Skocz do zawartości
Nebthtet

PuniTy - PT hallway recreation

Rekomendowane odpowiedzi

Zapewne wielu z was kojarzy prevkę kolejnej gry-horroru zatytułowaną PT jaka swego czasu była dostępna na PSN. Później Konami pokłóciło się z Kojimą i usunęli to ze sklepu. Ale na pecetach nic nie ginie - znalazł się ktoś, kto to wyciągnął i przeportował na sensowną platformę (tj peceta :D) - w wersji x32, x64, na linuxa i maki.
 

Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Skomentować mogę to tylko w jedyny słuszny sposób.

PC MASTER RACE!

https://lh3.googleusercontent.com/-vugbIXrSylA/AAAAAAAAAAI/AAAAAAAAAAA/AAmLLr7GP9c/photo.jpg

 

PS. Ja to mam farta, najpierw powiadomienia, a teraz wstawianie grafik mi się zepsuło.


"Strzeżcie się rozczarowań, bo pozory mylą. Takimi, jakimi
wydają się być, rzeczy są rzadko. A kobiety nigdy"
   

 

amberlight_ad.png

Mój referral: STAR-ZZXF-MJF6

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie zepsuło się, tylko trzeba używać guzika albo ręcznie adres zamykać w

[img][/img]

Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Czy masz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Nebthtet
      Eric "Wingman" Peterson w swoim niedawnym wpisie na devblogu Descent Underground dzieli się z nami kilkoma nowinkami dotyczącymi produkcji gry.
      Descent Underground jest tworzony na silniku Unreal - aktualnie twórcy dokonują aktualizacji do wersji 4.13 tego engine. Ma to pozwolić na odtwarzanie wideo w grze, co być może zaowocuje nowymi ciekawe ekrany z fikcyjnymi reklamami lub wiadomościami o stanie świata. Dzięki takiemu zabiegowi można by zwiększyć immersję gracza. Możliwe jest również, że zostanie udostępnione intro.
      Wersja Mac i Windows już jest zaktualizowana, ale linuxowa wciąż stwarza problemy - cały czas jednak trwają prace nad ich rozwiązaniem.

      Tworzony jest HUD, dodawane niektóre funkcjonalności radaru - tak by pasowały do ulepszonego kokpitu. Ma on wyglądać bardziej trójwymiarowo i realistycznie, a dokonywane zmiany w HUD mają w przyszłości umożliwić jego dostosowywanie.
      Testowana jest misja treningowa - po wydaniu wersji 4.13 i podpięciu w grze instrukcji zostanie udostępniona aby zebrać opinie testerów.
      Fabuła pierwszego rozdziału kampanii dla pojedynczego gracza jest już gotowa - ma zawierać ukryte elementy. Ma to trafić do gry jak najszybciej (ale po wersji 4.13) gdzie testować nową zawartość będą subskrybencji - misja po misji. Później zostanie ona udostępniona wszystkim, którzy kupili grę, co jednocześnie będzie oznaczać zakończenie etapu Early Access.
      Zespół grafików kończy mapę nazwaną "BAMM" - będzie udostępniona każdemu posiadaczowi gry. Pracowali też nad nowym kokpitem, robotami i tworzeniem większych fragmentów pomieszczeń co ma umożliwić budowę większych map. Poniżej rzut oka na sposób poruszania się robotów Hunter.
      Już wkrótce zadebiutować powinna możliwość wydobycia surowców wraz z trybem gry "Wojna Korporacyjna". Większość obecnie dostępnych w grze map przejdzie upgrade i zmiany by umożliwić taką formę rozgrywki. Ulepszane będą również drzewka technologiczne i możliwości specjalne statków (Wasp, Warlock).
      Descent Underground to tworzony na licencji i finansowany za pośrednictwem crowdfundingu projekt Erica "Wingmana" Petersona, który po odejściu z Cloud Imperium Games założył własne studio. Gra ma wspierać również Oculus Rift oraz HTC Vive.
    • Przez Nebthtet
      Failbetter Games, twórcy Sunless Sea oraz Fallen London podczas EGX 2016 ogłosili rozpoczęcie prac nad nową grą - Sunless Skies. Zdradzili niewiele szczegółów, ale to co już wiemy brzmi ciekawie.
      Gra będzie kontynuacją Sunless Sea i podobnie jak jej poprzedniczka ma obfitować we wciągającą fabułę. Wszystko będzie się dziać w Wiktoriańskim Imperium w kosmosie. Jego Cesarzowa opuściła Londyn i poprowadziła exodus do High Wilderness, aby tam stworzyć nowe Imperium Brytyjskie.
      Skąd taki tytuł? Failbetter Games uzasadnia to następująco:
      Tym razem twórcy inspirują się twórczością SF H. G. Wellsa i C. S. Lewisa, romansami Leigh Brackett, Art Nouveau, filmem Event Horizon i pociągami. Zapowiada się smakowicie!
      Obecnie Sunless Skies jest na etapie preprodukcji - tworzone są grafiki koncepcyjne, zarys fabuły, prowadzone są cotygodniowe seminaria na temat tego, jakie rozwiązania z Sunless Sea będą odnowione lub zaktualizowane.
      Podobnie jak w przypadku Sunless Sea środki na stworzenie gry studio chce zapewnić za pośrednictwem crowdfundingu. Zbiórka na Kickstarterze odbędzie się w lutym. Patrząc na dotychczasową historię Failbetter Games i jakość gier które tworzą pozostaje tylko trzymać kciuki za to, by mogli dostarczyć nam kolejną kapitalną grę.
      Podobnie jak jej poprzedniczka Sunless Skies będzie pierwotnie udostępniona w programie Early Access, a docelowo trafi na PC, Maki oraz Linuxa.
    • Przez Nebthtet
      Znamy już wymagania minimalne Civilization VI - jak na dzisiejsze czasy są całkiem znośne. Dodatkowo twórcy potwierdzili na Twitterze, że w tytuł ten będzie mieć również wersję dla macOS i Linuxa.
      Minimalne:
      System: Windows 7 (64 bit) / Windows 8.1 (64 bit) / Windows 10 (64 bit) Procesor: Intel Core i3 2.5 Ghz / AMD Phenom II 2.6 Ghz lub szybszy Pamięć: 4 GB RAM Karta graficzna: 1 GB & AMD 5570 / nVidia 450 DirectX: Wersja 11 Przestrzeń dyskowa: 12 GB Karta dźwiękowa: zgodna z DirectX Zalecane:
      System: Windows 7 (64 bit)/ Windows 8.1 (64 bit) / Windows 10 (64 bit) Procesor: Intel Core i5 czwartej generacji o prędkości 2.5 Ghz / AMD FX8350 4.0 Ghz lub szybszy Pamięć: 8 GB RAM Karta graficzna: 2GB & AMD 7970 / nVidia 770 lub lepsze DirectX: Version 11 Przestrzeń dyskowa: 12 GB Karta dźwiękowa: zgodna z DirectX Premiera gry odbędzie się 21 października.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności