Skocz do zawartości
Meandester

q&a Star Citizen - czy coś będzie Free to Play? (F2P)

Rekomendowane odpowiedzi

Wywiązała się ciekawa rozmowa odnośnie tego co będzie płatne w Star Citizenie, a także czy będzie jakaś opcja F2P - podobne pytania może mieć sporo gości na naszym forum tak więc wydzielam te posty jako osobny wątek.

-- Nebthtet

 

 

 

Sermaciej ale po to będzie training room w hangarze, gdzie będziesz mógł latać i się uczyć. Co więcej ma on być w takiej formie abyś mógł na konkretnych mapach walczyć konkretnym sprzętem z przyjaciółmi, nie będziesz na tym zarabiał ale będziesz się uczył manewrów itd.

 

Dowodzenia flotą chyba tylko na polu walki będziemy się uczyć ale to już będzie kolejny etap po symulatorze.

 

Pamiętajmy, że UNIVERSE będzie darmowy, płatny będzie sq42 i jego kolejne części. Więc osoba która będzie zaczynała grę z poziomu bezpłatnego to będzie i tak miała najpierw FPS.. Żeby zarobić będzie zatrudniać się na statkach innych graczy, wykonywać płatne zlecenia, lub pracować w jakimś corpo na sprzęcie służbowym.. Dopiero po jakimś czasie uzbiera i kupi sobie własnego shipa. Będzie mogła również całe życie wynajmować statki od innych i również dobrze się bawić.

 

Co do latania, to z tego co zrozumiałem to będzie możliwość włączenia ułatwień w czasie lotu nad którymi będzie na bieżąco pracował komputer pokładowy, dopiero po jego zniszczeniu będziesz miał hardcore mode  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_wink.png"> to nie będzie taki war thunder w kosmosie, to będzie ogromna gra która w sobie będzie też miała war thundera jako jedną ze składowych.


sygn (4).png

Jeżeli na start w grze chcesz dostać dodatkowe 5000 UEC (5$) skorzystaj z mojego "Refferal Code"  podczas rejestracji (wystarczy kliknąć w link->)STAR-4NYK-GPNC

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Meandester, hmm... gdzie to wyczytales ze SC jest free to play ? Jesli dobrze sie orientuje, to mowili tylko, ze nie bedzie mikroplatnosci, jedynie raz kupujesz gre i reszta kontentu bedzie za darmo (nic nie trzeba bedzie dokupywac). Cos sie zmienilo ?


trading fish? (ノ º _ º)ノ<><

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ma być tak jak mówisz z tym że rozszerzenia do gry w formie dodatkowych kampanii Squadron 42 mają być płatne. Tak chyba było od początku, gdzieś któryś stretch goal dodawał pierwszą kampanię za darmo dla ludzi którzy wsparli projekt.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Będzie opcja zakupu licencji bez statku ale darmowego wstępu nie.


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No wlasnie nie jestem do konca przekonany, ze nie slyszalem ze updaty beda czeste i darmowe... ale moze te fabularne wieksze nie ? Hmm.... nie dam sobie za to wacka uciac ze tak powiem  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_smile.png"> Mi pisze ze Squadron 42 mam w pakiecie


trading fish? (ノ º _ º)ノ<><

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i tak jak w cytacie - musisz kupić grę. A SQ42 masz bo wsparłeś odpowiednio wcześnie. Osoba która kupi gotowy produkt nie dając kredytu zaufania CR i spółce będzie płacić za sporo rzeczy które my dostaliśmy na dzień dobry lub ze stretch goali.


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

https://forums.robertsspaceindustries.com/discussion/comment/1782853/#Comment_1782853

 

Guild Wars 2 chyba z takiego schematu korzysta. Kupujesz pudło i grasz za darmo do upadłego, duże dodatki są płatne, są mikrotransakcje ale nie ma itemów premium.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ok, mój błąd. Wydawało mi się, że z któregoś ze strech goli to wyczytałem. Jednak teraz lethe go przytoczył i najwidoczniej w przeszłości tego nie doczytałem lub źle zapamiętałem. Jednak nadal podtrzymuję poprzedni post, że mimo "trudnej" fizyki będzie fajnie  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_smile.png"> podtrzymuję oprócz fragmentu, że będzie darmowe ;) nadal zanim zaczniesz latać w multiprzestrzeni to będziesz miał tyle narzędzi i opcji, żeby się nauczyć latać lub zostaniesz najemnikiem, coopolitoem, operatorem maceratora fekaliów na bengal class carier lub jego nurkiem pomocnikiem przepychającym to z czym macerator se nie dał rady ;)


sygn (4).png

Jeżeli na start w grze chcesz dostać dodatkowe 5000 UEC (5$) skorzystaj z mojego "Refferal Code"  podczas rejestracji (wystarczy kliknąć w link->)STAR-4NYK-GPNC

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No tak tak, ale wieksze aktualizacje tez maja byc darmowe. Chyba ze co rok, albo dwa bedzie rzeczywiscie jakis mega patch z filmami, fabula i w ogole. Squadron ma byc singleplayer,.. hmm... w sumie, jak nie kupie kolejnego squadronu to i tak bede mial dostep do mmo, no zobaczymy.


trading fish? (ノ º _ º)ノ<><

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Owszem, ja się zetknęłam z określeniem że to mają być jakieś mission diski / pakiety misji


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli to będzie DLC do kampani singel player. Pytanie się nasuwa czy nie będzie czegoś takiego w multi żeby odblokować inne systemy lub statki?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bardzo wątpliwe  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_smile.png">


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na Pewno nie bedzie to Pay To Win, ponadto juz mowili ze beda statki i upgradey, ktorych nie bedziesz mogl kupic za kase. Jesli beda platne dodatki (takie jak wow, wychodzace co rok/dwa lata) jestem z tym ok, ich prawo. Byle nie przeginali z cena  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_smile.png">

 

EDIT : Chodzilo ofc o Pay to win (nie play), poprawilem


trading fish? (ノ º _ º)ノ<><

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

 

No ja jednak mam nadzieję, że będzie play to win ;) Nie będą przeginać z ceną dodatków, będą pewnie jakieś mikropłatności za pierdoły, żeby mogli się utrzymać i tyle.


... just like you imagined ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam nadzieję, że nie będzie tam żadnego f2p - to by zniszczyło tą grę. A z mikropłatnościami to mogliby się ograniczyć do jakichś nieważnych dodatków lub ewentualnie niewielkich paczek UEC, nie chcę żeby zrobiło się z tego p2w...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gdzieś była chyba informacja o tym, że po premierze gry za prawdziwą kasę do Universe będzie można tylko dokupywać kredyty, w bardzo mało opłacalnym przeliczniku 1$=1000 UEC, zaś statki mają bodajże kosztować trzy razy tyle, ile kosztują (czyli Aurora MR jakieś 75 dolarów by wyszła). Niestety, na forum gry są przeciwnicy takiego rozwiązania z dobrą argumentacją, że pieniądz z poza uniwersum przy tej samej ilości towarów skutkuje inflacją.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Handel wtorny statkami pojawi sie tak czy siak, przez allegro, ebaya czy inne aukcje. Tego nie ma szans ukrócić. Wiec w sumie, dlaczego nie sprzedawac ich oficjalnie przez www, byle tylko nie bylo failu jak przy Diablo 3.


trading fish? (ノ º _ º)ノ<><

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

 

O tym też gdzieś przeczytałem tylko nie pamiętam czy tylko trzy razy więcej. Wiem, że idea była taka, że będą makabrycznie drogie i do zakupu tylko wybrane modele. Nie wiem czy przez to nie mieli na myśli jeszcze mniejszego wyboru statków niż jest teraz.


sygn (4).png

Jeżeli na start w grze chcesz dostać dodatkowe 5000 UEC (5$) skorzystaj z mojego "Refferal Code"  podczas rejestracji (wystarczy kliknąć w link->)STAR-4NYK-GPNC

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

 

Czy te dwie rzeczy to nie to samo?

 

Odnośnie zakupu rzeczy za prawdziwe pieniądze ja myślę że trzeba na problem spojrzeć szerzej. W tej chwili nie ma sensu skupiać się na przelicznikach ani tworzyć ciemnych scenariuszy bo nawet ludki z CIG pewnie nie wiedzą jeszcze na jakim poziomie będą ceny ani jak ostatecznie wszystko będzie działać.

 

Zamysł jest taki żeby ludzie z małą ilością czasu też byli w stanie konkurować z resztą kupując rzeczy w sklepiku. Jeśli wszystko będzie zrobione zgodnie z tym założeniem i nie będzie można w ten sposób całkowicie omijać progressu w grze to ja nie widzę absolutnie żadnych problemów.

 

Nikt za darmo nie będzie tworzył nowego contentu ani utrzymywał serwerów. Mając do wyboru taki system a subskrypcję o wiele bardziej wolę to pierwsze rozwiązanie bo mi później nie szkoda wydanych pieniędzy i nie czuję się zmuszany do grania.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

lethe zgadzam się z Tobą w 100 %, takie rozwiązanie pozwala się Tobie świetnie bawić mimo, że jesteś weekend warriorem. Zapewne ja będę takim członkiem bo do momentu wydania gry jeszcze daleko a wolnego czasu na gierki będzie coraz mniej..


sygn (4).png

Jeżeli na start w grze chcesz dostać dodatkowe 5000 UEC (5$) skorzystaj z mojego "Refferal Code"  podczas rejestracji (wystarczy kliknąć w link->)STAR-4NYK-GPNC

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zawsze sie znajda tacy, ktorzy bez orientowania sie nawet z czym maja do czynienia, krzykna Pay to Win. Przeciez jest tyle darmowych gier... ale ze to juz prosty shooter, czy jakas taktyczna gra, ktora oferuje mikrotranzakcje (dosc drogie tak naprawde) a nie epickiej wielkosci space opera to juz do nich nie dociera  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_smile.png"> Juz kilka takich opinii czytalem na necie.


trading fish? (ノ º _ º)ノ<><

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja w FreeToPlay nie gram, za dużo kasy wtedy udaję. Serio  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_wink.png">


tecon_ad.png

Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs,
and the Universe trying to produce bigger and better idiots.
...
So far, the Universe is winning.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Nebthtet
      Po blisko miesięcznym opóźnieniu CIG udostępniło w końcu na produkcji wersję 3.6.0 wszystkim wspierającym. Nowości jest sporo, tak więc bierzcie się za lekturę - w sam raz na długi tranzyt QT lub czas instalacji aktualizacji. Pełne patch notes po polsku już wkrótce - dorzucimy je w aktualizacji artykułu, na razie opisy najważniejszych nowości macie w treści.
      To jeszcze nie koniec - druga część tej wersji opatrzona numerem 3.6.1 zawiera funkcjonalności, z którymi CIG mimo opóźnienia nie zdążyło. Są to: 
      Origin 890 Jump - luksusowy jacht i kolejna jednostka naprawdę słusznych rozmiarów Ship Rentals - funkcjonalność wypożyczania statków
         
      Nowy launcher
       
      Od tego trzeba zacząć - bez nowego launchera nie pobierzecie aktualizacji. Znajdziecie go tutaj lub w naszej plikowni - korzystając z poprzedniego nie połączycie się z serwerami gry. Aplikacja zastąpi stare launchery Live oraz PTU i umożliwia dostęp do obu kanałów.

      Kliknij tam, gdzie ramka, a pojawi się menu umożliwiające przełączanie się pomiędzy LIVE a PTU.
      Nowości
      Uniwersalny launcher: jedna aplikacja do uruchamiania wersji LIVE oraz PTU. Launcher przy uruchomieniu sprawdza, czy są jakieś aktualizacje gry, oraz przy kliknięciu “Launch Game” - koniec z czekaniem na informację o konieczności pobrania aktualizacji. Uprzednio launcher sprawdzał czy są aktualizacje co 10 min. Teraz robi to również przy kliknięciu “Launch Game” lub “Install”. Aplikacja wyświetla prędkość pobierania podczas aktualizacji.  
      Znane problemy
      Gracze mogą utknąć na początkowym ekranie ładowania. Jeśli to nastąpi zamknijcie grę Alt + F4 i uruchomcie ją ponownie lub spróbujcie popełnić samobójstwo postacią (na ekranie ładowania), aby wymusić respawn. Pociski Anvil Ballisty mogą czasami nie być w stanie zalockować się na celu i / lub wystrzelić. Aby spróbować usunąć problem należy spróbować odzyskać statek (reclaim) lub ponownie go zespawnować. Zleceniodawcy misji mogą czasami znajdować się w niewłaściwej pozycji przez co nie będą w stanie normalnie wchodzić w interakcje. HUD znika po włączeniu napędu kwantowego. Upuszczenie chipów do hackowania na powierzchniach planetarnych może spowodować ich wpadnięcie pod rzeczone powierzchnie. W widoku z pierwszej osoby może wystąpić znaczna redukcja liczby klatek na sekundę. Tekstury wyświetlają się na wizjerze na niektórych hełmach. Statkom AI zdarza się niezamierzone kiwanie się skrzydeł. Teren na Lyrii może znikać na niektórych obszarach (wysoki teren w obszarach o dużej gęstości).  

       
      PRAWO I PORZĄDEK
      Zbrodniarze, miejcie się na baczności!

      Uniwersum będzie znacznie mniej bezpiecznym miejscem dla graczy, którzy uciekają przed prawem. Wszystko to dzięki przebudowanemu systemowi prawa, który zapewnia odpowiednią odpowiedź służb bezpieczeństwa, oraz jej eskalację zależną od konkretnych jurysdykcji i obowiązujących tam reguł.
      Crimestat ma teraz bezpośredni wpływ na poziom przeciwników i to, jak aktywny jest ich styl gry. Im wyższy crimestat, tym bardziej aktywni i uprzykrzający życie są prześladowcy. Przestępstwa są dzielone na mniejsze wykroczenia, które są karane grzywnami, oraz na skutkujące cięższymi karami cięższe przestępstwa federalne, których popełnienie spowoduj, że gracz zostanie zaatakowany przez wrogie SI i łowców nagród. Prawo jest egzekwowane w systemie jurysdykcji, gdzie główną jurysdykcją systemu Stanton jest UEE, które śledzi i ściga przestępstwa federalne. Jurysdykcja regionalna jest specyficzna dla danego obszaru (np. Crusader, Hurston). Jej przedstawiciele nadzorują własne wykroczenia - takie organy mająwłasne zasady dotyczące substancji kontrolowanych i własne, osobne siły bezpieczeństwa. Zasady i przestępstwa dla każdego regionu będą wymienione w zakładce "Journal" w mobiGlas dla daej jurysdykcji. Zakładka będzie aktualizowane w miarę przemieszczania się przez regiony. GrimHex to wyjątkowy przypadek jurysdykcji, która nie respektuje autorytetu UEE i nie zgłasza im przestępstw. GrimHex również ma pole tłumiące sygnały z obszaru wokół stacji, aby chronić swoich gości. Grzywny za wykroczenia są potrącane bezpośrednio z konta gracza pod warunkiem, że ma on tam środki. Jest to tymczasowe rozwiązanie czasu implementacji kiosków do spłacania grzywien.

      Różne siły bezpieczeństwa mogą również losowo zbliżać się do gracza przemieszczającego się w uniwersum. Jeśli gracz jest przestępcą lub jest w posiadaniu statku, który został zgłoszony jako skradziony (inny gracz złożył roszczenie ubezpieczeniowe na tym statku) i natknie się na te siły, to natychmiast zostanie zaatakowany. Jeśli natomiast nie ma nic na sumieniu to za pośrednictwem komunikatora w statku zostanie poproszony o zatrzymanie się celem przeskanowania statku. Jeśli gracz nie zatrzyma się w określonym czasie, to po paru powtórzonych ostrzeżeniach dostanie crimestat, a służby bezpieczeństwa ruszą do ataku. Jeśli gracz podda się skanowi i jest w posiadaniu nielegalnych towarów, zostanie ukarany grzywną, a towary będą usunięte.
       
      STATION BREAK
      Warianty stacji kosmicznych

      Stacje kosmiczne w całym systemie przeszły gruntowny facelifting i mają nowe zewnętrza. Oferują te same funkcjonalności, które już znacie i kochacie, ale teraz idzie z nimi w parze znacznie ulepszony wygląd.

       
      SCUM & VILLAINY
      Zbrodnia popłaca

       
      Pamiętacie o tym nowym systemie prawa? Nie martwcie się drodzy złoczyńcy i rzezimieszkowie. W parze z większym ryzykiem idą wyższe profity dzięki rozbudowanej ekonomii czarnorynkowej, wyspecjalizowanym misjom dostawczym oraz innym bardziej zróżnicowanym możliwościom "zarządzania" crime statem. Nadeszła nowa era dla wszystkich szemranych typów.
      Skradzione towary i nielegalne towary mogą być teraz sprzedawane tylko w lokalizacjach o szemranej reputacji, a niektóre z nich mogą wymagać dochodzenia, aby odnaleźć ich lokalizacje. Obserwujcie nasze działy z poradnikami - na pewno znajdziecie tam przydatne wskazówki.

      Hakowanie, które pozwala na pozbycie się posiadanego crimestatu wymaga teraz użycia możliwego do schowania urządzenia jednorazowego użytku. Można je znaleźć w różnych lokalizacjach lub kupić w sklepach. Urządzenie jest dodawane do ekwipunku jako gadżet, można go użyć po wyciągnięciu przy pomocy klawisza "4" (przy domyślnym obłożeniu klawiatury).
      Dostępne są różne warianty, które różnią się jakością oraz stylem. Te "bardziej legalne" będą pozwalać na ukończenie hakowania z minimalną interakcją ze strony gracza, lecz proces będzie trwać dłużej. "Mniej legalne" wersje hakują znacznie szybciej, lecz wymagają ciągłej interakcji gracza. W dodatku im dłużej trwa proces hakowania, tym większe ryzyko, że zostanie wygenerowana misja mająca na celu powstrzymanie hakera.
      Uaktualnione zachowanie/mechanika odnosi się zarówno do usuwania crimestatu jak również do wyłączania satelitów komunikacyjnych. Powolne, lecz niezawodne urządzenia można nabyć w niektórych sklepach - np. w Cubby Blast, a mniej legalne wariantów trzeba będzie poszukać u mniej szanowanych dilerów. W wersji 3.6 są również dostępne alternatywne lokalizacje, gdzie gracz może podjąć próbę zhakowania swojego statusu Crime Stat. O nich również znajdziecie informacje na Game Armadzie.
       
      STATKOZAKUPY
      Możliwość zakupu statków w kioskach

      Ponad 90 zdatnych do lotu statków można zakupić walutą z gry w specjalnych terminalach znajdujących się w całym uniwersum. 



       
      FACE TIME
      Poprawki FoIP + VoIP

      'Freelook' został dodatkowo ulepszony i dodano technologię Face and Voice Over IP (FOIP) do komunikacji ship-do-statku z domyślnie włączoną opcją global proximity (a po ludzku - jeśli jesteście z interlokutorem wystarczająco blisko, to będziecie mogli prowadzić wideorozmowę). Daje to znacznie bardziej angażującą i realistyczną opcję komunikacji, organizacji działań drużynowych no i rzecz jasna zwiększa immersję w uniwersum Star Citizena.
      mp4.mp4
       
      LATAĆ NIŻEJ I... WYŻEJ?
      Ulepszenia statków i lotu

      Doświadczenia z lotu w Star Citizen są dalej ulepszane - tym razem poprzez wprowadzenie dedykowanego trybu unoszenia się (Hover Mode) wykorzystującego silniki ciągu VTOL.  Tryb hover będzie automatycznie aktywować się w pobliżu powierzchni planetarnych przy niskich prędkościach. Po jego aktywacji statki przełączą się na tryb VTOL, w yum alternatywne konfiguracje thrusterów tam, gdzie to możliwe. W trybie hover statek będzie unosić się w poziomie do czasu aż gracz poruszy sterami. Podniesienie / obniżenie dzioba spowoduje ruch w przód / tył, a ruch wzdłuż długiej osi (roll) poskutkuje ruchem bocznym. Jeśli statek rozwinie odpowiednio dużą prędkość automatycznie przełączy się na standardowy ciąg (silniki z tyłu).
       
      Przeprojektowano również osłony tak, aby zaimplementować znaczące różnice w sposobach ich działania, podczas gdy ulepszona degradacja pozwala na nawarstwianie się uszkodzeń poprzez konkretne zachowania i efekty by zwiększyć szanse awarii komponentów.
       
      SPLUWY. MNÓSTWO SPLUW.
      Uzbrojenie FPS, uzbrojenie dla statków i zużywanie się sprzętu

      Od pistoletów zwyczajnych i maszynowych, po repeatery zbudowane, by rozwalać statki pół systemu dalej Alpha 3.6 wprowadza do gry konkretną siłę ognia. Możliwości dodawania akcesoriów do broni (jak ulepszone lunetki) jeszcze bardziej rozszerza zabójczość waszych osobistych arsenałów. Akcesoria te znajdziecie w sklepach z uzbrojeniem, które sprzedają sprzęt kompatybilny z owymi akcesoriami.
      Możliwe rozszerzenia to:
      Celownik laserowy (red dot) - zoom 1x Celownik holograficzny - zoom 3x Celownik teleskopowy - zoom 4x Celownik teleskopowy - zoom 8x
      Nowe bronie:
      Pistolet Behring S38 - możliwy do zakupu w Center Mass oraz Port Olisar. Pistolet maszynowy Klaus & Werner Lumin V - dostępny do zakupu w Center Mass i Conscientous Objects MaxOx Neutron Repeaters - dostępne w Center Mass w Area18
      Uzbrojenie statków teraz widać wizualnie. Także prędkość zużywania się wszystkich komponentów statków została zwiększona. Degradacja może nawarstwiać się w miarę upływu czasu oraz wskutek konkretnych zachowań (częste przegrzewanie, uszkodzenia).
      Komponenty statków mają teraz szansę na pudło / awarię. Bazowa szansa dla komponentu w idealnym stanie jest ekstremalnie niska. Szanse na awarie zwiększają się miarę zużywania się komponentu, jego uszkodzeń i przegrzania. Mogą być to pomniejsze efekty wizualne, spore awarie poskutkują redukcją funkcjonalności, a krytyczne tymczasowym wyłączeniem sprzętu.
      Osłony zostały przerobione, aby dodać większe różnice między producentami i klasyfikacjami. Celem tego jest zapewnienie różnicy wrażeń z użytkowania i wartości. Moc osłon rozmiaru 1 została skorygowana,  przerobiono też regenerację. Dla rozmiaru 1 osłony przestają się regenerować po trafieniu, a po upływie określonego czasu bez kolejnych trafień ponownie zaczną się ładować. Funkcjonalnym celem tego jest ograniczenie regeneracji osłon podczas walki i sprawienie, aby działały bardziej na zasadzie powstrzymywania wroga przed zadaniem znacznych obrażeń zaraz po rozpoczęciu walki. Jest jeden wyjątek, osłony producenta ASAS regenerują się bez przerwy, ale mogą przyjąć mniejsze obrażenia. Osłony rozmiaru 2 działają podobnie jak dotychczas, ale teraz są większe różnice między producentami. Dla osłon rozmiaru 2 nie ma opóźnienia obrażeń, niska regeneracja i duża pula obrażeń jakie mogą przyjąć. Osłony o rozmiarze 3 mają bardzo duże pule punktów zdrowia i spore tempo regeneracji - celem jest wymóg współpracy wielu statków w celu przezwyciężenia ich regeneracji.
       
      KONTROLA NAZIEMNA
      Nikt nie spodziewał się Anvil Ballisty

      Samojezdny system obrony lotniczej od Anvil daje każdej uziemionej operacji szansę w walce z największymi zagrożeniami w universum. Ze specjalnie dostosowaną artylerią zdolną do strzelania na dystans ponad 2000 metrów i namierzania celów z malutką sygnaturą elektromagnetyczną Ballista jest w stanie anihilować każdy cel naziemny oraz powietrzny zanim ostrzeliwany zorientuje się, co go dorwało.
      Anvil Ballista jest już w grze
      - zaraz po zakupie możecie wybrać się na wycieczkę, by przemodelować jakiś zakątek Stanton.
       
      Anvil Ballista dostępna jest w pięciu wersjach:
      Bez LTI (140$ + VAT lub store credit) Warbond (120$ + VAT) Ballista Snowblind Limited Edition (125$ + VAT) Ballista Dunestalker Limited Edition (125$ + VAT) Każda opcja zawiera pojazd, odpowiednie ubezpieczenie, oraz hangar SelfLand. Snowblind oraz Dunestalker mają jeszcze odpowiednie dla wariantu skórki.
       
        


      Podzielcie się opinią na jego temat i zagłosujcie w ankiecie:
       
      NOWE I PRZEROBIONE STATKI
      5 statków i pojazdów wpadło do Uniwersum
      Przerobieni faworyci, świeżo udostępniony do lotu myśliwiec snub od Kruger Intergalactic, oraz najnowsza propozycja przeciwlotnicza od Anvil - to najnowsze wybuchowe debiuty w Persistent Universe.

      P-72 Archimedes

      P-52 Merlin

      Aegis Vanguard Warden

      Aegis Vanguard Hoplite

      Anvil Ballista
      Rzecz jasna zapraszamy do dyskusji o patchu 3.6.0 na forum:
      Za pomoc w przygotowaniu materiałów dziękuję @Vanter niezmordowanie postującemu dane z PTU i śledzącemu nowości, @Rybakowi walczącemu z tłumaczeniem patchnotek oraz @Frosty'emu .

    • Przez Nebthtet
      Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /uploads/monthly_2019_07/maxresdefault.jpg.c98caf76fac88c78427dfce3a4165df6.jpg" src="/applications/core/interface/js/spacer.png">
      Jako, że mamy LIVE to czas zacząć osobny wątek i ten od PTU położyć do piachu. Lista nowości w newsie.
      Podzielcie się wrażeniami!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności