Skocz do zawartości
Dako

FPS Star Marine - krótkie podsumowanie

Rekomendowane odpowiedzi

Ponieważ CIG uraczyło Nas dziś kolejną "ścianą tekstu" opisując jak wszystko się w naszym życiu zmieni, jak będzie piękne i cudowne gdy wreszcie wydadzą moduł FPS (pomijam już to, że zapanuje pokój na świecie i każdy dostanie swojego kucyka  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_devil.gif"> ) zrobiłem krótkie subiektywne zestawienie informacji z tekstu.

 

Tekst zawiera trochę stwierdzeń w stylu "ekscytujące", "nasi Obywatele tego oczekują", "podnosimy poprzeczkę", "idziemy do przodu" "jest super a będzie lepiej" "jesteśmy podekscytowani" itp itd

To starałem się pomijać  :tongue:  osoby oczekujące tego typu wrażeń i niezdrowej ekscytacji zapraszam do oryginalnego tekstu  na stronie CIG https://robertsspaceindustries.com/comm-link/transmission/14697-Star-Marine-FPS-Update

 

Od Pana CR

Drodzy Obywatele (.... bla bla bla)

  • Od czasu Wing Commander marzyłem o integracji space sima z FPS
  • Nie chcemy tak jak to było w Arena Commander uruchamiać Star Marine w podstawowej wersji, chcielibyśmy dać coś więcej (wierność animacji, dbałość o szczegóły, możliwość gry w zerowej grawitacji, rankingowych meczów i kilka innych pomysłów ...)
  • zdajemy sobie sprawę, że Społeczność już dziś chciałaby przetestować Star Marine ale naszą rolą jest aby wydać produkt gotowy. Co nie znaczy, że po wydaniu nie będzie rozbudowywany modyfikowany i aktualizowany ...
  • w tym artykule szefowie poszczególnych studiów odpowiedzialnych za Star Marine opowiedzą o statusie prac Co robimy teraz? Co mamy do poprawy i dlaczego? (bla bla bla ...)

  CIG Austin i Santa Monica

  • ostatni czas to wielki postęp w zakresie wierności wizualnej
  • możliwość indywidualnego dostosowywania postaci
  • zwiększona liczba poligonów
  • klasy postaci i ich typy
  • prace nad anty-aliasingiem
  • modułowość postaci
  • symulacja rzeczywistości ruchu postaci jak najbardziej zbliżona do rzeczywistości czyli animacja i zachowanie ciała w przypadku zmiany kierunku ruchu w zależności od szybkości poruszania - film na stronie RSI
  • Multi-Layer Blending
  • zmiany animacji broni/postaci/przedmiotów i elementów w grze
  • budowanie od podstaw zasad,sposobów oraz animacji walki w zero-G
  • odzwierciedlenie wagi postaci i wyposażenia i jej wpływ na grę
  • nowe model oświetlenia w SM (Star Marine) i jego aktualizacja w AC każde źródło jest teraz fizycznie wyliczona pod względem wartości i jasności
  • prace nad oświetleniem aby zwiększyć realizm odbioru świata gry
  • oraz "pierdoły" typu : animacje reklam na Astro Arena dodatkowe źródła światła w Golden Horizon

 

SATA BALL & ZERO G

 

  • nowy tryb rozgrywki w Astro Arena nazywa się SATA BALL
  • Zasady SATA Ball są dość proste. Dwa zespoły startują na przeciwległych końcach Astro Arena, mapy z zerową grawitacją z wiszącymi obiektami w przestrzeni. Tytułowa SATA Ball znajduje się w środku Astro Areny. Obie drużyny muszą ścigać się w kierunku piłki, aby uzyskać nad nim kontrolę, używając rąk i nóg do poruszania się w zerowej grawitacji, oraz wykorzystując "hak", który jest dołączony do ich broni. Gracze mogą wyłączyć na krótki okres czasu członków drużyny przeciwnej strzelając do nich, ogłuszając ich w ten sposób ale nie mogą w rzeczywistości ich zabić.
  • gracz po złapaniu piłki zostaje podświetlony i jest bardziej widoczny dla swojej drużyny ale również drużyny przeciwnej. Posiadając piłkę nie może on wówczas strzelać i ogłuszać przeciwników. Może się ruszać, upuszczać/podawać/rzucać piłkę do członków drużyny. Celem zabawy jest wrzucenie piłki do bramy drużyny przeciwnej gdy to nastąpi kończy się runda i piłka ląduje na środku areny a gracze na startowych pozycjach. I zaczyna się nowa runda.
  • Mecz składa się z 7 rund.

 

CIG Austin

 

  • postępy nad architekturą sieciową
  • nowe cechy i funkcjonalności
  • pierwsze elementy zmian pojawią się wraz z Star Marine FPS
  • ogólnie pisząc ma być lepiej, stabilniej z krótszym czasem oczekiwania na dołączenie do gry
  • implementacja nowego systemu w AC ma stworzyć podstawy do obsługi statków wieloosobowych
  • dzięki temu w Social Module będziemy mogli nawzajem zwiedzać swoje Hangary
  • w ostatnim update 1.1.2 poprawiono czas ładowania gry
  • dużo prac związanych z konwersją na 64 bitowy system typu geometria strumieniowa, system GOST (Game Object State Machine), Voxelized Local / multi fizyka sieci i wiele więcej.

 

Foundry 42 Manchester (audio)

 

  • Star Citizen wykorzystuje zintegrowany, interaktywny silnik Wwise ( tu następuje opis zalet i cech silnika w SC - nie chce mi się tego tłumaczyć) zainteresowani mogą poczytać na CIG lub obejrzeć sobie overview silnika Wwise na YT https://www.youtube.com/watch?v=EjZKqDF3F3k

   
Podsumowanie w stylu

Pracujemy ciężko mamy nadzieję, że to co przedstawiliśmy wyżej pozwoli Wam lepiej zrozumieć wszystkie elementy które planujemy zamieścić w Star Marine FPS.

 

 

ps.

Mi zabrakło tylko jednego ....

Choćby sugestii terminu wydania  Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_devil.gif">

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

 

Zaczynam się obawiać, iż wydadzą to tak na jesień/zimę;/


vim_ad.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
 Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 

 

Przypomina mi się specjalny odcinek ATV i już niemal słynne powiedzenie Bena pokazującego dwa centymetry palcami  " jesteśmy tak blisko "   Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. /emoticons/default_tongue.png">


UXleTZk.pngATER DRACONES         TOMMY RICH FLEET        STAR CITIZEN POLSKA3W1sLPY.png   
URl3Qun.png?1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odrobina akcji z Golden Horizon

[spoiler]https://youtu.be/eotGesaps5Y[/spoiler]


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Niezły jest błysk w trybie celowania przy karabinie. Praktycznie nie będzie w stanie dostrzec czy się trafiło. Bez strzelania seriami się nie obejdzie ( no chyba że jakiś ogień pojedynczy).
Ten granat na końcu też problematyczny, miganie dokładnie informuje gdzie spadł.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niezły jest błysk w trybie celowania przy karabinie. Praktycznie nie będzie w stanie dostrzec czy się trafiło.

 

Mi się podoba to rozwiązanie, będzie trzeba umiejętnie prowadzić ogień a nie jak to zwykle bywa w takich grach, czyli na oślep. :D


ad.pngdastro_ad.pngad.png
 
banner-discord-ga-ad-scpl.png

Wszystkie moje posty na forum GameArmada mają postać prywatnej opinii i są oparte na moim prywatnym zdaniu odnośnie różnych zagadnień.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach


Mi się podoba to rozwiązanie, będzie trzeba umiejętnie prowadzić ogień a nie jak to zwykle bywa w takich grach, czyli na oślep.

Tyle, że właśnie przez ten błysk wiele osób będzie strzelać bardziej na oślep niż w innych grach. Ludzi, o których mówisz to chyba tacy co:

- nie potrafią strzelać (nowi w gatunku, albo się nie nauczyli)

- panikarze

 

Oba przypadki kończą się zazwyczaj full-auto i niemal całkowitym brakiem celowania. A tu jeszcze nawet nie będą widzieć czy cokolwiek trafili, bo ich błysk będzie oślepiał.


"Strzeżcie się rozczarowań, bo pozory mylą. Takimi, jakimi
wydają się być, rzeczy są rzadko. A kobiety nigdy"
   

 

amberlight_ad.png

Mój referral: STAR-ZZXF-MJF6

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli to będzie mało sensowne rozwiązanie to zapewne z niego zrezygnują.


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oba przypadki kończą się zazwyczaj full-auto i niemal całkowitym brakiem celowania.

 

Ja widzę przewagę w takiej sytuacji, kiedy będą przeładowywać co chwilę to doświadczony gracz ma okazję na precyzyjny ostrzał lub szturmem pokonać takiego przeciwnika (wpakować mu serię w twarz lub sprzedać kosę albo obłożyć go kolbą).

 

A jak dotkniemy problem imersji, czy myślicie że w prawdziwym życiu strzela się z full auto do celów żeby je trafić? Jak dla mnie to ma sens bo full auto będzie tylko dla ognia zaporowego a nie do zdejmowania celów.  :D

 

Znając życie to jest po prostu rozbłysk po wystrzale WIP i dlatego to wygląda jak wygląda.

Edytowane przez Dastro

ad.pngdastro_ad.pngad.png
 
banner-discord-ga-ad-scpl.png

Wszystkie moje posty na forum GameArmada mają postać prywatnej opinii i są oparte na moim prywatnym zdaniu odnośnie różnych zagadnień.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W realu nie strzela się z full auto, ale ze względu na odrzut nie rozbłysk. Teraz istnieje coś takiego jak tłumiki płomienia to za 900 lat ich nie będą mieć? I tak raczej będą w to grać w większości ogarnięci gracze, więc przy realistycznym damage'u wystarczy kilka pojedynczych strzałów, żeby kogoś powalić, seriami tylko do przygważdżania i przy użytkowaniu KMów.


Kosmos to całkiem spoko miejsce, można tam mieć w końcu święty spokój... szczególnie jak padnie system podtrzymywania życia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Dmger Ja tam nie znam rosyjskiego, ale o ile mnie pamięć nie myli to dałeś filmik z panem co wymyślił (?) właśnie taką pozycję strzelecką co niemal całkowicie niweluje odrzut broni, co zresztą bardzo dobrze widać na filmiku.

Mylę się?


"Strzeżcie się rozczarowań, bo pozory mylą. Takimi, jakimi
wydają się być, rzeczy są rzadko. A kobiety nigdy"
   

 

amberlight_ad.png

Mój referral: STAR-ZZXF-MJF6

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Full auto nie idzie zbytnio w parze z precyzją. Poza tym mogłem wcześniej napisać o oszczędzaniu amunicji, głównie dlatego strzela się ogniem pojedynczym, oraz żeby nie trafić czegoś, co nie jest celem.


Kosmos to całkiem spoko miejsce, można tam mieć w końcu święty spokój... szczególnie jak padnie system podtrzymywania życia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Amber nie mylisz się i właśnie dlatego można strzelać automatem bez przeszkód.

 

Na filmiku z FPS mapa jest dość ciemna a rozbłysk z tłumika płomieni jest bardzo realistycznie odwzorowany. Tak - płomień z lufy w słabo oświetlonym pomieszczeniu lub na zewnątrz po zmierzchu tak właśnie jebie po oczach.


Poza tym naciskając spust - mrugasz. Jest to odruch bezwarunkowy i bardzo trudno się go oduczyć.


Użytkownik zbanowany permanentnie za wandalizm, łamanie regulaminu i brak RiGCz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Blackjack. Proszę pisz trochę składniej

 

Co do rozbłysku jak dla mnie mogliby zrobić co im się żywnie podoba i nikt nie miałby się do czego przyczepić. Nie wiemy nawet, czy to broń palna, czy może jakieś niewiadomoco. Chyba, że ktoś z obecnych ma doświadczenie w strzelaniu bronią laserową ;)

 

Bardziej mnie zastanawia dźwięk tych broni. Jeśli CIG podejdzie do tego w miarę realistycznie to strzały w metalowych statkach powinny być dość głośne (BARDZO głośne), ale znowu w przestrzeni bezdźwięczne. Kolejne wyzwanie dla twórców SC.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach


Teraz istnieje coś takiego jak tłumiki płomienia to za 900 lat ich nie będą mieć?

 

Froster pojęcie tłumik płomienia to określenie mogące wprowadzać w błąd. Zasadnicze jego zadaniem nie jest zmniejszenie ilości płonących gazów wydobywających się z lufy, lecz rozproszenie ich tak aby tworzyły dodatkową silę stabilizująca broń. Dzięki odpowiedniemu wyprofilowaniu otworów płonące gazy wydobywają się na zewnątrz w kontrolowany sposób. Czasami udaje się uzyskać efekt mniejszego płomienia wynika to z tego, że gazy poza lufą nie spalają się w jednym płomieniu a w kilku odprowadzanych w rożnych kierunkach. 

 

Do zmniejszenia ilości płomieni służy specjalna mieszanka prochowa, stosowana głownie w amunicji dla snajperów. Choć kilka dni temu mój kolega z policji miał szkolenie z używania amunicji tego typu w broni służbowej. Pierwszy raz widziałem tak czysta łuskę, gdyby nie zbita spłonka myślałbym, że to nie używana łuska. 


 

 

JFK (1).jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Żarty na bok - piszemy po polsku i zrozumiale, nie produkujemy postów składających się z jednego słowa, nie uprawiamy niechlujstwa i zaśmiecania wątków. Od dzikich harców na fujarce jest podforum offtopicowe. 

Głupoty wywalam.


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Czy masz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Mati
      Tak przewrotnie zapytam:
      Skoro parafrazując klasyka "I nie ma tu już nikogo" to kto teraz zgasi światło?
       
    • Przez Frosty
      Sprzedam konto w Star Citizen.
      W skład wchodzi:
      - paczka z Aurorą MR (24 miesiące ubezpieczenia);
      - Dragonfly Black ( Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 
       Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 
       Zaloguj się aby zobaczyć tę zawartość. 
    • Przez number10
      Cześć, ostatnimi czasy myślę coraz bardziej nad poszerzeniem swojej floty, jedyne co mnie powstrzymuje to dosyć wysokie ceny jak na grę,  z tym związane jest moje pytanie. Jakie są wasze triki na obniżenie ceny? Podzielcie się proszę swoimi sposobami na oszczędzanie. Wprowadzam ten temat do poradników aby inni gracze również mogli  przeczytać wszystkie porady. 
    • Przez Riddick88
      Witajcie. Chciałbym odzyskać pieniądze za grę i w mojej paczce mam opcje exchange i mam napisane 
      ATTENTION
      You are about to exchange your PACKAGE - AURORA MR SC STARTER pledge.
      This will remove the pledge, including any upgrades (such as customizations or CCUs) from your account awarding $195.00 USD in store credit.
      This process is intended to be final, although some pledges may be available for reacquisition using the BuyBack system, if applicable and as long as the BuyBack system remains available. Items acquired with the use of store credits are BOUND TO YOUR ACCOUNT and non-giftable.
      WARNING!
      SOME LIMITED AVAILABILITY ITEMS INCLUDED OR CONTAINED WITHIN THE EXCHANGED PLEDGE ARE PERMANENTLY RELINQUISHED.
      Type in your password to confirm:
       
      Jak mi przejdą te pieniądze do kredytów mogę je jakoś przelać na konto??
       
    • Przez Candidate
      Możecie polecić jakieś dobre miejscówki do kopania Prospectorem?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności