Star Citizen: CitizenCon 2014 – Raport ze studia Austin

0
17

Raport ze studia w Austin – poznajcie pracujących tam ludzi i dowiedzcie się czym się zajmują.

  • Tony Zurovec – Szef projektu Persistent Universe – chętnie tworzy ten ogromny i bogaty wszechświat dla graczy
  • Chris Smyth – główny projektant statków – Lubi projektować statki, szczególnie warianty wyścigowe.
  • James Wright – Programista silnika gry – Tworzy podstawy do stworzenia stabilnej gry
  • Tom Davies – programista mechaniki gry – Współtworzy mapę galaktyki
  • Sean Tracy – szef programistów silnika gry – Zadziwia go ogrom projektowanej gry
  • Tony opowiada o projektowaniu algorytmów odpowiedzialnych za ciekawe questy, nie tylko „idź i zabij 10 piratów”. Gracze będą się lepiej wczuwać w rolę widząc ile NPC-ów jest wokół nich. Dzięki dużej ilości ról, fakt że dany NPC jest w tym a nie innym miejscu oznacza że ma tutaj konkretną pracę, gdy ją wykona pójdzie lub poleci gdzie indziej.
  • Brian Brewer – główny animator – Opowiada o tworzeniu nowego szkieletu dla postaci którą sterujemy w hangarze. Obecny szkielet jest znacznie bardziej dopracowany.
  • Tony opowiada o aktywnościach NPC – barman nie będzie tylko stał przy barze – będzie rozlewał drinki, pracował z miotłą itp. Miliony NPC będą symulowane aby ożywić świat gry. Np. jedyny powód dla którego zobaczymy w kosmosie jakiś konkretny frachtowiec, to dlatego że ten ma to sens w kontekście całości symulowanego przez grę wszechświata – leci on przez galaktykę z punktu A do punktu B.
  • John Erskine – szef zarządzania infrastrukturą firmy (serwery, przesył danych, itp.) – w pierwszej połowie 2013 roku wszystie serwery praktycznie stały pod biurkami pracowników, teraz znajdują się w oddzielnych pomieszczeniach.
  • Zespół QA (testerzy) opowiada o kilku ciekawszych błędach na jakie natrafili.
  • Pracownicy z Austin wymieniają ulubione momenty z ich dotychczasowej pracy