Zaloguj się, aby obserwować tę zawartość
Obserwujący
0
-
Podobna zawartość
-
Przez Nebthtet
Eric "Wingman" Peterson w swoim niedawnym wpisie na devblogu Descent Underground dzieli się z nami kilkoma nowinkami dotyczącymi produkcji gry.
Descent Underground jest tworzony na silniku Unreal - aktualnie twórcy dokonują aktualizacji do wersji 4.13 tego engine. Ma to pozwolić na odtwarzanie wideo w grze, co być może zaowocuje nowymi ciekawe ekrany z fikcyjnymi reklamami lub wiadomościami o stanie świata. Dzięki takiemu zabiegowi można by zwiększyć immersję gracza. Możliwe jest również, że zostanie udostępnione intro.
Wersja Mac i Windows już jest zaktualizowana, ale linuxowa wciąż stwarza problemy - cały czas jednak trwają prace nad ich rozwiązaniem.
Tworzony jest HUD, dodawane niektóre funkcjonalności radaru - tak by pasowały do ulepszonego kokpitu. Ma on wyglądać bardziej trójwymiarowo i realistycznie, a dokonywane zmiany w HUD mają w przyszłości umożliwić jego dostosowywanie.
Testowana jest misja treningowa - po wydaniu wersji 4.13 i podpięciu w grze instrukcji zostanie udostępniona aby zebrać opinie testerów.
Fabuła pierwszego rozdziału kampanii dla pojedynczego gracza jest już gotowa - ma zawierać ukryte elementy. Ma to trafić do gry jak najszybciej (ale po wersji 4.13) gdzie testować nową zawartość będą subskrybencji - misja po misji. Później zostanie ona udostępniona wszystkim, którzy kupili grę, co jednocześnie będzie oznaczać zakończenie etapu Early Access.
Zespół grafików kończy mapę nazwaną "BAMM" - będzie udostępniona każdemu posiadaczowi gry. Pracowali też nad nowym kokpitem, robotami i tworzeniem większych fragmentów pomieszczeń co ma umożliwić budowę większych map. Poniżej rzut oka na sposób poruszania się robotów Hunter.
Już wkrótce zadebiutować powinna możliwość wydobycia surowców wraz z trybem gry "Wojna Korporacyjna". Większość obecnie dostępnych w grze map przejdzie upgrade i zmiany by umożliwić taką formę rozgrywki. Ulepszane będą również drzewka technologiczne i możliwości specjalne statków (Wasp, Warlock).
Descent Underground to tworzony na licencji i finansowany za pośrednictwem crowdfundingu projekt Erica "Wingmana" Petersona, który po odejściu z Cloud Imperium Games założył własne studio. Gra ma wspierać również Oculus Rift oraz HTC Vive.
-
Przez Nebthtet
Failbetter Games, twórcy Sunless Sea oraz Fallen London podczas EGX 2016 ogłosili rozpoczęcie prac nad nową grą - Sunless Skies. Zdradzili niewiele szczegółów, ale to co już wiemy brzmi ciekawie.
Gra będzie kontynuacją Sunless Sea i podobnie jak jej poprzedniczka ma obfitować we wciągającą fabułę. Wszystko będzie się dziać w Wiktoriańskim Imperium w kosmosie. Jego Cesarzowa opuściła Londyn i poprowadziła exodus do High Wilderness, aby tam stworzyć nowe Imperium Brytyjskie.
Skąd taki tytuł? Failbetter Games uzasadnia to następująco:
Tym razem twórcy inspirują się twórczością SF H. G. Wellsa i C. S. Lewisa, romansami Leigh Brackett, Art Nouveau, filmem Event Horizon i pociągami. Zapowiada się smakowicie!
Obecnie Sunless Skies jest na etapie preprodukcji - tworzone są grafiki koncepcyjne, zarys fabuły, prowadzone są cotygodniowe seminaria na temat tego, jakie rozwiązania z Sunless Sea będą odnowione lub zaktualizowane.
Podobnie jak w przypadku Sunless Sea środki na stworzenie gry studio chce zapewnić za pośrednictwem crowdfundingu. Zbiórka na Kickstarterze odbędzie się w lutym. Patrząc na dotychczasową historię Failbetter Games i jakość gier które tworzą pozostaje tylko trzymać kciuki za to, by mogli dostarczyć nam kolejną kapitalną grę.
Podobnie jak jej poprzedniczka Sunless Skies będzie pierwotnie udostępniona w programie Early Access, a docelowo trafi na PC, Maki oraz Linuxa.
-
Przez Nebthtet
Znamy już wymagania minimalne Civilization VI - jak na dzisiejsze czasy są całkiem znośne. Dodatkowo twórcy potwierdzili na Twitterze, że w tytuł ten będzie mieć również wersję dla macOS i Linuxa.
Minimalne:
System: Windows 7 (64 bit) / Windows 8.1 (64 bit) / Windows 10 (64 bit) Procesor: Intel Core i3 2.5 Ghz / AMD Phenom II 2.6 Ghz lub szybszy Pamięć: 4 GB RAM Karta graficzna: 1 GB & AMD 5570 / nVidia 450 DirectX: Wersja 11 Przestrzeń dyskowa: 12 GB Karta dźwiękowa: zgodna z DirectX Zalecane:
System: Windows 7 (64 bit)/ Windows 8.1 (64 bit) / Windows 10 (64 bit) Procesor: Intel Core i5 czwartej generacji o prędkości 2.5 Ghz / AMD FX8350 4.0 Ghz lub szybszy Pamięć: 8 GB RAM Karta graficzna: 2GB & AMD 7970 / nVidia 770 lub lepsze DirectX: Version 11 Przestrzeń dyskowa: 12 GB Karta dźwiękowa: zgodna z DirectX Premiera gry odbędzie się 21 października.
-