Skocz do zawartości
Shivon

[PROPOZYCJA] Zagrajmy w Multi User Dungeony

Rekomendowane odpowiedzi

Mam do was pewną zagwozdkę: Co to niby jest ten MUD (Multi User Dungeon)?
Jeśli wiecie: znakomicie ;)
A jeśli nie - to macie odp: http://pl.wikipedia.org/wiki/MUD_%28RPG%29

Gracie w jakieś MUD-y warte polecenia? A jeśli tak, to może wskoczylibyśmy całą ekipą i sobie pograli, co? :woot:


en-1-combined-a.png

To jest puste, ciągnie się w nieskończoność i… O mój Boże, tam jest pełno gwiazd! - Arthur C. Clarke

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam za mało many... eee... czasu :)


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam dokładnie to samo, za mało czasu, a tu doszedł jeszcze Wiedźmin 3  ;)


UXleTZk.pngATER DRACONES         TOMMY RICH FLEET        STAR CITIZEN POLSKA3W1sLPY.png   
URl3Qun.png?1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Grywałem kiedyś w parę MUD-ów (przez telnet w wierszu poleceń xd), ale szybko mi się znudziły :P

Jednak chyba nie pasują mi takie gry...

 

Inaczej się gra w takie gry na terminalu w wolnym czasie między zajęciami, a inaczej w domu, jak tam Ci się nie podobało to teraz może być nawet gorzej, za czasów studiów te gry miały też klimat w swojej unikalności i chęci zapełnienia czasu teraz nie mam nawet takiego parcia.


UXleTZk.pngATER DRACONES         TOMMY RICH FLEET        STAR CITIZEN POLSKA3W1sLPY.png   
URl3Qun.png?1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

siedzialem ze 2 lata (okolice roku 2004) na www.lac.pl - milo wspominam ten czas ;) teraz niestety wiatr po nim hula...

pozniej probowalem arkadia.rpg.pl - jedyny aktulanie sensowny polski mud do grania, typowo RPG, z dwowa "Swiatami"/domenami - Ishtar (Swiat wiedzmina) i Imperium (warhammera).

z zagnanicznych nie polskojezycznych o najwiekszy chyba jest aardwolf - www.aardwolf.com - probowalem tam ise bawic, ale moj poziom angielskiego nie pozwala za bardzo na cieszenie sie z gry.

 

Czasem proboje sie przelamac i do arkadii wracac, moznaby tam bylo pograc z kims, ale regulamin zabrania mieszania swiatow (realny vs arkadia) i mozna ise bana nabawic za umawianie i gadanie poza gra... Ogolnie to tekstowe rpg;) Polecam kazdemu :)

Edytowane przez eerozeteen

A ja pragnę jedno - to jest spokój...

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hejka, zakładałem tutaj kiedyś temat o Arkadii default_wink.png

 

O, tutaj!

 

Generalnie Arkadia przechodzi właśnie swoją drugą młodość gdzie graczy jest często więcej niż expowiska potrafią pomieścić. Wiele zmian sprzyjających graczom, którzy właśnie rozpoczynają swoją przygodę z tym gatunkiem, a także niezły powiew świeżości jeśli chodzi o tych starych/powracających. Mógłbym po krótce opisać zmiany albo przybliżyć komuś grę jak jest chętny. Ze swojej strony ogromnie polecam tego typu rozgrywkę. Grono graczy jest mega przyjazne (choć zdarzają się wyjątki) i nie trzeba przeznaczać wiele czasu na grę jeśli ma się go niewiele. Co zaś do "zabraniania mieszania światów" to chodzi wyłącznie o to, że jako to gra RPG pełną gęba to trzeba trzymać klimat i nie wolno wszystkie  załatwiać na gg/skype na zasadzie, że mówisz komuś poza grą gdzie ma się stawić bo kroi się bitwa, a trzeba skorzystać z kanałów komunikacyjnych już w grze (jak chociażby poczta). RPG pełną gębą default_biggrin.png

