stanton wraz z planetami Hurston, Microtech, Crusader, Delamare, ArcCorp, 12 księżycami i ponad 30 stacjami kosmicznymi do eksploracji. Proceduralna technologia generowania planet z przejściami do kosmosu bez ekranów ładowania (to, co było pokazane w demo technologicznym było wersją 1.0, a do SC Alpha 3.0 trafi kolejna iteracja tego mechanizmu). Udostępnione zostaną podstawowe profesje - handel, transport ładunków, piractwo, najemnictwo. Rzecz jasna można będzie również rozpocząć karierę łowcy nagród. Udostępnione zostaną nowe technologie: Item 2.0 (przedmioty 2.0), StarNetwork 1.0 (nowa wersja kodu sieciowego), Subsumption 1.0 (AI odpowiedzialna za to, aby NPC działali według grafików - np. mieli czynne sklepy w określonych godzinach, kładli się spać, etc.), Mission 1.0 (nowa wersja systemu misji). System interakcji zastąpi znienawidzony przez wielu graczy przycisk „use” i pozwoli na wybieranie różnych możliwych do wykonania akcji z menu kontekstowego. Wprowadzony zostanie system Grabby Hands (pozwalający na przenoszenie obiektów przez postać - notabene kolejna opcja o usunięciu której święcie przekonany był D. Smart). Zaprezentowany pokaz wersji 3.0 zawierał:
      Walkę kosmiczną (w tym prezentację w akcji Drake Dragonfly oraz wykorzystanie - skuteczne! - wieżyczki Freelancera). Walkę naziemną (spoiler: z zimną krwią zamordowano Ursa Rover - taki, jaki jest na domyślnym wyposażeniu eksploracyjnego wariantu Constellation). Przejścia z kosmosu na powierzchnię planety, efekty atmosferyczne towarzyszące wejściu w atmosferę (była też mowa że w zależności od kształtu kadłuba różne jednostki będą się inaczej „prowadzić” na planetach). System cargo. Parkowanie małej jednostki w ładowni większej i przewożenie jej (tak, Dragonfly mieści się w ładowni Freelancera, nie, nic nie wybuchło, oba statki były zdatne do użytku - trafił się tylko mały glitch graficzny no i rzecz jasna po takim parkowaniu miejsca nie pozostało zbyt wiele). System interakcji. System misji (kilka zadań połączonych w ciąg, interfejs MobiGlas). Nowe muzykę i efekty dźwiękowe (muzyka dynamicznie dostosowuje się do akcji). Pokaz nowej lokalizacji, NPC, lądowania itp. Niestety nie pokazano absolutnie nic ze Squadron 42. Chris Roberts wspomniał, że coś przecież musi zostać na CitizenCon. Cóż, trzeba będzie poczekać do października.
      Ogólne wrażenia po prezentacji? „Chcę więcej” i „dawajcie mi to już, teraz, zaraz”. Póki co wygląda na to, że gra rozwijana jest w dobrym kierunku. Jednak największą niewiadomą dla mnie jest to, jak stabilna będzie rozgrywka, gdy serwery będą oblężone przez ludzi chcących w to zagrać. Wciąż pamiętam dantejskie sceny mające miejsce po udostępnieniu po raz pierwszy Port Olisar, oraz notoryczne disconnecty skutkujące wyrzucaniem z gry. Imperial News Network opublikowało pełne streszczenie pokazanego dema - jeśli zamiast oglądać video wolicie czytać - znajdziecie je tutaj.
    • Przez Nebthtet
      Aby uczcić Gamescom wszystkie konta otrzymały dostęp do Darmolotów. Do 22 sierpnia każde z nich będzie mieć dostęp do następujących statków:
      MISC Freelancer Aegis Sabre Mustang Gamma To doskonała okazja na przetestowanie gry, jeżeli jeszcze nie wiesz czy chcesz ją zakupić, lub po prostu jesteś ciekawy na jakim etapie są prace. Jeżeli jeszcze nie masz konta, załóż je korzystając z niniejszego linku - otrzymasz 5000 UEC (waluta w grze), a jednocześnie wesprzesz jednego z naszych redaktorów. Oczywiście jeśli podczas gry znajdziesz jakieś błędy nie omieszkaj zgłosić ich na odpowiednim forum. Po założeniu konta / zalogowaniu się na istniejące odwiedź tę stronę i wpisz tam kod GAMESCOM2016. Trwające Darmoloty dają nowym graczom dostęp do trzech unikalnych części Star Citizena:
      Star Citizen Alpha 2.4 - (znany również jako Crusader albo Mini PU) stanowiący zaczątek świata jaki buduje CIG.  Ta część gry zawiera różne stacje kosmiczne i środowiska, oskryptowane misje, miejsca do eksploracji i wiele więcej. Alpha 2.4 jest twoim pierwszym spojrzeniem na o wiele większe uniwersum! Arena Commander - to swoista “gra wewnątrz gry” przy pomocy której CIG rozwija mechanikę lotu oraz balans walk statków.  Staw czoła żywym przeciwnikom lub rojowi statków sterowanych przez AI zasiadając w jednoosobowym myśliwcu. Social module - wejdź w interakcję z innymi graczami podczas gdy będziesz eksplorować pierwszą strefę lądowania ArcCorp. Social Module ma pełnić funkcję punktu startowego przy budowie świata Star Citizena. Jeśli będziesz mieć problemy ze stworzeniem konta, skorzystaj z naszego poradnika!
    • Przez Nebthtet
      Na Nowy Rok Chris napisał list podsumowujący 2014 i nakreślający to, co będzie się działo w 2015. Całkowicie się z nim zgadzam – to będzie ciekawy rok!
      2014 był ważnym rokiem dla Star Citizena.
      Wypuściliśmy Arena Commandera V0.8 w czerwcu i od tego czasu pokazaliśmy przedsmak pierwszoosobowego uniwersum jakie budujemy wraz  prototypem walki na statkach wieloosobowych, skalę i szczegółowość środowisk planetarnych oraz elektryzującą akcję walki FPS jakiej doświadczycie w Star Citizenie.
      Wypuściliśmy 23 aktualizacje do Star Citizena / Arena Commandera, cztery z nich były znaczącymi aktualizacjami dodającymi nowe rzeczy (v0.8. v0.9, v0.9.2). Ostatnią, największą z nich był Arena Commanderem V1.0, zawierający piętnaście nowych statków do testów dla osób które wsparły grę (wszystkie warianty Aurory i Horneta, rodzinę Mustangów, bazowego Avengera oraz Cutlassa Black) jak i znaczące dodatki do rozgrywki w postaci systemu sygnatury statku i opcji społecznościowych (system lobby pozwalający na łatwą wspólną grę ze znajomymi).

      KIEDYŚ: Moduł Hangar w 2013
      W 2014 r. Kosmiczni Obywatele pobrali 13.7 PETABAJTÓW danych z CDN Star Citizena (dla porównania był to JEDEN petabajt w 2013). Społeczność podczas ponad dwóch milionów sesji wylatała w sumie milion godzin grając w Arena Commandera (ok. 80% tego czasu to rozgrywka single player, a 20% multiplayer).
      Załoga Cloud Imperium – która cały swój czas pracy poświęca stworzeniu Star Citizena urosła z 70 pracowników podczas Świąt w 2013 do 180 pracujących w czterech wewnętrznych lokalizacjach (Santa Monica i Austin w USA, Manchester w UK oraz powstające biuro w Niemczech o którym więcej napiszemy w 2015.
      U naszych partnerów w Behaviour, Illfonic, Turbulent i innych firmach (w tym indywidualni wykonawcy) do których outsource’ujemy różne zadania nad Star Citizenem pracuje dodatkowych 120 developerów.
      Liczebność Gwiezdnych Obywateli podwoiła się w 2014, co pomogło zebrać 33 mln $ dodatkowych funduszy skutkując kwotą ponad 68,5 mln $ zebranych od 10 października 2012.
      To wszystko pozawala nam na tworzenie tak ambitnej gry, na jaką nie odważyłby się żaden wydawca – na PC, a tym bardziej space sima!
      Patrząc wstecz na to, jak daleko Star Citizen i jego społeczność dotarli w ciągu dwóch krótkich lat jestem zawsze zdumiony i zadziwiony. Co jest tajemnicą wsparcia tego projektu?
      Ludzie którzy po prostu czytają nagłówki zastanawiają się jak i po co zebraliśmy tyle pieniędzy, dlaczego ludzie wciąż dotują Star Citizena i czemu są tak podekscytowani?
      Jak wiele rzeczy Star Citizen nie jest łatwy do zrozumienia na pierwszy rzut oka. Nie pasuje łatwo w znajome ramki jak większość gier, które kupujecie od dużych wydawców.
      To coś, nad czym się zastanawiałem, zwłaszcza w świetle kilku nadchodzących przemówień podczas BAFTA w Los Angeles i DICE w Las Vegas. Co powoduje, że Star Citizen łamie tyle konwencji? Co nieprzerwanie napędza ten projekt miesiąc po miesiącu pomimo tego, że gra jest wciąż tworzona?

      TERAZ: Arena Commander 1.0 w akcji; screen zrobiony przez użytkownika PiteCZek
      Star Citizen byłby niczym bez jego prawdziwego asa w rękawie – najbardziej zaangażowanej społeczności graczy!
      Łatwo rzecz że Star Citizen to gra skupiająca się na społeczności, ale jest to o wiele więcej. Na bardzo wczesnym etapie rozwoju projektu podjąłem decyzję aby wyjść poza tradycyjny model alpha i udostępniać funkcjonalności gry w miarę jak będą budowane, aktualizując i angażując społeczność na każdym kroku. Jedną rzeczą jest publikować aktualizacje o postępach prac, ale zupełnie inny poziom zaangażowania osiągamy dzieląc się kolejnymi kompilacjami gry zawierającymi konkretne funkcjonalności końcowej gry, aby uzyskać informację zwrotną płynącą z użytkowania tego, co stworzyliśmy.
      Aktywnie poszukujemy opinii i słuchamy tego, co społeczność sądzi o licznych patchach (które publikujemy średnio dwa razy w miesiącu). Mamy wiele cotygodniowych programów wideo omawiających grę, pokazujących sceny „zza kulis” i podkreślających aktywność społeczności. Udostępniamy bardziej szczegółowe comiesięczne raporty o postępach prac nad grą niż te, jakie wysyłałam do jakiegokolwiek wydawcy dla którego tworzyłem grę!
      Każdy, kto w sierpniu 2013 po raz pierwszy zainstalował moduł Hangaru, następnie grał w czerwcu 2014 grał w Arena Commandera V0.8 a teraz ma na swoim dysku twardym Arena Commandera V1.0 może potwierdzić jakie postępy poczyniono, jak informacje zwrotne od społeczności wpływają na aktualizacje i jak to wszystko powoli ale pewnie staje się lepsze i bardziej dopracowane.
      Czy to wszystko? Nie! Przed nami jeszcze długa droga! Nikt w CIG nie spoczywa na laurach ale to jest to PARTNERSTWO z WAMI wszystkimi – społecznością, która umożliwia stworzenie tak ambitnej gry. Jesteście społecznością która daje coś znacznie cenniejszego niż środki na rozwój gry. Poświęcacie swój czas, opinie, pomysłu i pasję.
      I TO WŁAŚNIE jest tajemnicą Star Citizena.

      NASTĘPNIE: Arena Bojowa trybu FPS
      To model jaki ja i reszta CIG z chęcią przyswoiliśmy. Nigdy nie bawiłem się tak dobrze tworząc grę i jeśli zapytalibyście jakiegokolwiek developera Star Citizena prawdopodobnie zgodziliby się ze mną. Uwielbiamy proces tworzenia tej gry krok w krok z wami wszystkimi. Nieustannie jesteśmy zadziwiani kreatywnością i entuzjazmem społeczności. Tym, że w ciągu kilku godzin od publikacji patcha możemy oglądać streamy ludzi grających w Star Citizena. Zespół cały czas przekazuje sobie filmy fanowskie  w których widzimy coś zaskakującego – pokaz umiejętności, exploit jakiego nie widzieliśmy lub po prostu wideo podsumowujące Star Citizena lepiej niż my byliśmy w stanie. Oryginalna wersja trailera „Imagine” stworzonego przez Kierana (years1hundred na YouTube) to wyśmienity przykład, ale jest cała masa innych wspaniałości: trailer „Hype Citizen” DeValla, wideo Corporation Incorporated / Fiendish Feathera Scavenging on a wrecked Constellation, Search and Rescue mission lub po prostu pokaz wariantów Mustanga są małą próbką tego, do czego jest zdolna nasza społeczność.
      Tak więc gdy czytam artykuł kwestionujący to, czy jesteśmy w stanie dostarczyć to, co obiecaliśmy i zadowolić wszystkich, albo widzę kogoś kto nie wyobraża sobie jak Star Citizen może cieszyć się takim wsparciem i bez zbadania tematu pochopnie wyciągającego cyniczne wnioski po prostu się uśmiecham.
      Ponieważ ze społecznością jaką mamy i zespołem utalentowanych oraz pełnych paski developerów nie wyobrażam sobie abyśmy „flopnęli” jak wieszczy nam kilku blogerów. Nie dlatego, że jesteśmy lepsi niż ktokolwiek inny, ale dlatego że przy budowie gry w ten sposób, idąc cały czas krok w krok ze społecznością trudno jest ponieść porażkę na dłuższą metę. Czy stworzymy wymarzoną grę dla każdego? Jasne że nie, to niemożliwe! Ale z tym poziomem zaangażowania i iteracji myślę że zbudujemy coś specjalnego, w czym ludzie będą mogli się z radością zatracić nawet jeśli nie będzie mieć każdej cechy jaką sobie wymarzyli.
      I to nie będzie koniec.
      Najwyższym priorytetem dla zespołu podczas budowy Persistent Universe jest to, jak gracze mogą mieć wpływ na wszechświat. Tworzymy grę, która będzie tak jak teraz napędzana przez społeczność – nawet po tym jak zostanie „ukończona”. To dlatego wbudowaliśmy wsparcie dla organizacji naszą stronę, dlatego rozwijamy te funkcjonalności w 2015 o prywatne fora i blogi oraz zaczynamy wplatać wsparcie organizacji w samą grę.
      Star Citizen to nie sprint, ani nawet nie maraton. Nie ma linii mety w takim rozumieniu jakie można by odnieść do tradycyjnej gry retailowej. Star Citizen to sposób życia na tak długo, jak jest społeczność zaangażowana w niego.
      Tematem na którym ja i zespół skupiamy się w 100% jest zapewnienie abyście cały czas byli zaangażowani. Nie tylko w „ukończoną” grę (jeśli kiedykolwiek będzie można nazwać cokolwiek w Star Citizenie ukończonym), ale i w proces tworzenia, wczesne kompilacje gry, poprzez dyskusję i pętlę informacji zwrotnej.
      A to mówię moim znajomym z branży, którzy nie mają pojęcia jak udało nam się osiągnąć to, co robimy. Musisz porzucić stary sposób podejścia do tego jak tworzyć grę, jak się dzielić i jak angażować społeczność.
      Lub cytując Silasa Koernera: „Odważ się rzucić wyzwanie oczekiwaniom tego, co było wcześniej. Powitać z otwartymi ramionami to, co inne. Postawić wszystko na jedną kartę. Tylko wtedy gdy ryzykujemy wszystkim, możemy odkryć coś naprawdę specjalnego.”
      WSZYSCY – zarówno zespół developerski jaki cała społeczność poświęca się temu, aby uczynić Star Citizena czymś specjalnym. Jeśli nie zrobimy czegoś perfekcyjnie za pierwszym razem, będziemy poprawiać i ulepszać.
      I to jest to, co uczyni Star Citizena innym od większości wspieranych przez wydawców gier. Mamy siłę woli i cierpliwość. Nasi udziałowcy mają tylko jeden cel…
      Stworzenie Najlepszego Cholernego Space Sima Jaki Kiedykolwiek Istniał!
      Tak więc ogromne DZIĘKUJĘ za wsparcie każdego z was, cierpliwości entuzjazm w 2014 i abyśmy w przyszłości kontynuowali wspólne tworzenie historii w 2015.
      2015 będzie jeszcze większy niż 2014 – udostępnimy osobom, które wsparły grę moduł FPS, będziemy pokazywać pierwsze fragmenty Persistent Universe, poczynając od modułu społecznościowego Planetside, udostępnimy jednostki wieloosobowe w Arena Commanderze i pierwszy Epizod Squadron 42.
      2015 to rok, w którym gra będzie kształtowana. Również przy pomocy informacji od was. Tak więc wskakujcie do gry i dajcie nam znać co działa dobrze, a co wam się nie podoba!
      To będzie sporo pracy, ale także sporo zabawy i nie wyobrażam sobie tworzenia tego z lepszą grupą ludzi niż developerzy aktualnie pracujący nad grą i wspaniała społeczność Star Citizena.
      — Chris Roberts
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności