Kolejny próg przekroczony, tak więc tradycyjnie Chris napisał kilka słów do społeczności. 

Star Citizen Chris Roberts DirectingMimo że licznik zniknął z głównej strony nie przestajemy świętować pokonania kolejnych progów! Podczas weekendu przekroczyliśmy wydawałoby się niemożliwe 52 miliony dolarów. Dziękujemy za wsparcie w ostatnich dniach. Sprzedaż modeli Constellation była sporym wydarzeniem ale liczy się to tylko dlatego że osoby wspierające projekt rozumieją wizję Star Citizena.

Podczas weekendu producent wykonawczy Alex Mayberry ogłosił, że wchodzimy w partnerstwo z AMD aby dołączyć statek startowy do konkretnych modeli kart graficznych. Spojrzyjcie na wariant wyścigowy Mustanga Omega ze skinem wyścigowym „AMD” (lub „Accelerated Mass Design” – Projekt Akcelerowanej Masy – aby lepiej utrzymać immersję). Spodziewajcie się dalszych wieści o Mustangu i jego wariantach w niedalekiej przyszłości.

Star Citizen Mustang Gamma AMD Version

Ale dzisiaj zespół intensywnie pracuje nad wykończeniem Arena Commandera v0.9 i jesteśmy naprawdę nakręceni energią jaka płynęła z eventu na Gamescomie! Ten następny release będzie zawierać wiele nowych opcji włącznie z kodami znajomych (friend codes) oraz nowym trybem wyścigowym Murray Cup (Puchar Murraya) znanym też jako tryb Nowe Horyzonty. Jak wspomniałem na Gamescomie wygląda na to że istotnym blokerem będą tablice wyników (oprócz tego jest kilka innych mniejszych problemów, takich jak zmuszenie friend codes do poprawnego działania). Będziemy informować Was w późniejszym czasie o postępach prac.

W międzyczasie każdy kto wsparł Star Citizena przed przekroczeniem progu 52 milionów dostanie jetpack!

BB-12 to całkiem nowa Załogowa Jednostka Manewrowa od Azure Sky Aero. Nieważne czy bierzesz udział w precyzyjnych operacjach wydobywczych czy delikatnym odzyskiwaniu komponentów z wraków BB-12 jest w stanie prowadzić operacje EVA przez sześć godzin bez przerwy. Ten nowy model posiada 24 precyzyjne dysze manewrowe oraz dwa przeprojektowane do pracy pod dużym obciążeniem zbiorniki na sprężony azot który służy jako materiał pędny. Zbiorniki można podmieniać „na gorąco” podczas dryfu lub łatwo napełniać na statku. Przy pomocy BB-12 Azure Sky po raz kolejny utwierdziło swoje miejsce jako dostawca technologii EVA pierwszej klasy.

Nie mogę doczekać się na bitwy w stylu Moonrakera – walki o dotarcie i abordaż stacji kosmicznej! Nasz silnik fizyki powinien zapewnić sporo zabawy przy takich akcjach! Ale to jest bardziej oddalone w przyszłości. Następny jest cel dla progu 54 milionów. Tym razem zwróciłem się do naszego Dyrektora Persisten Universe – Tony’ego Zuroveca. Zapytałem go, co by chciał zobaczyć w Star Citizenie a czego nie ma jeszcze w dokumentacji projektowej gry. A oto pierwsza z jego sugestii:

Bardziej uszczegółowione czynności AI – dodamy dziesięć konkretnych typów AI dla ról pełnionych przez NPC w środowiskach planetarnych! Będą to barman, lekarz, komik, pielęgniarka, pracownik oczyszczania, strażnik ochrony, klient na zakupach, turysta, włóczęga, i wandal. Przyszłe role AI będą dodawane z kolejnymi progami! Każda dodatkowa ‚klasa’ postaci będzie w pełni ekspresyjna i dostanie swoją rolę do odegrania w interakcji planetarnej ORAZ szerzej pojętej ekonomii gry.

Tak jak wszystkie ten jest tylko wskaźnikiem typu opcji jakie możemy dodawać wraz z trwającym finansowaniem. Oczekujcie dalszych wieści od Tony’ego w miarę jak część projektu dotycząca Persistent Universe będzie wchodzić na wyższy bieg. Jak zawsze, dziękuję wam za wsparcie. Jestem niezmiernie podekscytowany mogąc podzielić się Arena Commanderem v0.9 i tym co będzie dalej ze społecznością.  Nie moglibyśmy tego zrobić bez was!

— Chris Roberts