Generalnie mógłbym się rozpisać jak głupi bo przez pewien czas byłem jednym z kreatorów tej gry default_devil.gif

 

Dla zainteresowanych podaje link: http://arkadia.rpg.pl/

 

W razie pytań można śmiało pisać :)

Edytowane przez St. Anger

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
No fajne to to jest, tylko kto ma na to czas... :(

Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Można grać raz na tydzień, można grać w drodzę do pracy ;) Moja dziewczyna gra może 3 godziny tygodniowo i nie narzeka :D

 

Ponadto podczas gry w MUD'a można.. Odpalić sobie inną gierkę (tak jak ja gram teraz w planescape torment) albo oglądać serial, film czy słuchać wykładu albo czytać książkę. Gra poza pewnymi momentami jest dość powolna, ale podczas PvP dostajesz takiego zastrzyku adrenaliny, że ledwo na krześle można usiedzieć. Tutaj za wszelką cenę nie chcesz zginąć. Reakcje na to co się dzieje na ekranie wtedy liczone są w ułamkach sekund :D Mogę pokazać kilka ciekawych przykładów ;) Znajdzie się w grze dla hardkorowców jak i dla tych, którzy chcą spokojnie pograć i odgrywać postać.

Edytowane przez St. Anger

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To niestety 3h których ja np nie mam :(

Ja nawet nie mam kiedy Wieśka odpalić... Na SCPL czasu brakuje... Ostatnio tylko wyro-praca-rower-wyro etc :P

Tak więc 3h to sporo. A w metrze czytam książkę bo na to czas być musi :P


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Czy masz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Yodokus
      Tom Henderson niedawno wypuścił Tweeta z paroma informacjami dotyczącymi produkcji Skull and Bones. Dużo tego nie ma ale nadzieja nie gaśnie. Link do jego Tweeta na końcu.

      W grze SkullAndBones statki maja 5 poziomów (mały, średni, duży, itd.) oraz dzielą się na 3 różne kategorie: ładowność, walka i eksploracja. Odblokowywanie statków wiąże się ze zdobyciem projektu statku (blueprint), które kupujemy w różnych osadach portowych.

      Niemniej zakup projektu to nie jedyna przeszkoda, będziesz potrzebował odpowiedniej ilości zasobów jak drewno, stal i przędza (fiber) by zbudować statek. Niemniej to, że statek jest duży nie jest równoznaczne, że to lepszy statek, gdyż małe statki są bardziej zwrotne i wpływają do miejsc zbyt wąskich dla dużych statków.
       
      Jako przykład podano sytuacje, gdzie mały statek mógł prześcignąć większą jednostkę trzymając się blisko brzegu i wpływając w koryta rzeczne gdyż większe statki zaryły by się w dnie na tak płytkich wodach.
       

       
      Każdy statek ma określoną maksymalną ilość armat, ale można zakupić i usprawniać wyposażenie dodatkowe. Oprócz armat mamy balistę, miotacz ognia, moździerz i rozmaite dodatki do wyposażenia oraz różne typy amunicji (na przykład dwie kule spięte łańcuchem).
       

       
      Statek można udoskonalić w dowolnym momencie o ile dysponujemy odpowiednia gotówką. Mamy możliwość dozbroić kadłub, zainstalować palenisko, w ładowni zwiększyć ilość skrzyń do składowania większej ilości sprzętu. Jest mnóstwo opcji wystroju statku, jak zmiana żagli, kola sterowego, śpiewanych szant itp.
       
      Gra to otwarty świat, który zdaje się być zlokalizowany na oceanie indyjskim gdzie fikcyjną rolę stolicy piratów pełni Madagaskar. Lokalizacja na mapie to "Wybrzeże Azanii" (Mozambik).
       

       
      Zaczynając grę jesteś w zasadzie nikim, masz zbudować tratwę a potem małą lodź rybacka, potem możesz prowadzić eksplorację otwartego morza. 
      Zaliczasz questy, zwiększasz swoją piracką reputację i gromadzisz zapasy na budowę pierwszego poważnego statku pirackiego.
       

       
      Obecnie postęp w grze jest mierzony ilością pieniędzy jakie zarobiłeś na wykonywaniu zadań, ograbianiu statków, łupieniu wiosek, zdobywaniu fortyfikacji oraz przewozie towarów. Im więcej zarabiasz pieniędzy jako pirat tym potężniejszy się stajesz.
       

       
      Będąc na statku widzimy świat z perspektywy bardzo podobnej do prezentacji z 2018 z małymi zmianami. Będąc na lądzie mamy perspektywę tzw. trzeciej osoby z ograniczeniami poruszania się jedynie po porcie, osadzie bądź kryjówce. Podczas chodzenia jako kapitan, nie mamy możliwości walki, parkouru ani niczego osobliwego, jedynie odwiedzamy NPC'ow.

      Generalnie, gra nie jest bliska ukończeniu, ale mówi się, że jest na dobrej pozycji z mnóstwem porządnej morskiej bijatyki. Centralna cześć mapy to obszerny, otwarty ocean, na którego pokonanie w poprzek potrzeba całkiem sporo wolnego czasu - postaram się zdobyć więcej szczegółów jak duży, w rzeczywistości jest to obszar.

      https://twitter.com/_Tom_Henderson_/status/1438133051498827779?s=20
    • Przez Shivon
      Taki temat do rozmówek.

      No więc, co niektórzy (w tym i ja) grają w Travellera. Ale tak to sobie czytam nt. innych gier, w które moim zdaniem moglibyśmy też coś ugrać, np.:

      - Elite Dangerous RPG;
      - Starfinder (wiem, na bazie gatunku fantasy którego nie cierpię szczerze, ale jeszcze ujdzie);
      - The Expanse RPG;
      - Stars Without Number;
      - Fading Suns;
      - Alternity (Star*Drive, Dark•Matter);
      - Neuroshima;
      - MechWarrior: A Times of War (lub nadchodzący Destiny);
      - Star Trek Adventures;
      - Foreven Worlds;
      - Eclipse Phase;
      - Nova Praxis.

      Ciekaw jestem czy coś z tego ugramy... 😉
    • Przez Nebthtet
      Nie wiem, czy już wiecie, ale... Powstaje gra na bazie sagi Gamedec. Robi ją katowickie studio Anshar - rzecz jasna w kooperacji z Autorem @Marcin Przybyłek. Gamedec będzie cyberpunkowym RPG rozgrywającym się w realiach sagi, ale nie będzie "egranizacją" sensu stricte. Z resztą zerknijcie na trailer oraz post Marcina. Ja się nie mogę doczekać  

       
      Mam nadzieję, że Anshar sprosta temu ambitnemu wyzwaniu i dowiezie nam hit . Zajrzyjcie też na oficjalną stronę, gdzie można się zapisać na newsletter i znaleźć namiary na social media projektu.
    • Przez Nebthtet
      Wygląda na to, że jednak się piecze. Artykuł z Le Monde traktuje głównie o zwolnieniach, reorganizacjach, niskim morale we francuskim oddziale firmy (i pomyśleć, że kiedyś kusiło mnie, żeby tam aplikować... ), ale nadmienia też że ponoć pokazano Diablo 4 pracownikom europejskim. Jest szansa na premierę w 2020.
      Le long tunnel des salariés de Blizzard France, géant du jeu vidéo visé par un plan social massif
      WWW.LEMONDE.FR La maison-mère américaine veut supprimer 134 postes dans sa filiale versaillaise, où les négociations ont échoué et le moral est au plus bas. Szczerze powiedziawszy patrząc na to, co Acti wyczynia w ostatnich latach to ja nie mam zbyt wielkich nadziei na to, że coś cudownego tam zdziałają - wręcz odwrotnie, pewnie będzie gra za 230-250 PLN plus masa MTX. 🔥
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności