Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Muszę powiedzieć, że w nowym trailerze Battlefronta Moc jest silna. Zresztą, kto z was też na to czeka z niecierpliwością? :)


Kosmos to całkiem spoko miejsce, można tam mieć w końcu święty spokój... szczególnie jak padnie system podtrzymywania życia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie będzie na PC? :(

A nie, będzie... Ale ceny jak na konsole :D EA po*(&(*(& do reszty.

Edytowane przez Quelen

Skutki niepożądane obejmują: suchość w ustach, zawroty głowy, mdłości, zatrzymywanie wody, bolesne swędzenie odbytu, halucynacje, demencję, psychozę, śpiączkę, śmierć i cuchnący oddech. Star Citizen nie jest dla każdego. Przed uruchomieniem zapoznaj się z treścią licencji dołączonej do instalatora bądź skonsultuj się z Chrisem lub Benem, gdyż każda gra w fazie pre-alfa niewłaściwie potraktowana zagraża Twojemu życiu lub zdrowiu.

drunk.gif

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Będzie, SONY po prostu sypnęło groszem za reklamę. Ma być nawet z cholernym dubbingiem, ale prędzej zapłacę 200 zł za zagraniczny klucz niż będę się męczył z dubbingiem, który mam nadzieję nie będzie wymuszony jak było to w Battlefieldzie 4. Zresztą przy The Force Awakens było podobnie, wczoraj zobaczyłem oryginał i byłem wniebowzięty, dziś z ciekawości zobaczyłem z polskim dubbingiem (może słów nie było za dużo) i zwątpiłem w ludzkość.

Edytowane przez Foster

Kosmos to całkiem spoko miejsce, można tam mieć w końcu święty spokój... szczególnie jak padnie system podtrzymywania życia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Będzie, SONY po prostu sypnęło groszem za reklamę. Ma być nawet z cholernym dubbingiem, ale prędzej zapłacę 200 zł za zagraniczny klucz niż będę się męczył z dubbingiem, który mam nadzieję nie będzie wymuszony jak było to w Battlefieldzie 4.

 

 

Co ci da zagraniczny klucz, jeśli uaktywnissz go na polskim Originie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bo od wersji gry zależy język. Na przykład global key Battlefielda 4 zawiera wszystkie podstawowe języki, a nasza, środkowoeuropejska, była tańsza od innych i zawierała języki polski i rosyjski.


Kosmos to całkiem spoko miejsce, można tam mieć w końcu święty spokój... szczególnie jak padnie system podtrzymywania życia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pamiętam, że daaaawno temu cieszyłem się z cyfrowej dystrybucji bo miała ona oznaczać tańsze gry... To co się dzieje z cenami na steamie (w przeliczeniu na zł) to farsa jakaś. Origin widać też. Jedyne co ratuje te platformy to wyprzedaże i możliwość aktywacji na nich gier kupionych w pudełku. Szczytem wszystkiego było, jak chciałem kupić Dead Island w dniu premiery. W sklepie 80 zł na steamie ~60 euro. Brak słów.

Wracając do SW BF, kilka informacji pojawiających się na necie o niej:

  • November 17th release date / 20th for EU

  • PS4 / Xbox One / Origin

  • It will be connected with Episode 7

  • FREE dlc "Battle of Jaku" December 8th release date (I'm pretty sure they said this DLC will explain the downed star destroyer shown in the actual movie teaser released yesterday)

  • Pre-order gets "Battle of Jaku" DLC one week early

  • Playstation looks to have marketing rights, perhaps a special edition shown at the panel

  • in-engine actual gameplay footage is running on ps4

  • No space battles

  • You can switch between 1st and 3rd person on the go

  • Power-ups allow you to play as hero classes as well as pilot vehicles

  • Between 8 - 40 players

  • Split-screen co-op

  • No prequel / clone wars content

  • No campaign

  • No Battlelog

  • Offline bots

  • Dolby Atmos for audio / Frostbite 3 for engine

  • 4 planets have been confirmed (Endor's forest moon, Hoth, Tatooine and the new planet Sullust)

  • Rumored actual gameplay being shown behind closed doors, different sources are saying everyone at the event can see the actual gameplay video

  • Playable characters include Darth Vader and Boba Fett

  • Players can traverse the game on foot or speeder bikes, or even an AT-AT

  • You can even fly TIE Fighters, X-Wings, or the Millennium Falcon

  • you can Aim Down Sights for weapons in 1st person

  • "Partner up with a friend in online multiplayer, share unlocks and have each other's backs on the battlefront."

  • "Fight for the Empire or Republic offline, solo or with a friend, in carefully crafted missions."

  • Youtuber who got early access said:

  • 60fps on PS4 and xbox one confirmed

  • 3 primary weapons with 1 secondary

  • no "spotting" like in Battlefield series

  • firing gives away position on mini map

  • "blasters" don't have ammo but do overheat

 

Z tego widać, że nie do końca będzie do klon Battlefield w świecie SW. Cieszy brak klas, battleloga i kampanii (lepszy brak kampanii niż ujowa kampania). Martwi widok z 3 osoby, brak bitew kosmicznych (ale od tego jest Star Citizen :D a z modami to i w świecie SW), mała ilość graczy, mało map (a przynajmniej planet na których będą) oraz data premiery (nie od dziś wiadomo, że DICE potrzebuje kilku miesięcy więcej by gra była grywalna). 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pamiętam, że daaaawno temu cieszyłem się z cyfrowej dystrybucji bo miała ona oznaczać tańsze gry...

 

No przecież są: 

 

qEE3zaa.png

 

Żeby było śmieszniej, na muvie jest odwrotnie, wersja pudełkowa za 80, a ściągalna za 130...

Edytowane przez Goomich

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziwne, że nie będzie amunicji skoro blastery i działa jej potrzebowały. Nie zamierzam też kupować przez Origina, w sklepach będzie taniej o 5 dych. Wojny klonów pewno będą w DLC, czyli można spodziewać się pakietu premium jak jest to w Battlefieldach. Z ciekawości sprawdziłem też dostępne języki tej wersji ze sklepu Origin, polski i rosyjski. Jak Vader i szturmowcy będą mi mówić po polsku to nawet tego nie kupuję.


Kosmos to całkiem spoko miejsce, można tam mieć w końcu święty spokój... szczególnie jak padnie system podtrzymywania życia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Z tego widać, że nie do końca będzie do klon Battlefield w świecie SW. Cieszy brak klas, battleloga i kampanii (lepszy brak kampanii niż ujowa kampania). Martwi widok z 3 osoby, brak bitew kosmicznych (ale od tego jest Star Citizen :D a z modami to i w świecie SW), mała ilość graczy, mało map (a przynajmniej planet na których będą) oraz data premiery (nie od dziś wiadomo, że DICE potrzebuje kilku miesięcy więcej by gra była grywalna). 

Akurat kampania w SW BF nie była zła - mi osobiscie dała sporo przyjemnosci podczas grania

 

Ogólnie rzecz biorąc, to oraz brak walk w kosmosie, baaardzo mocno studzą mój zapał do grania w to.


vim_ad.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Klony były dość ciekawe i jest to moja ulubiona armia w sci-fi. Brak klas nie jest chyba rzeczą dobrą, bo każdy będzie robił loadout pod siebie, a w klasach ma trochę wymuszone wspieranie drużyny na różne sposoby. Z tą ilością graczy to rzeczywiście lipa, bo co to za walka w SW w 40 luda :/ Z pojazdami też nie zaszaleli.


Kosmos to całkiem spoko miejsce, można tam mieć w końcu święty spokój... szczególnie jak padnie system podtrzymywania życia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale jazda, szena mi opadła jak cudnie to wygląda.

 

Ponoć grafika nie jest w całości na silniku 3D ( mimo że tak zapewniają twórcy ), to coś w rodzaju interaktywnego filmu z animowanymi obiektami, co nie zmienia faktu że wygląda super :P

Oby grało się równie miodnie co archaiczne Rebel Assault'y ;)


UXleTZk.pngATER DRACONES         TOMMY RICH FLEET        STAR CITIZEN POLSKA3W1sLPY.png   
URl3Qun.png?1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nowe trailery SW:B z E3.

Multi:
https://www.youtube.com/watch?v=jXU5k4U8x20
Coop:
https://www.youtube.com/watch?v=QlErxrZcuZw


Kosmos to całkiem spoko miejsce, można tam mieć w końcu święty spokój... szczególnie jak padnie system podtrzymywania życia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przekopiuje mój wpis z innej strony: 

 


Co za bullshit! Profanacja! Gdzie jakiś scout czy inny szturmowiec miał jetpacka? No gdzie ja sie pytam? Tylko mandalorianie z tego korzystali w starej trylogii, a w zasadzie jedyny jakiego widzimy w filmach to Boba Fett! Wracam do Movie Battles II :[

 

Dodatkowo: drugi filmik i DH-17 Blaster PISTOL, który strzela szybciej niż karabin drugiego gracza (nie wiem co to za broń, nie rozpoznaje z takiego kąta)? Znowu jetpacki dla zwykłego żołnierza (nie madalorianina!) i osobista TARCZA jak z Droideki?? No WTF?!?! DICE nie, nie nie nie, nie rób tego, psujesz, odpuść sobie tę grę albo zatrudnij kogoś kto na SW się zna...

 

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=HhTv2kSBMhc

 

Zapomniałem dodać że Jedi wygląda na zbyt OP, no ale wiadomo na jakiej zasadzie będą się pojawiać na polach bitwy...

Edytowane przez Quelen

Skutki niepożądane obejmują: suchość w ustach, zawroty głowy, mdłości, zatrzymywanie wody, bolesne swędzenie odbytu, halucynacje, demencję, psychozę, śpiączkę, śmierć i cuchnący oddech. Star Citizen nie jest dla każdego. Przed uruchomieniem zapoznaj się z treścią licencji dołączonej do instalatora bądź skonsultuj się z Chrisem lub Benem, gdyż każda gra w fazie pre-alfa niewłaściwie potraktowana zagraża Twojemu życiu lub zdrowiu.

drunk.gif

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co za bullshit! Profanacja! Gdzie jakiś scout czy inny szturmowiec miał jetpacka? No gdzie ja sie pytam? Tylko mandalorianie z tego korzystali w starej trylogii, a w zasadzie jedyny jakiego widzimy w filmach to Boba Fett! Wracam do Movie Battles II :[

Tak właścwie to w starej trylogii mandalorian nie ma. Chyba dopiero w EU rozwinęli Bobę, a przez disneya, EU jest passe. A same plecaki - czemu nie. W filmach pokazany jest niewielki przekrój armii imperialnej, rebelii jeszcze mniejszy, można się spodziewać jakichś elitarnych/wyspecjalizowanych oddziałów.
A, no i jeszcze prequele + serial animowany pociągnęły wątek mandalorian.

Edytowane przez duszy

Time for some thrillin' heroics

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ludzie, to EA. Filmik wygląda zajebiście, wszyscy się fapują a później mamy rozczarowania. Trzeba ostrożnie. Pamiętajcie o tabelce jaka się pojawiła - ja załączam wersję z komentarzem bo teraz jest obiektywna. Kluczowe jest to, czy problemy starego battlefronta będą rozwiązane i ile bugów będzie na release.  :)

 

ieMw7nJ.png


Jakiś post jest interesujący, pomocny, zabawny, denerwujący? Skorzystaj z systemu reakcji - autor będzie mieć większą motywację, by napisać kolejne lub się poprawić! Masz pytanie do admina? Zajrzyj tutaj.

:miecio: :ad: sig_neb.png :ad: :miecio: 

banner-discord-ga-ad-scpl.png
Power tends to corrupt; absolute power corrupts absolutely. - Lord Acton
Frankly, my dear, I don't give a damn. - Rhett Butler

I am the Law. - Judge Dredd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dokladnie Nebthtet - tabelka pokazuje jak wykastrowana ma byc ta gra . Poza oprawą audio - vizualną to szczerze mowiac malo na razie jest rzzeczy co mnie cieszą. brakuje mi walk w kosmosie, wydaje mi sie ze EA poszla po bandzie i jadą na szybkiego. DLC ktore pewnie wyjdą też nie będą miały raczej trybu kosmicznego ;( - szkoda pogral byl sobie w gierke podbna do Xwinga / Tie fightera w nowej oprawie ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Prezentacja E3 mi się podobała. Może jest obcięta/uproszczona w stosunku do Battlefront II ale mi wystarczy. Czekam na premiere, jeśli odzew bedzie pozytywny to kupię.

Edytowane przez Miodzio

I have… seen things you people wouldn't believe… Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched c-beams glitter in the dark near the Tannhäuser Gate. All those… moments… will be lost in time, like tears… in… rain. Time… to die.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Czy masz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Yodokus
      Tom Henderson niedawno wypuścił Tweeta z paroma informacjami dotyczącymi produkcji Skull and Bones. Dużo tego nie ma ale nadzieja nie gaśnie. Link do jego Tweeta na końcu.

      W grze SkullAndBones statki maja 5 poziomów (mały, średni, duży, itd.) oraz dzielą się na 3 różne kategorie: ładowność, walka i eksploracja. Odblokowywanie statków wiąże się ze zdobyciem projektu statku (blueprint), które kupujemy w różnych osadach portowych.

      Niemniej zakup projektu to nie jedyna przeszkoda, będziesz potrzebował odpowiedniej ilości zasobów jak drewno, stal i przędza (fiber) by zbudować statek. Niemniej to, że statek jest duży nie jest równoznaczne, że to lepszy statek, gdyż małe statki są bardziej zwrotne i wpływają do miejsc zbyt wąskich dla dużych statków.
       
      Jako przykład podano sytuacje, gdzie mały statek mógł prześcignąć większą jednostkę trzymając się blisko brzegu i wpływając w koryta rzeczne gdyż większe statki zaryły by się w dnie na tak płytkich wodach.
       

       
      Każdy statek ma określoną maksymalną ilość armat, ale można zakupić i usprawniać wyposażenie dodatkowe. Oprócz armat mamy balistę, miotacz ognia, moździerz i rozmaite dodatki do wyposażenia oraz różne typy amunicji (na przykład dwie kule spięte łańcuchem).
       

       
      Statek można udoskonalić w dowolnym momencie o ile dysponujemy odpowiednia gotówką. Mamy możliwość dozbroić kadłub, zainstalować palenisko, w ładowni zwiększyć ilość skrzyń do składowania większej ilości sprzętu. Jest mnóstwo opcji wystroju statku, jak zmiana żagli, kola sterowego, śpiewanych szant itp.
       
      Gra to otwarty świat, który zdaje się być zlokalizowany na oceanie indyjskim gdzie fikcyjną rolę stolicy piratów pełni Madagaskar. Lokalizacja na mapie to "Wybrzeże Azanii" (Mozambik).
       

       
      Zaczynając grę jesteś w zasadzie nikim, masz zbudować tratwę a potem małą lodź rybacka, potem możesz prowadzić eksplorację otwartego morza. 
      Zaliczasz questy, zwiększasz swoją piracką reputację i gromadzisz zapasy na budowę pierwszego poważnego statku pirackiego.
       

       
      Obecnie postęp w grze jest mierzony ilością pieniędzy jakie zarobiłeś na wykonywaniu zadań, ograbianiu statków, łupieniu wiosek, zdobywaniu fortyfikacji oraz przewozie towarów. Im więcej zarabiasz pieniędzy jako pirat tym potężniejszy się stajesz.
       

       
      Będąc na statku widzimy świat z perspektywy bardzo podobnej do prezentacji z 2018 z małymi zmianami. Będąc na lądzie mamy perspektywę tzw. trzeciej osoby z ograniczeniami poruszania się jedynie po porcie, osadzie bądź kryjówce. Podczas chodzenia jako kapitan, nie mamy możliwości walki, parkouru ani niczego osobliwego, jedynie odwiedzamy NPC'ow.

      Generalnie, gra nie jest bliska ukończeniu, ale mówi się, że jest na dobrej pozycji z mnóstwem porządnej morskiej bijatyki. Centralna cześć mapy to obszerny, otwarty ocean, na którego pokonanie w poprzek potrzeba całkiem sporo wolnego czasu - postaram się zdobyć więcej szczegółów jak duży, w rzeczywistości jest to obszar.

      https://twitter.com/_Tom_Henderson_/status/1438133051498827779?s=20
    • Przez Nebthtet
      W niniejszym wątki znajdziecie przydatne linki dotyczące gry.
      Strona klanowa Ater Dracones na Bungie.net Strona grupy Ater Dracones na Bungie.net Największy subreddit dedykowany serii Destiny Subreddit Destiny 2 Oficjalna strona gry Wiki z lore gry Strona Bungie.net Polityka ograniczeń kont i banowania Bungie.net  
      DestinySets.com - polecam dodać do ulubionych - to taki wowhead sprzętu z Destiny. Można zaciągnąć posiadane znajdźki jakie mamy na koncie, oraz zobaczyć czego jeszcze nie mamy... Light.gg - alternatywa dla DestinySets db.destinytracker.com - kolejna baza ze sprzętem Where Is Xur - gdzie jest Xur i co sprzedaje Braytech.org - bardzo przydatne przy planowaniu "co dziś robić w grze", zawiera mapę, która może zaciągać sama z gry co już mamy pokończone (skrzynki, Lost Sectory, etc)  
    • Przez Nebthtet
      Uwaga - jeśli ktoś myślał o graniu w D2 z wykorzystaniem Valve Proton - lepiej niech poczeka, bo Bungie wali za to permabany. Mam nadzieję, że przestaną... Póki co jednak trzymajcie się od tego z dala.
      Więcej na reddicie.

    • Przez Nebthtet
      Nie wiem, czy już wiecie, ale... Powstaje gra na bazie sagi Gamedec. Robi ją katowickie studio Anshar - rzecz jasna w kooperacji z Autorem @Marcin Przybyłek. Gamedec będzie cyberpunkowym RPG rozgrywającym się w realiach sagi, ale nie będzie "egranizacją" sensu stricte. Z resztą zerknijcie na trailer oraz post Marcina. Ja się nie mogę doczekać  

       
      Mam nadzieję, że Anshar sprosta temu ambitnemu wyzwaniu i dowiezie nam hit . Zajrzyjcie też na oficjalną stronę, gdzie można się zapisać na newsletter i znaleźć namiary na social media projektu.
    • Przez Nebthtet
      Mamy pierwszy utwór ze ścieżki dźwiękowej - pracuje przy niej szwedzki zespół punkrockowy Refused. Niestety zapowiada się na to, że Keanu mimo iż IRL też muzykuje w grze nie będzie mieć okazji pokazać swoich umiejętności.
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności